Ja, en ik denk niet dat ik hem van iets anders kan overtuigen.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef Sleehakschoen het volgende:
Mannen
Om de dag is voldoende, als je het structureel doet.
(Ik zie hem al glunderen, drie keer per dag elke dag![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:48 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, en ik denk niet dat ik hem van iets anders kan overtuigen.Hij is zo verdomde koppig, hahaha. Gelukkig heb ik ook inspraak, anders ben ik niet meer veilig hier straks.
ik denk dat hij je intelligentie onderschatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoewel ik het aandoenlijk vind
![]()
Ja, zoiets had ik ook gelezen, maar ik las ook ergens dat als je het vaker wilde doen dat geen kwaad kon. Nu heb ik dus geen 'wetenschappelijk' argument om hem mee om de oren te slaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:43 schreef Zoë23 het volgende:
LuDann
Haha 3x per dag is idd niet bevorderlijk voor de kwaliteit. Volgens mij was het om de dag (?) het 'best' maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb
Ja, ik vind het ook wel schattig dat hij me echt binnen een maand zwanger wil hebben als we er vol voor gaan straks.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:49 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik denk dat hij je intelligentie onderschathoewel ik het aandoenlijk vind
Mijn NOD mag wegquote:Op donderdag 5 september 2013 08:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zijn er nog wijzigingen?
Balen ik86, maar dan is het wel duidelijk.
Hier nog niks nieuws te melden.
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:48 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, en ik denk niet dat ik hem van iets anders kan overtuigen.Hij is zo verdomde koppig, hahaha. Gelukkig heb ik ook inspraak, anders ben ik niet meer veilig hier straks.
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou laat m er nu maar van genieten want stel je krijgt last van misselijkheid als je net zwanger bent en harde buiken enz als je wat langer zwanger bent.. Dan is de sex qua frequentie misschien minder.. En na de bevalling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk zijn er dames die nergens last van hebben maar je weet het nooit.. Dus geniet er van!![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hahanou laat m er nu maar van genieten want stel je krijgt last van misselijkheid als je net zwanger bent en harde buiken enz als je wat langer zwanger bent.. Dan is de sex qua frequentie misschien minder.. En na de bevalling
Goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk zijn er dames die nergens last van hebben maar je weet het nooit.. Dus geniet er van!Misschien als ik dat aan hem uitleg dat hij dan iets minder haast heeft met mij zwanger maken en kunnen we onderhandelen tot 1 keer per dag. Want 3 keer per dag is leuk als je net een relatie hebt, maar elke dag
Beurs!
We hebben in ieder geval afgesproken te gaan 'oefenen' tot zaterdag, omdat hij dan voor zijn werk een week in het buitenland zit (zul je straks zien dat als we voor het 'echie' gaan hij een maand weg moet ofzo.)
Ik gun het hem wel (en mezelf natuurlijk ook, ik ben zeer zeker niet van steen)
Het klinkt voor hem vast spannend 3x pd maar dat kan hij vast geen week volhoudenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Goed punt.Misschien als ik dat aan hem uitleg dat hij dan iets minder haast heeft met mij zwanger maken en kunnen we onderhandelen tot 1 keer per dag. Want 3 keer per dag is leuk als je net een relatie hebt, maar elke dag
Beurs!
We hebben in ieder geval afgesproken te gaan 'oefenen' tot zaterdag, omdat hij dan voor zijn werk een week in het buitenland zit (zul je straks zien dat als we voor het 'echie' gaan hij een maand weg moet ofzo.)
Ik gun het hem wel (en mezelf natuurlijk ook, ik ben zeer zeker niet van steen)
Ik vrees juist hij het wel kan volhouden.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Het klinkt voor hem vast spannend 3x pd maar dat kan hij vast geen week volhouden![]()
Ik vond de periode voor het zwanger worden soms frustrerend maar ook erg leuk. Maakt sex wel spannend (zonder voorbehoedsmiddel oeh)
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik vrees juist hij het wel kan volhouden.Hij is ten eerste superkoppig en ten tweede vechtsporter (die schijnen altijd een hoger libido te hebben als ik hem mag geloven).
Ja, dat lijkt me ook ontzettend spannend, die periode! Zonder anticonceptie en dat er dan een nieuw leventje in je zou kunnen ontstaan...Plus mijn libido gaat met sprongen omhoog als ik niet aan een vorm van anticonceptie zit.
![]()
Maar goed, vanaf vanavond tot zondagmiddag gaan we het proberen, 3 keer per dag. Kan geen kwaad
Nuvaring is nog niet overboord, gaat puur om het ''oefenen'' zoals mijn vriend dat noemt. Kans is extreem klein maar ik kan wel zwanger raken met dat ding in (aangezien dat 1 keer eerder is gebeurd)quote:Op donderdag 5 september 2013 13:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
Als oefening? Of is de nuvaring al overboord?
Sterkte en rip aan de nabestaanden
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
0,0 hier.. Hoop dat ik toch op een verkeerd moment getest heb en dat niet mijn cyclus iedere maand langer wordt..
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef LuDann het volgende:
Ik kan er trouwens nog steeds niet over uit, over Fazz haar streepjes! En volgens CB al een paar weken ook nog eens! Dit kindje wil er graag komen, daar lijkt het wel op in ieder geval.
Dank je wel, ik zal jullie op de hoogte houden.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Fazzoletti het volgende:
@LuDann, succes met de wilde plannen!!3x per dag, moet er niet aan denken
![]()
9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Fazzoletti het volgende:
@LuDann, succes met de wilde plannen!!3x per dag, moet er niet aan denken
![]()
@ IMA, jammer hoor. Hoeveel cyclussen heb je nu gehad sinds je bezig bent, zijn dat er 2? Misschien moet je lichaam nog een regelmaat vinden
Oke, dat is best wat cyclussen! Vervelend zeg dat het dan wisselt, gelukkig ligt het niet weken uit elkaar maar kan me voorstellen dat het frustrerend werkt plus een hoop testen kostquote:Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.
Ik ken het!! De ene keer 31 dagen, dan weer 34, .... Echt superirritant! Sinds dat ik van AC af ben is het zo =/quote:Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.
Nouja, ik vond dus voor die 31 helemaal niet dat het wisselde. Maar sinds we het proberen gaat het ineens naar 31, dat is wel vervelend!quote:Op donderdag 5 september 2013 18:41 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Oke, dat is best wat cyclussen! Vervelend zeg dat het dan wisselt, gelukkig ligt het niet weken uit elkaar maar kan me voorstellen dat het frustrerend werkt plus een hoop testen kost
Hopelijk zit je niet te lang meer in spanning
Ja dat is dus ook mijn manier van denken. Om vriendlief te overtuigen heb ik 'wetenschappelijk' bewijs nodig of een dokter die dat zegt ofzo. Zou ik ergens heen kunnen bellen met een dergelijke vraag?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, zo kan het zaad toch niet herstellen als je het zo vaak doet? En dus minder kans op zwangerschap?
Ik snap dat het zo overkomt, maar ik zou nooit iets tegen mijn zin in doen in deze hoor en dat weet hij ook wel. Ik heb hier net zoveel inspraak in als hij, ook al komt hij soms wat dominant over.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:28 schreef Kimpossible het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het uberhaupt bijzonder vind dat het nu overkomt alsof hij geheel zelf bepaalt dat het zo vaak moetmoet? Ik krijg het gevoel dat jij 3 keer per dag eigenlijk niet ziet zitten. Die van mij ging zonder pardon op non-actief
Ik had juist ergens gelezen dat je het tussen de tien en twintig dagen om de dag moet sexen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb er laatst nog een artikel over gelezen en de deskundige die daarin aan het woord was zei ook: om de dag. En dat het, als je van 28 dagen uitgaat en je doet het van dag 8 tot 16 om de dag, het daar eigenlijk niet aan kan liggen.
