Ohhhh das fokking irritant he! En gaat ook nergens over. Alleen een hoop geschreeuw.quote:Op zondag 8 september 2013 09:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!Alleen dat Honey boo boo geneuzel..man, ik word daar gewoon agressief van.
Geschreeuw, geboer en scheten laten. Echt, wie heeft ooit bedacht dat dat een leuk programma zou zijn?!quote:Op zondag 8 september 2013 09:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ohhhh das fokking irritant he! En gaat ook nergens over. Alleen een hoop geschreeuw.
Die kosten kunnen wij gelukkig vermijden in het beginquote:Op zondag 8 september 2013 09:16 schreef Purple010 het volgende:
Wij vrezen de opvangkosten ook, ik zei al dat wordt weer ouderwets Macaroni met smac eten....
Stress kan je zo moeilijk uitzettenquote:Op zondag 8 september 2013 09:13 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
jamaar dat gaat zo moeilijk als je alleen maar in bed ligt...thank god for TLC
One born every minute. Bevallende vrouwen 1tje is ineens bang voor een siamese tweeling etcquote:Op zondag 8 september 2013 09:31 schreef Sleehakschoen het volgende:
De moeite waard? Tv staat nog uit, ligt nog een halfslapend mannenbeest naast me...
ik ha tijdens 6cm nog een rand bmm staan!quote:Op zondag 8 september 2013 09:09 schreef Spewey het volgende:
[..]
Kijk dat geeft de burger weer moed! Ik had vrijdag net een cm ontsluiting (idd omdat dit de derde is) maar bmm was nog lang niet verstreken.
Ook wat prostaglandine donaties van manlief geeist (lekker romantisch)
Hier gelukkig geen bloedverlies, blijft toch schrikken Bla![]()
Gotc 36 weken![]()
Mooie, kleine Lucydoe maar veel meer posten, rammelt mijnes vanzelf naar buiten
Flinke koorts SHS, beterschap!
Oh? Ik wist niet eens dat dat ook nog kon, dan heb ik spekkiemonster misschien wel sneller dan verwachtquote:Op zondag 8 september 2013 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ha tijdens 6cm nog een rand bmm staan!
Woensdag ben ik 38+1quote:Op zondag 8 september 2013 11:40 schreef Jipster het volgende:
Jaaaa spewey bijna! Wat is je termijn dan?
Bijspuiten heb ik nog nooit gedaan, werd mij ook ten zeerste afgeraden omdat je dan bijna gegarandeerd een hypo voor je volgende maaltijd hebt.quote:Op zondag 8 september 2013 11:47 schreef Jipster het volgende:
Bla wat een schrik en gewoon bellen hoor!
Leuke dagje Keulen, Proj!
GotC met een vk als mama, dat is tof![]()
Hier onrustig ochtendje, ik baal zo van die zw. diabetes, het blijft zo instabiel. Vanmorgen zat ik weer veel te hoog na ontbijt en de gespoten insuline, en heb ik maar weer eens extra bijgespoten. Het blijft zo schommelen, soms heel laag, en dan weer veel te hoog dat ik er lichamelijk ook wel echt last van heb. Van hypo's naar veel dorst, plassen, moe en lamlendig..Wat een gedoe en het is zo frustrerend
Dinsdag maar weer eens goed aankaarten.
quote:Op zondag 8 september 2013 11:58 schreef Spewey het volgende:
[..]
Bijspuiten heb ik nog nooit gedaan, werd mij ook ten zeerste afgeraden omdat je dan bijna gegarandeerd een hypo voor je volgende maaltijd hebt.
Frustrerend is het zeker!
(En ik vind dat jij best kut begeleid wordt,
veel te snel enorm opgehoogd. Ik werd zeker de eerste maand met insulinegebruik om de dag door de diabetesvpk gebeld)
Ja, ik weet het ook niet zo goed. Ik moet m'n waarden 2x per week mailen en ben 1x gebeld, omdat ik de mail vol vragen had staan. Maar überhaupt kwamen ze erachter omdat ik al zelf monitoring deed..quote:Op zondag 8 september 2013 11:58 schreef Spewey het volgende:
[..]
Bijspuiten heb ik nog nooit gedaan, werd mij ook ten zeerste afgeraden omdat je dan bijna gegarandeerd een hypo voor je volgende maaltijd hebt.
Frustrerend is het zeker!
(En ik vind dat jij best kut begeleid wordt,
veel te snel enorm opgehoogd. Ik werd zeker de eerste maand met insulinegebruik om de dag door de diabetesvpk gebeld)
Je hebt gelijk, nu een hypo gespoten naar de lunch. Goede leer voor de volgende keer, beter niet bijspuiten dan. Woon wel in Gld, maar Harderwijk is beetje uit de richtingquote:Op zondag 8 september 2013 12:06 schreef Spewey het volgende:
Heel onpersoonlijk en je hebt ook al geen diabetesbeergehad. Het is dat Harderwijk niet naast je deur ligt anders had ik je zo aangeraden om daar naar toe te gaan. Niet dat ik lekker stabiel ben maar ik ben wel top begeleid.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:17 schreef Spewey het volgende:
Jaaaa, komende week ligt hier gewoon een jongetje naast me te slapen
Straks nog even het laken bijstrijken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |