abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130939743
Al vond ik Ollie als ras-Rotterdamse echt super cool om als eerste babycadeau te krijgen!
pi_130939751
Ik hoop op de positieve effecten van minder babies: kleine klassen, meer kansen bij de sportclub en hopelijk een goede baan.
  zondag 8 september 2013 @ 08:42:32 #228
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939763
Ik heb juist het idee dat er een ware babyboom gaande is :D
pi_130939767
Bla ik heb er geen verstand van, maar een telefoontje kan nooit kwaad. Wel goed dat je de babe goed voelt! Hier staat de love-making op een laagpitje, man is een beetje bang en ik heb niet o'n behoefte. Gelukkig juist wel veel ander intiem contact.
pi_130939780
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 08:42 schreef GotC het volgende:
Ik heb juist het idee dat er een ware babyboom gaande is :D
Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.

Het zou grappig zijn als Rutte het nou eens niet over een auto/huis kopen had, maar ineens zei: neem een baby, goed voor de economie _O-
pi_130939792
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 08:43 schreef Purple010 het volgende:
Bla ik heb er geen verstand van, maar een telefoontje kan nooit kwaad. Wel goed dat je de babe goed voelt! Hier staat de love-making op een laagpitje, man is een beetje bang en ik heb niet o'n behoefte. Gelukkig juist wel veel ander intiem contact.
ik denk dat ik na dit ook maar even oversla voorlopig :')
als het nou doordeweek was zou ik gewoon even bellen..maar om hier nou op zondagmorgen op de spoedlijn voor te bellen vindt ik best een drempel.
Heb ondertussen wel meer buikpijn, maar gok dat dat ene beetje van de stress is oO<
pi_130939797
Dat financiėle herken ik wel. Ook al verdienen we prima, we gaan er fiks op achteruit natuurlijk en dan kunnen veel leuke dingen ineens niet meer. Veel verdienen is leuk, maar je betaalt overal de hoofdprijs voor waardoor het onder de streep echt niet zo heel veel scheelt. Scherp zijn dus op wat in en uit gaat en geen spullen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt.

Ik recycle mijn eigen commode, die heeft opa gemaakt. Ikea bedje er bij, normaal matras ( geen "ademende" onzin van 300 euro), verder beetje goed rondkijken of vrienden en familie nog dingen hebben. Enige dat ik pertinent niet tweedehands wil is een autostoel, matras en een kinderwagen :@
pi_130939803
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 08:45 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.

Het zou grappig zijn als Rutte het nou eens niet over een auto/huis kopen had, maar ineens zei: neem een baby, goed voor de economie _O-
ja, in een nieuwbouwwijk :D en idd, je let er nu veel meer op (ik iig wel)
pi_130939806
Bla, kijk je uit? :*
  zondag 8 september 2013 @ 09:04:28 #235
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939897
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 08:45 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Baby-tunnelvisie :D Ja, je ziet ineens overal zwangeren en verse baby's :Y
Maar verder is het ook best 'raar': Er zijn tussen september en december 10 meiden uitgerekend in onze omgeving die tot vorig jaar nog nooit het woord 'baby' hadden geuit :+ En qua leeftijd verschilt alles ook van 20 tot 42.

Wij hebben ook beiden een goede baan en daardoor kunnen we ook volgend jaar allebei minder gaan werken (ik 3 dagen, hij 4 dagen). Mja, een baby blijft een dure 'hobby', al kan je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt :Y Ik wilde alleen, net zoals SHS, de autostoel, matras en kinderwagen perse nieuw hebben. Nu hebben we eigenlijk uiteindelijk alles nieuw gekocht, behalve het badje en de schommelstoel :+

Verder idd geen dingen kopen die je niet nodig hebt, of nog niet nodig hebt. Net zoals een kinderstoel: Die gaan we toch pas ergens volgend jaar lente-zomer gebruiken, dus die hebben we nog niet gekocht.
pi_130939911
Herkenbaar idd! Wij hebben net al ons spaargeld in een verbouwing gestopt die nog niet eens klaar is. We gaan het merendeel dus ook beetje bij beetje kopen en wachten op de 13e maand. Mijn vriend is ZZPer en heeft een erg variabel inkomen, dus dat is ook altijd een beetje afwachten. Gelukkig krijgen we iig het kamertje en mogen we van andere opa en oma ook iets uitzoeken, dus misschien vragen we van hen wel een Maxi Cosi.

Shs, griephoofd alweer wat gezakt?

Bla, schrikken! Hopelijk blijft het weg :*
pi_130939940
Ja, nadat ik aan de verkeerde helft van de 39 zat qua koorts gisteravond toch maar twee paracetamolletjes gepakt, nu weer wat kalmer. Normaal kan ik het wel hebben maar sinds donderdag zit ik in een soort algehele overbezorgdheidsmodus :@
pi_130939941
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:46 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

misschien hoeft t eens joh. bij lex was er een cm ontsluiting op de dag van inleiden (37 wk) en de avond daarvoor nog niet eens.. maar ze konden gelijk vliezen prikken en bij lucy had ik al 2 cm met 27 wk, ze zeiden dat t vaak voorkomt bij een derde
Kijk dat geeft de burger weer moed! Ik had vrijdag net een cm ontsluiting (idd omdat dit de derde is) maar bmm was nog lang niet verstreken.

Ook wat prostaglandine donaties van manlief geeist (lekker romantisch :') )

Hier gelukkig geen bloedverlies, blijft toch schrikken Bla :*

Gotc 36 weken *O*

Mooie, kleine Lucy O+ doe maar veel meer posten, rammelt mijnes vanzelf naar buiten :D

Flinke koorts SHS, beterschap!
pi_130939958
SHS logisch, zorg goed voor jezelf. Probeer wel te ontspannen, want stressen is natuurlijk ook niet goed. Keyword: afleiding!
pi_130939962
Ik typte 40 maar ik bedoelde natuurlijk 39 :') stom koortshoofd... Nee anders had ik de dokter wel gebeld :X
pi_130939964
Idd, duur is alles he? Vooral kamers en wagens tikken erg aan. Peuterkamer kostte incl goed matras >1k. En dat met 50% korting ivm uitlopende serie... Holy koe! ):O

Gelukkig kunnen we nu heel veel "recyclen". Zowel qua grote dingen als kleine troep als spuugdoekjes, hydrofiel etc. Ik vrees wel voor 2x kdv kosten.... }:|
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130939978
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 09:11 schreef Purple010 het volgende:
SHS logisch, zorg goed voor jezelf. Probeer wel te ontspannen, want stressen is natuurlijk ook niet goed. Keyword: afleiding!
jamaar dat gaat zo moeilijk als je alleen maar in bed ligt... _O- thank god for TLC O+
pi_130939981
Oei shs goed te pakken! Rust / ziek goed uit.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 8 september 2013 @ 09:14:46 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939990
Neem maar regelmatig paracetamol SHS, koorts is voor een mini slechter dan een dagje of 2 elke 4 uur 2pcm :*
Beterschap!
pi_130939992
TLC heb ik ook sinds mn zwangerschap ontdekt. Wat een vrouwen emo shit, HEERLIJK. Ben ik normaal totaal niet van.
pi_130939993
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:12 schreef DJMomo het volgende:
Idd, duur is alles he? Vooral kamers en wagens tikken erg aan. Peuterkamer kostte incl goed matras >1k. En dat met 50% korting ivm uitlopende serie... Holy koe! ):O

Gelukkig kunnen we nu heel veel "recyclen". Zowel qua grote dingen als kleine troep als spuugdoekjes, hydrofiel etc. Ik vrees wel voor 2x kdv kosten.... }:|
ja, die opvangkosten :'(
  zondag 8 september 2013 @ 09:15:44 #247
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939997
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 09:15 schreef Purple010 het volgende:
TLC heb ik ook sinds mn zwangerschap ontdekt. Wat een vrouwen emo shit, HEERLIJK. Ben ik normaal totaal niet van.
Ja! :D Alleen dat Honey boo boo geneuzel..man, ik word daar gewoon agressief van.
pi_130940000
Wij vrezen de opvangkosten ook, ik zei al dat wordt weer ouderwets Macaroni met smac eten....
pi_130940009
Oja en ML wil graag een PS4, want dan kan hij met de kleine gamen....wtf
pi_130940010
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 09:16 schreef Purple010 het volgende:
Wij vrezen de opvangkosten ook, ik zei al dat wordt weer ouderwets Macaroni met smac eten....
vieslel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')