Hahaha, jij maakt t helemaal mooi!quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:12 schreef Kwisted het volgende:
TAP Gefeliciteerd!!!!
Dat is een hele duidelijke streep!! Helemaal als je nod pas op de 13e zou vallen (tweeling?![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat, of een snelle innesteling, had ik ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:12 schreef Kwisted het volgende:
TAP Gefeliciteerd!!!!
Dat is een hele duidelijke streep!! Helemaal als je nod pas op de 13e zou vallen (tweeling?![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiek deze quote nou, TAP! Wat kan een cyclus onvoorspelbaar zijn he...quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ik snap er niks van, had op de 29e m'n ovulatie moeten hebben, maar nog helemaal niets. Ik test elke dag en soms lijkt het dan dat het tweede streepje net zo zichtbaar is als de controlestreep, maar dan check ik extra met die testen van CB en dan is de test negatief. Heb ook nog niks gevoeld van m'n eisprong. Nouja ik denk dat m'n NOD ook niet de 13e zal zijn dan. Wat irritant is een onregelmatige cyclus zeg, en dat heb ik voorheen nooit gehad :/
+1!quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:47 schreef Burdie het volgende:
Dat, of een snelle innesteling, had ik ook .
Fijn!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
En ik kom met een rectificatie: geen maand uitstel, we kunnen gewoon ook deze ronde benutten![]()
Volgens mijn man is september onze maand, dus over 4 weken plas ik gewoon twee streepjesWie doet mee?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
\ego
Dames die bekend zijn met dit soort testen: wat moet ik hier nou van denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
En ik kom met een rectificatie: geen maand uitstel, we kunnen gewoon ook deze ronde benutten![]()
Volgens mijn man is september onze maand, dus over 4 weken plas ik gewoon twee streepjesWie doet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |