abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130925441
en ik ga hier lekker ook versebabyspammen
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:09:57 #202
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130926059
Lucy O+ ik zou bijna mijn baby er uit rammelen O+

Hier staat de box nu ook. De wieg staat op onze slaapkamer. En de maxi cosi is geprobeerd in de auto van mijn vader. Nu is het lijstje aardig leeg *O* *O*
pi_130926127
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
wat ligt ze heerlijk ontspannen! O+
en wat heb jij een rustgevende stem zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:14:02 #204
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130926187
Lucy O+

Wat goed dat je de box+wieg al hebt staan Bubs! Wij gaan morgen de wieg ophalen bij zwager+schoonzusje, fijn :)

Ben weer even 'onderzocht' door m'n moeder en volgens haar is het HEEL erg zeker dat Bob sowieso gedraaid is *O* En al voor een gedeelte ingedaald is zelfs. Hij voelde voor haar wat aan de kleine kant, maar verlof zal wel helpen daarbij :)

Cwen, wat fijn dat het goed met jullie gaat trouwens O+
pi_130926842
KD, wat een prachtige heldere blik heeft je meisje!
En de wieg en box, dat zijn leuke grote stappen bubs en gotc. Daar komt straks jullie mini in!
Wat leuk dat je moeder je kan onderzoeken, gotc! Wat is haar achtergrond?

Wij hebben gisteren gehoord dat vrienden die om de hoek wonen ook een tweede krijgen, ze is 2 weken verder dan ik. Ik vind het zooo leuk! Zo leuk zelfs dat we het vast tegen hen verteld hebben. Zo gek, dat nu iemand het weet en het niet m'n moeder is :@
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:39:56 #206
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130926964
Heerlijk om het te kunnen delen he Marel? Hoe reageerden ze? Gezellig dat jullie samen kunnen zwangeren!

Mijn moeder was vroeger (tot 26 jaar geleden dus) verloskundige in een ziekenhuis in Schotland :) Elke zwangere die nu nog door haar deur loopt wordt op de bank gelegd en 'bevoeld' hoe het kindje ligt etc :+
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 20:42:52 #207
43556 miss_dynastie
pi_130927056
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Heb je Lex gekloond? :o
pi_130927092
Ja, ik vind het echt een heel fijn vooruitzicht, gotc! Zij waren ook heel blij, echt stuiterstuiter ;) nu nog 2 weekjes fingers crossed voor een goede echo voor ons over 2 weken...
Wat mooi dat je moeder haar vak nu zo nog "hobby't", en voor haar gaaf dat ze het nu bij haar eigen dochter kan doen!
pi_130927160
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heb je Lex gekloond? :o
ja! ik zag net een filmpje van hem :D
pi_130928889
En toen had ik beloofd mijn moeder om kwart voor 8 ergens op te halen.
En toen werd ik om half 9 wakker van de telefoon.

:@ :z :Z
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130929900
Hoi hoi :)

wilde hier nog even reageren aangezien ik hier niet meer gepost heb na de bevalling.
De kleine had een erg lastige start en we moesten meteen goed aan de bak.

In de ochtend werd mijn vriendin door VK doorverwezen naar de gyn. Daar echo en CTG gekregen en de gyn kwam met de opmerking of we wel wisten dat het kindje klein was. Nee... Dus dan vertrek je daar vreemd. Hij zou overleggen met de VK.

De VK zat in een bevalling en daar hoorden we die middag niet meteen iets van. Vriendin kreeg pijnlijke buiken maar dacht aan kramp of oefen weeen. Ik heb toch om 00.00 de VK gebeld en ze bleek toen al 5 a 6 cm ontsluiting te hebben. Meteen naar ziekenhuis waar we om 01.00 waren. De kleine is iets voor 5 geboren en mijn vriendin deed het super. Ook een geweldige VK en kraamhulp.

Nouja hele bevalverhaal post ik nog wel eens in betreffende topic.

Vanaf dag 2 gaf de kleine alleen maar over en kon niks binnenhouden. Theelepeltje, pink en spuitje voeden, flesje etc. Hij was te zwak om zelf aan de borst te drinken. 14% afgevallen en knap geel. Gelukkig top kraamhulp die langer is gebleven, VK kwam 2x per dag langs en had dan contact met kinderarts in ziekenhuis. Uiteindelijk mocht de kleine elke dag toch weer blijven (was misschien beter geweest in begin meteen wel naar ziekenhuis)

Eerste week dus hard bezig, mochten ook geen visite etc. De tweede week ging het steeds beter en afgelopen donderdag hadden we hem alweer op geboortegewicht.
Voeden blijft een uitdaging (binnenkrijgen en binnenhouden) maar gaat steeds beter.

Echt een geweldige zoon hebben we, we zijn verliefd :D :)

Wilde toch even snel laten weten hoe het nu ging.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 8 september 2013 @ 00:17:31 #212
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130934008
Fijn dat het beter gaat nu SDM! Pittige start zo, maar je klinkt niet minder verliefd O+ net als Hillie en Cwen overigens! Heerlijk al die verse kindjes.

Moeie Mo :* niet heel gek ook. Goed op jezelf blijven passen en veel sterkte!

Lucy O+ ti's weeral zon pracht exemplaar KD! Wauw O+

Marel langzaam aan het delen geslagen :D fijn he?

Gotc, wat fijn die 'inside information' en mooi om dat zo met je moeder te kunnen delen O+

Mijlpalen en LLMetjes *O*

Aankomen, zullen we het daar niet over hebben? :X ik was vlak voor de zwangerschap 10 kg afgevallen maar volgens mij heeft de omschakeling naar HONGERRR er ondanks een uitgebalanceerd menu toe geleid dat de helft alweer terug is. Het zijn niet echte zwangerkilos, denk ik, maar van lijnen naar zwanger was n sprong voor m'n lijf geloof ik.

Verder hadden we zojuist een shocker: even op de website van babydump de basisbabyuitzet in het winkelwagentje kwakken (oké oké, Inc. Joolz, maar verder heul geen gekke dingen en redelijk goedkope meubels) en dan op de helft al 3k af kunnen tikken als je zou bestellen ;( waaaar zijn we ook alweer aan begonnen? Het is niet echt een issue, maar wel een shocker dus. Ik vind het bizar dat ze Zoooveel geld durven vragen voor eenvoudig spul. Met een beetje geluk gaan we voor de grote dingen lekker marktplaatsen, dat spaart enorm uit en is makkelijk verdiend.

Soms heb ik sowieso van die momentjes waarop het me even naar de keel grijpt. Dat ik r een beetje bang van wordt en me afvraag hoe het allemaal goed moet komen. Ik merk dat die zorgen zich met name concentreren op financiele veranderingen van structurele aard. Terwijl we heus niets te klagen hebben :'). Hebben jullie dat ook?

Oh en:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kimpossible op 08-09-2013 00:28:22 ]
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130939477
Ja, het kost best wat Kimp.! En je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt.
En dat van dat plassen heb ik ook. Ik moet vaak heel nodig maar dan komt er niks tot ik goed concentreer..

Zucht slechte nacht, was wakker van 3u-4.45u... Why?! :O
pi_130939591
Even zonder terug te lezen een stomme vraag

ik bloed sinds we vanacht seks hebben gehad. Het begon met helderrood bloed en werd na verloop van tijd donkerder zoals bij een menstruatie. Nu was het niet meer als een klein maandverbandje en toen ik vanmorgen opstond leek het in eerste instantie gestopt. Maar nu begint het weer een beetje. Ik neem aan dat ik hier niet voor hoef te bellen als ik de baby gewoon voel he? Heb een beetje buikpijn, maar geen krampen verder
pi_130939603
jipster stom zulke nachten!

sdm, fijn dat het ondanks een lastige start nu wel goed met hem gaat!

Lucy O+
  zondag 8 september 2013 @ 08:09:52 #216
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939609
Bla, ik móet bellen bij deze situaties:
quote:
Je moet tijdens je zwangerschap ook meteen contact met ons opnemen bij:

• Helderrood bloedverlies
• Vanaf 26 weken als je de baby één dag niet voelt bewegen.
• Bij vruchtwaterverlies
• Bij hevige regelmatig terugkerende buikpijn
• Hoofdpijn
• Als je ergens ongerust over bent
En Lin, herkenbaar! Wij hebben niet van tevoren gespaard voor de uitzet en was best schrikken! Maar, kinderwagen en het schilderen vd kamer kregen we, dus dat scheelde ¤1700 euro :X
De rest hebben we beetje bij beetje gekocht elke maand.

Jip :* Slechte nachten zijn stom.
.

Oh en ego *O*: 36 weken O+

[ Bericht 13% gewijzigd door GotC op 08-09-2013 08:20:19 ]
pi_130939630
ja ik las hetzelfde net op de website van mijn vk.
Maar het is nu niet meer heldderrood...dus ik wacht het in elk geval nog maar even af dan.
stom heb dit nog nooit gehad dus schrok er wel een beetje van :@
  zondag 8 september 2013 @ 08:30:06 #218
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130939705
Gotc *O* 36 weken

Kim het is best duur idd ook als je de goedkoopste dingen kiest.

Bla wat een schrik, hou je het wel een beetje in de gaten?
pi_130939714
Kim het is idd allemaal niet goedkoop, maar wees ook slim qua kadootjes.
Hier kwamen ze op een gegeven moment allemaal met knuffels aanzetten.
Daar wordt je echt niet blij van, dus ben ik handige dingen gaan vragen, naast de leuke!
En dat vind niemand erg.
pi_130939719
36 wkn voor Gotc *O*

ja doe ik, als het erger wordt bel ik even voor de zekerheid
pi_130939728
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 00:17 schreef Kimpossible het volgende:

Soms heb ik sowieso van die momentjes waarop het me even naar de keel grijpt. Dat ik r een beetje bang van wordt en me afvraag hoe het allemaal goed moet komen. Ik merk dat die zorgen zich met name concentreren op financiele veranderingen van structurele aard. Terwijl we heus niets te klagen hebben :'). Hebben jullie dat ook?

yep herkenbaar. Wij verdienen beide best aardig, dus hoef me er niet druk over te maken..maar toch is dat wel ene punt waar ik geregeld over pieker. Stom he!
pi_130939730
Gisteren de kledingkast van de babykamer in elkaar gezet. Hell of a job!
Wij waren er stellig van overtuigd dat de scharnieren anders moesten dan op het plaatje, maar wilden niet eigenwijs zijn.puntje bij paaltje konden ze dus allemaal weer omgezet worden. Plaatje niet goed -O- Maar hij staat *O*

Nu nog een ledikant en commode te gaan. Ledikant als laatste anders ben ik bang dat er 2 katten in gaan wonen.
  zondag 8 september 2013 @ 08:35:55 #223
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939734
Ah, de knuffels.. Yup, heb ook een aardige verzameling hier daarvan :') Heb wel een favo: een miereneter _O-

Ik heb expres wb kleertjes niet enorm veel gekocht, alleen maat 50/56. Krijg je altijd zó veel van als kraamcadeau..
En daarbij wil ik wel zien voor wie ik precies kleertjes koop O+
pi_130939736
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 08:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

yep herkenbaar. Wij verdienen beide best aardig, dus hoef me er niet druk over te maken..maar toch is dat wel ene punt waar ik geregeld over pieker. Stom he!
Vooral als de voorpagina van de NRC NEXT zegt dat babies nu even financieel niet gewenst zijn. Slik deed ik.
pi_130939741
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 08:36 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Vooral als de voorpagina van de NRC NEXT zegt dat babies nu even financieel niet gewenst zijn. Slik deed ik.
:D ja dat zijn inderdaad mooie triggers!
pi_130939743
Al vond ik Ollie als ras-Rotterdamse echt super cool om als eerste babycadeau te krijgen!
pi_130939751
Ik hoop op de positieve effecten van minder babies: kleine klassen, meer kansen bij de sportclub en hopelijk een goede baan.
  zondag 8 september 2013 @ 08:42:32 #228
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939763
Ik heb juist het idee dat er een ware babyboom gaande is :D
pi_130939767
Bla ik heb er geen verstand van, maar een telefoontje kan nooit kwaad. Wel goed dat je de babe goed voelt! Hier staat de love-making op een laagpitje, man is een beetje bang en ik heb niet o'n behoefte. Gelukkig juist wel veel ander intiem contact.
pi_130939780
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 08:42 schreef GotC het volgende:
Ik heb juist het idee dat er een ware babyboom gaande is :D
Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.

Het zou grappig zijn als Rutte het nou eens niet over een auto/huis kopen had, maar ineens zei: neem een baby, goed voor de economie _O-
pi_130939792
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 08:43 schreef Purple010 het volgende:
Bla ik heb er geen verstand van, maar een telefoontje kan nooit kwaad. Wel goed dat je de babe goed voelt! Hier staat de love-making op een laagpitje, man is een beetje bang en ik heb niet o'n behoefte. Gelukkig juist wel veel ander intiem contact.
ik denk dat ik na dit ook maar even oversla voorlopig :')
als het nou doordeweek was zou ik gewoon even bellen..maar om hier nou op zondagmorgen op de spoedlijn voor te bellen vindt ik best een drempel.
Heb ondertussen wel meer buikpijn, maar gok dat dat ene beetje van de stress is oO<
pi_130939797
Dat financiële herken ik wel. Ook al verdienen we prima, we gaan er fiks op achteruit natuurlijk en dan kunnen veel leuke dingen ineens niet meer. Veel verdienen is leuk, maar je betaalt overal de hoofdprijs voor waardoor het onder de streep echt niet zo heel veel scheelt. Scherp zijn dus op wat in en uit gaat en geen spullen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt.

Ik recycle mijn eigen commode, die heeft opa gemaakt. Ikea bedje er bij, normaal matras ( geen "ademende" onzin van 300 euro), verder beetje goed rondkijken of vrienden en familie nog dingen hebben. Enige dat ik pertinent niet tweedehands wil is een autostoel, matras en een kinderwagen :@
pi_130939803
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 08:45 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.

Het zou grappig zijn als Rutte het nou eens niet over een auto/huis kopen had, maar ineens zei: neem een baby, goed voor de economie _O-
ja, in een nieuwbouwwijk :D en idd, je let er nu veel meer op (ik iig wel)
pi_130939806
Bla, kijk je uit? :*
  zondag 8 september 2013 @ 09:04:28 #235
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939897
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 08:45 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Baby-tunnelvisie :D Ja, je ziet ineens overal zwangeren en verse baby's :Y
Maar verder is het ook best 'raar': Er zijn tussen september en december 10 meiden uitgerekend in onze omgeving die tot vorig jaar nog nooit het woord 'baby' hadden geuit :+ En qua leeftijd verschilt alles ook van 20 tot 42.

Wij hebben ook beiden een goede baan en daardoor kunnen we ook volgend jaar allebei minder gaan werken (ik 3 dagen, hij 4 dagen). Mja, een baby blijft een dure 'hobby', al kan je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt :Y Ik wilde alleen, net zoals SHS, de autostoel, matras en kinderwagen perse nieuw hebben. Nu hebben we eigenlijk uiteindelijk alles nieuw gekocht, behalve het badje en de schommelstoel :+

Verder idd geen dingen kopen die je niet nodig hebt, of nog niet nodig hebt. Net zoals een kinderstoel: Die gaan we toch pas ergens volgend jaar lente-zomer gebruiken, dus die hebben we nog niet gekocht.
pi_130939911
Herkenbaar idd! Wij hebben net al ons spaargeld in een verbouwing gestopt die nog niet eens klaar is. We gaan het merendeel dus ook beetje bij beetje kopen en wachten op de 13e maand. Mijn vriend is ZZPer en heeft een erg variabel inkomen, dus dat is ook altijd een beetje afwachten. Gelukkig krijgen we iig het kamertje en mogen we van andere opa en oma ook iets uitzoeken, dus misschien vragen we van hen wel een Maxi Cosi.

Shs, griephoofd alweer wat gezakt?