Gewoon sexen wanneer je zin hebtquote:Op donderdag 5 september 2013 20:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had juist ergens gelezen dat je het tussen de tien en twintig dagen om de dag moet sexen.
Pfff op een gegeven moment zie ik echt door de bomen hrt bos niet meer...
Zo is het hier iig geluktquote:Op donderdag 5 september 2013 20:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb er laatst nog een artikel over gelezen en de deskundige die daarin aan het woord was zei ook: om de dag. En dat het, als je van 28 dagen uitgaat en je doet het van dag 8 tot 16 om de dag, het daar eigenlijk niet aan kan liggen.
Die 3x per dag die vriend wil, wil hij ook pas starten als de Nuvaring uitgaat. Dat we gaan 'oefenen' is meer een soort van grapje omdat hij een week weggaat.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:08 schreef Kursor het volgende:
Maar waarom zoveel actie gericht op het 'maken' van een kind terwijl je de Nuvaring nog gebruikt? Ik begrijp er niets van geloof ik...
3x per dag, moet er niet aan denken, maar bij ons is de frequentie dan ook opgeschroefd om aan de al genoemde 'om de dag te komen van einde menstruatie tot ruim anderhalve week later. (Nu makkelijk te bepalen omdat ik al een tijd temperatuur, maar dan ook door omstandigheden al eeuwen bezig voor een tweede).
Haha, ja, die van mij ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:28 schreef Kimpossible het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het uberhaupt bijzonder vind dat het nu overkomt alsof hij geheel zelf bepaalt dat het zo vaak moetmoet? Ik krijg het gevoel dat jij 3 keer per dag eigenlijk niet ziet zitten. Die van mij ging zonder pardon op non-actief
Briljant idee! Ik zou ook graag zwart op wit willen zien wat, wanneer en de wijze waarop we het moeten doen voor succes, maar helaas...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het is gewoon jammer dat je niet melke maand een soort rapportje kunt uitdraaien om te zien waarom het niet is gelukt en wat je kunt verbeteren
Ik heb steken in mijn onderbuik..
Nooit sex En zwanger? Hoe doen jullie dat?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
3 keer per dag sex... als ik dat lees ben ik bijna blij dat wij nooit sex hebben gehad om zwanger te worden.
hahahaha!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
3 keer per dag sex... als ik dat lees ben ik bijna blij dat wij nooit sex hebben gehad om zwanger te worden.
32.. (En dat is ook weer niet extreem besef ik me hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 07:21 schreef Dyre het volgende:
IMA, vervelend dat je nu nog steeds geen zekerheid hebt... Op welke CD zit je nu?
Hier ook nog steeds geen ongesteldheid. Ik durf niet meer te testen na die negatieve de vorige keerMisschien dat ik samen met Kursor test dit weekend
Heel irritant! Aan de andere kant: er is nog geen bloed. Dus in die zin zou het nog kunnen. Hier nog geen temp-verhoging. Normaal haat ik het wachtbankje maar wil nu gewoon graag dat mijn eisprong achter de rug is. Ben gelukkig niet veel-EI-send ofzo ;-) Haha.quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
32.. (En dat is ook weer niet extreem besef ik me hoor, maar voor mijn doen..) de vorige keer wist ik al 1,5/2 dagen dat het eraan zat te komen dus dan zou ik nu op minstens 34 uitkomen.
Voor jou ook al spannend dus!
Ik wil je niet onnodig laten hopen, maar ik testte bij mijn eerste zwangerschap (niet uitgedragen) pas positief toen ik al 5 weken zwanger was, alles daarvoor was negatief. Dikke knuffel voor jou!quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nog een keer getest, negatief.. Maar ook nog geen enkel teken van. Wordt een flink lange cyclus dan en als m'n eisprong zo laat was kan het uberhaupt niet gelukt zijn dus daar hoop ik ook niet meer op. Vind mijn lichaam even heel stom
Dat zou spannend worden! Mijn duimen draaien overuren voor jullie beiden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:21 schreef Dyre het volgende:
IMA, vervelend dat je nu nog steeds geen zekerheid hebt... Op welke CD zit je nu?
Hier ook nog steeds geen ongesteldheid. Ik durf niet meer te testen na die negatieve de vorige keerMisschien dat ik samen met Kursor test dit weekend
Tot een dag na de eisprong kan een eitje volgens mij bevrucht worden... Hier zelfs een methode om een meisje te verwekken: dat moet dan 12 uur na de ovulatie volgens die methode. Maar hoe je erachter komt wanneer je dan op 12 uur na je ovulatie zit, is mij een raadselquote:Op donderdag 5 september 2013 20:59 schreef Zoë23 het volgende:
Sex na de eisprong schijnt voor de bevruchting geen zin te hebben las ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
\ego
Dames die bekend zijn met dit soort testen: wat moet ik hier nou van denken?En van wanneer is die HCG testSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude (on)bekende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het gewoon niet geloven. Heb een rare cyclus gehad, m'n NOD is pas 13 september. Ik snap er helemaal niks meer van haha. Nouja als er na t weekend nog steeds een streepje is ga ik voorzichtig juichen
Tralalalaaa
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier met ander licht:Whiiiihaaa!! Streep = streep toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het gewoon niet geloven. Heb een rare cyclus gehad, m'n NOD is pas 13 september. Ik snap er helemaal niks meer van haha. Nouja als er na t weekend nog steeds een streepje is ga ik voorzichtig juichenSupertof, gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik zou er het geduld niet voor hebben en desnoods het bos inrennen voor zoiets.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha nee, ik ga op kamp dus niet zo heel veel privacy... Zondagavond of maandagochtend ga ik weer testen
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier met ander licht:Oh wat leuk! Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het gewoon niet geloven. Heb een rare cyclus gehad, m'n NOD is pas 13 september. Ik snap er helemaal niks meer van haha. Nouja als er na t weekend nog steeds een streepje is ga ik voorzichtig juichen
Ik zie hem duidelijk hoor!![]()
![]()
![]()
E. grote zus![]()
Hahaha, jij maakt t helemaal mooi!quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:12 schreef Kwisted het volgende:
TAP Gefeliciteerd!!!!
Dat is een hele duidelijke streep!! Helemaal als je nod pas op de 13e zou vallen (tweeling?![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat, of een snelle innesteling, had ik ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:12 schreef Kwisted het volgende:
TAP Gefeliciteerd!!!!
Dat is een hele duidelijke streep!! Helemaal als je nod pas op de 13e zou vallen (tweeling?![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiek deze quote nou, TAP! Wat kan een cyclus onvoorspelbaar zijn he...quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ik snap er niks van, had op de 29e m'n ovulatie moeten hebben, maar nog helemaal niets. Ik test elke dag en soms lijkt het dan dat het tweede streepje net zo zichtbaar is als de controlestreep, maar dan check ik extra met die testen van CB en dan is de test negatief. Heb ook nog niks gevoeld van m'n eisprong. Nouja ik denk dat m'n NOD ook niet de 13e zal zijn dan. Wat irritant is een onregelmatige cyclus zeg, en dat heb ik voorheen nooit gehad :/
+1!quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:47 schreef Burdie het volgende:
Dat, of een snelle innesteling, had ik ook .
Fijn!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
En ik kom met een rectificatie: geen maand uitstel, we kunnen gewoon ook deze ronde benutten![]()
Volgens mijn man is september onze maand, dus over 4 weken plas ik gewoon twee streepjesWie doet mee?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
\ego
Dames die bekend zijn met dit soort testen: wat moet ik hier nou van denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
En ik kom met een rectificatie: geen maand uitstel, we kunnen gewoon ook deze ronde benutten![]()
Volgens mijn man is september onze maand, dus over 4 weken plas ik gewoon twee streepjesWie doet mee?
Kursor, wat spannend! Ik denk dat ik met je meetest morgenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:58 schreef Kursor het volgende:
Ik hoop over vier weken niet met je mee te doen hoor...iets met nog steeds goede kansen op een positieve test morgen (en daar heb ik best aanwijzingen voor, maar die durf ik voor nu nog niet serieus te nemen, bang dat ik me iets in me hoofd haal, maar dat heb ik dan toch eigenlijk al gedaan, ehm tja, het is soms best lastig om mij te zijn).
Ik hoop morgenochtend op een positieve test voor ons allebeiquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef Dyre het volgende:
[..]
Kursor, wat spannend! Ik denk dat ik met je meetest morgenDan zit ik op dag 35...
op NOD negatieve test gehad, maar in de tussentijd nog steeds niks... Maarja langste cyclus tot nu toe was 40 dagen, dus menstruatie kan de komende week nog steeds gewoon komen
Ik teken ervoor! Whoe, een tweeling voor Dyre...dat zou helemaal een verrassing zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
Kursor en Dyre, jullie mógen niet eens met mijn streepjes mee doenJullie hebben morgen zelf streepjes!!! Dat heb ik even geregeld. Voor Kursor geldt driemaal scheepsrecht, en Dyre krijgt een tweeling. Zo, ik heb gesproken. Klaar. Amen. You're welcome!
![]()
Maar een drieling past helemaal niet!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:35 schreef Dyre het volgende:
Hahah ja geweldig een tweeling! Mag wel hoor, van mij
Als tweemaal scheepsrecht een tweeling maakt, zou maar vast sparen voor de luiers Kursor
Niet gelukt! Heb in m'n eentje al een complete pot thee opquote:Op zaterdag 7 september 2013 07:48 schreef Fee-nix het volgende:
Kursor spannend nog steeds!! Gewoon niks drinken vandaag. (just kidding)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:45 schreef Ikina het volgende:
Ik kon op deze testochtend mezelf ook niet inhouden om te kijken of mijn tweede streepje, nu 4 dagen na NOD wel duidelijk genoeg is om op de foto te zetten, en jawel hoor! Hier is dan eindelijk het bewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
![]()
Daar houd ik inderdaad wel rekening mee, maar ik wil het toch proberenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:25 schreef Chanty het volgende:
Denk dat de huisarts je gewoon weer naar huis stuurt als je nog maar 3 maanden gestopt bent6 maanden is wat de meesten aanhouden. Maar je kan het proberen.
Die wurm komt er vast. Gewoon positief denken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Dottey het volgende:
Zo, gisteren mijn laatste dag van ongesteld zijn... ik heb manlief meegedeeld deze maand extra de sjaak te zijn qua bedactiviteiten...ik wil potnondeju eens een klein wurmpje in mijn buik![]()
(en daar bedoel ik mijn manlief dus niet mee)
sinds ik ben gestopt met het spiraaltje ben ik zo hormonaal snotter de jankerig om de stomste programma's op tv. STOM! Is dat herkenbaar?
Misschien kijken hoe het woensdag aanvoelt? To test or not to test, that is the question.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Over vier dagen m'n NOD al.Ik twijfel wel of ik woensdag al ga testen of wacht tot vrijdagochtend. Als het dan nog nodig is, natuurlijk. Op een of andere manier kan ik me heeel moeilijk een tweede streepje voorstellen bij mezelf.
Romantischer kan niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat zou dan wel een heel bijzondere tweede huwelijkreis worden als het nu raak is.
En meikindje.
Ook geen tekenen van naderende ongesteldheid? Of heb je altijd veel wit voor een menstruatie?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik duim DM!
Hier nog geen nieuws. Gewoon niks, of wit eigenlijk, veel wit, maar geen bloed.
True, ik heb ook de neiging de raarste signalen interpreteren als een OMG OMG OMG.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Gevoel weet ik niet. Ik hóóp het natuurlijk.
Lichaam, pukkeltjes (heb ik normaal nooit, ook niet tijdens puberteit vroeger of menstruatie), steken bij schaambot, metaalsmaak en m'n nagels breken af.
Vorige cyclus was ik misselijk en had ik zere tepels.
Maar het hoeft natuurlijk allemaal niks te zeggen.
Droger als in je hebt je ondergoed in de wasdroger gedaan en dat het daar door komt? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, sorry.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nee, helemaal geen tekenen. En dat wit.. Weet het eigenlijk niet, dacht eigenlijk droger, maar weet het ook niet zeker.
Wel beter voor je geestelijke gesteldheid als het toch een negatiefje is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik gooi het allemaal maar op pms.
Voor de zekerheid.
Ik zag laatst op TLC in een aflevering van 'A Baby Story' een vrouw die een zeldzame aandoening kreeg bij haar zwangerschap waardoor haar hele gezicht opzwol en de ene helft van haar gezicht tijdelijk verlamd raakte. Verder scheen het niet gevaarlijk te zijn, maar het zal je maar overkomen! Dan kunnen mensen echt niet met een strak gezicht tegen je zeggen dat je zo'n mooie zwangere blos hebt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat heb ik dan niet.
Dat zou wat zijn, dan had ik hele grote puisten. Dat hoeft dan ook weer niet. En afgebroken nagels zijn ook niet zo sexy.
Oh sorry, ik dacht dat je met wit juist afscheiding bedoelde. Ik wist niet dat droger zijn een teken kon zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Droger als in minder afscheiding..
Je man is chinees? Flauw, sorry.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Horror!![]()
Oh, ik heb zin in chinees.![]()
Ik heb nooit zin in chinees.
Nee, precies andersom inderdaad. Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:24 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je met wit juist afscheiding bedoelde. Ik wist niet dat droger zijn een teken kon zijn.
[..]
Je man is chinees? Flauw, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afscheiding in de droger!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, omg hoe weet je dat!!
Ik had geen idee, ik wilde gewoon een superflauwe opmerking maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afscheiding in de droger!Maar Chinezen
Als ik niet met een kaaskop was geëindigd was ik ook op zoek naar een Chinees gegaan. Ben je in ieder geval verzekerd van een mooi kindje.
![]()
Tja, ik heb officieel een kaaskop maar hij lijkt meer mediterraans eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik had geen idee, ik wilde gewoon een superflauwe opmerking maken.Maar Chinezen
Als ik niet met een kaaskop was geëindigd was ik ook op zoek naar een Chinees gegaan. Ben je in ieder geval verzekerd van een mooi kindje.
Ik dacht even dat je echt bedoelde dat je man een Chinese afkomst had. Ik ben slecht in online grapjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Tja, ik heb officieel een kaaskop maar hij lijkt meer mediterraans eigenlijk.![]()
Mijn papa lijkt net een Marokkaan. Grote zwarte snor, zwart haar en bruine ogen. Drie blonde kinderen met groene en blauwe ogen.
Dat is nou (vrijwel) het enige wat je niet kunt zien op de echo, blijft er nog iets van verrassing overeind met moderne technologie!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Hahaha.![]()
Ben ik wel benieuwd naar.![]()
Vast hele mooie.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij willen het wel weten ja.
MIjn nichtje wilde het niet weten, haar vriend wel maar die mocht het niet weten omdat zij het niet wilde weten en als hij het wist wilde zij het toch weten.
wat een horror! BRRR..quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:21 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik zag laatst op TLC in een aflevering van 'A Baby Story' een vrouw die een zeldzame aandoening kreeg bij haar zwangerschap waardoor haar hele gezicht opzwol en de ene helft van haar gezicht tijdelijk verlamd raakte. Verder scheen het niet gevaarlijk te zijn, maar het zal je maar overkomen! Dan kunnen mensen echt niet met een strak gezicht tegen je zeggen dat je zo'n mooie zwangere blos hebt.
wij willen het allebei wel weten van te vorenquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dat is nou (vrijwel) het enige wat je niet kunt zien op de echo, blijft er nog iets van verrassing overeind met moderne technologie!
Zouden jullie trouwens het geslacht van tevoren willen weten? Mijn neef vertelde laatst dat hun gynaecoloog 'weigerde' het geslacht te vertellen omdat ze een verschil van mening hadden over of ze het nu wel of niet wilden weten (zij wilde het wel weten, hij niet).
Ik ga een beetje offtopic geloof ik, sorry.Verveel me een beetje.
als mijn man het niet zou weten en ik het wel zou willen weten en ik kom het dan te weten zen hij niet. Dan zou ik mijn best doen om het niet te verklappen. Maar eigenlijk weet ik dat hij het dan toch nog binnen een kwartier weet.... omdat hij nog nieuwschieriger is dan ik en ik niet zo goed ben in niet delen met manliefquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij willen het wel weten ja.
MIjn nichtje wilde het niet weten, haar vriend wel maar die mocht het niet weten omdat zij het niet wilde weten en als hij het wist wilde zij het toch weten.
quote:Op zondag 8 september 2013 07:31 schreef Kursor het volgende:
Mijn dochter van drie, een ongelofelijke poppenmoeder, speelt geregeld dat ze een baby in haar buik heeft. Van de week ging het spel ineens anders... Niet alleen zij had een baby in haar buik, maar ik ook. Toen moest er natuurlijk een kus op m'n buik voor de baby.
OMG Kursor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms plast er iemand streepjes en dan schrik ik er gewoon van, dat het nu pas zover is. In mijn beleving hebben we het al samen meegemaakt ofzo. Kursus gefeliciteerd, wat gaaf, dat is echt zo'n duidelijk streepje!
(waarom sta je nog niet in het update topic, wil je niet?)
DIT!quote:Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef Mevr_Mus het volgende:
Kursor, wat leuk en spannend! Het is je zooo gegund
spannend! Ga je testen of wacht je?quote:Op zondag 8 september 2013 09:53 schreef Zoë23 het volgende:
Volgens mijn app is m'n NOD morgen![]()
Een gemiddelde van 3maanden is 24dagen omdat ik 1x een cyclus van 21 dagen had. Ik ga er vanuit dat mijn NOD de 13e is (dag 28 dus). Voel nog helemaal geen naderende menstruatie.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zondagmiddagdutje![]()
DM, erg he? Ik las laatst ergens dat iemand schreef 'als je zere grote teen + zwanger googelt je nog steeds verhalen vindt van mensen die een zete teen hadden en zwanger bleken'
Haha, was ook een grapje om te zeggen dat je zooooveel symptomen kunt vinden die bij een zwangerschap passen (en bij 600 andere aandoeningen)quote:Op zondag 8 september 2013 16:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me wel heeel vergezocht.
Kijk eens aan ongeduldig, je moet toch wat geduldiger wordenquote:Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Ongeduldig het volgende:
Oh Kursor wat goed!!
Ik klaagde gisteren toch dat deze eerste cyclus na het stoppen met de pil zo lang duurde? Voor mijn gevoel dan, want ik weet best dat het lang kan duren voordat de boel weer op gang komt. Maar ik ben net ongesteld geworden! Ik zag het helemaal niet aankomen, had vooraf helemaal geen kwaaltjes, maar zodra ik bloed zag begon de buikpijn natuurlijk meteen![]()
Deze cyclus heeft dus 74 dagen geduurd. Laten we hopen dat de volgende wat korter is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb totaal geen symptomen, enige dat ik snel emo of geprikkeld ben maarja, dat ben ik ook als ik ongesteld moet worden. Maar verder niets, dus heb niet kunnen hypochonderen en eigenlijk was ik ervan overtuigd dat deze ronde niks zou worden.
Maar we zijn weer een paar (zwaaaaaar vermoeiende maar erg leuke) dagen verder en zie.HOERA!!!!!!! Laat het zo besmettelijk zijn.. datzwangerschapsvirus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat fijn dat het dan toch zo als een cadeautje komt als je zo vermoeid niets meer verwacht
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik heb je er in gezet! (mijn eerste update, helemaal zelf uitgevonden hoe dat nou weer moetquote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef Kursor het volgende:
(Ik heb geen principiële bezwaren tegen het update-topic![]()
)
Nee hoor, is oud nieuws en ik vond geen update wel prima, lekker een beetje rustig en anoniem wennen. Maar jij staat er in! Het is officieel!quote:Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef Ikina het volgende:
Dankje marel! Ik kan geen update via mobiel plaatsen, anders had ik het voor je gedaan..
Ja bizar he! Ik test komende vrijdag met de clearblue test en als die ook positief aangeeft, dan schuif ik een topic op... Maar tot die tijd blijf ik hier nog lekker plakken, want het is nog wel errrrrg vroeg!quote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Kursor!!! Wat een heerlijk nieuws![]()
![]()
. Bijzonder dat je dochter het aanvoelde!
TAP, jij testte positief zowat een week voor je NOD?! Dat moet wel een superei geweest zijn![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 07:31 schreef Kursor het volgende:
Mijn dochter van drie, een ongelofelijke poppenmoeder, speelt geregeld dat ze een baby in haar buik heeft. Van de week ging het spel ineens anders... Niet alleen zij had een baby in haar buik, maar ik ook. Toen moest er natuurlijk een kus op m'n buik voor de baby.
Ja!!! Van harte gefeliciteerd meis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<duimerdeduim>
Spannend!quote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Dottey het volgende:
Dit is nu mijn derde dag dat ik super licht helder bloed vloei, na mijn normale menstruatie + 1 stop dag..... ik vind het officieel VAAG!
Ik denk dat ik vanmiddag toch maar eens nieuwe test ga scoren. Dubbele eisprong zit zo bij ons in de familie(s)Dus wie weet is er wel wat aan de hand....
Alleen mijn moeder die enkele maanden geleden met een verhaal kwam... "Ik dacht dat ik misschien zwanger kon zijn en had ondertussen al tig testen gedaan met tussenposes en elke keer kreeg ik negatief.. terwijl er zoals we er na 6 weken toch eindelijk achter kwamen dat er een tweeling in zat."
ik krijg er de kriebels van!
ik heb altijd geroepen liever 1 per keer.. en dat gevoel heb ik nog steeds!quote:Op maandag 9 september 2013 11:52 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Spannend!
Mijn moeder menstrueerde gewoon en na 3mnd kwam ze erachter dat ze zwanger was van een tweelinggeeft toch weer hoop hè als je zulke verhalen hoort..
2014 schijnt het tweeling jr te zijnhoop op mooie streepjes voor jou!
Ik duim
Dit snap ik erg goed. Dat heb ik ook... ik denk iedereen wel die erg graag mama en of papa wil worden en het niet direct (lees AC weg en floep zwanger.. ) een streepje kan aflezen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd dames met strepen!!
Ik heb mij afgelopen maand op de achtergrond gehouden want wilde er iets minder mee bezig zijn, dat lukte op zich best aardig, maar toch heb ik zin om.ergens tegenaan te schoppen! Ongesteld geworden dus.....!
NIEUWE NOD 5 OKTOBER.
deze maand ga ik ook weer een poging wagen er minder mee bezig te zijn, ik weet dat ik na 5 rondes niet mag klagen maar soms ben ik best jaloers op de strependaarom dus even wat afstand..
oh meis, wat ee teleurstelling! Ik kan mij voorstellen dat het zo moeilijk is als je al in de twee getallen zit dat je aan het proberen bent...quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Dyre het volgende:
En toch weer ongesteld geworden, bah![]()
Ineens weer een lange cylcus van 36 dagen. Volgende NOD dus zo'n beetje 15 oktober.
Ik ga dus ronde 11 alweer in... Standaard recept: avondje balen, huilen en eten. Daarna weer vol goede moed de volgende maand in. maar wordt wel steeds lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |