abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130909782
Jaa, duidelijk! *O*
pi_130909785
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:45 schreef Ikina het volgende:
Ik kon op deze testochtend mezelf ook niet inhouden om te kijken of mijn tweede streepje, nu 4 dagen na NOD wel duidelijk genoeg is om op de foto te zetten, en jawel hoor! Hier is dan eindelijk het bewijs :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ en *O*
pi_130909880
En weer negatief -O-

Kursor, als je twijfelt over een streepje, of je ziet hem 'nauwelijks', dan lijkt me dat er toch wel degelijk iets is misschien. Negatieve testen zijn bij mij echt zonder twijfel Omo-wit.

Ikina, wat fijn dat 'ie (nog steeds) zo duidelijk is! :)
pi_130909888
Balen Dyre.. Heel irritant die onduidelijkheid..
pi_130909935
Vervelend Dyre!
Kursor, spannend hoop dat je morgen een hele duidelijke streep plast!

IMA, hoeveelste dag is het voor jou dan, ga je binnenkort nog een keer testen?

Ik ga vandaag inpakken, opruimen en schoonmaken en dan gaan we morgenochtend op vakantie *O*
pi_130909956
Spannend hier!

Dyre :*

Ilkana mooi streepje *O*
pi_130909957
Dyre, wat stom! Niemandsland is niet tof. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, ongeacht welk teken dat dan is (al is er natuurlijk wel een voorkeur). *knuffel*
pi_130909973
Ik86, dit is dag 33. En als ik naar de vorige keer kijk, toen ik al anderhalve dag wat bruin slijm had als ik m'n bmm voelde, ga ik 34 of 35 zo zeker halen. Tenzij de sluizen deze maand patsboem open gaan.
pi_130910224
Balen, Dyre -O-

En heel spannend voor Kursor!

Ik heb zoooooooo verrot geslapen. Echt maar 2 uurtjes en ik was zoooo moe. Maar de rest van de kampgangers was n beetje luidruchtig :')
Door gisteren was ik sowieso als kip zonder kop bezig met m'n tas in te pakken dus ben vanalles vergeten, waaronder een trui en jas en herriestoppers :')
Tralalalaaa
pi_130911319
Misschien een goed moment om voor een nieuwe jas te shoppen TAP, Eentje die goed wijd kan !

Hier nog steeds aan het wachten, donderdag was het precies een maand geleden en nog steeds helemaal niks.
pi_130913656
Dyre, he bah.... :/
Kursor, oeh! Wat spannend! Hou zeker dit topic in de gaten wat betreft de uitkomst =)

Morgen een maand geleden dat ik ongesteld geworden ben, maar aangezien cyclus een beetje schommelt weet ik nooit welke dag ik nu ongesteld hoor te worden :/ Ik beschouw mezelf na de 34e dag overtijd. Langste cyclus duurde tot nu toe 34 dagen...

Volgende week lekker op vakantie. Ik denk dat ik dan niet constant denk aan of ik zwanger ben of niet. Normaal wel en soms ga ik met een bonzend hart naar de wc. Hopend op geen bloed...
pi_130914008
Heb een tijdje niet actief meegelezen i.v.m. vakantie en ook omdat ik het idee heb dat er bij mij voorlopig toch niets gaat gebeuren. Ik zit nu op dag 74 van de eerste cyclus na het stoppen met de pil. Nog 26 dagen totdat ik van mezelf naar de dokter mag om aan te geven dat hij die eerste eisprong wel even een kickstart mag geven omdat m'n lijf nog niet helemaal door heeft dat ik de pil niet meer slik.

Maarrr... Ik zag dat we mogen juichen voor Fazzoletti, Ikina en TAP *O* En ik duim voor Kursor!
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:25:40 #163
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130914252
Denk dat de huisarts je gewoon weer naar huis stuurt als je nog maar 3 maanden gestopt bent :@ 6 maanden is wat de meesten aanhouden. Maar je kan het proberen.

Kursor wat spannend! !!!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_130914387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:25 schreef Chanty het volgende:
Denk dat de huisarts je gewoon weer naar huis stuurt als je nog maar 3 maanden gestopt bent :@ 6 maanden is wat de meesten aanhouden. Maar je kan het proberen.

Daar houd ik inderdaad wel rekening mee, maar ik wil het toch proberen :) Dan hebben ze me in ieder geval al een keer gezien erover. Als ik dan later nog eens terugkom, weten ze in ieder geval waar het over gaat en dat m'n geduld dan écht op is ;)
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:07:09 #165
409579 LuDann
All the way
pi_130915256
Balen Dyre, dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat er snel wat meer zekerheid voor je komt. Niets is vervelender dan niet weten waar je aan toe bent.

En Kursor, spannend! Hopen dat je man gewoon een beetje bijziend is en die streep straks duidelijk naar voren komt. ;)
pi_130915988
Zo, gisteren mijn laatste dag van ongesteld zijn... ik heb manlief meegedeeld deze maand extra de sjaak te zijn qua bedactiviteiten...ik wil potnondeju eens een klein wurmpje in mijn buik O+
(en daar bedoel ik mijn manlief dus niet mee :P )

sinds ik ben gestopt met het spiraaltje ben ik zo hormonaal snotter de jankerig om de stomste programma's op tv. STOM! Is dat herkenbaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 07-09-2013 15:10:06 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130917082
Ja, herkenbaar Dottey!

Dyre :*

Ongeduldig, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is. :*

Over vier dagen m'n NOD al. :o Ik twijfel wel of ik woensdag al ga testen of wacht tot vrijdagochtend. Als het dan nog nodig is, natuurlijk. Op een of andere manier kan ik me heeel moeilijk een tweede streepje voorstellen bij mezelf. :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:42:38 #168
409579 LuDann
All the way
pi_130927049
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Dottey het volgende:
Zo, gisteren mijn laatste dag van ongesteld zijn... ik heb manlief meegedeeld deze maand extra de sjaak te zijn qua bedactiviteiten...ik wil potnondeju eens een klein wurmpje in mijn buik O+
(en daar bedoel ik mijn manlief dus niet mee :P )

sinds ik ben gestopt met het spiraaltje ben ik zo hormonaal snotter de jankerig om de stomste programma's op tv. STOM! Is dat herkenbaar?
Die wurm komt er vast. Gewoon positief denken. :Y

En ja, heel herkenbaar. En dan ben ik nog wel aan de Nuvaring ook. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef DanseMacabre het volgende:

Over vier dagen m'n NOD al. :o Ik twijfel wel of ik woensdag al ga testen of wacht tot vrijdagochtend. Als het dan nog nodig is, natuurlijk. Op een of andere manier kan ik me heeel moeilijk een tweede streepje voorstellen bij mezelf. :')
Misschien kijken hoe het woensdag aanvoelt? To test or not to test, that is the question. :P Ik ben zelf een ongeduldig typje, maar vrijdag testen geeft wel meer zekerheid natuurlijk.

--

Ik ben inmiddels in de stopweek van mijn Nuvaring niet ongesteld geworden, ook weird. :P Edit: zal trouwens wel gewoon met overgang van anticonceptiemethoden te maken hebben, nvm. Ik ben hier gewoon veel te veel mee bezig terwijl we nog niet eens echt zijn begonnen, misschien moet ik mezelf maar even een tijdelijke ban geven. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door LuDann op 07-09-2013 21:06:18 ]
pi_130927915
Dat zou dan wel een heel bijzondere tweede huwelijkreis worden als het nu raak is.
En meikindje. O+
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:47:18 #170
409579 LuDann
All the way
pi_130929169
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat zou dan wel een heel bijzondere tweede huwelijkreis worden als het nu raak is.
En meikindje. O+
Romantischer kan niet. O+

Wat zegt je gevoel erover/hoe voelt je lichaam aan?
pi_130929314
Ik duim DM!

Hier nog geen nieuws. Gewoon niks, of wit eigenlijk, veel wit, maar geen bloed.
pi_130929315
Gevoel weet ik niet. Ik hóóp het natuurlijk.

Lichaam, pukkeltjes (heb ik normaal nooit, ook niet tijdens puberteit vroeger of menstruatie), steken bij schaambot, metaalsmaak en m'n nagels breken af.

Vorige cyclus was ik misselijk en had ik zere tepels.

Maar het hoeft natuurlijk allemaal niks te zeggen. :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:04:15 #173
409579 LuDann
All the way
pi_130929741
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik duim DM!

Hier nog geen nieuws. Gewoon niks, of wit eigenlijk, veel wit, maar geen bloed.
Ook geen tekenen van naderende ongesteldheid? Of heb je altijd veel wit voor een menstruatie?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Gevoel weet ik niet. Ik hóóp het natuurlijk.

Lichaam, pukkeltjes (heb ik normaal nooit, ook niet tijdens puberteit vroeger of menstruatie), steken bij schaambot, metaalsmaak en m'n nagels breken af.

Vorige cyclus was ik misselijk en had ik zere tepels.

Maar het hoeft natuurlijk allemaal niks te zeggen. :')
True, ik heb ook de neiging de raarste signalen interpreteren als een OMG OMG OMG. :') Maar we hopen allemaal met je mee natuurlijk!
pi_130929907
Nee, helemaal geen tekenen. En dat wit.. Weet het eigenlijk niet, dacht eigenlijk droger, maar weet het ook niet zeker.
pi_130929950
Ik gooi het allemaal maar op pms.
Voor de zekerheid. _O-
pi_130930108
Of geen tekenen... Alleen van die dingen die als je ze benoemt eigenlijk al groter worden dan ze zijn. Vollere borsten, soms wat krampjes, vlaagjes misselijkheid, beetje moe. Maar denk echt dat als het zo is die test al lang positief had moeten zijn, niet hagelwit, en ik ineens een rare cyclus heb.
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:16:57 #177
409579 LuDann
All the way
pi_130930165
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nee, helemaal geen tekenen. En dat wit.. Weet het eigenlijk niet, dacht eigenlijk droger, maar weet het ook niet zeker.
Droger als in je hebt je ondergoed in de wasdroger gedaan en dat het daar door komt? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, sorry. :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik gooi het allemaal maar op pms.
Voor de zekerheid. _O-
Wel beter voor je geestelijke gesteldheid als het toch een negatiefje is. :P
pi_130930172
Dat heb ik dan niet.
Dat zou wat zijn, dan had ik hele grote puisten. Dat hoeft dan ook weer niet. En afgebroken nagels zijn ook niet zo sexy. :')
pi_130930274
Droger als in minder afscheiding..
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:21:39 #180
409579 LuDann
All the way
pi_130930332
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat heb ik dan niet.
Dat zou wat zijn, dan had ik hele grote puisten. Dat hoeft dan ook weer niet. En afgebroken nagels zijn ook niet zo sexy. :')
Ik zag laatst op TLC in een aflevering van 'A Baby Story' een vrouw die een zeldzame aandoening kreeg bij haar zwangerschap waardoor haar hele gezicht opzwol en de ene helft van haar gezicht tijdelijk verlamd raakte. Verder scheen het niet gevaarlijk te zijn, maar het zal je maar overkomen! Dan kunnen mensen echt niet met een strak gezicht tegen je zeggen dat je zo'n mooie zwangere blos hebt. :')
pi_130930352
Horror! :X

Oh, ik heb zin in chinees. :')
Ik heb nooit zin in chinees. _O-
pi_130930408
Oh, dat klinkt naar!
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:24:27 #183
409579 LuDann
All the way
pi_130930427
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Droger als in minder afscheiding..
Oh sorry, ik dacht dat je met wit juist afscheiding bedoelde. Ik wist niet dat droger zijn een teken kon zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Horror! :X

Oh, ik heb zin in chinees. :')
Ik heb nooit zin in chinees. _O-
Je man is chinees? Flauw, sorry. :')
pi_130930451
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:24 schreef LuDann het volgende:

[..]

Oh sorry, ik dacht dat je met wit juist afscheiding bedoelde. Ik wist niet dat droger zijn een teken kon zijn.

[..]

Je man is chinees? Flauw, sorry. :')

Nee, precies andersom inderdaad. Dat bedoel ik ook.
pi_130930505
Ja, omg hoe weet je dat!! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afscheiding in de droger!
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:32:41 #186
409579 LuDann
All the way
pi_130930697
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, omg hoe weet je dat!! :o

SPOILER
Afscheiding in de droger!
Ik had geen idee, ik wilde gewoon een superflauwe opmerking maken. :D Maar Chinezen O+ Als ik niet met een kaaskop was geëindigd was ik ook op zoek naar een Chinees gegaan. Ben je in ieder geval verzekerd van een mooi kindje. :P
pi_130930776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik had geen idee, ik wilde gewoon een superflauwe opmerking maken. :D Maar Chinezen O+ Als ik niet met een kaaskop was geëindigd was ik ook op zoek naar een Chinees gegaan. Ben je in ieder geval verzekerd van een mooi kindje. :P
Tja, ik heb officieel een kaaskop maar hij lijkt meer mediterraans eigenlijk. O+
Mijn papa lijkt net een Marokkaan. Grote zwarte snor, zwart haar en bruine ogen. Drie blonde kinderen met groene en blauwe ogen. _O-
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:46:56 #188
409579 LuDann
All the way
pi_130931150
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Tja, ik heb officieel een kaaskop maar hij lijkt meer mediterraans eigenlijk. O+
Mijn papa lijkt net een Marokkaan. Grote zwarte snor, zwart haar en bruine ogen. Drie blonde kinderen met groene en blauwe ogen. _O-
Ik dacht even dat je echt bedoelde dat je man een Chinese afkomst had. Ik ben slecht in online grapjes. :P Maar mediterraans + blond, dat wordt nog een verrassingskindje dan qua uiterlijk!

Heb geprobeerd die aflevering van TLC op te zoeken maar kan hem niet vinden. }:|
pi_130931182
Hahaha. _O-

Ben ik wel benieuwd naar. *O*
Vast hele mooie. O+
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:54:04 #190
409579 LuDann
All the way
pi_130931357
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Hahaha. _O-

Ben ik wel benieuwd naar. *O*
Vast hele mooie. O+
Dat is nou (vrijwel) het enige wat je niet kunt zien op de echo, blijft er nog iets van verrassing overeind met moderne technologie!

Zouden jullie trouwens het geslacht van tevoren willen weten? Mijn neef vertelde laatst dat hun gynaecoloog 'weigerde' het geslacht te vertellen omdat ze een verschil van mening hadden over of ze het nu wel of niet wilden weten (zij wilde het wel weten, hij niet).

Ik ga een beetje offtopic geloof ik, sorry. :@ Verveel me een beetje.
pi_130931562
Wij willen het wel weten ja.
MIjn nichtje wilde het niet weten, haar vriend wel maar die mocht het niet weten omdat zij het niet wilde weten en als hij het wist wilde zij het toch weten. _O-
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:12:39 #192
409579 LuDann
All the way
pi_130931899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:00 schreef DanseMacabre het volgende:
MIjn nichtje wilde het niet weten, haar vriend wel maar die mocht het niet weten omdat zij het niet wilde weten en als hij het wist wilde zij het toch weten. _O-
_O- Ja, is toch lastig lijkt me. Want als de één het wel weet maar de ander niet gaat die ene toch gerichter op namen en kleuren zoeken denk ik. Ik zou het persoonlijk wel willen weten, maar vriend niet. Mja, ik ben dierenartsassistente geweest en kan ook prima echo's lezen. B-) En anders doet een maandje drammen ook wonderen. :6
pi_130937589
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:21 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik zag laatst op TLC in een aflevering van 'A Baby Story' een vrouw die een zeldzame aandoening kreeg bij haar zwangerschap waardoor haar hele gezicht opzwol en de ene helft van haar gezicht tijdelijk verlamd raakte. Verder scheen het niet gevaarlijk te zijn, maar het zal je maar overkomen! Dan kunnen mensen echt niet met een strak gezicht tegen je zeggen dat je zo'n mooie zwangere blos hebt. :')
wat een horror! BRRR..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130937663
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dat is nou (vrijwel) het enige wat je niet kunt zien op de echo, blijft er nog iets van verrassing overeind met moderne technologie!

Zouden jullie trouwens het geslacht van tevoren willen weten? Mijn neef vertelde laatst dat hun gynaecoloog 'weigerde' het geslacht te vertellen omdat ze een verschil van mening hadden over of ze het nu wel of niet wilden weten (zij wilde het wel weten, hij niet).

Ik ga een beetje offtopic geloof ik, sorry. :@ Verveel me een beetje.
wij willen het allebei wel weten van te voren :D
Zoals ik meekrijg : gyno's geven het dan bij geval van meningsverschil het in een gesloten enveloppe mee.. dan kunnen ze het even in hun nachtkastje bewaren tot ze uit de discussie zijn...

en dan kijken natuurlijk.. want nieuwschierigheid wint!
pi_130937723
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:00 schreef DanseMacabre het volgende:
als mijn man het niet zou weten en ik het wel zou willen weten en ik kom het dan te weten zen hij niet. Dan zou ik mijn best doen om het niet te verklappen. Maar eigenlijk weet ik dat hij het dan toch nog binnen een kwartier weet.... omdat hij nog nieuwschieriger is dan ik en ik niet zo goed ben in niet delen met manlief :D :P
pi_130939491
Mijn dochter van drie, een ongelofelijke poppenmoeder, speelt geregeld dat ze een baby in haar buik heeft. Van de week ging het spel ineens anders... Niet alleen zij had een baby in haar buik, maar ik ook. Toen moest er natuurlijk een kus op m'n buik voor de baby O+.

SPOILER
pi_130939516
:o Kursor

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zondag 8 september 2013 @ 07:43:24 #198
409579 LuDann
All the way
pi_130939528
Oh ja, ik wist het wel!!!! Dat is toch wel een hele duidelijke! Gefeliciteerd Kursor! *O* *O* *O*
pi_130939531
Jaaaaa, gefeli Kursor *O*
pi_130939551
Dank je Mrs. Peel :@

En geen idee waarom de foto op z'n kop staat...maar neem aan dat jullie 'm wel kunnen ontcijferen ;)

En om even in te haken op de off-topic discussie: we willen niet weten wat het wordt. Bij de eerste wisten we het ook niet en het geslacht interesseerde ons ook echt niet toen ze er net was. Het was dat de arts-assistent na een minuut of vijf wel benieuwd was.

Vooralsnog hoop ik dat het ook echt een kindje kan worden maar dat zouden we als het goed gaat over ongeveer 2,5 week wel moeten weten. Dan moet de eerste echo wel zijn om een mola uit te sluiten. En als die goed is, dan hoop ik dat er ook echt een kindje mag komen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')