Spannend!quote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Dottey het volgende:
Dit is nu mijn derde dag dat ik super licht helder bloed vloei, na mijn normale menstruatie + 1 stop dag..... ik vind het officieel VAAG!
Ik denk dat ik vanmiddag toch maar eens nieuwe test ga scoren. Dubbele eisprong zit zo bij ons in de familie(s)Dus wie weet is er wel wat aan de hand....
Alleen mijn moeder die enkele maanden geleden met een verhaal kwam... "Ik dacht dat ik misschien zwanger kon zijn en had ondertussen al tig testen gedaan met tussenposes en elke keer kreeg ik negatief.. terwijl er zoals we er na 6 weken toch eindelijk achter kwamen dat er een tweeling in zat."
ik krijg er de kriebels van!
ik heb altijd geroepen liever 1 per keer.. en dat gevoel heb ik nog steeds!quote:Op maandag 9 september 2013 11:52 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Spannend!
Mijn moeder menstrueerde gewoon en na 3mnd kwam ze erachter dat ze zwanger was van een tweelinggeeft toch weer hoop hè als je zulke verhalen hoort..
2014 schijnt het tweeling jr te zijnhoop op mooie streepjes voor jou!
Ik duim
Dit snap ik erg goed. Dat heb ik ook... ik denk iedereen wel die erg graag mama en of papa wil worden en het niet direct (lees AC weg en floep zwanger.. ) een streepje kan aflezen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd dames met strepen!!
Ik heb mij afgelopen maand op de achtergrond gehouden want wilde er iets minder mee bezig zijn, dat lukte op zich best aardig, maar toch heb ik zin om.ergens tegenaan te schoppen! Ongesteld geworden dus.....!
NIEUWE NOD 5 OKTOBER.
deze maand ga ik ook weer een poging wagen er minder mee bezig te zijn, ik weet dat ik na 5 rondes niet mag klagen maar soms ben ik best jaloers op de strependaarom dus even wat afstand..
oh meis, wat ee teleurstelling! Ik kan mij voorstellen dat het zo moeilijk is als je al in de twee getallen zit dat je aan het proberen bent...quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Dyre het volgende:
En toch weer ongesteld geworden, bah![]()
Ineens weer een lange cylcus van 36 dagen. Volgende NOD dus zo'n beetje 15 oktober.
Ik ga dus ronde 11 alweer in... Standaard recept: avondje balen, huilen en eten. Daarna weer vol goede moed de volgende maand in. maar wordt wel steeds lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |