Ja, en ik denk niet dat ik hem van iets anders kan overtuigen.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef Sleehakschoen het volgende:
Mannen
Om de dag is voldoende, als je het structureel doet.
(Ik zie hem al glunderen, drie keer per dag elke dag![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:48 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, en ik denk niet dat ik hem van iets anders kan overtuigen.Hij is zo verdomde koppig, hahaha. Gelukkig heb ik ook inspraak, anders ben ik niet meer veilig hier straks.
ik denk dat hij je intelligentie onderschatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoewel ik het aandoenlijk vind
![]()
Ja, zoiets had ik ook gelezen, maar ik las ook ergens dat als je het vaker wilde doen dat geen kwaad kon. Nu heb ik dus geen 'wetenschappelijk' argument om hem mee om de oren te slaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:43 schreef Zoë23 het volgende:
LuDann
Haha 3x per dag is idd niet bevorderlijk voor de kwaliteit. Volgens mij was het om de dag (?) het 'best' maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb
Ja, ik vind het ook wel schattig dat hij me echt binnen een maand zwanger wil hebben als we er vol voor gaan straks.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:49 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik denk dat hij je intelligentie onderschathoewel ik het aandoenlijk vind
Mijn NOD mag wegquote:Op donderdag 5 september 2013 08:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zijn er nog wijzigingen?
Balen ik86, maar dan is het wel duidelijk.
Hier nog niks nieuws te melden.
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:48 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, en ik denk niet dat ik hem van iets anders kan overtuigen.Hij is zo verdomde koppig, hahaha. Gelukkig heb ik ook inspraak, anders ben ik niet meer veilig hier straks.
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou laat m er nu maar van genieten want stel je krijgt last van misselijkheid als je net zwanger bent en harde buiken enz als je wat langer zwanger bent.. Dan is de sex qua frequentie misschien minder.. En na de bevalling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk zijn er dames die nergens last van hebben maar je weet het nooit.. Dus geniet er van!![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hahanou laat m er nu maar van genieten want stel je krijgt last van misselijkheid als je net zwanger bent en harde buiken enz als je wat langer zwanger bent.. Dan is de sex qua frequentie misschien minder.. En na de bevalling
Goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk zijn er dames die nergens last van hebben maar je weet het nooit.. Dus geniet er van!Misschien als ik dat aan hem uitleg dat hij dan iets minder haast heeft met mij zwanger maken en kunnen we onderhandelen tot 1 keer per dag. Want 3 keer per dag is leuk als je net een relatie hebt, maar elke dag
Beurs!
We hebben in ieder geval afgesproken te gaan 'oefenen' tot zaterdag, omdat hij dan voor zijn werk een week in het buitenland zit (zul je straks zien dat als we voor het 'echie' gaan hij een maand weg moet ofzo.)
Ik gun het hem wel (en mezelf natuurlijk ook, ik ben zeer zeker niet van steen)
Het klinkt voor hem vast spannend 3x pd maar dat kan hij vast geen week volhoudenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Goed punt.Misschien als ik dat aan hem uitleg dat hij dan iets minder haast heeft met mij zwanger maken en kunnen we onderhandelen tot 1 keer per dag. Want 3 keer per dag is leuk als je net een relatie hebt, maar elke dag
Beurs!
We hebben in ieder geval afgesproken te gaan 'oefenen' tot zaterdag, omdat hij dan voor zijn werk een week in het buitenland zit (zul je straks zien dat als we voor het 'echie' gaan hij een maand weg moet ofzo.)
Ik gun het hem wel (en mezelf natuurlijk ook, ik ben zeer zeker niet van steen)
Ik vrees juist hij het wel kan volhouden.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Het klinkt voor hem vast spannend 3x pd maar dat kan hij vast geen week volhouden![]()
Ik vond de periode voor het zwanger worden soms frustrerend maar ook erg leuk. Maakt sex wel spannend (zonder voorbehoedsmiddel oeh)
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik vrees juist hij het wel kan volhouden.Hij is ten eerste superkoppig en ten tweede vechtsporter (die schijnen altijd een hoger libido te hebben als ik hem mag geloven).
Ja, dat lijkt me ook ontzettend spannend, die periode! Zonder anticonceptie en dat er dan een nieuw leventje in je zou kunnen ontstaan...Plus mijn libido gaat met sprongen omhoog als ik niet aan een vorm van anticonceptie zit.
![]()
Maar goed, vanaf vanavond tot zondagmiddag gaan we het proberen, 3 keer per dag. Kan geen kwaad
Nuvaring is nog niet overboord, gaat puur om het ''oefenen'' zoals mijn vriend dat noemt. Kans is extreem klein maar ik kan wel zwanger raken met dat ding in (aangezien dat 1 keer eerder is gebeurd)quote:Op donderdag 5 september 2013 13:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
Als oefening? Of is de nuvaring al overboord?
Sterkte en rip aan de nabestaanden
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
0,0 hier.. Hoop dat ik toch op een verkeerd moment getest heb en dat niet mijn cyclus iedere maand langer wordt..
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef LuDann het volgende:
Ik kan er trouwens nog steeds niet over uit, over Fazz haar streepjes! En volgens CB al een paar weken ook nog eens! Dit kindje wil er graag komen, daar lijkt het wel op in ieder geval.
Dank je wel, ik zal jullie op de hoogte houden.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Fazzoletti het volgende:
@LuDann, succes met de wilde plannen!!3x per dag, moet er niet aan denken
![]()
9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Fazzoletti het volgende:
@LuDann, succes met de wilde plannen!!3x per dag, moet er niet aan denken
![]()
@ IMA, jammer hoor. Hoeveel cyclussen heb je nu gehad sinds je bezig bent, zijn dat er 2? Misschien moet je lichaam nog een regelmaat vinden
Oke, dat is best wat cyclussen! Vervelend zeg dat het dan wisselt, gelukkig ligt het niet weken uit elkaar maar kan me voorstellen dat het frustrerend werkt plus een hoop testen kostquote:Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.
Ik ken het!! De ene keer 31 dagen, dan weer 34, .... Echt superirritant! Sinds dat ik van AC af ben is het zo =/quote:Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
9! Want ik gebruik al een tijdje geen AC meer.. Verloop tot nu toe: 29-27-26-26-26-26-26-28-31(32 zette het echt door, maar toen al 1,5 dag wat bruin) en nu op d31 en die eerste 31 was de eerste maand dat we echt zijn begonnen en het kon.
Nouja, ik vond dus voor die 31 helemaal niet dat het wisselde. Maar sinds we het proberen gaat het ineens naar 31, dat is wel vervelend!quote:Op donderdag 5 september 2013 18:41 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Oke, dat is best wat cyclussen! Vervelend zeg dat het dan wisselt, gelukkig ligt het niet weken uit elkaar maar kan me voorstellen dat het frustrerend werkt plus een hoop testen kost
Hopelijk zit je niet te lang meer in spanning
Ja dat is dus ook mijn manier van denken. Om vriendlief te overtuigen heb ik 'wetenschappelijk' bewijs nodig of een dokter die dat zegt ofzo. Zou ik ergens heen kunnen bellen met een dergelijke vraag?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, zo kan het zaad toch niet herstellen als je het zo vaak doet? En dus minder kans op zwangerschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |