abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130909782
Jaa, duidelijk! *O*
pi_130909785
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:45 schreef Ikina het volgende:
Ik kon op deze testochtend mezelf ook niet inhouden om te kijken of mijn tweede streepje, nu 4 dagen na NOD wel duidelijk genoeg is om op de foto te zetten, en jawel hoor! Hier is dan eindelijk het bewijs :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ en *O*
pi_130909880
En weer negatief -O-

Kursor, als je twijfelt over een streepje, of je ziet hem 'nauwelijks', dan lijkt me dat er toch wel degelijk iets is misschien. Negatieve testen zijn bij mij echt zonder twijfel Omo-wit.

Ikina, wat fijn dat 'ie (nog steeds) zo duidelijk is! :)
pi_130909888
Balen Dyre.. Heel irritant die onduidelijkheid..
pi_130909935
Vervelend Dyre!
Kursor, spannend hoop dat je morgen een hele duidelijke streep plast!

IMA, hoeveelste dag is het voor jou dan, ga je binnenkort nog een keer testen?

Ik ga vandaag inpakken, opruimen en schoonmaken en dan gaan we morgenochtend op vakantie *O*
pi_130909956
Spannend hier!

Dyre :*

Ilkana mooi streepje *O*
pi_130909957
Dyre, wat stom! Niemandsland is niet tof. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, ongeacht welk teken dat dan is (al is er natuurlijk wel een voorkeur). *knuffel*
pi_130909973
Ik86, dit is dag 33. En als ik naar de vorige keer kijk, toen ik al anderhalve dag wat bruin slijm had als ik m'n bmm voelde, ga ik 34 of 35 zo zeker halen. Tenzij de sluizen deze maand patsboem open gaan.
pi_130910224
Balen, Dyre -O-

En heel spannend voor Kursor!

Ik heb zoooooooo verrot geslapen. Echt maar 2 uurtjes en ik was zoooo moe. Maar de rest van de kampgangers was n beetje luidruchtig :')
Door gisteren was ik sowieso als kip zonder kop bezig met m'n tas in te pakken dus ben vanalles vergeten, waaronder een trui en jas en herriestoppers :')
Tralalalaaa
pi_130911319
Misschien een goed moment om voor een nieuwe jas te shoppen TAP, Eentje die goed wijd kan !

Hier nog steeds aan het wachten, donderdag was het precies een maand geleden en nog steeds helemaal niks.
pi_130913656
Dyre, he bah.... :/
Kursor, oeh! Wat spannend! Hou zeker dit topic in de gaten wat betreft de uitkomst =)

Morgen een maand geleden dat ik ongesteld geworden ben, maar aangezien cyclus een beetje schommelt weet ik nooit welke dag ik nu ongesteld hoor te worden :/ Ik beschouw mezelf na de 34e dag overtijd. Langste cyclus duurde tot nu toe 34 dagen...

Volgende week lekker op vakantie. Ik denk dat ik dan niet constant denk aan of ik zwanger ben of niet. Normaal wel en soms ga ik met een bonzend hart naar de wc. Hopend op geen bloed...
pi_130914008
Heb een tijdje niet actief meegelezen i.v.m. vakantie en ook omdat ik het idee heb dat er bij mij voorlopig toch niets gaat gebeuren. Ik zit nu op dag 74 van de eerste cyclus na het stoppen met de pil. Nog 26 dagen totdat ik van mezelf naar de dokter mag om aan te geven dat hij die eerste eisprong wel even een kickstart mag geven omdat m'n lijf nog niet helemaal door heeft dat ik de pil niet meer slik.

Maarrr... Ik zag dat we mogen juichen voor Fazzoletti, Ikina en TAP *O* En ik duim voor Kursor!
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:25:40 #163
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130914252
Denk dat de huisarts je gewoon weer naar huis stuurt als je nog maar 3 maanden gestopt bent :@ 6 maanden is wat de meesten aanhouden. Maar je kan het proberen.

Kursor wat spannend! !!!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_130914387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:25 schreef Chanty het volgende:
Denk dat de huisarts je gewoon weer naar huis stuurt als je nog maar 3 maanden gestopt bent :@ 6 maanden is wat de meesten aanhouden. Maar je kan het proberen.

Daar houd ik inderdaad wel rekening mee, maar ik wil het toch proberen :) Dan hebben ze me in ieder geval al een keer gezien erover. Als ik dan later nog eens terugkom, weten ze in ieder geval waar het over gaat en dat m'n geduld dan écht op is ;)
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:07:09 #165
409579 LuDann
All the way
pi_130915256
Balen Dyre, dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat er snel wat meer zekerheid voor je komt. Niets is vervelender dan niet weten waar je aan toe bent.

En Kursor, spannend! Hopen dat je man gewoon een beetje bijziend is en die streep straks duidelijk naar voren komt. ;)
pi_130915988
Zo, gisteren mijn laatste dag van ongesteld zijn... ik heb manlief meegedeeld deze maand extra de sjaak te zijn qua bedactiviteiten...ik wil potnondeju eens een klein wurmpje in mijn buik O+
(en daar bedoel ik mijn manlief dus niet mee :P )

sinds ik ben gestopt met het spiraaltje ben ik zo hormonaal snotter de jankerig om de stomste programma's op tv. STOM! Is dat herkenbaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 07-09-2013 15:10:06 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130917082
Ja, herkenbaar Dottey!

Dyre :*

Ongeduldig, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is. :*

Over vier dagen m'n NOD al. :o Ik twijfel wel of ik woensdag al ga testen of wacht tot vrijdagochtend. Als het dan nog nodig is, natuurlijk. Op een of andere manier kan ik me heeel moeilijk een tweede streepje voorstellen bij mezelf. :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:42:38 #168
409579 LuDann
All the way
pi_130927049
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Dottey het volgende:
Zo, gisteren mijn laatste dag van ongesteld zijn... ik heb manlief meegedeeld deze maand extra de sjaak te zijn qua bedactiviteiten...ik wil potnondeju eens een klein wurmpje in mijn buik O+
(en daar bedoel ik mijn manlief dus niet mee :P )

sinds ik ben gestopt met het spiraaltje ben ik zo hormonaal snotter de jankerig om de stomste programma's op tv. STOM! Is dat herkenbaar?
Die wurm komt er vast. Gewoon positief denken. :Y

En ja, heel herkenbaar. En dan ben ik nog wel aan de Nuvaring ook. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef DanseMacabre het volgende:

Over vier dagen m'n NOD al. :o Ik twijfel wel of ik woensdag al ga testen of wacht tot vrijdagochtend. Als het dan nog nodig is, natuurlijk. Op een of andere manier kan ik me heeel moeilijk een tweede streepje voorstellen bij mezelf. :')
Misschien kijken hoe het woensdag aanvoelt? To test or not to test, that is the question. :P Ik ben zelf een ongeduldig typje, maar vrijdag testen geeft wel meer zekerheid natuurlijk.

--

Ik ben inmiddels in de stopweek van mijn Nuvaring niet ongesteld geworden, ook weird. :P Edit: zal trouwens wel gewoon met overgang van anticonceptiemethoden te maken hebben, nvm. Ik ben hier gewoon veel te veel mee bezig terwijl we nog niet eens echt zijn begonnen, misschien moet ik mezelf maar even een tijdelijke ban geven. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door LuDann op 07-09-2013 21:06:18 ]
pi_130927915
Dat zou dan wel een heel bijzondere tweede huwelijkreis worden als het nu raak is.
En meikindje. O+
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:47:18 #170
409579 LuDann
All the way
pi_130929169
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat zou dan wel een heel bijzondere tweede huwelijkreis worden als het nu raak is.
En meikindje. O+
Romantischer kan niet. O+

Wat zegt je gevoel erover/hoe voelt je lichaam aan?
pi_130929314
Ik duim DM!

Hier nog geen nieuws. Gewoon niks, of wit eigenlijk, veel wit, maar geen bloed.
pi_130929315
Gevoel weet ik niet. Ik hóóp het natuurlijk.

Lichaam, pukkeltjes (heb ik normaal nooit, ook niet tijdens puberteit vroeger of menstruatie), steken bij schaambot, metaalsmaak en m'n nagels breken af.

Vorige cyclus was ik misselijk en had ik zere tepels.

Maar het hoeft natuurlijk allemaal niks te zeggen. :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:04:15 #173
409579 LuDann
All the way
pi_130929741
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik duim DM!

Hier nog geen nieuws. Gewoon niks, of wit eigenlijk, veel wit, maar geen bloed.
Ook geen tekenen van naderende ongesteldheid? Of heb je altijd veel wit voor een menstruatie?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Gevoel weet ik niet. Ik hóóp het natuurlijk.

Lichaam, pukkeltjes (heb ik normaal nooit, ook niet tijdens puberteit vroeger of menstruatie), steken bij schaambot, metaalsmaak en m'n nagels breken af.

Vorige cyclus was ik misselijk en had ik zere tepels.

Maar het hoeft natuurlijk allemaal niks te zeggen. :')
True, ik heb ook de neiging de raarste signalen interpreteren als een OMG OMG OMG. :') Maar we hopen allemaal met je mee natuurlijk!
pi_130929907
Nee, helemaal geen tekenen. En dat wit.. Weet het eigenlijk niet, dacht eigenlijk droger, maar weet het ook niet zeker.
pi_130929950
Ik gooi het allemaal maar op pms.
Voor de zekerheid. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')