Bla, schrikken! Hopelijk blijft het weg :*
pi_130939940
Ja, nadat ik aan de verkeerde helft van de 39 zat qua koorts gisteravond toch maar twee paracetamolletjes gepakt, nu weer wat kalmer. Normaal kan ik het wel hebben maar sinds donderdag zit ik in een soort algehele overbezorgdheidsmodus :@
pi_130939941
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:46 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

misschien hoeft t eens joh. bij lex was er een cm ontsluiting op de dag van inleiden (37 wk) en de avond daarvoor nog niet eens.. maar ze konden gelijk vliezen prikken en bij lucy had ik al 2 cm met 27 wk, ze zeiden dat t vaak voorkomt bij een derde
Kijk dat geeft de burger weer moed! Ik had vrijdag net een cm ontsluiting (idd omdat dit de derde is) maar bmm was nog lang niet verstreken.

Ook wat prostaglandine donaties van manlief geeist (lekker romantisch :') )

Hier gelukkig geen bloedverlies, blijft toch schrikken Bla :*

Gotc 36 weken *O*

Mooie, kleine Lucy O+ doe maar veel meer posten, rammelt mijnes vanzelf naar buiten :D

Flinke koorts SHS, beterschap!
pi_130939958
SHS logisch, zorg goed voor jezelf. Probeer wel te ontspannen, want stressen is natuurlijk ook niet goed. Keyword: afleiding!
pi_130939962
Ik typte 40 maar ik bedoelde natuurlijk 39 :') stom koortshoofd... Nee anders had ik de dokter wel gebeld :X
pi_130939964
Idd, duur is alles he? Vooral kamers en wagens tikken erg aan. Peuterkamer kostte incl goed matras >1k. En dat met 50% korting ivm uitlopende serie... Holy koe! ):O

Gelukkig kunnen we nu heel veel "recyclen". Zowel qua grote dingen als kleine troep als spuugdoekjes, hydrofiel etc. Ik vrees wel voor 2x kdv kosten.... }:|
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130939978
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 09:11 schreef Purple010 het volgende:
SHS logisch, zorg goed voor jezelf. Probeer wel te ontspannen, want stressen is natuurlijk ook niet goed. Keyword: afleiding!
jamaar dat gaat zo moeilijk als je alleen maar in bed ligt... _O- thank god for TLC O+
pi_130939981
Oei shs goed te pakken! Rust / ziek goed uit.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 8 september 2013 @ 09:14:46 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939990
Neem maar regelmatig paracetamol SHS, koorts is voor een mini slechter dan een dagje of 2 elke 4 uur 2pcm :*
Beterschap!
pi_130939992
TLC heb ik ook sinds mn zwangerschap ontdekt. Wat een vrouwen emo shit, HEERLIJK. Ben ik normaal totaal niet van.
pi_130939993
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:12 schreef DJMomo het volgende:
Idd, duur is alles he? Vooral kamers en wagens tikken erg aan. Peuterkamer kostte incl goed matras >1k. En dat met 50% korting ivm uitlopende serie... Holy koe! ):O

Gelukkig kunnen we nu heel veel "recyclen". Zowel qua grote dingen als kleine troep als spuugdoekjes, hydrofiel etc. Ik vrees wel voor 2x kdv kosten.... }:|
ja, die opvangkosten :'(
  zondag 8 september 2013 @ 09:15:44 #247
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939997
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 09:15 schreef Purple010 het volgende:
TLC heb ik ook sinds mn zwangerschap ontdekt. Wat een vrouwen emo shit, HEERLIJK. Ben ik normaal totaal niet van.
Ja! :D Alleen dat Honey boo boo geneuzel..man, ik word daar gewoon agressief van.
pi_130940000
Wij vrezen de opvangkosten ook, ik zei al dat wordt weer ouderwets Macaroni met smac eten....
pi_130940009
Oja en ML wil graag een PS4, want dan kan hij met de kleine gamen....wtf
pi_130940010
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 09:16 schreef Purple010 het volgende:
Wij vrezen de opvangkosten ook, ik zei al dat wordt weer ouderwets Macaroni met smac eten....
vieslel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')