abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130977004
Balen IMA! Hoop dat het volgende maand wel raak is, zonder gekke lange cyclus!
  maandag 9 september 2013 @ 08:23:29 #277
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130977221
IMA stom hoor... op naar de nieuwe ronde dan maar.

Vraagje aan de dames die temperaturen: hebben jullie daar een speciale thermometer voor gekocht? (En zoja: waar?). Ik lees nu namelijk net dat een koortsthermometer hier eigenlijk niet zo geschikt voor is. Ik zit nu op dag 15 en heb nog steeds geen ei gezien... Daarbij is mijn temperatuur wel erg gelijkmatig. Ben bang dat het aan de thermometer kan liggen. Pfff. Nouja, we hebben in ieder geval genoeg geklust ;).
pi_130977390
-O- IMA

Fee
http://www.ovulatie-berekenen.com/de-temperatuurmethode/
Hier staat dat het nadeel van tempen is dat je pas na de eisprong ziet dat hij is geweest

Ach als je maar genoeg klust toch? :+
pi_130977762
Kursur, gefelciteerd!! *O* *O*

Ik ga officieel afscheid van jullie nemen, gister nog een keer getest en de strepen sprongen er zowat uit O+

Heel veel succes voor alle dames die hier achterblijven! Een extra :* voor degene die al lang wachten, ik weet hoe frustrerend het is... Hopelijk snel tot ziens in Z&G!!!
pi_130978316
Kursor *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 9 september 2013 @ 10:02:06 #281
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130978730
Zoë, ja daar was ik van op de hoogte, hoor :). Het is alleen dat ik dit en dit heb gelezen en me nu afvraag of ik niet een te 'ongevoelige' thermometer heb. Aangezien ik ook alleen nog maar de temperaturen 36.9 of 37.0 of 37.1 voorbij heb zien komen.
Daarbij heb ik een cyclus van 26 dagen. Zit nu op dag 15, dus had mijn ei eigenlijk al wel verwacht...
pi_130979221
Fijn fazz! Geniet er van!!

Fee
Hmm begrijp het. Ik had 2jr geleden een simpele, die je ook voor pasgeboren baby's gebruikt zegmaar.
pi_130979962
Kursor!! Ik lees het nu pas! Jeeeeetje, gefeliciteerd! Ik krijg er kippenvel van joh! :D *O* *O* Zo gaaf, het is jullie zo gegund! :*
E.
pi_130981375
Dit is nu mijn derde dag dat ik super licht helder bloed vloei, na mijn normale menstruatie + 1 stop dag..... ik vind het officieel VAAG!

Ik denk dat ik vanmiddag toch maar eens nieuwe test ga scoren. Dubbele eisprong zit zo bij ons in de familie(s) :o Dus wie weet is er wel wat aan de hand....
Alleen mijn moeder die enkele maanden geleden met een verhaal kwam... "Ik dacht dat ik misschien zwanger kon zijn en had ondertussen al tig testen gedaan met tussenposes en elke keer kreeg ik negatief.. terwijl er zoals we er na 6 weken toch eindelijk achter kwamen dat er een tweeling in zat."

ik krijg er de kriebels van! }:|
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130981573
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Dottey het volgende:
Dit is nu mijn derde dag dat ik super licht helder bloed vloei, na mijn normale menstruatie + 1 stop dag..... ik vind het officieel VAAG!

Ik denk dat ik vanmiddag toch maar eens nieuwe test ga scoren. Dubbele eisprong zit zo bij ons in de familie(s) :o Dus wie weet is er wel wat aan de hand....
Alleen mijn moeder die enkele maanden geleden met een verhaal kwam... "Ik dacht dat ik misschien zwanger kon zijn en had ondertussen al tig testen gedaan met tussenposes en elke keer kreeg ik negatief.. terwijl er zoals we er na 6 weken toch eindelijk achter kwamen dat er een tweeling in zat."

ik krijg er de kriebels van! }:|
Spannend!
Mijn moeder menstrueerde gewoon en na 3mnd kwam ze erachter dat ze zwanger was van een tweeling :+ geeft toch weer hoop hè als je zulke verhalen hoort..
2014 schijnt het tweeling jr te zijn :9 hoop op mooie streepjes voor jou! ;)
Ik duim
pi_130981771
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 11:52 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Spannend!
Mijn moeder menstrueerde gewoon en na 3mnd kwam ze erachter dat ze zwanger was van een tweeling :+ geeft toch weer hoop hè als je zulke verhalen hoort..
2014 schijnt het tweeling jr te zijn :9 hoop op mooie streepjes voor jou! ;)
Ik duim
ik heb altijd geroepen liever 1 per keer.. en dat gevoel heb ik nog steeds! :) Als het erin zou zitten zal ik echt moeten wennen aan die gedachte :P
Bij ons zit in bijna iedere generatie een tweeling van beide kanten van mijn ouders. Mijn zusje heeft al twee kids, maar geen tweeling.. hoopte dat zij ze kreeg :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130982359
:9 hier ook aan beide kanten meerlingen
Een tweeling lijkt me erg mooi omdat ik het zelf ook positief ervaar dat mijn broer er altijd was/is. Maar een tweelingzwangerschap en bevalling is wel pittig, denk niet dat mijn bekken dat zo leuk vind (heb nogsteeds last van bekkeninsabiliteit).
Maargoed, 1 of 2 kindjes.. Het blijft een wonder O+
pi_130983250
Gefeliciteerd dames met strepen!!

Ik heb mij afgelopen maand op de achtergrond gehouden want wilde er iets minder mee bezig zijn, dat lukte op zich best aardig, maar toch heb ik zin om.ergens tegenaan te schoppen! Ongesteld geworden dus.....!

NIEUWE NOD 5 OKTOBER.

deze maand ga ik ook weer een poging wagen er minder mee bezig te zijn, ik weet dat ik na 5 rondes niet mag klagen maar soms ben ik best jaloers op de strepen :@ daarom dus even wat afstand..
S. 2014
J. 2016
pi_130983264
Bij ons zitten er (bijna) geen tweelingen in de familie.

Ik ben weer enorm misselijk, dus ik verwacht woensdag gewoon ongesteld te worden.

GM. :*
pi_130987828
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd dames met strepen!!

Ik heb mij afgelopen maand op de achtergrond gehouden want wilde er iets minder mee bezig zijn, dat lukte op zich best aardig, maar toch heb ik zin om.ergens tegenaan te schoppen! Ongesteld geworden dus.....!

NIEUWE NOD 5 OKTOBER.

deze maand ga ik ook weer een poging wagen er minder mee bezig te zijn, ik weet dat ik na 5 rondes niet mag klagen maar soms ben ik best jaloers op de strepen :@ daarom dus even wat afstand..
Dit snap ik erg goed. Dat heb ik ook... ik denk iedereen wel die erg graag mama en of papa wil worden en het niet direct (lees AC weg en floep zwanger.. ) een streepje kan aflezen.
:* Gewoon adem blijven halen en positief blijven denken en veel kroelen met je partner O+

Succes met een beetje rustig in je koppie zijn en blijven ;) :*
pi_130987901
Nou ik ben terug van de kruidvat in het dorp. Ik besloot onderweg om nog even tot morgen te wachten met plassen over een stickie..... maar toen ik eenmaal thuis kwam en zo nodig moest plassen besloot ik binnen een nanoseconde dan toch maar een verpakking open te rukken :')

Na een paar minuten dralen, kreeg ik een hardverzakking. Ik dacht namelijk even een tweede streepje te zien, maar dat bleek een schaduw te zijn :')
Op het C-streepje na, zo blanconat als het maar zijn kan. Dus ik denk dat wederom mijn lichaam mij gewoon zo achtelijk voor de gek aan het houden is. BAH! :(
pi_130988217
Het is enorm frustrerend als je maar geen tweede streepje krijgt. Wat zo vervelend is, is dat je daarna weer minstens een maand moet wachten voor je weet of die poging dan wel is gelukt. En als het dan niet is gelukt, ga je je toch afvragen of je er iets aan kunt doen of het dan wel lukt... Het wachten duurt zoooo lang!

Daarom vind ik het altijd zo apart als er mensen zijn die maar echt 1x seks hebben en hup, zwanger zijn ('ja ik had 1x sex met hem en nu ben ik zwanger!'). Ik bedoel, het is best wel een soort 'geplan', je bent niet de hele cyclus lang vruchtbaar ofzo.

Balen Dottey, zo stom dat je lijf een loopje met je neemt. :{
Tralalalaaa
pi_130988366
Ik gun iedereen die n kinderwens heeft de zo gewenste strepen, maar mezelf ook :P

En soms is het dan frustrerend als er mensen zijn die *HOP* zwanger zijn... Idd wat jij zegt TAP, het is bijna freaking wiskunde
S. 2014
J. 2016
pi_130989545
Mijn nichtje is "hop" zwanger geraakt van een "scharrel", maar of die nu zo gelukkig is in de situatie met haar kindje en mangelmolen van co-ouderschap etc...

Ik hannes dan liever nog even samen met mijn man in de hoop ooit een tweede streepje te zien.
pi_130992643
Ik weet niet meer wie het net vroeg maar ik temperatuur met een gewone goedkope kruidvat thermometer en spoor mijn eisprong daar wel mee op. Op internet staat dat je eigenlijk een thermometer zou moeten gebruiken met twee cijfers achter de komma.. Maar dat vind ik dus niet nodig.
pi_130993014
En toch weer ongesteld geworden, bah -O-
Ineens weer een lange cylcus van 36 dagen. Volgende NOD dus zo'n beetje 15 oktober.

Ik ga dus ronde 11 alweer in... Standaard recept: avondje balen, huilen en eten. Daarna weer vol goede moed de volgende maand in. maar wordt wel steeds lastiger
  maandag 9 september 2013 @ 18:43:00 #297
409579 LuDann
All the way
pi_130993924
Niet bijgelezen maar Dyre: wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat het steeds lastiger word. Dikke Knuffel voor jou! Die baby komt er vast wel!
pi_130994659
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Dyre het volgende:
En toch weer ongesteld geworden, bah -O-
Ineens weer een lange cylcus van 36 dagen. Volgende NOD dus zo'n beetje 15 oktober.

Ik ga dus ronde 11 alweer in... Standaard recept: avondje balen, huilen en eten. Daarna weer vol goede moed de volgende maand in. maar wordt wel steeds lastiger
oh meis, wat ee teleurstelling! Ik kan mij voorstellen dat het zo moeilijk is als je al in de twee getallen zit dat je aan het proberen bent...
Dikke knuf :* Lekker huilen als je daar behoefte aan hebt! Houd moed.
pi_130994931
Bah Dyre, klote!!!
pi_130996903
Balen dyre. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')