SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
\ego
Dames die bekend zijn met dit soort testen: wat moet ik hier nou van denken?En van wanneer is die HCG testSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude (on)bekende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het gewoon niet geloven. Heb een rare cyclus gehad, m'n NOD is pas 13 september. Ik snap er helemaal niks meer van haha. Nouja als er na t weekend nog steeds een streepje is ga ik voorzichtig juichen
Tralalalaaa
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier met ander licht:Whiiiihaaa!! Streep = streep toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het gewoon niet geloven. Heb een rare cyclus gehad, m'n NOD is pas 13 september. Ik snap er helemaal niks meer van haha. Nouja als er na t weekend nog steeds een streepje is ga ik voorzichtig juichenSupertof, gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik zou er het geduld niet voor hebben en desnoods het bos inrennen voor zoiets.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha nee, ik ga op kamp dus niet zo heel veel privacy... Zondagavond of maandagochtend ga ik weer testen
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier met ander licht:Oh wat leuk! Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het gewoon niet geloven. Heb een rare cyclus gehad, m'n NOD is pas 13 september. Ik snap er helemaal niks meer van haha. Nouja als er na t weekend nog steeds een streepje is ga ik voorzichtig juichen
Ik zie hem duidelijk hoor!![]()
![]()
![]()
E. grote zus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |