Die 3x per dag die vriend wil, wil hij ook pas starten als de Nuvaring uitgaat. Dat we gaan 'oefenen' is meer een soort van grapje omdat hij een week weggaat.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:08 schreef Kursor het volgende:
Maar waarom zoveel actie gericht op het 'maken' van een kind terwijl je de Nuvaring nog gebruikt? Ik begrijp er niets van geloof ik...
3x per dag, moet er niet aan denken, maar bij ons is de frequentie dan ook opgeschroefd om aan de al genoemde 'om de dag te komen van einde menstruatie tot ruim anderhalve week later. (Nu makkelijk te bepalen omdat ik al een tijd temperatuur, maar dan ook door omstandigheden al eeuwen bezig voor een tweede).
Haha, ja, die van mij ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:28 schreef Kimpossible het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het uberhaupt bijzonder vind dat het nu overkomt alsof hij geheel zelf bepaalt dat het zo vaak moetmoet? Ik krijg het gevoel dat jij 3 keer per dag eigenlijk niet ziet zitten. Die van mij ging zonder pardon op non-actief
Briljant idee! Ik zou ook graag zwart op wit willen zien wat, wanneer en de wijze waarop we het moeten doen voor succes, maar helaas...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het is gewoon jammer dat je niet melke maand een soort rapportje kunt uitdraaien om te zien waarom het niet is gelukt en wat je kunt verbeteren
Ik heb steken in mijn onderbuik..
Nooit sex En zwanger? Hoe doen jullie dat?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
3 keer per dag sex... als ik dat lees ben ik bijna blij dat wij nooit sex hebben gehad om zwanger te worden.
hahahaha!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
3 keer per dag sex... als ik dat lees ben ik bijna blij dat wij nooit sex hebben gehad om zwanger te worden.
32.. (En dat is ook weer niet extreem besef ik me hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 07:21 schreef Dyre het volgende:
IMA, vervelend dat je nu nog steeds geen zekerheid hebt... Op welke CD zit je nu?
Hier ook nog steeds geen ongesteldheid. Ik durf niet meer te testen na die negatieve de vorige keerMisschien dat ik samen met Kursor test dit weekend
Heel irritant! Aan de andere kant: er is nog geen bloed. Dus in die zin zou het nog kunnen. Hier nog geen temp-verhoging. Normaal haat ik het wachtbankje maar wil nu gewoon graag dat mijn eisprong achter de rug is. Ben gelukkig niet veel-EI-send ofzo ;-) Haha.quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
32.. (En dat is ook weer niet extreem besef ik me hoor, maar voor mijn doen..) de vorige keer wist ik al 1,5/2 dagen dat het eraan zat te komen dus dan zou ik nu op minstens 34 uitkomen.
Voor jou ook al spannend dus!
Ik wil je niet onnodig laten hopen, maar ik testte bij mijn eerste zwangerschap (niet uitgedragen) pas positief toen ik al 5 weken zwanger was, alles daarvoor was negatief. Dikke knuffel voor jou!quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nog een keer getest, negatief.. Maar ook nog geen enkel teken van. Wordt een flink lange cyclus dan en als m'n eisprong zo laat was kan het uberhaupt niet gelukt zijn dus daar hoop ik ook niet meer op. Vind mijn lichaam even heel stom
Dat zou spannend worden! Mijn duimen draaien overuren voor jullie beiden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:21 schreef Dyre het volgende:
IMA, vervelend dat je nu nog steeds geen zekerheid hebt... Op welke CD zit je nu?
Hier ook nog steeds geen ongesteldheid. Ik durf niet meer te testen na die negatieve de vorige keerMisschien dat ik samen met Kursor test dit weekend
Tot een dag na de eisprong kan een eitje volgens mij bevrucht worden... Hier zelfs een methode om een meisje te verwekken: dat moet dan 12 uur na de ovulatie volgens die methode. Maar hoe je erachter komt wanneer je dan op 12 uur na je ovulatie zit, is mij een raadselquote:Op donderdag 5 september 2013 20:59 schreef Zoë23 het volgende:
Sex na de eisprong schijnt voor de bevruchting geen zin te hebben las ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
\ego
Dames die bekend zijn met dit soort testen: wat moet ik hier nou van denken?En van wanneer is die HCG testSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude (on)bekende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het gewoon niet geloven. Heb een rare cyclus gehad, m'n NOD is pas 13 september. Ik snap er helemaal niks meer van haha. Nouja als er na t weekend nog steeds een streepje is ga ik voorzichtig juichen
Tralalalaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |