abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130838429
Dit is hèt topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
Reecespieces 9 augustus
Risu 24 augustus
Dyre 2 september
Kursor 5 september
Gewoonmezelf87 6 september
IsabellaMariaAnna 6 september
DanseMacabre 11 september
Take a Picture 13 september
Ggirl 16 september
Fee-nix 21 september
Mrs. Peel 2 oktober

Users: (bezig sinds XX/20XX)
Chanty (09-2011)
Dyre (12-2012)
Fazzoletti (09-2012)
Fee-nix (06-2013)
Gewoonmezelf87 (05-2013)
Ggirl (03-2013)
Ikina (04-2013 /)
IsabellaMariaAnna (07-2013)
Kursor (01-2012, 04-2012 mola, 05-2013 MA)
Latilatidom (04-2013)
Mrs.Peel: (01-2013)
MyDirtySecret (05-2013)
Naena (08-2012)
Ongeduldig (06-2013)
piewen (06-2013)
Poppejans
Risu (04-2013)
Skittles (07-2012)
Take_A_Picture (06-2013)
Rana83 ( 05-2013)
DanseMacabre (08-2013)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 05-09-2013 12:34:05 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 08:04:45 #2
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130838559
Ik moest wel lachen om die usericon van Fazzoletti :D. Gauw veranderen!

En verder wil ik graag nieuwe strepen zien!!
pi_130838687
Nou mijn lichaam is (gelukkig) klaar met mij voor dingen houden, ik ben ongesteld.
pi_130838870
Jaaaaaa Fazzoletti!! Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
pi_130838932
Gefeliciteerd Fazzoletti, en zo onverwachts ineens! *O* *O*

ik :* wat kan je lichaam je toch voor de gek houden soms he. balen!

Hier is het bloeden gestopt, dus ik hoop dat ik nu gewoon weer een normale regelmatige cyclus inga. Ik ga er wel vanuit. :)
pi_130839072
Nog een keer bedankt allemaal voor de felicitaties O+ Het voelt nog heel onwerkelijk, maar dat zal denk wel blijven tot de 1e echo...

ik ben al hard op zoek naar een nieuwe avatar, maar hoe werkt dat ook al weer :')
pi_130839085
Zijn er nog wijzigingen?

Balen ik86, maar dan is het wel duidelijk.

Hier nog niks nieuws te melden.
pi_130839375
Gefeliciteerd Fazzoletti *O*
pi_130839592
Fazzoletti gefeliciteerd *O*
pi_130840117
Fazzoletti gefeliciteerd! Kan begrijpen dat je helemaal overdonderd bent, zo onverwachts! *O*

Ik heb een tijdje niet gepost omdat ik nog niet zo bezig ben met zwanger worden (hoewel er een kans inzit omdat ik aan de Nuvaring zit en die al een keer gefaald heeft bij mij) maar ik lurk wel zo af en toe.

Nu vanochtend een discussie gehad met vriendlief over hoe vaak we zouden gaan klussen als we er wel echt helemaal voor gaan. Hij wil drie keer per dag. :o Ik had geen idee dat hij er zo die-hard voor wilde gaan dan. _O- Maar in ieder geval, ik heb het idee dat de kwaliteit van het sperma dan achteruit gaat, maar ik kan hier online niet echt wat over vinden. Iemand meer info? Ik vind 1 keer per dag namelijk wel voldoende eigenlijk. :P
pi_130840179
Mannen _O-
Om de dag is voldoende, als je het structureel doet.
(Ik zie hem al glunderen, drie keer per dag elke dag *O* :D)
pi_130840190
LuDann
Haha 3x per dag is idd niet bevorderlijk voor de kwaliteit. Volgens mij was het om de dag (?) het 'best' maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb
pi_130840217
Fazz, van harte joh! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130840283
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef Sleehakschoen het volgende:
Mannen _O-
Om de dag is voldoende, als je het structureel doet.
(Ik zie hem al glunderen, drie keer per dag elke dag *O* :D)
Ja, en ik denk niet dat ik hem van iets anders kan overtuigen. :') Hij is zo verdomde koppig, hahaha. Gelukkig heb ik ook inspraak, anders ben ik niet meer veilig hier straks. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130840315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:48 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ja, en ik denk niet dat ik hem van iets anders kan overtuigen. :') Hij is zo verdomde koppig, hahaha. Gelukkig heb ik ook inspraak, anders ben ik niet meer veilig hier straks. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat hij je intelligentie onderschat :') hoewel ik het aandoenlijk vind O+
pi_130840318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:43 schreef Zoë23 het volgende:
LuDann
Haha 3x per dag is idd niet bevorderlijk voor de kwaliteit. Volgens mij was het om de dag (?) het 'best' maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb
Ja, zoiets had ik ook gelezen, maar ik las ook ergens dat als je het vaker wilde doen dat geen kwaad kon. Nu heb ik dus geen 'wetenschappelijk' argument om hem mee om de oren te slaan. :P
pi_130840443
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:49 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

ik denk dat hij je intelligentie onderschat :') hoewel ik het aandoenlijk vind O+
Ja, ik vind het ook wel schattig dat hij me echt binnen een maand zwanger wil hebben als we er vol voor gaan straks. O+ Had ik niet verwacht, vooral omdat hij het vader worden toch wel een beetje eng vindt. Iets met volwassen worden enzo (hoewel hij 30 wordt dit jaar). :P
pi_130840774
Gefeliciteerd Fazzoletti! *O*
pi_130840967
Fazz!!! wat goed!!! *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 5 september 2013 @ 10:51:09 #20
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130841825
Fazz wat doe je nu? :o gefeliciteerd *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_130842233
Fazz! Asjemenou! *O* *O* *O*
S. 2014
J. 2016
pi_130843295
Heeft iemand ervaring met die CB's met drie testdingetjes? Die je weer moet verwijderen als de uitslag er staat? Want ik lees van digi CB's dat je niet naar streepjes moet kijken, maar bij deze is dat vlakje niet echt verstopt of zo, zoals de streepjes bij de test met weekaanduiding.

Edit: oh wacht, zie op de site dat je die ook niet mag aflezen.

[ Bericht 11% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 05-09-2013 11:56:30 ]
pi_130844461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zijn er nog wijzigingen?

Balen ik86, maar dan is het wel duidelijk.

Hier nog niks nieuws te melden.
Mijn NOD mag weg :)
pi_130844605
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:28 schreef Ikina het volgende:

[..]

Mijn NOD mag weg :)
Check!
pi_130845059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:48 schreef LuDann het volgende:

[..]

SPOILER
Haha :D nou laat m er nu maar van genieten want stel je krijgt last van misselijkheid als je net zwanger bent en harde buiken enz als je wat langer zwanger bent.. Dan is de sex qua frequentie misschien minder.. En na de bevalling :X
SPOILER
Natuurlijk zijn er dames die nergens last van hebben maar je weet het nooit.. Dus geniet er van! O+
pi_130845068
Deze keer geen misselijkheid en zere borsten maar puisten en afbrekende nagels.

Elke cyclus andere symptomen. :')
pi_130845261
Gefeliciteerd Fazz :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130845268
Mijn NOD is 1 okt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Dottey op 06-09-2013 11:44:35 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130845339
Ooh wat leuk, een verrassingsstreepje O+ Gefeliciteerd!! *O*
pi_130845624
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:56 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Haha :D nou laat m er nu maar van genieten want stel je krijgt last van misselijkheid als je net zwanger bent en harde buiken enz als je wat langer zwanger bent.. Dan is de sex qua frequentie misschien minder.. En na de bevalling :X
SPOILER
Natuurlijk zijn er dames die nergens last van hebben maar je weet het nooit.. Dus geniet er van! O+
Goed punt. :Y Misschien als ik dat aan hem uitleg dat hij dan iets minder haast heeft met mij zwanger maken en kunnen we onderhandelen tot 1 keer per dag. Want 3 keer per dag is leuk als je net een relatie hebt, maar elke dag :X Beurs!

We hebben in ieder geval afgesproken te gaan 'oefenen' tot zaterdag, omdat hij dan voor zijn werk een week in het buitenland zit (zul je straks zien dat als we voor het 'echie' gaan hij een maand weg moet ofzo. }:| )

Ik gun het hem wel (en mezelf natuurlijk ook, ik ben zeer zeker niet van steen :@ )
pi_130845654
Fazz! Wat super! Gefeliciteerd. *O*
pi_130845703
Ik kan er trouwens nog steeds niet over uit, over Fazz haar streepjes! En volgens CB al een paar weken ook nog eens! Dit kindje wil er graag komen, daar lijkt het wel op in ieder geval. :)
pi_130845709
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:

[..]

Goed punt. :Y Misschien als ik dat aan hem uitleg dat hij dan iets minder haast heeft met mij zwanger maken en kunnen we onderhandelen tot 1 keer per dag. Want 3 keer per dag is leuk als je net een relatie hebt, maar elke dag :X Beurs!

We hebben in ieder geval afgesproken te gaan 'oefenen' tot zaterdag, omdat hij dan voor zijn werk een week in het buitenland zit (zul je straks zien dat als we voor het 'echie' gaan hij een maand weg moet ofzo. }:| )

Ik gun het hem wel (en mezelf natuurlijk ook, ik ben zeer zeker niet van steen :@ )
Het klinkt voor hem vast spannend 3x pd maar dat kan hij vast geen week volhouden :9
Ik vond de periode voor het zwanger worden soms frustrerend maar ook erg leuk. Maakt sex wel spannend (zonder voorbehoedsmiddel oeh :+ )
pi_130845896
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Het klinkt voor hem vast spannend 3x pd maar dat kan hij vast geen week volhouden :9
Ik vond de periode voor het zwanger worden soms frustrerend maar ook erg leuk. Maakt sex wel spannend (zonder voorbehoedsmiddel oeh :+ )
Ik vrees juist hij het wel kan volhouden. :') Hij is ten eerste superkoppig en ten tweede vechtsporter (die schijnen altijd een hoger libido te hebben als ik hem mag geloven).

Ja, dat lijkt me ook ontzettend spannend, die periode! Zonder anticonceptie en dat er dan een nieuw leventje in je zou kunnen ontstaan... O+ Plus mijn libido gaat met sprongen omhoog als ik niet aan een vorm van anticonceptie zit. :9

Maar goed, vanaf vanavond tot zondagmiddag gaan we het proberen, 3 keer per dag. Kan geen kwaad O-)
pi_130845940
Als oefening? Of is de nuvaring al overboord?

Sterkte en rip aan de nabestaanden :')
pi_130845961
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik vrees juist hij het wel kan volhouden. :') Hij is ten eerste superkoppig en ten tweede vechtsporter (die schijnen altijd een hoger libido te hebben als ik hem mag geloven).

Ja, dat lijkt me ook ontzettend spannend, die periode! Zonder anticonceptie en dat er dan een nieuw leventje in je zou kunnen ontstaan... O+ Plus mijn libido gaat met sprongen omhoog als ik niet aan een vorm van anticonceptie zit. :9

Maar goed, vanaf vanavond tot zondagmiddag gaan we het proberen, 3 keer per dag. Kan geen kwaad O-)
:D! Een goede conditie dus
Herkenbaar, vind het ook prettiger zonder de pil enz.
Enjoy! :Y)
pi_130846036
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
Als oefening? Of is de nuvaring al overboord?

Sterkte en rip aan de nabestaanden :')
Nuvaring is nog niet overboord, gaat puur om het ''oefenen'' zoals mijn vriend dat noemt. Kans is extreem klein maar ik kan wel zwanger raken met dat ding in (aangezien dat 1 keer eerder is gebeurd)

LOL _O- Dank je :P
pi_130847071
0,0 hier.. Hoop dat ik toch op een verkeerd moment getest heb en dat niet mijn cyclus iedere maand langer wordt..
pi_130847281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
0,0 hier.. Hoop dat ik toch op een verkeerd moment getest heb en dat niet mijn cyclus iedere maand langer wordt..
Ik duim voor je! :*
pi_130849365
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef LuDann het volgende:
Ik kan er trouwens nog steeds niet over uit, over Fazz haar streepjes! En volgens CB al een paar weken ook nog eens! Dit kindje wil er graag komen, daar lijkt het wel op in ieder geval. :)
O+ ik heb precies hetzelfde...

hoe kan ik nou donderdag negatief testen en dinsdag opeens positief 2-3 weken??

Maar goed, de feestvreugde is er niet minder om *O*

alleen een beetje jammer dat ik afgelopen weekend zo verdrietig was omdat er weer een vriendin zwanger was en ik wat biertjes/sigaretjes heb genuttigd uit stil protest :@
pi_130849492
@LuDann, succes met de wilde plannen!! :D 3x per dag, moet er niet aan denken :X

@ IMA, jammer hoor. Hoeveel cyclussen heb je nu gehad sinds je bezig bent, zijn dat er 2? Misschien moet je lichaam nog een regelmaat vinden :*
pi_130850248
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Fazzoletti het volgende:
@LuDann, succes met de wilde plannen!! :D 3x per dag, moet er niet aan denken :X

Dank je wel, ik zal jullie op de hoogte houden. ;)
pi_130851250
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Fazzoletti het volgende:

@ IMA, jammer hoor. Hoeveel cyclussen heb je nu gehad sinds je bezig bent, zijn dat er 2? Misschien moet je lichaam nog een regelmaat vinden :*
9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.
pi_130855235
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.
Oke, dat is best wat cyclussen! Vervelend zeg dat het dan wisselt, gelukkig ligt het niet weken uit elkaar maar kan me voorstellen dat het frustrerend werkt plus een hoop testen kost

Hopelijk zit je niet te lang meer in spanning :*
pi_130855824
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ik ken het!! De ene keer 31 dagen, dan weer 34, .... Echt superirritant! Sinds dat ik van AC af ben is het zo =/
Maar, wel maar 2 a 3 dagen ongesteld. Da's wel weer positief :)
pi_130856255
LuDann waar haal je in hemelsnaam de tijd vandaan om het drie keer per dag te doen? :o Ochtend, na het werk en dan ook nog eens avond? Moet er niet aan denken (+ onregelmatige werktijden, dus het zou niet eens mogelijk zijn :P )
pi_130856774
Ik heb daar 's ochtends echt geen tijd voor :@

In het weekend daarentegen is het wel lekker wakker worden O+
pi_130856829
Maar, zo kan het zaad toch niet herstellen als je het zo vaak doet? En dus minder kans op zwangerschap?
pi_130857037
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:41 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Oke, dat is best wat cyclussen! Vervelend zeg dat het dan wisselt, gelukkig ligt het niet weken uit elkaar maar kan me voorstellen dat het frustrerend werkt plus een hoop testen kost

Hopelijk zit je niet te lang meer in spanning :*
Nouja, ik vond dus voor die 31 helemaal niet dat het wisselde. Maar sinds we het proberen gaat het ineens naar 31, dat is wel vervelend!

En drie keer per dag... Nee dankje :+
pi_130859077
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, zo kan het zaad toch niet herstellen als je het zo vaak doet? En dus minder kans op zwangerschap?
Ja dat is dus ook mijn manier van denken. Om vriendlief te overtuigen heb ik 'wetenschappelijk' bewijs nodig of een dokter die dat zegt ofzo. Zou ik ergens heen kunnen bellen met een dergelijke vraag?

Zijn plan was idd in de ochtend voor we weggaan, na het werk en voor het slapengaan. Voor nu wil ik het even proberen omdat hij met een paar dagen weggaat, maar ik ga echt niet maandenlang 3 keer per dag seks hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')