abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130845068
Deze keer geen misselijkheid en zere borsten maar puisten en afbrekende nagels.

Elke cyclus andere symptomen. :')
pi_130845261
Gefeliciteerd Fazz :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130845268
Mijn NOD is 1 okt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Dottey op 06-09-2013 11:44:35 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130845339
Ooh wat leuk, een verrassingsstreepje O+ Gefeliciteerd!! *O*
pi_130845624
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:56 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Haha :D nou laat m er nu maar van genieten want stel je krijgt last van misselijkheid als je net zwanger bent en harde buiken enz als je wat langer zwanger bent.. Dan is de sex qua frequentie misschien minder.. En na de bevalling :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk zijn er dames die nergens last van hebben maar je weet het nooit.. Dus geniet er van! O+
Goed punt. :Y Misschien als ik dat aan hem uitleg dat hij dan iets minder haast heeft met mij zwanger maken en kunnen we onderhandelen tot 1 keer per dag. Want 3 keer per dag is leuk als je net een relatie hebt, maar elke dag :X Beurs!

We hebben in ieder geval afgesproken te gaan 'oefenen' tot zaterdag, omdat hij dan voor zijn werk een week in het buitenland zit (zul je straks zien dat als we voor het 'echie' gaan hij een maand weg moet ofzo. }:| )

Ik gun het hem wel (en mezelf natuurlijk ook, ik ben zeer zeker niet van steen :@ )
pi_130845654
Fazz! Wat super! Gefeliciteerd. *O*
pi_130845703
Ik kan er trouwens nog steeds niet over uit, over Fazz haar streepjes! En volgens CB al een paar weken ook nog eens! Dit kindje wil er graag komen, daar lijkt het wel op in ieder geval. :)
pi_130845709
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:

[..]

Goed punt. :Y Misschien als ik dat aan hem uitleg dat hij dan iets minder haast heeft met mij zwanger maken en kunnen we onderhandelen tot 1 keer per dag. Want 3 keer per dag is leuk als je net een relatie hebt, maar elke dag :X Beurs!

We hebben in ieder geval afgesproken te gaan 'oefenen' tot zaterdag, omdat hij dan voor zijn werk een week in het buitenland zit (zul je straks zien dat als we voor het 'echie' gaan hij een maand weg moet ofzo. }:| )

Ik gun het hem wel (en mezelf natuurlijk ook, ik ben zeer zeker niet van steen :@ )
Het klinkt voor hem vast spannend 3x pd maar dat kan hij vast geen week volhouden :9
Ik vond de periode voor het zwanger worden soms frustrerend maar ook erg leuk. Maakt sex wel spannend (zonder voorbehoedsmiddel oeh :+ )
pi_130845896
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Het klinkt voor hem vast spannend 3x pd maar dat kan hij vast geen week volhouden :9
Ik vond de periode voor het zwanger worden soms frustrerend maar ook erg leuk. Maakt sex wel spannend (zonder voorbehoedsmiddel oeh :+ )
Ik vrees juist hij het wel kan volhouden. :') Hij is ten eerste superkoppig en ten tweede vechtsporter (die schijnen altijd een hoger libido te hebben als ik hem mag geloven).

Ja, dat lijkt me ook ontzettend spannend, die periode! Zonder anticonceptie en dat er dan een nieuw leventje in je zou kunnen ontstaan... O+ Plus mijn libido gaat met sprongen omhoog als ik niet aan een vorm van anticonceptie zit. :9

Maar goed, vanaf vanavond tot zondagmiddag gaan we het proberen, 3 keer per dag. Kan geen kwaad O-)
pi_130845940
Als oefening? Of is de nuvaring al overboord?

Sterkte en rip aan de nabestaanden :')
pi_130845961
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik vrees juist hij het wel kan volhouden. :') Hij is ten eerste superkoppig en ten tweede vechtsporter (die schijnen altijd een hoger libido te hebben als ik hem mag geloven).

Ja, dat lijkt me ook ontzettend spannend, die periode! Zonder anticonceptie en dat er dan een nieuw leventje in je zou kunnen ontstaan... O+ Plus mijn libido gaat met sprongen omhoog als ik niet aan een vorm van anticonceptie zit. :9

Maar goed, vanaf vanavond tot zondagmiddag gaan we het proberen, 3 keer per dag. Kan geen kwaad O-)
:D! Een goede conditie dus
Herkenbaar, vind het ook prettiger zonder de pil enz.
Enjoy! :Y)
pi_130846036
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
Als oefening? Of is de nuvaring al overboord?

Sterkte en rip aan de nabestaanden :')
Nuvaring is nog niet overboord, gaat puur om het ''oefenen'' zoals mijn vriend dat noemt. Kans is extreem klein maar ik kan wel zwanger raken met dat ding in (aangezien dat 1 keer eerder is gebeurd)

LOL _O- Dank je :P
pi_130847071
0,0 hier.. Hoop dat ik toch op een verkeerd moment getest heb en dat niet mijn cyclus iedere maand langer wordt..
pi_130847281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
0,0 hier.. Hoop dat ik toch op een verkeerd moment getest heb en dat niet mijn cyclus iedere maand langer wordt..
Ik duim voor je! :*
pi_130849365
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef LuDann het volgende:
Ik kan er trouwens nog steeds niet over uit, over Fazz haar streepjes! En volgens CB al een paar weken ook nog eens! Dit kindje wil er graag komen, daar lijkt het wel op in ieder geval. :)
O+ ik heb precies hetzelfde...

hoe kan ik nou donderdag negatief testen en dinsdag opeens positief 2-3 weken??

Maar goed, de feestvreugde is er niet minder om *O*

alleen een beetje jammer dat ik afgelopen weekend zo verdrietig was omdat er weer een vriendin zwanger was en ik wat biertjes/sigaretjes heb genuttigd uit stil protest :@
pi_130849492
@LuDann, succes met de wilde plannen!! :D 3x per dag, moet er niet aan denken :X

@ IMA, jammer hoor. Hoeveel cyclussen heb je nu gehad sinds je bezig bent, zijn dat er 2? Misschien moet je lichaam nog een regelmaat vinden :*
pi_130850248
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Fazzoletti het volgende:
@LuDann, succes met de wilde plannen!! :D 3x per dag, moet er niet aan denken :X

Dank je wel, ik zal jullie op de hoogte houden. ;)
pi_130851250
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Fazzoletti het volgende:

@ IMA, jammer hoor. Hoeveel cyclussen heb je nu gehad sinds je bezig bent, zijn dat er 2? Misschien moet je lichaam nog een regelmaat vinden :*
9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.
pi_130855235
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.
Oke, dat is best wat cyclussen! Vervelend zeg dat het dan wisselt, gelukkig ligt het niet weken uit elkaar maar kan me voorstellen dat het frustrerend werkt plus een hoop testen kost

Hopelijk zit je niet te lang meer in spanning :*
pi_130855824
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ik ken het!! De ene keer 31 dagen, dan weer 34, .... Echt superirritant! Sinds dat ik van AC af ben is het zo =/
Maar, wel maar 2 a 3 dagen ongesteld. Da's wel weer positief :)
pi_130856255
LuDann waar haal je in hemelsnaam de tijd vandaan om het drie keer per dag te doen? :o Ochtend, na het werk en dan ook nog eens avond? Moet er niet aan denken (+ onregelmatige werktijden, dus het zou niet eens mogelijk zijn :P )
pi_130856774
Ik heb daar 's ochtends echt geen tijd voor :@

In het weekend daarentegen is het wel lekker wakker worden O+
pi_130856829
Maar, zo kan het zaad toch niet herstellen als je het zo vaak doet? En dus minder kans op zwangerschap?
pi_130857037
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:41 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Oke, dat is best wat cyclussen! Vervelend zeg dat het dan wisselt, gelukkig ligt het niet weken uit elkaar maar kan me voorstellen dat het frustrerend werkt plus een hoop testen kost

Hopelijk zit je niet te lang meer in spanning :*
Nouja, ik vond dus voor die 31 helemaal niet dat het wisselde. Maar sinds we het proberen gaat het ineens naar 31, dat is wel vervelend!

En drie keer per dag... Nee dankje :+
pi_130859077
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, zo kan het zaad toch niet herstellen als je het zo vaak doet? En dus minder kans op zwangerschap?
Ja dat is dus ook mijn manier van denken. Om vriendlief te overtuigen heb ik 'wetenschappelijk' bewijs nodig of een dokter die dat zegt ofzo. Zou ik ergens heen kunnen bellen met een dergelijke vraag?

Zijn plan was idd in de ochtend voor we weggaan, na het werk en voor het slapengaan. Voor nu wil ik het even proberen omdat hij met een paar dagen weggaat, maar ik ga echt niet maandenlang 3 keer per dag seks hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')