Kursor, wat spannend! Ik denk dat ik met je meetest morgenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:58 schreef Kursor het volgende:
Ik hoop over vier weken niet met je mee te doen hoor...iets met nog steeds goede kansen op een positieve test morgen (en daar heb ik best aanwijzingen voor, maar die durf ik voor nu nog niet serieus te nemen, bang dat ik me iets in me hoofd haal, maar dat heb ik dan toch eigenlijk al gedaan, ehm tja, het is soms best lastig om mij te zijn).
Ik hoop morgenochtend op een positieve test voor ons allebeiquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef Dyre het volgende:
[..]
Kursor, wat spannend! Ik denk dat ik met je meetest morgenDan zit ik op dag 35...
op NOD negatieve test gehad, maar in de tussentijd nog steeds niks... Maarja langste cyclus tot nu toe was 40 dagen, dus menstruatie kan de komende week nog steeds gewoon komen
Ik teken ervoor! Whoe, een tweeling voor Dyre...dat zou helemaal een verrassing zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
Kursor en Dyre, jullie mógen niet eens met mijn streepjes mee doenJullie hebben morgen zelf streepjes!!! Dat heb ik even geregeld. Voor Kursor geldt driemaal scheepsrecht, en Dyre krijgt een tweeling. Zo, ik heb gesproken. Klaar. Amen. You're welcome!
![]()
Maar een drieling past helemaal niet!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:35 schreef Dyre het volgende:
Hahah ja geweldig een tweeling! Mag wel hoor, van mij
Als tweemaal scheepsrecht een tweeling maakt, zou maar vast sparen voor de luiers Kursor
Niet gelukt! Heb in m'n eentje al een complete pot thee opquote:Op zaterdag 7 september 2013 07:48 schreef Fee-nix het volgende:
Kursor spannend nog steeds!! Gewoon niks drinken vandaag. (just kidding)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |