abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130838429
Dit is hèt topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
Reecespieces 9 augustus
Risu 24 augustus
Dyre 2 september
Kursor 5 september
Gewoonmezelf87 6 september
IsabellaMariaAnna 6 september
DanseMacabre 11 september
Take a Picture 13 september
Ggirl 16 september
Fee-nix 21 september
Mrs. Peel 2 oktober

Users: (bezig sinds XX/20XX)
Chanty (09-2011)
Dyre (12-2012)
Fazzoletti (09-2012)
Fee-nix (06-2013)
Gewoonmezelf87 (05-2013)
Ggirl (03-2013)
Ikina (04-2013 /)
IsabellaMariaAnna (07-2013)
Kursor (01-2012, 04-2012 mola, 05-2013 MA)
Latilatidom (04-2013)
Mrs.Peel: (01-2013)
MyDirtySecret (05-2013)
Naena (08-2012)
Ongeduldig (06-2013)
piewen (06-2013)
Poppejans
Risu (04-2013)
Skittles (07-2012)
Take_A_Picture (06-2013)
Rana83 ( 05-2013)
DanseMacabre (08-2013)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 05-09-2013 12:34:05 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 08:04:45 #2
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130838559
Ik moest wel lachen om die usericon van Fazzoletti :D. Gauw veranderen!

En verder wil ik graag nieuwe strepen zien!!
pi_130838687
Nou mijn lichaam is (gelukkig) klaar met mij voor dingen houden, ik ben ongesteld.
pi_130838870
Jaaaaaa Fazzoletti!! Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
pi_130838932
Gefeliciteerd Fazzoletti, en zo onverwachts ineens! *O* *O*

ik :* wat kan je lichaam je toch voor de gek houden soms he. balen!

Hier is het bloeden gestopt, dus ik hoop dat ik nu gewoon weer een normale regelmatige cyclus inga. Ik ga er wel vanuit. :)
pi_130839072
Nog een keer bedankt allemaal voor de felicitaties O+ Het voelt nog heel onwerkelijk, maar dat zal denk wel blijven tot de 1e echo...

ik ben al hard op zoek naar een nieuwe avatar, maar hoe werkt dat ook al weer :')
pi_130839085
Zijn er nog wijzigingen?

Balen ik86, maar dan is het wel duidelijk.

Hier nog niks nieuws te melden.
pi_130839375
Gefeliciteerd Fazzoletti *O*
pi_130839592
Fazzoletti gefeliciteerd *O*
pi_130840117
Fazzoletti gefeliciteerd! Kan begrijpen dat je helemaal overdonderd bent, zo onverwachts! *O*

Ik heb een tijdje niet gepost omdat ik nog niet zo bezig ben met zwanger worden (hoewel er een kans inzit omdat ik aan de Nuvaring zit en die al een keer gefaald heeft bij mij) maar ik lurk wel zo af en toe.

Nu vanochtend een discussie gehad met vriendlief over hoe vaak we zouden gaan klussen als we er wel echt helemaal voor gaan. Hij wil drie keer per dag. :o Ik had geen idee dat hij er zo die-hard voor wilde gaan dan. _O- Maar in ieder geval, ik heb het idee dat de kwaliteit van het sperma dan achteruit gaat, maar ik kan hier online niet echt wat over vinden. Iemand meer info? Ik vind 1 keer per dag namelijk wel voldoende eigenlijk. :P
pi_130840179
Mannen _O-
Om de dag is voldoende, als je het structureel doet.
(Ik zie hem al glunderen, drie keer per dag elke dag *O* :D)
pi_130840190
LuDann
Haha 3x per dag is idd niet bevorderlijk voor de kwaliteit. Volgens mij was het om de dag (?) het 'best' maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb
pi_130840217
Fazz, van harte joh! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130840283
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef Sleehakschoen het volgende:
Mannen _O-
Om de dag is voldoende, als je het structureel doet.
(Ik zie hem al glunderen, drie keer per dag elke dag *O* :D)
Ja, en ik denk niet dat ik hem van iets anders kan overtuigen. :') Hij is zo verdomde koppig, hahaha. Gelukkig heb ik ook inspraak, anders ben ik niet meer veilig hier straks. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130840315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:48 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ja, en ik denk niet dat ik hem van iets anders kan overtuigen. :') Hij is zo verdomde koppig, hahaha. Gelukkig heb ik ook inspraak, anders ben ik niet meer veilig hier straks. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat hij je intelligentie onderschat :') hoewel ik het aandoenlijk vind O+
pi_130840318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:43 schreef Zoë23 het volgende:
LuDann
Haha 3x per dag is idd niet bevorderlijk voor de kwaliteit. Volgens mij was het om de dag (?) het 'best' maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb
Ja, zoiets had ik ook gelezen, maar ik las ook ergens dat als je het vaker wilde doen dat geen kwaad kon. Nu heb ik dus geen 'wetenschappelijk' argument om hem mee om de oren te slaan. :P
pi_130840443
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:49 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

ik denk dat hij je intelligentie onderschat :') hoewel ik het aandoenlijk vind O+
Ja, ik vind het ook wel schattig dat hij me echt binnen een maand zwanger wil hebben als we er vol voor gaan straks. O+ Had ik niet verwacht, vooral omdat hij het vader worden toch wel een beetje eng vindt. Iets met volwassen worden enzo (hoewel hij 30 wordt dit jaar). :P
pi_130840774
Gefeliciteerd Fazzoletti! *O*
pi_130840967
Fazz!!! wat goed!!! *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 5 september 2013 @ 10:51:09 #20
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130841825
Fazz wat doe je nu? :o gefeliciteerd *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_130842233
Fazz! Asjemenou! *O* *O* *O*
S. 2014
J. 2016
pi_130843295
Heeft iemand ervaring met die CB's met drie testdingetjes? Die je weer moet verwijderen als de uitslag er staat? Want ik lees van digi CB's dat je niet naar streepjes moet kijken, maar bij deze is dat vlakje niet echt verstopt of zo, zoals de streepjes bij de test met weekaanduiding.

Edit: oh wacht, zie op de site dat je die ook niet mag aflezen.

[ Bericht 11% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 05-09-2013 11:56:30 ]
pi_130844461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zijn er nog wijzigingen?

Balen ik86, maar dan is het wel duidelijk.

Hier nog niks nieuws te melden.
Mijn NOD mag weg :)
pi_130844605
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:28 schreef Ikina het volgende:

[..]

Mijn NOD mag weg :)
Check!
pi_130845059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:48 schreef LuDann het volgende:

[..]

SPOILER
Haha :D nou laat m er nu maar van genieten want stel je krijgt last van misselijkheid als je net zwanger bent en harde buiken enz als je wat langer zwanger bent.. Dan is de sex qua frequentie misschien minder.. En na de bevalling :X
SPOILER
Natuurlijk zijn er dames die nergens last van hebben maar je weet het nooit.. Dus geniet er van! O+
pi_130845068
Deze keer geen misselijkheid en zere borsten maar puisten en afbrekende nagels.

Elke cyclus andere symptomen. :')
pi_130845261
Gefeliciteerd Fazz :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130845268
Mijn NOD is 1 okt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Dottey op 06-09-2013 11:44:35 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130845339
Ooh wat leuk, een verrassingsstreepje O+ Gefeliciteerd!! *O*
pi_130845624
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:56 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Haha :D nou laat m er nu maar van genieten want stel je krijgt last van misselijkheid als je net zwanger bent en harde buiken enz als je wat langer zwanger bent.. Dan is de sex qua frequentie misschien minder.. En na de bevalling :X
SPOILER
Natuurlijk zijn er dames die nergens last van hebben maar je weet het nooit.. Dus geniet er van! O+
Goed punt. :Y Misschien als ik dat aan hem uitleg dat hij dan iets minder haast heeft met mij zwanger maken en kunnen we onderhandelen tot 1 keer per dag. Want 3 keer per dag is leuk als je net een relatie hebt, maar elke dag :X Beurs!

We hebben in ieder geval afgesproken te gaan 'oefenen' tot zaterdag, omdat hij dan voor zijn werk een week in het buitenland zit (zul je straks zien dat als we voor het 'echie' gaan hij een maand weg moet ofzo. }:| )

Ik gun het hem wel (en mezelf natuurlijk ook, ik ben zeer zeker niet van steen :@ )
pi_130845654
Fazz! Wat super! Gefeliciteerd. *O*
pi_130845703
Ik kan er trouwens nog steeds niet over uit, over Fazz haar streepjes! En volgens CB al een paar weken ook nog eens! Dit kindje wil er graag komen, daar lijkt het wel op in ieder geval. :)
pi_130845709
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:

[..]

Goed punt. :Y Misschien als ik dat aan hem uitleg dat hij dan iets minder haast heeft met mij zwanger maken en kunnen we onderhandelen tot 1 keer per dag. Want 3 keer per dag is leuk als je net een relatie hebt, maar elke dag :X Beurs!

We hebben in ieder geval afgesproken te gaan 'oefenen' tot zaterdag, omdat hij dan voor zijn werk een week in het buitenland zit (zul je straks zien dat als we voor het 'echie' gaan hij een maand weg moet ofzo. }:| )

Ik gun het hem wel (en mezelf natuurlijk ook, ik ben zeer zeker niet van steen :@ )
Het klinkt voor hem vast spannend 3x pd maar dat kan hij vast geen week volhouden :9
Ik vond de periode voor het zwanger worden soms frustrerend maar ook erg leuk. Maakt sex wel spannend (zonder voorbehoedsmiddel oeh :+ )
pi_130845896
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Het klinkt voor hem vast spannend 3x pd maar dat kan hij vast geen week volhouden :9
Ik vond de periode voor het zwanger worden soms frustrerend maar ook erg leuk. Maakt sex wel spannend (zonder voorbehoedsmiddel oeh :+ )
Ik vrees juist hij het wel kan volhouden. :') Hij is ten eerste superkoppig en ten tweede vechtsporter (die schijnen altijd een hoger libido te hebben als ik hem mag geloven).

Ja, dat lijkt me ook ontzettend spannend, die periode! Zonder anticonceptie en dat er dan een nieuw leventje in je zou kunnen ontstaan... O+ Plus mijn libido gaat met sprongen omhoog als ik niet aan een vorm van anticonceptie zit. :9

Maar goed, vanaf vanavond tot zondagmiddag gaan we het proberen, 3 keer per dag. Kan geen kwaad O-)
pi_130845940
Als oefening? Of is de nuvaring al overboord?

Sterkte en rip aan de nabestaanden :')
pi_130845961
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik vrees juist hij het wel kan volhouden. :') Hij is ten eerste superkoppig en ten tweede vechtsporter (die schijnen altijd een hoger libido te hebben als ik hem mag geloven).

Ja, dat lijkt me ook ontzettend spannend, die periode! Zonder anticonceptie en dat er dan een nieuw leventje in je zou kunnen ontstaan... O+ Plus mijn libido gaat met sprongen omhoog als ik niet aan een vorm van anticonceptie zit. :9

Maar goed, vanaf vanavond tot zondagmiddag gaan we het proberen, 3 keer per dag. Kan geen kwaad O-)
:D! Een goede conditie dus
Herkenbaar, vind het ook prettiger zonder de pil enz.
Enjoy! :Y)
pi_130846036
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
Als oefening? Of is de nuvaring al overboord?

Sterkte en rip aan de nabestaanden :')
Nuvaring is nog niet overboord, gaat puur om het ''oefenen'' zoals mijn vriend dat noemt. Kans is extreem klein maar ik kan wel zwanger raken met dat ding in (aangezien dat 1 keer eerder is gebeurd)

LOL _O- Dank je :P
pi_130847071
0,0 hier.. Hoop dat ik toch op een verkeerd moment getest heb en dat niet mijn cyclus iedere maand langer wordt..
pi_130847281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
0,0 hier.. Hoop dat ik toch op een verkeerd moment getest heb en dat niet mijn cyclus iedere maand langer wordt..
Ik duim voor je! :*
pi_130849365
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef LuDann het volgende:
Ik kan er trouwens nog steeds niet over uit, over Fazz haar streepjes! En volgens CB al een paar weken ook nog eens! Dit kindje wil er graag komen, daar lijkt het wel op in ieder geval. :)
O+ ik heb precies hetzelfde...

hoe kan ik nou donderdag negatief testen en dinsdag opeens positief 2-3 weken??

Maar goed, de feestvreugde is er niet minder om *O*

alleen een beetje jammer dat ik afgelopen weekend zo verdrietig was omdat er weer een vriendin zwanger was en ik wat biertjes/sigaretjes heb genuttigd uit stil protest :@
pi_130849492
@LuDann, succes met de wilde plannen!! :D 3x per dag, moet er niet aan denken :X

@ IMA, jammer hoor. Hoeveel cyclussen heb je nu gehad sinds je bezig bent, zijn dat er 2? Misschien moet je lichaam nog een regelmaat vinden :*
pi_130850248
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Fazzoletti het volgende:
@LuDann, succes met de wilde plannen!! :D 3x per dag, moet er niet aan denken :X

Dank je wel, ik zal jullie op de hoogte houden. ;)
pi_130851250
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Fazzoletti het volgende:

@ IMA, jammer hoor. Hoeveel cyclussen heb je nu gehad sinds je bezig bent, zijn dat er 2? Misschien moet je lichaam nog een regelmaat vinden :*
9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.
pi_130855235
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.
Oke, dat is best wat cyclussen! Vervelend zeg dat het dan wisselt, gelukkig ligt het niet weken uit elkaar maar kan me voorstellen dat het frustrerend werkt plus een hoop testen kost

Hopelijk zit je niet te lang meer in spanning :*
pi_130855824
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ik ken het!! De ene keer 31 dagen, dan weer 34, .... Echt superirritant! Sinds dat ik van AC af ben is het zo =/
Maar, wel maar 2 a 3 dagen ongesteld. Da's wel weer positief :)
pi_130856255
LuDann waar haal je in hemelsnaam de tijd vandaan om het drie keer per dag te doen? :o Ochtend, na het werk en dan ook nog eens avond? Moet er niet aan denken (+ onregelmatige werktijden, dus het zou niet eens mogelijk zijn :P )
pi_130856774
Ik heb daar 's ochtends echt geen tijd voor :@

In het weekend daarentegen is het wel lekker wakker worden O+
pi_130856829
Maar, zo kan het zaad toch niet herstellen als je het zo vaak doet? En dus minder kans op zwangerschap?
pi_130857037
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:41 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Oke, dat is best wat cyclussen! Vervelend zeg dat het dan wisselt, gelukkig ligt het niet weken uit elkaar maar kan me voorstellen dat het frustrerend werkt plus een hoop testen kost

Hopelijk zit je niet te lang meer in spanning :*
Nouja, ik vond dus voor die 31 helemaal niet dat het wisselde. Maar sinds we het proberen gaat het ineens naar 31, dat is wel vervelend!

En drie keer per dag... Nee dankje :+
pi_130859077
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, zo kan het zaad toch niet herstellen als je het zo vaak doet? En dus minder kans op zwangerschap?
Ja dat is dus ook mijn manier van denken. Om vriendlief te overtuigen heb ik 'wetenschappelijk' bewijs nodig of een dokter die dat zegt ofzo. Zou ik ergens heen kunnen bellen met een dergelijke vraag?

Zijn plan was idd in de ochtend voor we weggaan, na het werk en voor het slapengaan. Voor nu wil ik het even proberen omdat hij met een paar dagen weggaat, maar ik ga echt niet maandenlang 3 keer per dag seks hebben.
  donderdag 5 september 2013 @ 20:28:06 #51
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130859185
Mag ik zeggen dat ik het uberhaupt bijzonder vind dat het nu overkomt alsof hij geheel zelf bepaalt dat het zo vaak moetmoet? Ik krijg het gevoel dat jij 3 keer per dag eigenlijk niet ziet zitten. Die van mij ging zonder pardon op non-actief :P
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130859412
Ik vind soms 1 X in de 2 dagen al vermoeiend. Laat staan 3 x op een dag :)
pi_130859549
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:28 schreef Kimpossible het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het uberhaupt bijzonder vind dat het nu overkomt alsof hij geheel zelf bepaalt dat het zo vaak moetmoet? Ik krijg het gevoel dat jij 3 keer per dag eigenlijk niet ziet zitten. Die van mij ging zonder pardon op non-actief :P
Ik snap dat het zo overkomt, maar ik zou nooit iets tegen mijn zin in doen in deze hoor en dat weet hij ook wel. Ik heb hier net zoveel inspraak in als hij, ook al komt hij soms wat dominant over. ;)
pi_130859942
Ik heb er laatst nog een artikel over gelezen en de deskundige die daarin aan het woord was zei ook: om de dag. En dat het, als je van 28 dagen uitgaat en je doet het van dag 8 tot 16 om de dag, het daar eigenlijk niet aan kan liggen.
pi_130860618
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb er laatst nog een artikel over gelezen en de deskundige die daarin aan het woord was zei ook: om de dag. En dat het, als je van 28 dagen uitgaat en je doet het van dag 8 tot 16 om de dag, het daar eigenlijk niet aan kan liggen.
Ik had juist ergens gelezen dat je het tussen de tien en twintig dagen om de dag moet sexen.

Pfff op een gegeven moment zie ik echt door de bomen hrt bos niet meer...
pi_130860713
Ik lees er ook wel een beetje humor in maar dat kan aan mij liggen :9

Sex na de eisprong schijnt voor de bevruchting geen zin te hebben las ik. Dus je vriend kan van dag 1 (voor t idee, ik geloof ook dat ik heb gelezen vanaf dag 8) tot de eisprong 3x pd en heeft LuDann 2 weken rust :+
pi_130860838
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik had juist ergens gelezen dat je het tussen de tien en twintig dagen om de dag moet sexen.

Pfff op een gegeven moment zie ik echt door de bomen hrt bos niet meer...
Gewoon sexen wanneer je zin hebt :9
pi_130861195
Maar waarom zoveel actie gericht op het 'maken' van een kind terwijl je de Nuvaring nog gebruikt? Ik begrijp er niets van geloof ik...

En Zoé, ben even kwijt waarom jij op zoek was naar je eisprong. Meest risicovolle dag nu vermijden, maar wel vast cyclus leren kennen mochten jullie voor een tweede gaan?

IMA, vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt, maar wel ineens bij het voor het echie gaan een langere cyclus.

Mrs. Peel, jammer dat je een ronde over moet slaan.

3x per dag, moet er niet aan denken, maar bij ons is de frequentie dan ook opgeschroefd om aan de al genoemde 'om de dag te komen van einde menstruatie tot ruim anderhalve week later. (Nu makkelijk te bepalen omdat ik al een tijd temperatuur, maar dan ook door omstandigheden al eeuwen bezig voor een tweede).
  donderdag 5 september 2013 @ 21:09:38 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130861254
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zo is het hier iig gelukt :')
KuikenGuppy
pi_130861808
Het is gewoon jammer dat je niet melke maand een soort rapportje kunt uitdraaien om te zien waarom het niet is gelukt en wat je kunt verbeteren ;)

Ik heb steken in mijn onderbuik..
pi_130862135
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:08 schreef Kursor het volgende:
Maar waarom zoveel actie gericht op het 'maken' van een kind terwijl je de Nuvaring nog gebruikt? Ik begrijp er niets van geloof ik...

3x per dag, moet er niet aan denken, maar bij ons is de frequentie dan ook opgeschroefd om aan de al genoemde 'om de dag te komen van einde menstruatie tot ruim anderhalve week later. (Nu makkelijk te bepalen omdat ik al een tijd temperatuur, maar dan ook door omstandigheden al eeuwen bezig voor een tweede).
Die 3x per dag die vriend wil, wil hij ook pas starten als de Nuvaring uitgaat. Dat we gaan 'oefenen' is meer een soort van grapje omdat hij een week weggaat. :) En uiteindelijk gaat het echt geen 3 x per dag worden hoor. Dat vind ik zelf gewoon veel te vaak.
pi_130862392
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:28 schreef Kimpossible het volgende:
Haha, ja, die van mij ook. _O-
pi_130863336
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het is gewoon jammer dat je niet melke maand een soort rapportje kunt uitdraaien om te zien waarom het niet is gelukt en wat je kunt verbeteren ;)

Ik heb steken in mijn onderbuik..
Briljant idee! Ik zou ook graag zwart op wit willen zien wat, wanneer en de wijze waarop we het moeten doen voor succes, maar helaas...

Drie keer per dag seks... Het maakt wel wat los hier ;-) Moet er ook echt niet aan denken. Vind om de dag al lastig haalbaar. Ik heb gelezen dat om de dag goed is en zo voor/rond de eisprong de frequentie evt nog wat op te voeren voor de zekerheid.

Ik hoop dat ik morgen met temperaturen een verhoging vind en mijn eisprong vandaag geweest is. Morgen dag 19. Vorige maand vond ik toen ook de verhoging.

Oja en Fazzoletti, super voor je!! Gefeliciteerd!!
pi_130864499
3 keer per dag sex... als ik dat lees ben ik bijna blij dat wij nooit sex hebben gehad om zwanger te worden. :D
pi_130864820
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
3 keer per dag sex... als ik dat lees ben ik bijna blij dat wij nooit sex hebben gehad om zwanger te worden. :D
Nooit sex En zwanger? Hoe doen jullie dat? :)
pi_130865620
IUI, IVF? ;)
pi_130866908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
hahahaha!
pi_130869280
Wij hebben meestal gewoon seks als we zin hebben, niet perse om de dag ofzo.
Hier ben ik een beetje chaggo. Ongesteldheid zet toch nog niet echt goed door, zo weinig dat ik er niets voor nodig heb. Vanmorgen daarom toch nog een test gehaald en getest, maar toch echt negatief, zou fijn zijn als het nu gewoon doorzet, zie het al gebeuren dat het ook lang gaat duren en ik ga zondag op vakantie en had t dan graag klaar gehad, geen gedoe met tampons en maandverband op de camping.
pi_130872740
Nog een keer getest, negatief.. Maar ook nog geen enkel teken van. Wordt een flink lange cyclus dan en als m'n eisprong zo laat was kan het uberhaupt niet gelukt zijn dus daar hoop ik ook niet meer op. Vind mijn lichaam even heel stom :(
pi_130872772
IMA, vervelend dat je nu nog steeds geen zekerheid hebt... Op welke CD zit je nu?

Hier ook nog steeds geen ongesteldheid. Ik durf niet meer te testen na die negatieve de vorige keer :@ Misschien dat ik samen met Kursor test dit weekend :)
pi_130872797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:21 schreef Dyre het volgende:
IMA, vervelend dat je nu nog steeds geen zekerheid hebt... Op welke CD zit je nu?

Hier ook nog steeds geen ongesteldheid. Ik durf niet meer te testen na die negatieve de vorige keer :@ Misschien dat ik samen met Kursor test dit weekend :)
32.. (En dat is ook weer niet extreem besef ik me hoor :@, maar voor mijn doen..) de vorige keer wist ik al 1,5/2 dagen dat het eraan zat te komen dus dan zou ik nu op minstens 34 uitkomen.

Voor jou ook al spannend dus!
pi_130873119
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

32.. (En dat is ook weer niet extreem besef ik me hoor :@, maar voor mijn doen..) de vorige keer wist ik al 1,5/2 dagen dat het eraan zat te komen dus dan zou ik nu op minstens 34 uitkomen.

Voor jou ook al spannend dus!
Heel irritant! Aan de andere kant: er is nog geen bloed. Dus in die zin zou het nog kunnen. Hier nog geen temp-verhoging. Normaal haat ik het wachtbankje maar wil nu gewoon graag dat mijn eisprong achter de rug is. Ben gelukkig niet veel-EI-send ofzo ;-) Haha.
pi_130873907
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nog een keer getest, negatief.. Maar ook nog geen enkel teken van. Wordt een flink lange cyclus dan en als m'n eisprong zo laat was kan het uberhaupt niet gelukt zijn dus daar hoop ik ook niet meer op. Vind mijn lichaam even heel stom :(
Ik wil je niet onnodig laten hopen, maar ik testte bij mijn eerste zwangerschap (niet uitgedragen) pas positief toen ik al 5 weken zwanger was, alles daarvoor was negatief. Dikke knuffel voor jou!
pi_130873929
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:21 schreef Dyre het volgende:

Dat zou spannend worden! Mijn duimen draaien overuren voor jullie beiden. :Y
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:04:15 #75
250838 Fee-nix
pi_130876625
ik86 jammer :(. Stom van het voor de gek houden. Niet meer intrappen! (Neem ik me ook elke maand voor :P) Irritant van de ongesteldheid die niet doorzet.

Kwisted gelukkig is het bloeden gestopt. Hoop ook dat je cyclus meteen weer op de rit is. :*

Fazzoletti ik word duizelig van je nieuwe avatar :P. Maar 'onderweg' is wel toepasselijk ;).

LuDann, ik sluit me aan bij de meeste andere meiden, haha. Drie keer per dag?! Om de dag is soms al een hele opgave inderdaad... En dat doe ik dan ook niet echt heel braaf.

quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:59 schreef Zoë23 het volgende:

Sex na de eisprong schijnt voor de bevruchting geen zin te hebben las ik.
Tot een dag na de eisprong kan een eitje volgens mij bevrucht worden... Hier zelfs een methode om een meisje te verwekken: dat moet dan 12 uur na de ovulatie volgens die methode. Maar hoe je erachter komt wanneer je dan op 12 uur na je ovulatie zit, is mij een raadsel :? . En nee, ik ben helemaaaaal niet bezig met 'zullen we misschien een meisje krijgen?' O-) :')

IMA zo'n rapportje vind ik ook een goed idee! Haha. En ik wil ook graag een luikje in mijn buik. Ik wil gewoon meteen zelf kunnen kijken of er 'iets' zit in die baarmoeder of niet. En als er een baby zit, wil ik regelmatig even kunnen spieken :P.

Spannend voor Dyre en IMA!!

Rana al een ei gespot?

Zo, ben ik ook weer bij :) .
pi_130880126
\ego

Dames die bekend zijn met dit soort testen: wat moet ik hier nou van denken?

SPOILER
Tralalalaaa
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:20:39 #77
250838 Fee-nix
pi_130880209
:o TAP ik zie een duidelijke streep hoor, op dat HCG stripje!! (Is toch de zwangerschapstest?) :o :o :o .
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:21:29 #78
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130880236
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
\ego

SPOILER
En van wanneer is die HCG test :o
Oude (on)bekende.
pi_130880315
Ja net!!! Ga dit werken weg en wilde t weten!
Tralalalaaa
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:25:59 #80
250838 Fee-nix
pi_130880363
Ik zeg *O* gefeliciteeeeerd! (durfde t bijna niet, omdat ik niet bekend ben met die testen, maar dit lijkt me toch overduidelijk! :D )
pi_130880372
Zwanger!! :Y *O* *O*
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:26:29 #82
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130880380
Ik geloof dat het dan tijd is om je te feliciteren :D
Oude (on)bekende.
pi_130880385
Ik ga dit WEEKEND weg haha, autocorrect...

Ik durf t niet te geloven, na t weekend ga ik weer testen :)
Tralalalaaa
pi_130880502
Het is echt wel n duidelijke streep he... Jeetje.
Tralalalaaa
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:30:46 #85
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_130880505
Whaaaaaaaa TAP gefeliciteerd!!!!

(Uhm... wat doe ik hier?!)
pi_130880677
Gefeliciteerd TAP!! *O*
pi_130880842
Hier met ander licht:

SPOILER
Ik kan het gewoon niet geloven. Heb een rare cyclus gehad, m'n NOD is pas 13 september. Ik snap er helemaal niks meer van haha. Nouja als er na t weekend nog steeds een streepje is ga ik voorzichtig juichen :)
Tralalalaaa
pi_130880857
*valt ook weer eens met de deur in huis*

Gefeliciteerd Fazzoletti, TAP, Coco !

En 3x p.d. sex... Om de dag is me vaak al teveel :@. Maar wat moet, dat moet hè ;).

Hier weer een bloederige week achter de rug, keurig na een dag of 30. Dus het lijkt steeds waarschijnlijker te gaan worden dat ik zonder medicatie een normale cyclus kan hebben. Deze ronde gaan we dan ook maar es gericht aan de gang denk ik!
pi_130880888
Dat ziet er toch echt uit als een echte tweede streep hoor TAP! *O*
pi_130881180
:o Verrassingsbaby nummer 2?

Ik ga T.A.P toch maar feliciteren hoor! Kan niet wachten tot je terug bent van je weekendje weg! Neem je wel testen mee?

*O*
pi_130881364
Haha nee, ik ga op kamp dus niet zo heel veel privacy... Zondagavond of maandagochtend ga ik weer testen ;)
Tralalalaaa
pi_130881495
Tap
Zwanger?!?! *O* wauw!
Hoop op blijvende streepjes
pi_130881541
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier met ander licht:

SPOILER
Ik kan het gewoon niet geloven. Heb een rare cyclus gehad, m'n NOD is pas 13 september. Ik snap er helemaal niks meer van haha. Nouja als er na t weekend nog steeds een streepje is ga ik voorzichtig juichen :)
Whiiiihaaa!! Streep = streep toch? *O* Supertof, gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130881605
TAP!!!! *O*

ik zie nu een beeld voor me van TAP die met schoenen aan en rugzak op de rug , zondagavond boven de wc balanceert met een bekertje. :P
pi_130881631
Streepje! *O*
pi_130881729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha nee, ik ga op kamp dus niet zo heel veel privacy... Zondagavond of maandagochtend ga ik weer testen ;)
Ik zou er het geduld niet voor hebben en desnoods het bos inrennen voor zoiets. :P Maar als je terug bent zou je wel een hele duidelijke streep moeten zien (die wij natuurlijk ook allemaal dolgraag willen zien!) :D
pi_130881871
TAP Gefeliciteerd!!!!

Dat is een hele duidelijke streep!! Helemaal als je nod pas op de 13e zou vallen (tweeling? ;) :P )
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_130882334
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier met ander licht:

SPOILER
Oh wat leuk! Gefeliciteerd!!!

Ik zie hem duidelijk hoor!

*O* *O* *O* *O*

E. grote zus O+
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:31:38 #99
52229 Chanty
pi_130882555
Ik zie hem ook duidelijk TAP gefeliciteerd :D
pi_130882589
TAP gefeliciteerd! *O*
pi_130882771
Wat goed, Tap, zo'n verrassing! Gefeliciteerd *O*
pi_130882877
Tap van harte met je streepje :*
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:46:13 #103
250838 Fee-nix
pi_130882988
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:12 schreef Kwisted het volgende:
TAP Gefeliciteerd!!!!

Dat is een hele duidelijke streep!! Helemaal als je nod pas op de 13e zou vallen (tweeling? ;) :P )
Hahaha, jij maakt t helemaal mooi! :P. Hoewel, 2014 is wel t tweelingjaar he ;).
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:47:22 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130883031
Euh TAP, als je zwanger bent, hoort dat streepje blauw te worden, en dat issie niet...

Nee hoor grapje :P, deze is hartstikke positief *O*
Gefeliciteerd!!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:12 schreef Kwisted het volgende:
TAP Gefeliciteerd!!!!

Dat, of een snelle innesteling, had ik ook :P ;).
KuikenGuppy
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:50:16 #105
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130883130
Tap! *O* een prima streep voor zon vroege Test! Gefeliciteerd!
pi_130883161
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ik snap er niks van, had op de 29e m'n ovulatie moeten hebben, maar nog helemaal niets. Ik test elke dag en soms lijkt het dan dat het tweede streepje net zo zichtbaar is als de controlestreep, maar dan check ik extra met die testen van CB en dan is de test negatief. Heb ook nog niks gevoeld van m'n eisprong. Nouja ik denk dat m'n NOD ook niet de 13e zal zijn dan. Wat irritant is een onregelmatige cyclus zeg, en dat heb ik voorheen nooit gehad :/
Kiek deze quote nou, TAP! Wat kan een cyclus onvoorspelbaar zijn he...
pi_130883316
Ja het is heel irritant!
Dank jullie wel voor de *O* jompels *O*
Maar als het na t weekend nog steeds zo is jompel ik pas mee hoor, haha!

Ennuh, is ws overbodig om te noemen, maar degenen die me op fb hebben, graag mondje dicht ;)
Tralalalaaa
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:00:47 #108
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130883474
TAP, dat gewoon een haske dikke streep!! Ik had ze nog veul lichter... O-)
*O*
pi_130883476
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:47 schreef Burdie het volgende:
Dat, of een snelle innesteling, had ik ook .
+1! ;)

Gefeliciteerd TAP! *O* *O*
pi_130883544
*O* TAP wat super
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_130883612
TAP, heel duidelijk! Gefeliciteerd! :*
pi_130884874
TAP!!!! Gefeliciteerd!!!!!!! *O* *O* *O*
pi_130886467
Gefeliciteerd TAP!! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_130886574
Gefeliciteerd!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130889881
Gefeliciteerd TAP *O* *O* *O*

En niet twijfelen hoor, je bent gewoon zwanger!
pi_130891589
Wat een superleuk nieuws!! Gefeliciteerd!!!
pi_130891701
TAP, geen twijfel over mogelijk! Gefeliciteerd!! *O*
pi_130892001
Cool TAP! Gefeliciteerd :) wat leuk al die strepen!!!!
pi_130893704
Een TAP 3.0 *O*
S. 2014
J. 2016
pi_130894534
En ik kom met een rectificatie: geen maand uitstel, we kunnen gewoon ook deze ronde benutten *O*

Volgens mijn man is september onze maand, dus over 4 weken plas ik gewoon twee streepjes *) Wie doet mee?
pi_130894624
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
En ik kom met een rectificatie: geen maand uitstel, we kunnen gewoon ook deze ronde benutten *O*

Volgens mijn man is september onze maand, dus over 4 weken plas ik gewoon twee streepjes *) Wie doet mee?
Fijn!

En ik hoop mee te kunnen doen!
pi_130895232
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
\ego

SPOILER
*O* O+ *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130896039
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:16 schreef Mrs.Peel het volgende:

*O*
S. 2014
J. 2016
pi_130896660
Van harte TAP, 'zomaar' een week te vroeg testen en dan nog positief ook! *O*

Wat goed Mrs.Peel dat je komende ronde niet hoeft over te slaan. 'Een teken?' ;)

Ik hoop over vier weken niet met je mee te doen hoor...iets met nog steeds goede kansen op een positieve test morgen (en daar heb ik best aanwijzingen voor, maar die durf ik voor nu nog niet serieus te nemen, bang dat ik me iets in me hoofd haal, maar dat heb ik dan toch eigenlijk al gedaan, ehm tja, het is soms best lastig om mij te zijn).
pi_130897287
TAP!! Gefeliciteerd *O*

leuk hè zo'n verrassing O+
pi_130897618
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:58 schreef Kursor het volgende:

Ik hoop over vier weken niet met je mee te doen hoor...iets met nog steeds goede kansen op een positieve test morgen (en daar heb ik best aanwijzingen voor, maar die durf ik voor nu nog niet serieus te nemen, bang dat ik me iets in me hoofd haal, maar dat heb ik dan toch eigenlijk al gedaan, ehm tja, het is soms best lastig om mij te zijn).
Kursor, wat spannend! Ik denk dat ik met je meetest morgen :@ Dan zit ik op dag 35...
op NOD negatieve test gehad, maar in de tussentijd nog steeds niks... Maarja langste cyclus tot nu toe was 40 dagen, dus menstruatie kan de komende week nog steeds gewoon komen
pi_130898101
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef Dyre het volgende:

[..]

Kursor, wat spannend! Ik denk dat ik met je meetest morgen :@ Dan zit ik op dag 35...
op NOD negatieve test gehad, maar in de tussentijd nog steeds niks... Maarja langste cyclus tot nu toe was 40 dagen, dus menstruatie kan de komende week nog steeds gewoon komen
Ik hoop morgenochtend op een positieve test voor ons allebei :* (vind het vervelend dat er zoveel onduidelijke cyclussen zijn; de mijne is juist best wel strak eigenlijk, alleen even rommelig door miskraam, maar door tempen weet ik nu wel waar ik zit, verder dan in de mislukte/niet-toegestane ronden)
pi_130898185
*O* TAP, dat zijn duidelijker streepjes!!!

Ik duim Kursor! En voor Dyre ook!

[ Bericht 5% gewijzigd door bellelena op 06-09-2013 22:09:47 ]
pi_130898424
Kursor en Dyre, jullie mógen niet eens met mijn streepjes mee doen :6 Jullie hebben morgen zelf streepjes!!! Dat heb ik even geregeld. Voor Kursor geldt driemaal scheepsrecht, en Dyre krijgt een tweeling. Zo, ik heb gesproken. Klaar. Amen. You're welcome! 8-)
pi_130898615
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
Kursor en Dyre, jullie mógen niet eens met mijn streepjes mee doen :6 Jullie hebben morgen zelf streepjes!!! Dat heb ik even geregeld. Voor Kursor geldt driemaal scheepsrecht, en Dyre krijgt een tweeling. Zo, ik heb gesproken. Klaar. Amen. You're welcome! 8-)
Ik teken ervoor! Whoe, een tweeling voor Dyre...dat zou helemaal een verrassing zijn ;)
pi_130898848
Hahah ja geweldig een tweeling! Mag wel hoor, van mij O+

Als tweemaal scheepsrecht een tweeling maakt, zou maar vast sparen voor de luiers Kursor ;)
pi_130898955
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:35 schreef Dyre het volgende:
Hahah ja geweldig een tweeling! Mag wel hoor, van mij O+

Als tweemaal scheepsrecht een tweeling maakt, zou maar vast sparen voor de luiers Kursor ;)
Maar een drieling past helemaal niet!
pi_130899632
Tap dat is er een hoor!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130899685
En succes voor de morgen ochtend testers!!!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:56:53 #135
250838 Fee-nix
pi_130900313
Kursor en Dyre ik duim ook voor streepjes morgenochtend!!
pi_130903399
Dyre en Kursor, ik hoop op mooie streepjes voor jullie morgen!
Mrs. Fijn dat jullie geen maand over hoeven te slaan!
pi_130903560
Bestaan valse negatieve testen? Ben zo bang dat het een foutje van de test is...

En spannend dyre en kursor!
Tralalalaaa
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:54:10 #138
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130903845
Vals negatieve testen wel, vals positief nagenoeg niet - foutjes in de tests daargelaten. Maar die zijn heeel uitzonderlijk hoor! Gewoon nog n keertje over een kv of cb test heen piesen, voor je eigen gemoedsrust. Ik was er ook van overtuigd dat m'n test stuk was, dus toen heb ik met t zelfde plasje nog een test bevuild en 2 dagen later nog een keer dat riedeltje haha. :')
pi_130909362
Vanmorgen veel te vroeg wakker, even naar de wc geweest en weer naar bed. Helaas niet meer in slaap gevallen en 1,5 uur later, 6.00 uur, maar gaan testen op nieuwe urine (onverwacht veel, dus enorm verdund, zat nauwelijks een kleurtje aan :')). Ik denk of hoop dat er een heel heel dun lijntje is, m'n man ziet 'm niet/nauwelijks en durft er geen conclusie aan te verbinden. Temperatuur nog altijd hoog en symptomen zoals veel te vroeg wakker ;) zijn nog aanwezig. Vooralsnog geen uitsluitsel, maar ook zeker nog geen einde ronde. Morgen opnieuw met hopelijk een wat betere plasplanning van mijn kant...zat nog wel te denken om zo midden in de nacht wat op te vangen...maar denken is niet genoeg.
pi_130909364

[ Bericht 100% gewijzigd door Kursor op 07-09-2013 06:25:25 (Loop te klooien met m'n telefoon) ]
pi_130909373
Oh, wat spannend! Ik had ook een twijfellijntje die mijn man niet zag...
  zaterdag 7 september 2013 @ 07:13:17 #142
409579 LuDann
All the way
pi_130909444
Oh spannend Kursor! Ga je niet later vandaag testen?
  zaterdag 7 september 2013 @ 07:15:36 #143
409579 LuDann
All the way
pi_130909449
En word eens wakker Dyre, we zijn allemaal stikbenieuwd!
  zaterdag 7 september 2013 @ 07:48:55 #144
250838 Fee-nix
pi_130909512
Kursor spannend nog steeds!! Gewoon niks drinken vandaag :P. (just kidding)

Ben de hele dag (tot laat in de avond) weg, dus die van Dyre wordt voor mij een cliffhanger!
pi_130909518
Oei, nog steeds spannend dus Kursor! Een voorzichtige feli voor TAP lees ik! Volgens mij kunnen ze niet vals positief zijn als je binnen de tijd kijkt.
En nog geen dyre gespot.. *neemt plaats op de tribune*
pi_130909555
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 07:48 schreef Fee-nix het volgende:
Kursor spannend nog steeds!! Gewoon niks drinken vandaag :P. (just kidding)
Niet gelukt! Heb in m'n eentje al een complete pot thee op :D. Je moet wat als man en kind nog (weer) slapen.

Maar Dyre...8 uur is een hele mooie tijd om op te staan...

En IMA en Sunshine L meer nieuws?
pi_130909627
Spannend Kursor! En handige planning van je :P

Hier nog geen nieuws! Niks te bekennen.. Vrees voor een late eisprong of zo? Las dat de LF niet heel variabel is, dus dan moet t dat ei haast wel zijn.
  zaterdag 7 september 2013 @ 08:31:06 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130909665
Kursor! Ik duim zo hard voor jou :*.

En voor Dyre natuurlijk ook *O*.
KuikenGuppy
pi_130909729
Spannend Kursor :o Het klinkt veelbelovend en je kent je eigen lichaam toch het beste, dus ík heb goede hoop voor jou!

Dyre?

En dames bedankt voor het meeleven met mijn dan weer wel en dan weer niet een maand overslaan actie!
pi_130909759
Ik kon op deze testochtend mezelf ook niet inhouden om te kijken of mijn tweede streepje, nu 4 dagen na NOD wel duidelijk genoeg is om op de foto te zetten, en jawel hoor! Hier is dan eindelijk het bewijs :)

SPOILER
pi_130909782
Jaa, duidelijk! *O*
pi_130909785
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:45 schreef Ikina het volgende:
Ik kon op deze testochtend mezelf ook niet inhouden om te kijken of mijn tweede streepje, nu 4 dagen na NOD wel duidelijk genoeg is om op de foto te zetten, en jawel hoor! Hier is dan eindelijk het bewijs :)

SPOILER
^O^ en *O*
pi_130909880
En weer negatief -O-

Kursor, als je twijfelt over een streepje, of je ziet hem 'nauwelijks', dan lijkt me dat er toch wel degelijk iets is misschien. Negatieve testen zijn bij mij echt zonder twijfel Omo-wit.

Ikina, wat fijn dat 'ie (nog steeds) zo duidelijk is! :)
pi_130909888
Balen Dyre.. Heel irritant die onduidelijkheid..
pi_130909935
Vervelend Dyre!
Kursor, spannend hoop dat je morgen een hele duidelijke streep plast!

IMA, hoeveelste dag is het voor jou dan, ga je binnenkort nog een keer testen?

Ik ga vandaag inpakken, opruimen en schoonmaken en dan gaan we morgenochtend op vakantie *O*
pi_130909956
Spannend hier!

Dyre :*

Ilkana mooi streepje *O*
pi_130909957
Dyre, wat stom! Niemandsland is niet tof. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, ongeacht welk teken dat dan is (al is er natuurlijk wel een voorkeur). *knuffel*
pi_130909973
Ik86, dit is dag 33. En als ik naar de vorige keer kijk, toen ik al anderhalve dag wat bruin slijm had als ik m'n bmm voelde, ga ik 34 of 35 zo zeker halen. Tenzij de sluizen deze maand patsboem open gaan.
pi_130910224
Balen, Dyre -O-

En heel spannend voor Kursor!

Ik heb zoooooooo verrot geslapen. Echt maar 2 uurtjes en ik was zoooo moe. Maar de rest van de kampgangers was n beetje luidruchtig :')
Door gisteren was ik sowieso als kip zonder kop bezig met m'n tas in te pakken dus ben vanalles vergeten, waaronder een trui en jas en herriestoppers :')
Tralalalaaa
pi_130911319
Misschien een goed moment om voor een nieuwe jas te shoppen TAP, Eentje die goed wijd kan !

Hier nog steeds aan het wachten, donderdag was het precies een maand geleden en nog steeds helemaal niks.
pi_130913656
Dyre, he bah.... :/
Kursor, oeh! Wat spannend! Hou zeker dit topic in de gaten wat betreft de uitkomst =)

Morgen een maand geleden dat ik ongesteld geworden ben, maar aangezien cyclus een beetje schommelt weet ik nooit welke dag ik nu ongesteld hoor te worden :/ Ik beschouw mezelf na de 34e dag overtijd. Langste cyclus duurde tot nu toe 34 dagen...

Volgende week lekker op vakantie. Ik denk dat ik dan niet constant denk aan of ik zwanger ben of niet. Normaal wel en soms ga ik met een bonzend hart naar de wc. Hopend op geen bloed...
pi_130914008
Heb een tijdje niet actief meegelezen i.v.m. vakantie en ook omdat ik het idee heb dat er bij mij voorlopig toch niets gaat gebeuren. Ik zit nu op dag 74 van de eerste cyclus na het stoppen met de pil. Nog 26 dagen totdat ik van mezelf naar de dokter mag om aan te geven dat hij die eerste eisprong wel even een kickstart mag geven omdat m'n lijf nog niet helemaal door heeft dat ik de pil niet meer slik.

Maarrr... Ik zag dat we mogen juichen voor Fazzoletti, Ikina en TAP *O* En ik duim voor Kursor!
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:25:40 #163
52229 Chanty
pi_130914252
Denk dat de huisarts je gewoon weer naar huis stuurt als je nog maar 3 maanden gestopt bent :@ 6 maanden is wat de meesten aanhouden. Maar je kan het proberen.

Kursor wat spannend! !!!
pi_130914387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:25 schreef Chanty het volgende:
Denk dat de huisarts je gewoon weer naar huis stuurt als je nog maar 3 maanden gestopt bent :@ 6 maanden is wat de meesten aanhouden. Maar je kan het proberen.

Daar houd ik inderdaad wel rekening mee, maar ik wil het toch proberen :) Dan hebben ze me in ieder geval al een keer gezien erover. Als ik dan later nog eens terugkom, weten ze in ieder geval waar het over gaat en dat m'n geduld dan écht op is ;)
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:07:09 #165
409579 LuDann
All the way
pi_130915256
Balen Dyre, dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat er snel wat meer zekerheid voor je komt. Niets is vervelender dan niet weten waar je aan toe bent.

En Kursor, spannend! Hopen dat je man gewoon een beetje bijziend is en die streep straks duidelijk naar voren komt. ;)
pi_130915988
Zo, gisteren mijn laatste dag van ongesteld zijn... ik heb manlief meegedeeld deze maand extra de sjaak te zijn qua bedactiviteiten...ik wil potnondeju eens een klein wurmpje in mijn buik O+
(en daar bedoel ik mijn manlief dus niet mee :P )

sinds ik ben gestopt met het spiraaltje ben ik zo hormonaal snotter de jankerig om de stomste programma's op tv. STOM! Is dat herkenbaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 07-09-2013 15:10:06 ]
pi_130917082
Ja, herkenbaar Dottey!

Dyre :*

Ongeduldig, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is. :*

Over vier dagen m'n NOD al. :o Ik twijfel wel of ik woensdag al ga testen of wacht tot vrijdagochtend. Als het dan nog nodig is, natuurlijk. Op een of andere manier kan ik me heeel moeilijk een tweede streepje voorstellen bij mezelf. :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:42:38 #168
409579 LuDann
All the way
pi_130927049
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Dottey het volgende:
Zo, gisteren mijn laatste dag van ongesteld zijn... ik heb manlief meegedeeld deze maand extra de sjaak te zijn qua bedactiviteiten...ik wil potnondeju eens een klein wurmpje in mijn buik O+
(en daar bedoel ik mijn manlief dus niet mee :P )

sinds ik ben gestopt met het spiraaltje ben ik zo hormonaal snotter de jankerig om de stomste programma's op tv. STOM! Is dat herkenbaar?
Die wurm komt er vast. Gewoon positief denken. :Y

En ja, heel herkenbaar. En dan ben ik nog wel aan de Nuvaring ook. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef DanseMacabre het volgende:

Over vier dagen m'n NOD al. :o Ik twijfel wel of ik woensdag al ga testen of wacht tot vrijdagochtend. Als het dan nog nodig is, natuurlijk. Op een of andere manier kan ik me heeel moeilijk een tweede streepje voorstellen bij mezelf. :')
Misschien kijken hoe het woensdag aanvoelt? To test or not to test, that is the question. :P Ik ben zelf een ongeduldig typje, maar vrijdag testen geeft wel meer zekerheid natuurlijk.

--

Ik ben inmiddels in de stopweek van mijn Nuvaring niet ongesteld geworden, ook weird. :P Edit: zal trouwens wel gewoon met overgang van anticonceptiemethoden te maken hebben, nvm. Ik ben hier gewoon veel te veel mee bezig terwijl we nog niet eens echt zijn begonnen, misschien moet ik mezelf maar even een tijdelijke ban geven. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door LuDann op 07-09-2013 21:06:18 ]
pi_130927915
Dat zou dan wel een heel bijzondere tweede huwelijkreis worden als het nu raak is.
En meikindje. O+
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:47:18 #170
409579 LuDann
All the way
pi_130929169
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat zou dan wel een heel bijzondere tweede huwelijkreis worden als het nu raak is.
En meikindje. O+
Romantischer kan niet. O+

Wat zegt je gevoel erover/hoe voelt je lichaam aan?
pi_130929314
Ik duim DM!

Hier nog geen nieuws. Gewoon niks, of wit eigenlijk, veel wit, maar geen bloed.
pi_130929315
Gevoel weet ik niet. Ik hóóp het natuurlijk.

Lichaam, pukkeltjes (heb ik normaal nooit, ook niet tijdens puberteit vroeger of menstruatie), steken bij schaambot, metaalsmaak en m'n nagels breken af.

Vorige cyclus was ik misselijk en had ik zere tepels.

Maar het hoeft natuurlijk allemaal niks te zeggen. :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:04:15 #173
409579 LuDann
All the way
pi_130929741
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik duim DM!

Hier nog geen nieuws. Gewoon niks, of wit eigenlijk, veel wit, maar geen bloed.
Ook geen tekenen van naderende ongesteldheid? Of heb je altijd veel wit voor een menstruatie?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Gevoel weet ik niet. Ik hóóp het natuurlijk.

Lichaam, pukkeltjes (heb ik normaal nooit, ook niet tijdens puberteit vroeger of menstruatie), steken bij schaambot, metaalsmaak en m'n nagels breken af.

Vorige cyclus was ik misselijk en had ik zere tepels.

Maar het hoeft natuurlijk allemaal niks te zeggen. :')
True, ik heb ook de neiging de raarste signalen interpreteren als een OMG OMG OMG. :') Maar we hopen allemaal met je mee natuurlijk!
pi_130929907
Nee, helemaal geen tekenen. En dat wit.. Weet het eigenlijk niet, dacht eigenlijk droger, maar weet het ook niet zeker.
pi_130929950
Ik gooi het allemaal maar op pms.
Voor de zekerheid. _O-
pi_130930108
Of geen tekenen... Alleen van die dingen die als je ze benoemt eigenlijk al groter worden dan ze zijn. Vollere borsten, soms wat krampjes, vlaagjes misselijkheid, beetje moe. Maar denk echt dat als het zo is die test al lang positief had moeten zijn, niet hagelwit, en ik ineens een rare cyclus heb.
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:16:57 #177
409579 LuDann
All the way
pi_130930165
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nee, helemaal geen tekenen. En dat wit.. Weet het eigenlijk niet, dacht eigenlijk droger, maar weet het ook niet zeker.
Droger als in je hebt je ondergoed in de wasdroger gedaan en dat het daar door komt? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, sorry. :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik gooi het allemaal maar op pms.
Voor de zekerheid. _O-
Wel beter voor je geestelijke gesteldheid als het toch een negatiefje is. :P
pi_130930172
Dat heb ik dan niet.
Dat zou wat zijn, dan had ik hele grote puisten. Dat hoeft dan ook weer niet. En afgebroken nagels zijn ook niet zo sexy. :')
pi_130930274
Droger als in minder afscheiding..
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:21:39 #180
409579 LuDann
All the way
pi_130930332
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat heb ik dan niet.
Dat zou wat zijn, dan had ik hele grote puisten. Dat hoeft dan ook weer niet. En afgebroken nagels zijn ook niet zo sexy. :')
Ik zag laatst op TLC in een aflevering van 'A Baby Story' een vrouw die een zeldzame aandoening kreeg bij haar zwangerschap waardoor haar hele gezicht opzwol en de ene helft van haar gezicht tijdelijk verlamd raakte. Verder scheen het niet gevaarlijk te zijn, maar het zal je maar overkomen! Dan kunnen mensen echt niet met een strak gezicht tegen je zeggen dat je zo'n mooie zwangere blos hebt. :')
pi_130930352
Horror! :X

Oh, ik heb zin in chinees. :')
Ik heb nooit zin in chinees. _O-
pi_130930408
Oh, dat klinkt naar!
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:24:27 #183
409579 LuDann
All the way
pi_130930427
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Droger als in minder afscheiding..
Oh sorry, ik dacht dat je met wit juist afscheiding bedoelde. Ik wist niet dat droger zijn een teken kon zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Horror! :X

Oh, ik heb zin in chinees. :')
Ik heb nooit zin in chinees. _O-
Je man is chinees? Flauw, sorry. :')
pi_130930451
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:24 schreef LuDann het volgende:

[..]

Oh sorry, ik dacht dat je met wit juist afscheiding bedoelde. Ik wist niet dat droger zijn een teken kon zijn.

[..]

Je man is chinees? Flauw, sorry. :')

Nee, precies andersom inderdaad. Dat bedoel ik ook.
pi_130930505
Ja, omg hoe weet je dat!! :o

SPOILER
Afscheiding in de droger!
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:32:41 #186
409579 LuDann
All the way
pi_130930697
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, omg hoe weet je dat!! :o

SPOILER
Afscheiding in de droger!
Ik had geen idee, ik wilde gewoon een superflauwe opmerking maken. :D Maar Chinezen O+ Als ik niet met een kaaskop was geëindigd was ik ook op zoek naar een Chinees gegaan. Ben je in ieder geval verzekerd van een mooi kindje. :P
pi_130930776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik had geen idee, ik wilde gewoon een superflauwe opmerking maken. :D Maar Chinezen O+ Als ik niet met een kaaskop was geëindigd was ik ook op zoek naar een Chinees gegaan. Ben je in ieder geval verzekerd van een mooi kindje. :P
Tja, ik heb officieel een kaaskop maar hij lijkt meer mediterraans eigenlijk. O+
Mijn papa lijkt net een Marokkaan. Grote zwarte snor, zwart haar en bruine ogen. Drie blonde kinderen met groene en blauwe ogen. _O-
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:46:56 #188
409579 LuDann
All the way
pi_130931150
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Tja, ik heb officieel een kaaskop maar hij lijkt meer mediterraans eigenlijk. O+
Mijn papa lijkt net een Marokkaan. Grote zwarte snor, zwart haar en bruine ogen. Drie blonde kinderen met groene en blauwe ogen. _O-
Ik dacht even dat je echt bedoelde dat je man een Chinese afkomst had. Ik ben slecht in online grapjes. :P Maar mediterraans + blond, dat wordt nog een verrassingskindje dan qua uiterlijk!

Heb geprobeerd die aflevering van TLC op te zoeken maar kan hem niet vinden. }:|
pi_130931182
Hahaha. _O-

Ben ik wel benieuwd naar. *O*
Vast hele mooie. O+
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:54:04 #190
409579 LuDann
All the way
pi_130931357
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Hahaha. _O-

Ben ik wel benieuwd naar. *O*
Vast hele mooie. O+
Dat is nou (vrijwel) het enige wat je niet kunt zien op de echo, blijft er nog iets van verrassing overeind met moderne technologie!

Zouden jullie trouwens het geslacht van tevoren willen weten? Mijn neef vertelde laatst dat hun gynaecoloog 'weigerde' het geslacht te vertellen omdat ze een verschil van mening hadden over of ze het nu wel of niet wilden weten (zij wilde het wel weten, hij niet).

Ik ga een beetje offtopic geloof ik, sorry. :@ Verveel me een beetje.
pi_130931562
Wij willen het wel weten ja.
MIjn nichtje wilde het niet weten, haar vriend wel maar die mocht het niet weten omdat zij het niet wilde weten en als hij het wist wilde zij het toch weten. _O-
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:12:39 #192
409579 LuDann
All the way
pi_130931899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:00 schreef DanseMacabre het volgende:
MIjn nichtje wilde het niet weten, haar vriend wel maar die mocht het niet weten omdat zij het niet wilde weten en als hij het wist wilde zij het toch weten. _O-
_O- Ja, is toch lastig lijkt me. Want als de één het wel weet maar de ander niet gaat die ene toch gerichter op namen en kleuren zoeken denk ik. Ik zou het persoonlijk wel willen weten, maar vriend niet. Mja, ik ben dierenartsassistente geweest en kan ook prima echo's lezen. B-) En anders doet een maandje drammen ook wonderen. :6
pi_130937589
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:21 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik zag laatst op TLC in een aflevering van 'A Baby Story' een vrouw die een zeldzame aandoening kreeg bij haar zwangerschap waardoor haar hele gezicht opzwol en de ene helft van haar gezicht tijdelijk verlamd raakte. Verder scheen het niet gevaarlijk te zijn, maar het zal je maar overkomen! Dan kunnen mensen echt niet met een strak gezicht tegen je zeggen dat je zo'n mooie zwangere blos hebt. :')
wat een horror! BRRR..
pi_130937663
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dat is nou (vrijwel) het enige wat je niet kunt zien op de echo, blijft er nog iets van verrassing overeind met moderne technologie!

Zouden jullie trouwens het geslacht van tevoren willen weten? Mijn neef vertelde laatst dat hun gynaecoloog 'weigerde' het geslacht te vertellen omdat ze een verschil van mening hadden over of ze het nu wel of niet wilden weten (zij wilde het wel weten, hij niet).

Ik ga een beetje offtopic geloof ik, sorry. :@ Verveel me een beetje.
wij willen het allebei wel weten van te voren :D
Zoals ik meekrijg : gyno's geven het dan bij geval van meningsverschil het in een gesloten enveloppe mee.. dan kunnen ze het even in hun nachtkastje bewaren tot ze uit de discussie zijn...

en dan kijken natuurlijk.. want nieuwschierigheid wint!
pi_130937723
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:00 schreef DanseMacabre het volgende:
als mijn man het niet zou weten en ik het wel zou willen weten en ik kom het dan te weten zen hij niet. Dan zou ik mijn best doen om het niet te verklappen. Maar eigenlijk weet ik dat hij het dan toch nog binnen een kwartier weet.... omdat hij nog nieuwschieriger is dan ik en ik niet zo goed ben in niet delen met manlief :D :P
pi_130939491
Mijn dochter van drie, een ongelofelijke poppenmoeder, speelt geregeld dat ze een baby in haar buik heeft. Van de week ging het spel ineens anders... Niet alleen zij had een baby in haar buik, maar ik ook. Toen moest er natuurlijk een kus op m'n buik voor de baby O+.

SPOILER
pi_130939516
:o Kursor

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zondag 8 september 2013 @ 07:43:24 #198
409579 LuDann
All the way
pi_130939528
Oh ja, ik wist het wel!!!! Dat is toch wel een hele duidelijke! Gefeliciteerd Kursor! *O* *O* *O*
pi_130939531
Jaaaaa, gefeli Kursor *O*
pi_130939551
Dank je Mrs. Peel :@

En geen idee waarom de foto op z'n kop staat...maar neem aan dat jullie 'm wel kunnen ontcijferen ;)

En om even in te haken op de off-topic discussie: we willen niet weten wat het wordt. Bij de eerste wisten we het ook niet en het geslacht interesseerde ons ook echt niet toen ze er net was. Het was dat de arts-assistent na een minuut of vijf wel benieuwd was.

Vooralsnog hoop ik dat het ook echt een kindje kan worden maar dat zouden we als het goed gaat over ongeveer 2,5 week wel moeten weten. Dan moet de eerste echo wel zijn om een mola uit te sluiten. En als die goed is, dan hoop ik dat er ook echt een kindje mag komen :@
  zondag 8 september 2013 @ 07:58:18 #201
279894 winka
There is no place like home..
pi_130939570
Wat super Kursor, gefeliciteerd *O* *O* *O*
  zondag 8 september 2013 @ 08:00:49 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130939578
Gefeliciteerd Kursor! *O*
pi_130939596
Gefeliciteerd! *O* En ook nog wel spannend Kursor! Ik duim voor een mooie baby!
pi_130939668
Jaaaaaaaaa! Kursor! Heeft je man het nu wel kunnen zien? Moet haast wel als je het op de foto krijgt. Wij gaan gewoon lekker samen nog 8 maanden zwanger zijn!

(dit is een goedmakertje op een ochtend dat ik veel te vroeg wakker ben, mag ik eindelijk uitslapen..)

Dus ik jompel gewoon nog een keer! Jeeej! Gefeliciteerd! En kleine kinderen weten dit soort dingen gewoon, dus vertrouwen op de poppenmoeder!
  zondag 8 september 2013 @ 08:26:35 #205
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130939692
Kursor! *O* Gefeliciteerd!
Ik ga heel hard voor je duimen meis, dat je een prachtig kindje erbij krijgt over 8 maanden :*
pi_130939712
Wow, Kursor! Gefeliciteerd! Ik ga voor jullie duimen!!
pi_130939755
Gefeliciteerd kursor!! Ik hoop ook mee op een mooie zwangerschap voor jou! Wat schattig en toevallig ook wat je dochtertje zei! Misschien krijg je nu nog wel zo'n meisje <3 of de jongensvariant ;)

Hier nog weinig nieuws. Ik wacht op mn ei volgende week. Gisteren wel nog even goed gefeest nu t nog kan :P
  zondag 8 september 2013 @ 08:43:54 #208
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130939770
Gefeliciteerd Kursor! Wat ga je weer een spannende tijd tegemoet. Ik hoop dat dit een heel mooi kindje wordt en dat alles goed mag gaan! Je het al zoveel voor je kiezen gehad....
pi_130939774
Kursor, super!! *O*
pi_130939802
Kursor wat super *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_130939975
Kursor *O* gefeliciteerd!
Ik duim voor een gezond kindje en een goede zwangerschap O+
pi_130940117
Gefeliciteerd Kursor! *O* *O* Ik duim voor een goede zwangerschap met een prachtig gezond kindje als resultaat O+
pi_130940222
Ik sluit me helemaal aan bij iedereen! Gefeliciteerd!!!
pi_130940348
Volgens mijn app is m'n NOD morgen :+
Een gemiddelde van 3maanden is 24dagen omdat ik 1x een cyclus van 21 dagen had. Ik ga er vanuit dat mijn NOD de 13e is (dag 28 dus). Voel nog helemaal geen naderende menstruatie.
  zondag 8 september 2013 @ 10:05:52 #215
250838 Fee-nix
pi_130940449
Kursor jaaaaa! *O* Gefeliciteerd *O*
Spannende tijden weer... Ik duim heel hard voor een mooie plakker en een prachtige baby over 8 maanden!
Heel mooi en bijzonder hoe je dochter het waarschijnlijk al aanvoelde. Heeft ze dat al eens eerder gehad?

Zelf nog steeds op zoek naar mijn ei. Dag 14 nu. Had m eigenlijk al verwacht. Wel leerzaam dus, dat temperaturen.
pi_130940501
Wauw Kursor! Hier weer thuis na een heerlijke (klus)vakantie. Mijn ei vermoedelijk gehad op mijn verjaardag en ook manlief was jarig dus we hebben er een feestje van gemaakt. Heerlijk uitgerust neem ik dus plaats op het wachtbankje! 😉
pi_130940686
Kursor, wat fijn voor je!! Gefeliciteerd!! *O*

Hier dag 36 en nog steeds geen goed of slecht nieuws...
  zondag 8 september 2013 @ 10:34:15 #218
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130940694
Wat fantastisch Kursor, gefeliciteerd!
pi_130940727
*O* Gefeliciteerd Kursor! En wat lief van je dochtertje, ik heb er ook alle vertrouwen in!
pi_130940737
Ahhh Kursor, yes! Van harte O+ *O*
  zondag 8 september 2013 @ 10:48:50 #221
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_130940883
Kursor, gefeliciteerd en ik duim voor je :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 08-09-2013 11:27:16 ]
3!
pi_130941086
Lastig Dyre!
pi_130941194
Wat is dat wachten frusterend hѐ, Dyre! Ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik had dan altijd steeds weer een beetje hoop, terwijl het eigenlijk gewoon niet raak kon zijn, echt gekmakend soms. Succes met wachten :*
  zondag 8 september 2013 @ 11:17:24 #224
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_130941373
Kursor *O* gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
pi_130941508
Hoi meiden,
Heb een tijdje onder een steen gelegen, maar ik kom even iedereen feliciteren die zwanger is geworden in mijn afwezigheid.

*O* *O* *O* Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Met mij gaat overigens alles goed hoor. Ik wil deze maand alleen even al het babymaak gebeuren links laten liggen en even bijkomen van alle teleurstellingen. Misschien lukt het nou ook nog wel. NOD is ergens tussen de 24e en de 27e ofzo. Eisprong geen idee, ik zie wel. :)
pi_130941675
*O* kursor *O* wat goed!!!!! Gefeliciteerd!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe :*
Tralalalaaa
  zondag 8 september 2013 @ 11:48:53 #227
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130941967
Bijzondere strepen *O* *O* Ik hoop dat je een beetje de rust zult gaan vinden om te genieten :*
  zondag 8 september 2013 @ 12:08:37 #228
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130942531
Kursor, wat leuk en spannend! Het is je zooo gegund :*
Oude (on)bekende.
  zondag 8 september 2013 @ 12:30:31 #229
52229 Chanty
pi_130943288
Kursor gefeliciteerd en ik duim dat alles goed gaat *O* :*
pi_130943380
Kursor; gefeliciteerd! Wat fijn en ook weer spannend! Ik duim voor een goede zwangerschap en een gezonde baby!
pi_130943429
Gefeliciteerd Kursor *O*
pi_130943616
Kursor!!! O+ :* *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130944049
Kursor. *O* *O*

Ik denk heel sterk dat de symptomen die ik heb er op wijzen dat ik juist gewoon ongesteld ga worden. Ik lees zo vaak dat vrouwen symptomen hebben en dat het gewoon menstruatie betekent en als ze echt zwanger zijn, ze juist geen symptomen hebben.

We zullen zien, woensdag.
pi_130944716
Kursor! *O*
Wat een bijzondere UD als dat zo is.
pi_130945600
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 07:31 schreef Kursor het volgende:
Mijn dochter van drie, een ongelofelijke poppenmoeder, speelt geregeld dat ze een baby in haar buik heeft. Van de week ging het spel ineens anders... Niet alleen zij had een baby in haar buik, maar ik ook. Toen moest er natuurlijk een kus op m'n buik voor de baby O+.

SPOILER
OMG Kursor! *O* *O*
Soms plast er iemand streepjes en dan schrik ik er gewoon van, dat het nu pas zover is. In mijn beleving hebben we het al samen meegemaakt ofzo. Kursus gefeliciteerd, wat gaaf, dat is echt zo'n duidelijk streepje! O+
(waarom sta je nog niet in het update topic, wil je niet?)
pi_130945818
Kursor *O* O+ ik ga duimen!
  zondag 8 september 2013 @ 13:58:37 #237
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_130946581
Gefeliciteerd Kursor!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_130947017
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef Mevr_Mus het volgende:
Kursor, wat leuk en spannend! Het is je zooo gegund :*
DIT!
:*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130947101
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:53 schreef Zoë23 het volgende:
Volgens mijn app is m'n NOD morgen :+
Een gemiddelde van 3maanden is 24dagen omdat ik 1x een cyclus van 21 dagen had. Ik ga er vanuit dat mijn NOD de 13e is (dag 28 dus). Voel nog helemaal geen naderende menstruatie.
spannend! Ga je testen of wacht je?
pi_130947274
van harte Kursor *O*
Wat lievvvvvvvv van je poppendochter O+
pi_130947484
Hier snap ik er niets meer van.. Eerst was ik iets wat te laat met ongesteld worden en kwam het normaal 4 dagen. Ik was al 1,5 klaar en na FFF ben ik het nu gewoon weer?
Wel veel minder, helder van kleur, maar ik vind het vaag! :? Dit heb ik nog nooit zo gehad.

We kijken het maar even aan..
pi_130947628
Kursor wauw *O* gefeliciteerd!!! Wat leuk en wat spannend!

Ik duim voor een mooie echo over 2.5 week!
pi_130949249
Nieuw symptoom: Blauwe dikke aders op tepelhoven en borsten.
Ik googlede erop en kwam op een topic op zwangerschapspagina. En dat is gewoon een manier van je lichaam om jezelf voor de gek te houden. Net als alles eigenlijk.

Wat is het volgende.. Ik denk dat mijn volgende symptoom is dat ik spontaan ga stoppen met scheelkijken. _O-
pi_130950312
Oh lieve Kursor! Wat fijn voor jullie! En toch nog zo 'snel' weer. Ik duim heel hard! :* *O*
pi_130950496
Zondagmiddagdutje :O

DM, erg he? Ik las laatst ergens dat iemand schreef 'als je zere grote teen + zwanger googelt je nog steeds verhalen vindt van mensen die een zete teen hadden en zwanger bleken' :+
pi_130951012
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zondagmiddagdutje :O

DM, erg he? Ik las laatst ergens dat iemand schreef 'als je zere grote teen + zwanger googelt je nog steeds verhalen vindt van mensen die een zete teen hadden en zwanger bleken' :+
_O-
Dat lijkt me wel heeel vergezocht. :')
pi_130951201
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:00 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

_O-
Dat lijkt me wel heeel vergezocht. :')
Haha, was ook een grapje om te zeggen dat je zooooveel symptomen kunt vinden die bij een zwangerschap passen (en bij 600 andere aandoeningen) :+

Ik heb een vieze smaak in m'n mond, die kan ook toch? Maar denk dat het door m'n dutje komt ;)
pi_130951235
Haha, snap ik.
Ook van die mensen op zwangerschapspagina. Ik test 6 dagen voor nod negatief, IS ER NOG HOOP??!! :'(
pi_130951457
Oh Kursor wat goed!! O+

Ik klaagde gisteren toch dat deze eerste cyclus na het stoppen met de pil zo lang duurde? Voor mijn gevoel dan, want ik weet best dat het lang kan duren voordat de boel weer op gang komt. Maar ik ben net ongesteld geworden! Ik zag het helemaal niet aankomen, had vooraf helemaal geen kwaaltjes, maar zodra ik bloed zag begon de buikpijn natuurlijk meteen :')

Deze cyclus heeft dus 74 dagen geduurd. Laten we hopen dat de volgende wat korter is ;)
  zondag 8 september 2013 @ 16:15:10 #250
52229 Chanty
pi_130951497
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Ongeduldig het volgende:
Oh Kursor wat goed!! O+

Ik klaagde gisteren toch dat deze eerste cyclus na het stoppen met de pil zo lang duurde? Voor mijn gevoel dan, want ik weet best dat het lang kan duren voordat de boel weer op gang komt. Maar ik ben net ongesteld geworden! Ik zag het helemaal niet aankomen, had vooraf helemaal geen kwaaltjes, maar zodra ik bloed zag begon de buikpijn natuurlijk meteen :')

Deze cyclus heeft dus 74 dagen geduurd. Laten we hopen dat de volgende wat korter is ;)
Kijk eens aan ongeduldig, je moet toch wat geduldiger worden ;)
pi_130951536
Fijn ongeduldig!
Nu op naar een wat kortere cyclus. ^O^
pi_130951552
Gefeliciteerd Kursor!! Helemaal top!!
  zondag 8 september 2013 @ 16:36:08 #253
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130952121
Kursor *O* wat fijn voor je, meis!!!! en wat een zenuwslopende paar weken ga je tegemoet :*
Ik ga heel hard voor je duimen dat dit een mooi, gezond kindje zal zijn, gun het je zo O+!
KuikenGuppy
pi_130954541
Kursor, gefeliciteerd *O* ik hoop dat deze zwangerschap zonder problemen gaat verlopen!
pi_130954735
Ik heb totaal geen symptomen, enige dat ik snel emo of geprikkeld ben maarja, dat ben ik ook als ik ongesteld moet worden. Maar verder niets, dus heb niet kunnen hypochonderen en eigenlijk was ik ervan overtuigd dat deze ronde niks zou worden.

Maar we zijn weer een paar (zwaaaaaar vermoeiende maar erg leuke) dagen verder en zie.

SPOILER
Tralalalaaa
pi_130954915
Echte streepjes! ^O^
pi_130955428
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb totaal geen symptomen, enige dat ik snel emo of geprikkeld ben maarja, dat ben ik ook als ik ongesteld moet worden. Maar verder niets, dus heb niet kunnen hypochonderen en eigenlijk was ik ervan overtuigd dat deze ronde niks zou worden.

Maar we zijn weer een paar (zwaaaaaar vermoeiende maar erg leuke) dagen verder en zie.

SPOILER
HOERA!!!!!!! Laat het zo besmettelijk zijn.. datzwangerschapsvirus.. :)

Wat fijn dat het dan toch zo als een cadeautje komt als je zo vermoeid niets meer verwacht O+
pi_130955752
Ik blijf nog even hangen hier hoor, tot ik vrijdag de clearblue test heb gedaan (dan is ook m'n NOD) :)
Tralalalaaa
pi_130956053
Whaaaaah wat een strepen!! Hoera!!
pi_130959098
Wat een ontzettend lieve reacties allemaal O+, doet ontzettend goed! Echt.

Symptomen, die heb ik zeer zeker (maar niet de o zo bekende pijnlijke borsten), wist ook eigenlijk wel dat een test positief zou zijn, maar durfde er toch niet op te rekenen. Het is niet zo tot het tegendeel bewezen is.

(Ik heb geen principiële bezwaren tegen het update-topic :D ;))

Reacties op anderen lukken nu even niet, ben kapot en d'r staat nog een berg strijkgoed te wachten.
pi_130962167
Kursor *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130962168
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef Kursor het volgende:

(Ik heb geen principiële bezwaren tegen het update-topic :D ;))

Ik heb je er in gezet! (mijn eerste update, helemaal zelf uitgevonden hoe dat nou weer moet *) )
pi_130962453
Als je dan toch bezig bent met een update... Ik sta er ook nog niet tussen (en ik vind dat het bij mij ook goed zal gaan!)

Dus eigenlijk is een plekje in die lijst een extra bevestiging ofzo..
pi_130962842
Haha, ga ik doen! (zal ik mezelf er ook met terugwerkende kracht in zetten? :P )
pi_130963262
Kursor!!! *O* *O*
Ik kreeg gewoon kippevel toen ik in het updatetopic jouw naam zag staan... het is je zó gegund!!
pi_130963345
*O* gefeli TAP en Kursor! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130963564
Kursor!!! Wat een heerlijk nieuws O+ *O* O+. Bijzonder dat je dochter het aanvoelde!

TAP, jij testte positief zowat een week voor je NOD?! Dat moet wel een superei geweest zijn :o _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130963605
Dankje marel! Ik kan geen update via mobiel plaatsen, anders had ik het voor je gedaan..
pi_130963984
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef Ikina het volgende:
Dankje marel! Ik kan geen update via mobiel plaatsen, anders had ik het voor je gedaan..
Nee hoor, is oud nieuws en ik vond geen update wel prima, lekker een beetje rustig en anoniem wennen. Maar jij staat er in! Het is officieel!
pi_130964779
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Kursor!!! Wat een heerlijk nieuws O+ *O* O+. Bijzonder dat je dochter het aanvoelde!

TAP, jij testte positief zowat een week voor je NOD?! Dat moet wel een superei geweest zijn :o _O_
Ja bizar he! Ik test komende vrijdag met de clearblue test en als die ook positief aangeeft, dan schuif ik een topic op... Maar tot die tijd blijf ik hier nog lekker plakken, want het is nog wel errrrrg vroeg!
Tralalalaaa
  zondag 8 september 2013 @ 23:15:35 #271
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130971904
Kursor, gefeliciteerd *O*

En TAP :o
Ik geloof niet in jinxen. En dus ga ik gewoon alvast voor je juichen *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_130976244
Kursor gefeliciteerd, wat schattig van je dochter die het al aanvoelde. Hopelijk is dat gelijk een teken dat deze zwangerschap goed mag verlopen.

Ikina gefeliciteerd

Tap gefeliciteerd
pi_130976414
Kursor, wat goed! *O* En wat spannend! :*

TAP, gefeliciteerd! *O*
Home is where the O+ is...
pi_130976773
Nou, d35, maar we kunnen door naar de volgende ronde..
Blijkbaar was de kramp die ik op d22 voelde een eisprong en niet een misschien-innesteling. En was de maand dus kansloos, want toen hebben we niks gedaan..
  maandag 9 september 2013 @ 07:49:48 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_130976937
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 07:31 schreef Kursor het volgende:

SPOILER
Ja!!! Van harte gefeliciteerd meis! *O*
<duimerdeduim>
pi_130977004
Balen IMA! Hoop dat het volgende maand wel raak is, zonder gekke lange cyclus!
  maandag 9 september 2013 @ 08:23:29 #277
250838 Fee-nix
pi_130977221
IMA stom hoor... op naar de nieuwe ronde dan maar.

Vraagje aan de dames die temperaturen: hebben jullie daar een speciale thermometer voor gekocht? (En zoja: waar?). Ik lees nu namelijk net dat een koortsthermometer hier eigenlijk niet zo geschikt voor is. Ik zit nu op dag 15 en heb nog steeds geen ei gezien... Daarbij is mijn temperatuur wel erg gelijkmatig. Ben bang dat het aan de thermometer kan liggen. Pfff. Nouja, we hebben in ieder geval genoeg geklust ;).
pi_130977390
-O- IMA

Fee
http://www.ovulatie-berekenen.com/de-temperatuurmethode/
Hier staat dat het nadeel van tempen is dat je pas na de eisprong ziet dat hij is geweest

Ach als je maar genoeg klust toch? :+
pi_130977762
Kursur, gefelciteerd!! *O* *O*

Ik ga officieel afscheid van jullie nemen, gister nog een keer getest en de strepen sprongen er zowat uit O+

Heel veel succes voor alle dames die hier achterblijven! Een extra :* voor degene die al lang wachten, ik weet hoe frustrerend het is... Hopelijk snel tot ziens in Z&G!!!
pi_130978316
Kursor *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 9 september 2013 @ 10:02:06 #281
250838 Fee-nix
pi_130978730
Zoë, ja daar was ik van op de hoogte, hoor :). Het is alleen dat ik dit en dit heb gelezen en me nu afvraag of ik niet een te 'ongevoelige' thermometer heb. Aangezien ik ook alleen nog maar de temperaturen 36.9 of 37.0 of 37.1 voorbij heb zien komen.
Daarbij heb ik een cyclus van 26 dagen. Zit nu op dag 15, dus had mijn ei eigenlijk al wel verwacht...
pi_130979221
Fijn fazz! Geniet er van!!

Fee
Hmm begrijp het. Ik had 2jr geleden een simpele, die je ook voor pasgeboren baby's gebruikt zegmaar.
pi_130979962
Kursor!! Ik lees het nu pas! Jeeeeetje, gefeliciteerd! Ik krijg er kippenvel van joh! :D *O* *O* Zo gaaf, het is jullie zo gegund! :*
E.
pi_130981375
Dit is nu mijn derde dag dat ik super licht helder bloed vloei, na mijn normale menstruatie + 1 stop dag..... ik vind het officieel VAAG!

Ik denk dat ik vanmiddag toch maar eens nieuwe test ga scoren. Dubbele eisprong zit zo bij ons in de familie(s) :o Dus wie weet is er wel wat aan de hand....
Alleen mijn moeder die enkele maanden geleden met een verhaal kwam... "Ik dacht dat ik misschien zwanger kon zijn en had ondertussen al tig testen gedaan met tussenposes en elke keer kreeg ik negatief.. terwijl er zoals we er na 6 weken toch eindelijk achter kwamen dat er een tweeling in zat."

ik krijg er de kriebels van! }:|
pi_130981573
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Dottey het volgende:
Dit is nu mijn derde dag dat ik super licht helder bloed vloei, na mijn normale menstruatie + 1 stop dag..... ik vind het officieel VAAG!

Ik denk dat ik vanmiddag toch maar eens nieuwe test ga scoren. Dubbele eisprong zit zo bij ons in de familie(s) :o Dus wie weet is er wel wat aan de hand....
Alleen mijn moeder die enkele maanden geleden met een verhaal kwam... "Ik dacht dat ik misschien zwanger kon zijn en had ondertussen al tig testen gedaan met tussenposes en elke keer kreeg ik negatief.. terwijl er zoals we er na 6 weken toch eindelijk achter kwamen dat er een tweeling in zat."

ik krijg er de kriebels van! }:|
Spannend!
Mijn moeder menstrueerde gewoon en na 3mnd kwam ze erachter dat ze zwanger was van een tweeling :+ geeft toch weer hoop hè als je zulke verhalen hoort..
2014 schijnt het tweeling jr te zijn :9 hoop op mooie streepjes voor jou! ;)
Ik duim
pi_130981771
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 11:52 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Spannend!
Mijn moeder menstrueerde gewoon en na 3mnd kwam ze erachter dat ze zwanger was van een tweeling :+ geeft toch weer hoop hè als je zulke verhalen hoort..
2014 schijnt het tweeling jr te zijn :9 hoop op mooie streepjes voor jou! ;)
Ik duim
ik heb altijd geroepen liever 1 per keer.. en dat gevoel heb ik nog steeds! :) Als het erin zou zitten zal ik echt moeten wennen aan die gedachte :P
Bij ons zit in bijna iedere generatie een tweeling van beide kanten van mijn ouders. Mijn zusje heeft al twee kids, maar geen tweeling.. hoopte dat zij ze kreeg :P
pi_130982359
:9 hier ook aan beide kanten meerlingen
Een tweeling lijkt me erg mooi omdat ik het zelf ook positief ervaar dat mijn broer er altijd was/is. Maar een tweelingzwangerschap en bevalling is wel pittig, denk niet dat mijn bekken dat zo leuk vind (heb nogsteeds last van bekkeninsabiliteit).
Maargoed, 1 of 2 kindjes.. Het blijft een wonder O+
pi_130983250
Gefeliciteerd dames met strepen!!

Ik heb mij afgelopen maand op de achtergrond gehouden want wilde er iets minder mee bezig zijn, dat lukte op zich best aardig, maar toch heb ik zin om.ergens tegenaan te schoppen! Ongesteld geworden dus.....!

NIEUWE NOD 5 OKTOBER.

deze maand ga ik ook weer een poging wagen er minder mee bezig te zijn, ik weet dat ik na 5 rondes niet mag klagen maar soms ben ik best jaloers op de strepen :@ daarom dus even wat afstand..
S. 2014
J. 2016
pi_130983264
Bij ons zitten er (bijna) geen tweelingen in de familie.

Ik ben weer enorm misselijk, dus ik verwacht woensdag gewoon ongesteld te worden.

GM. :*
pi_130987828
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd dames met strepen!!

Ik heb mij afgelopen maand op de achtergrond gehouden want wilde er iets minder mee bezig zijn, dat lukte op zich best aardig, maar toch heb ik zin om.ergens tegenaan te schoppen! Ongesteld geworden dus.....!

NIEUWE NOD 5 OKTOBER.

deze maand ga ik ook weer een poging wagen er minder mee bezig te zijn, ik weet dat ik na 5 rondes niet mag klagen maar soms ben ik best jaloers op de strepen :@ daarom dus even wat afstand..
Dit snap ik erg goed. Dat heb ik ook... ik denk iedereen wel die erg graag mama en of papa wil worden en het niet direct (lees AC weg en floep zwanger.. ) een streepje kan aflezen.
:* Gewoon adem blijven halen en positief blijven denken en veel kroelen met je partner O+

Succes met een beetje rustig in je koppie zijn en blijven ;) :*
pi_130987901
Nou ik ben terug van de kruidvat in het dorp. Ik besloot onderweg om nog even tot morgen te wachten met plassen over een stickie..... maar toen ik eenmaal thuis kwam en zo nodig moest plassen besloot ik binnen een nanoseconde dan toch maar een verpakking open te rukken :')

Na een paar minuten dralen, kreeg ik een hardverzakking. Ik dacht namelijk even een tweede streepje te zien, maar dat bleek een schaduw te zijn :')
Op het C-streepje na, zo blanconat als het maar zijn kan. Dus ik denk dat wederom mijn lichaam mij gewoon zo achtelijk voor de gek aan het houden is. BAH! :(
pi_130988217
Het is enorm frustrerend als je maar geen tweede streepje krijgt. Wat zo vervelend is, is dat je daarna weer minstens een maand moet wachten voor je weet of die poging dan wel is gelukt. En als het dan niet is gelukt, ga je je toch afvragen of je er iets aan kunt doen of het dan wel lukt... Het wachten duurt zoooo lang!

Daarom vind ik het altijd zo apart als er mensen zijn die maar echt 1x seks hebben en hup, zwanger zijn ('ja ik had 1x sex met hem en nu ben ik zwanger!'). Ik bedoel, het is best wel een soort 'geplan', je bent niet de hele cyclus lang vruchtbaar ofzo.

Balen Dottey, zo stom dat je lijf een loopje met je neemt. :{
Tralalalaaa
pi_130988366
Ik gun iedereen die n kinderwens heeft de zo gewenste strepen, maar mezelf ook :P

En soms is het dan frustrerend als er mensen zijn die *HOP* zwanger zijn... Idd wat jij zegt TAP, het is bijna freaking wiskunde
S. 2014
J. 2016
pi_130989545
Mijn nichtje is "hop" zwanger geraakt van een "scharrel", maar of die nu zo gelukkig is in de situatie met haar kindje en mangelmolen van co-ouderschap etc...

Ik hannes dan liever nog even samen met mijn man in de hoop ooit een tweede streepje te zien.
pi_130992643
Ik weet niet meer wie het net vroeg maar ik temperatuur met een gewone goedkope kruidvat thermometer en spoor mijn eisprong daar wel mee op. Op internet staat dat je eigenlijk een thermometer zou moeten gebruiken met twee cijfers achter de komma.. Maar dat vind ik dus niet nodig.
pi_130993014
En toch weer ongesteld geworden, bah -O-
Ineens weer een lange cylcus van 36 dagen. Volgende NOD dus zo'n beetje 15 oktober.

Ik ga dus ronde 11 alweer in... Standaard recept: avondje balen, huilen en eten. Daarna weer vol goede moed de volgende maand in. maar wordt wel steeds lastiger
  maandag 9 september 2013 @ 18:43:00 #297
409579 LuDann
All the way
pi_130993924
Niet bijgelezen maar Dyre: wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat het steeds lastiger word. Dikke Knuffel voor jou! Die baby komt er vast wel!
pi_130994659
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Dyre het volgende:
En toch weer ongesteld geworden, bah -O-
Ineens weer een lange cylcus van 36 dagen. Volgende NOD dus zo'n beetje 15 oktober.

Ik ga dus ronde 11 alweer in... Standaard recept: avondje balen, huilen en eten. Daarna weer vol goede moed de volgende maand in. maar wordt wel steeds lastiger
oh meis, wat ee teleurstelling! Ik kan mij voorstellen dat het zo moeilijk is als je al in de twee getallen zit dat je aan het proberen bent...
Dikke knuf :* Lekker huilen als je daar behoefte aan hebt! Houd moed.
pi_130994931
Bah Dyre, klote!!!
pi_130996903
Balen dyre. :*
pi_131005080
Thanks meiden *knuf!*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')