Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.quote:Op zondag 8 september 2013 08:42 schreef GotC het volgende:
Ik heb juist het idee dat er een ware babyboom gaande is
ik denk dat ik na dit ook maar even oversla voorlopigquote:Op zondag 8 september 2013 08:43 schreef Purple010 het volgende:
Bla ik heb er geen verstand van, maar een telefoontje kan nooit kwaad. Wel goed dat je de babe goed voelt! Hier staat de love-making op een laagpitje, man is een beetje bang en ik heb niet o'n behoefte. Gelukkig juist wel veel ander intiem contact.
ja, in een nieuwbouwwijkquote:Op zondag 8 september 2013 08:45 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.
Het zou grappig zijn als Rutte het nou eens niet over een auto/huis kopen had, maar ineens zei: neem een baby, goed voor de economie
Baby-tunnelvisiequote:Op zondag 8 september 2013 08:45 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Bij ons in de nieuwbouw wijk ook, maar landelijk schijnt het niet zo te zijn. Daarbij zit je nu natuurlijk in je baby-tunnelvisie. Ik zie ook overal zwangeren en kinderwagens.
Het zou grappig zijn als Rutte het nou eens niet over een auto/huis kopen had, maar ineens zei: neem een baby, goed voor de economie
Kijk dat geeft de burger weer moed! Ik had vrijdag net een cm ontsluiting (idd omdat dit de derde is) maar bmm was nog lang niet verstreken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
misschien hoeft t eens joh. bij lex was er een cm ontsluiting op de dag van inleiden (37 wk) en de avond daarvoor nog niet eens.. maar ze konden gelijk vliezen prikken en bij lucy had ik al 2 cm met 27 wk, ze zeiden dat t vaak voorkomt bij een derde
jamaar dat gaat zo moeilijk als je alleen maar in bed ligt...quote:Op zondag 8 september 2013 09:11 schreef Purple010 het volgende:
SHS logisch, zorg goed voor jezelf. Probeer wel te ontspannen, want stressen is natuurlijk ook niet goed. Keyword: afleiding!
ja, die opvangkostenquote:Op zondag 8 september 2013 09:12 schreef DJMomo het volgende:
Idd, duur is alles he? Vooral kamers en wagens tikken erg aan. Peuterkamer kostte incl goed matras >1k. En dat met 50% korting ivm uitlopende serie... Holy koe!![]()
Gelukkig kunnen we nu heel veel "recyclen". Zowel qua grote dingen als kleine troep als spuugdoekjes, hydrofiel etc. Ik vrees wel voor 2x kdv kosten....
Ja!quote:Op zondag 8 september 2013 09:15 schreef Purple010 het volgende:
TLC heb ik ook sinds mn zwangerschap ontdekt. Wat een vrouwen emo shit, HEERLIJK. Ben ik normaal totaal niet van.
vieslelquote:Op zondag 8 september 2013 09:16 schreef Purple010 het volgende:
Wij vrezen de opvangkosten ook, ik zei al dat wordt weer ouderwets Macaroni met smac eten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |