quote:
Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Dottey het volgende:Zo, gisteren mijn laatste dag van ongesteld zijn... ik heb manlief meegedeeld deze maand extra de sjaak te zijn qua bedactiviteiten...ik wil potnondeju eens een klein wurmpje in mijn buik
(en daar bedoel ik mijn manlief dus niet mee

)
sinds ik ben gestopt met het spiraaltje ben ik zo hormonaal snotter de jankerig om de stomste programma's op tv. STOM! Is dat herkenbaar?
Die wurm komt er vast. Gewoon positief denken.
En ja, heel herkenbaar. En dan ben ik nog wel aan de Nuvaring ook.
quote:
Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef DanseMacabre het volgende:Over vier dagen m'n NOD al.

Ik twijfel wel of ik woensdag al ga testen of wacht tot vrijdagochtend. Als het dan nog nodig is, natuurlijk. Op een of andere manier kan ik me heeel moeilijk een tweede streepje voorstellen bij mezelf.

Misschien kijken hoe het woensdag aanvoelt? To test or not to test, that is the question.

Ik ben zelf een ongeduldig typje, maar vrijdag testen geeft wel meer zekerheid natuurlijk.
--
Ik ben inmiddels in de stopweek van mijn Nuvaring niet ongesteld geworden, ook weird.
Edit: zal trouwens wel gewoon met overgang van anticonceptiemethoden te maken hebben, nvm. Ik ben hier gewoon veel te veel mee bezig terwijl we nog niet eens echt zijn begonnen, misschien moet ik mezelf maar even een tijdelijke ban geven.
[ Bericht 6% gewijzigd door LuDann op 07-09-2013 21:06:18 ]