quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:45 schreef Ikina het volgende:
Ik kon op deze testochtend mezelf ook niet inhouden om te kijken of mijn tweede streepje, nu 4 dagen na NOD wel duidelijk genoeg is om op de foto te zetten, en jawel hoor! Hier is dan eindelijk het bewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
![]()
Daar houd ik inderdaad wel rekening mee, maar ik wil het toch proberenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:25 schreef Chanty het volgende:
Denk dat de huisarts je gewoon weer naar huis stuurt als je nog maar 3 maanden gestopt bent6 maanden is wat de meesten aanhouden. Maar je kan het proberen.
Die wurm komt er vast. Gewoon positief denken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Dottey het volgende:
Zo, gisteren mijn laatste dag van ongesteld zijn... ik heb manlief meegedeeld deze maand extra de sjaak te zijn qua bedactiviteiten...ik wil potnondeju eens een klein wurmpje in mijn buik![]()
(en daar bedoel ik mijn manlief dus niet mee)
sinds ik ben gestopt met het spiraaltje ben ik zo hormonaal snotter de jankerig om de stomste programma's op tv. STOM! Is dat herkenbaar?
Misschien kijken hoe het woensdag aanvoelt? To test or not to test, that is the question.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Over vier dagen m'n NOD al.Ik twijfel wel of ik woensdag al ga testen of wacht tot vrijdagochtend. Als het dan nog nodig is, natuurlijk. Op een of andere manier kan ik me heeel moeilijk een tweede streepje voorstellen bij mezelf.
Romantischer kan niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat zou dan wel een heel bijzondere tweede huwelijkreis worden als het nu raak is.
En meikindje.
Ook geen tekenen van naderende ongesteldheid? Of heb je altijd veel wit voor een menstruatie?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik duim DM!
Hier nog geen nieuws. Gewoon niks, of wit eigenlijk, veel wit, maar geen bloed.
True, ik heb ook de neiging de raarste signalen interpreteren als een OMG OMG OMG.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Gevoel weet ik niet. Ik hóóp het natuurlijk.
Lichaam, pukkeltjes (heb ik normaal nooit, ook niet tijdens puberteit vroeger of menstruatie), steken bij schaambot, metaalsmaak en m'n nagels breken af.
Vorige cyclus was ik misselijk en had ik zere tepels.
Maar het hoeft natuurlijk allemaal niks te zeggen.
Droger als in je hebt je ondergoed in de wasdroger gedaan en dat het daar door komt? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, sorry.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nee, helemaal geen tekenen. En dat wit.. Weet het eigenlijk niet, dacht eigenlijk droger, maar weet het ook niet zeker.
Wel beter voor je geestelijke gesteldheid als het toch een negatiefje is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik gooi het allemaal maar op pms.
Voor de zekerheid.
Ik zag laatst op TLC in een aflevering van 'A Baby Story' een vrouw die een zeldzame aandoening kreeg bij haar zwangerschap waardoor haar hele gezicht opzwol en de ene helft van haar gezicht tijdelijk verlamd raakte. Verder scheen het niet gevaarlijk te zijn, maar het zal je maar overkomen! Dan kunnen mensen echt niet met een strak gezicht tegen je zeggen dat je zo'n mooie zwangere blos hebt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat heb ik dan niet.
Dat zou wat zijn, dan had ik hele grote puisten. Dat hoeft dan ook weer niet. En afgebroken nagels zijn ook niet zo sexy.
Oh sorry, ik dacht dat je met wit juist afscheiding bedoelde. Ik wist niet dat droger zijn een teken kon zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Droger als in minder afscheiding..
Je man is chinees? Flauw, sorry.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Horror!![]()
Oh, ik heb zin in chinees.![]()
Ik heb nooit zin in chinees.
Nee, precies andersom inderdaad. Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:24 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je met wit juist afscheiding bedoelde. Ik wist niet dat droger zijn een teken kon zijn.
[..]
Je man is chinees? Flauw, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afscheiding in de droger!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, omg hoe weet je dat!!
Ik had geen idee, ik wilde gewoon een superflauwe opmerking maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afscheiding in de droger!Maar Chinezen
Als ik niet met een kaaskop was geëindigd was ik ook op zoek naar een Chinees gegaan. Ben je in ieder geval verzekerd van een mooi kindje.
![]()
Tja, ik heb officieel een kaaskop maar hij lijkt meer mediterraans eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik had geen idee, ik wilde gewoon een superflauwe opmerking maken.Maar Chinezen
Als ik niet met een kaaskop was geëindigd was ik ook op zoek naar een Chinees gegaan. Ben je in ieder geval verzekerd van een mooi kindje.
Ik dacht even dat je echt bedoelde dat je man een Chinese afkomst had. Ik ben slecht in online grapjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Tja, ik heb officieel een kaaskop maar hij lijkt meer mediterraans eigenlijk.![]()
Mijn papa lijkt net een Marokkaan. Grote zwarte snor, zwart haar en bruine ogen. Drie blonde kinderen met groene en blauwe ogen.
Dat is nou (vrijwel) het enige wat je niet kunt zien op de echo, blijft er nog iets van verrassing overeind met moderne technologie!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Hahaha.![]()
Ben ik wel benieuwd naar.![]()
Vast hele mooie.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij willen het wel weten ja.
MIjn nichtje wilde het niet weten, haar vriend wel maar die mocht het niet weten omdat zij het niet wilde weten en als hij het wist wilde zij het toch weten.
wat een horror! BRRR..quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:21 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik zag laatst op TLC in een aflevering van 'A Baby Story' een vrouw die een zeldzame aandoening kreeg bij haar zwangerschap waardoor haar hele gezicht opzwol en de ene helft van haar gezicht tijdelijk verlamd raakte. Verder scheen het niet gevaarlijk te zijn, maar het zal je maar overkomen! Dan kunnen mensen echt niet met een strak gezicht tegen je zeggen dat je zo'n mooie zwangere blos hebt.
wij willen het allebei wel weten van te vorenquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dat is nou (vrijwel) het enige wat je niet kunt zien op de echo, blijft er nog iets van verrassing overeind met moderne technologie!
Zouden jullie trouwens het geslacht van tevoren willen weten? Mijn neef vertelde laatst dat hun gynaecoloog 'weigerde' het geslacht te vertellen omdat ze een verschil van mening hadden over of ze het nu wel of niet wilden weten (zij wilde het wel weten, hij niet).
Ik ga een beetje offtopic geloof ik, sorry.Verveel me een beetje.
als mijn man het niet zou weten en ik het wel zou willen weten en ik kom het dan te weten zen hij niet. Dan zou ik mijn best doen om het niet te verklappen. Maar eigenlijk weet ik dat hij het dan toch nog binnen een kwartier weet.... omdat hij nog nieuwschieriger is dan ik en ik niet zo goed ben in niet delen met manliefquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij willen het wel weten ja.
MIjn nichtje wilde het niet weten, haar vriend wel maar die mocht het niet weten omdat zij het niet wilde weten en als hij het wist wilde zij het toch weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |