SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jaar na de bevalling werd ik weer ongesteld. Nu een aantal keer een cyclus van 28 dagen. De laatste 21 dagen? (nog niet eerder gehad) Voelde een week na menstru de eisprong al.
Deze maand ben ik dus de testen gaan doen en op dag8 had ik een positieve ovulatietesten en verder waren ze licht/ wit.
Is een pos.ovutest op dag 8 niet erg vroeg?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
Nee dat is niet heel erg vroeg maar gewoon helemaal op tijd.
Heb je gedacht aan NFP om zo je cyclus in de gaten te houden?
inclusief temperaturen, slijmcontrole etc dan kan je het echt goed meten
Je kan heel rustig op je rug gaan liggen toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Geen lichamelijke inspanning heeft de tandarts gezegd.
Wel verdorie.
Klinkt als een huwelijksreisbabyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 05:24 schreef Trebo het volgende:
Bij ons was het na 1x schieten raak![]()
nu 7 weekjes
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:02 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Je kan heel rustig op je rug gaan liggen toch?
Is juist goed, kunnen de zaadjes rustig naar boven zwemmen, zonder dat de zwaartekracht ze tegenwerktquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:25 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Thnx! Maarre... je moet mag me nog onderaan het rijtje zetten.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Is juist goed, kunnen de zaadjes rustig naar boven zwemmen, zonder dat de zwaartekracht ze tegenwerkt![]()
.
De buikpijn herken ik niet zo zeer van voor de eisprong, maar dat je richting de eisprong meer slijmverlies hebt klopt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Sinds m'n laatste menstruatie heb ik bijna elke dag wel even pijn in m'n buik, alsof je ongesteld moet worden. Nu sinds een paar dagen ook last van slijmverlies, net best wel veel.
Is dat een teken van een aankomende eisprong of is het gewoon 'gewoon'?
Dat is niet per definitie waar. Dat verschilt per persoon en de concentratie hormoon in je urine. Er KAN altijd een streepje zijn, maar bij mij waren de ovulatietesten bijvoorbeeld hagelwit behalve de paar dagen rond mijn ovulatie. Toen was er een heel vage schim van een streep te zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, maar lees hier altijd dat er in principe altijd een streepje is. Als de teststreep heel donker of even donker als de controlestreep is heb je je eisprong, daarna wordt het weer lichter.
Ok! Maar dan geldt dus sowieso dat je met streepjes-ovulatietesten over een langere periode moet testen, omdat het om het verschil gaat en niet om streep=streep zoals bij een zw-test?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie waar. Dat verschilt per persoon en de concentratie hormoon in je urine. Er KAN altijd een streepje zijn, maar bij mij waren de ovulatietesten bijvoorbeeld hagelwit behalve de paar dagen rond mijn ovulatie. Toen was er een heel vage schim van een streep te zien
Dat welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ok! Maar dan geldt dus sowieso dat je met streepjes-ovulatietesten over een langere periode moet testen, omdat het om het verschil gaat en niet om streep=streep zoals bij een zw-test?
Nee, dat bedacht ik me ook. En bij die test is het ook nog zo dat je bij een positieve uitslag wel wijzer bent, maar bij een negatieve nog niet. Want dan weet je nog niks. Is negatief 'duurt nog een week', of is negatief 'het stijgt wel, maar nog net niet genoeg'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:13 schreef Sleehakschoen het volgende:
Ik vraag me dan ook echt af hoe dat met die van Clearblue werkt, omdat je het dus eigenlijk niet kan zeggen als je niet kan vergelijken
quote:
Ik zie ze hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef Kwisted het volgende:
Wie heeft er hier haviksogen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bedankt allemaal voor het meejuichen!
Alle lieve meiden die nog wachten op een tweede streepje, heel veel succes! Hopelijk zie ik jullie allemaal snel in Z&G, want het is jullie allemaal gegund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:09 schreef Kwisted het volgende:
AAAH het is dus écht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Alle lieve meiden die nog wachten op een tweede streepje, heel veel succes! Hopelijk zie ik jullie allemaal snel in Z&G, want het is jullie allemaal gegund.Orgasmetheorie ftw! Ben er ook van overtuigd dat dat hier een significante bijdrage heeft geleverd aan het succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nogmaals feli!Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Check, en ik krijg een jongetjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:49 schreef Fee-nix het volgende:
Ben benieuwd of jullie dan jongetjes krijgen. Een andere theorie zegt namelijk dat een orgasme het milieu in je vagina basisch maakt en daar houden mannelijke zaadcelletjes van. Als je voor een meisje wil proberen, moet je volgens die theorie dus juist niet klaarkomen.
Ah, vandaar dat ik twee jongetjes heb!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:49 schreef Fee-nix het volgende:
Ben benieuwd of jullie dan jongetjes krijgen. Een andere theorie zegt namelijk dat een orgasme het milieu in je vagina basisch maakt en daar houden mannelijke zaadcelletjes van. Als je voor een meisje wil proberen, moet je volgens die theorie dus juist niet klaarkomen.
Zijn er ook nog mensen die dit kunnen ontkrachten, of zal ik maar vast blauw spul inslaan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik twee jongetjes heb!
Ja, ik! Hier ook liefhebber van de theorie, en gisteren opnieuw bevestiging gekregen dat ze echt een meisje is! Dus kijk maar uit met dat blauwquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die dit kunnen ontkrachten, of zal ik maar vast blauw spul inslaan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:09 schreef Kwisted het volgende:
AAAH het is dus écht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Alle lieve meiden die nog wachten op een tweede streepje, heel veel succes! Hopelijk zie ik jullie allemaal snel in Z&G, want het is jullie allemaal gegund.Duidelijk! Kwis, je bent zwanger! Nog zo'n mooie buik en nog zo'n mooie kindje op komst Nbgxzazzzzzzzz < E.lin wilde ook wat kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier voldoende orgasmes, maar jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:44 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Orgasmetheorie ftw! Ben er ook van overtuigd dat dat hier een significante bijdrage heeft geleverd aan het succes![]()
Nogmaals feli!
O dat is toch fijn om te horen... sex zonder orgasme vind ik niksquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:36 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, ik! Hier ook liefhebber van de theorie, en gisteren opnieuw bevestiging gekregen dat ze echt een meisje is! Dus kijk maar uit met dat blauw
Kwisted, van harte
Alsnog een felicitatie voor je jubileum!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:10 schreef Fee-nix het volgende:
En vandaag zou ik testen... op m'n 5 jarig huwelijksjubileum ()... maar helaas al de 3e dag van m'n ongesteldheid
.
Ik had gelezen dat orgasmes tijdens de conceptie en de innesteling ervoor zorgen dat je geen bbz krijgt (heeft hier gewerkt btwquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:44 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Orgasmetheorie ftw! Ben er ook van overtuigd dat dat hier een significante bijdrage heeft geleverd aan het succes![]()
Nogmaals feli!
oh jeetje, zo ben ik soms al! dan zou je me bij elkaar moeten kunnen vegen als ik zoveel hormonen in mijn lichaam krijg!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef Burdie het volgende:
Tijdens het eten... ik zit tegenover mijn man, kijk hem aan en begin zachtjes te huilen. Dus hij vraagt geschrokken: wat is er? En ik kan alleen maar uitbrengen: ik besef me net weer hoeveel ik van je hou-ou-ou .
ik heb drie zonen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die dit kunnen ontkrachten, of zal ik maar vast blauw spul inslaan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ook dat wil helemaal niets zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Kimpossible het volgende:
De meter slaat aardig uit naar blauw dus! (Terwijl ik gevoelsmatig meer toetrek naar alles wat met meiskes te maken heeft. Zo heeft/had de meisjesnaam ook ineens veel meer prioriteit, terwijl de jongensalternatieven nog veel aandacht verdienen). Ik ben benieuwd!!
Dat is ongetwijfeld waar! Ik had wel gehoopt dat ik het al van te voren zou weten of zo, net als die vrouwen die ineens een bepaalde overtuiging hebben. Ik mis dat instinct denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ook dat wil helemaal niets zeggen
Wij dachten echt dat we het goed hadden, de oudste wist het ook helemaal zeker mijn ouders etc.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld waar! Ik had wel gehoopt dat ik het al van te voren zou weten of zo, net als die vrouwen die ineens een bepaalde overtuiging hebben. Ik mis dat instinct denk ik
Hier precies hetzelfde! Meisjesnaam, kaart en kamertje waren al helemaal uitgedacht. Terwijl ik niet écht het gevoel had, ik was er zelf niet van overtuigd dat het een meisje was. Werd er wel tot aangetrokken zeg maar. Maar toch echt en piemel hier! én orgasmequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Kimpossible het volgende:
De meter slaat aardig uit naar blauw dus! (Terwijl ik gevoelsmatig meer toetrek naar alles wat met meiskes te maken heeft. Zo heeft/had de meisjesnaam ook ineens veel meer prioriteit, terwijl de jongensalternatieven nog veel aandacht verdienen). Ik ben benieuwd!!
Jup!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even een vraagje.
Hebben jullie vlak voor menstruatie ook wel eens last van een gevoelige baarmoeder tijdens de seks?
Wat een vraag ook weer zo vroeg op de ochtend! Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef Fazzoletti het volgende:
Hopelijk helpt het GM! Ben benieuwd hoe snel men verwacht dat je iets merkt.
DNdromer, geen idee, weet zelf nooit wanneer m'n menstruatie gaat komen![]()
Zoe, welkom!
*Egopost*Oh, wat herkenbaar, je spoiler! Ik ken je verhaal niet maar ik gok PCOS (omdat je zegt dat je nooit weet wanneer je ongesteld wordt)? Dat heb ik ook (en endometriose)! Inmiddels heb ik een kindje maar ik wist ook echt zéker dat wij net degenen zouden zijn die nooit kinderen zouden krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik was zelfs al draagmoederschap aan het onderzoeken
![]()
(achteraf was ik toen al zwanger
). Gelukkig had ik het mis, en heb jij het vast ook mis
![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef Fazzoletti het volgende:
Hopelijk helpt het GM! Ben benieuwd hoe snel men verwacht dat je iets merkt.
DNdromer, geen idee, weet zelf nooit wanneer m'n menstruatie gaat komen![]()
Zoe, welkom!
*Egopost*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stomvervelend zijn zulke gedachtes!
Komt wel goedS. 2014
J. 2016
Nee geen PCOS maar wat het wel is weet ik ook niet. M'n hormoonwaardes weken af wat het uitblijven van cyclus kon zijn. Nu net 1 ronde Clomid achter de rug, maar de dosis sloeg niet helemaal aan. We gaan volgende ronde weer proberen met een hogere dosisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, wat herkenbaar, je spoiler! Ik ken je verhaal niet maar ik gok PCOS (omdat je zegt dat je nooit weet wanneer je ongesteld wordt)? Dat heb ik ook (en endometriose)! Inmiddels heb ik een kindje maar ik wist ook echt zéker dat wij net degenen zouden zijn die nooit kinderen zouden krijgen. Ik was zelfs al draagmoederschap aan het onderzoeken
![]()
(achteraf was ik toen al zwanger
). Gelukkig had ik het mis, en heb jij het vast ook mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fazz op 29-08-2013 14:29:12 ]
Hahahaha think again... Dr zijn in de maanden voor ons trouwen wel n paar momenten geweest dat ik zn kop van zn romp wilde trekken hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:00 schreef Fazzoletti het volgende:
Volgens mij bedoelen ze vooral dat als je samen bezig bent met de voorbereidingen dat je dan nader tot elkaar komt. Of zoiets
Al zwanger?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Zoë23 het volgende:
Vraagje:
Zaterdag op dag 8 een positieve ovu test. Zondag kramp en slijm die bij de vruchtbare dagen hoort.
Zondag en maandag negatieve ovu testen dus daarna niet meer getest. De kramp en slijm bleef aanhouden vandaar dat ik vandaag nog een test deed. Met middagurine is de ovulatietest net zo donker als die van zaterdagHoe kan dit?
Oh, dat is lastig.. Wat Lot zegt, je zou voor de zekerheid een zw-test kunnen doen, omdat de ovu-test daar op kan reageren. Anders weet ik het ook niet zo goed. Je zegt 'net zo donker', je gebruikt streepjestesten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Zoë23 het volgende:
Vraagje:
Zaterdag op dag 8 een positieve ovu test. Zondag kramp en slijm die bij de vruchtbare dagen hoort.
Zondag en maandag negatieve ovu testen dus daarna niet meer getest. De kramp en slijm bleef aanhouden vandaar dat ik vandaag nog een test deed. Met middagurine is de ovulatietest net zo donker als die van zaterdagHoe kan dit?
Ik gebruik de ovu testen van sensitest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh, dat is lastig.. Wat Lot zegt, je zou voor de zekerheid een zw-test kunnen doen, omdat de ovu-test daar op kan reageren. Anders weet ik het ook niet zo goed. Je zegt 'net zo donker', je gebruikt streepjestesten?
Vast nietquote:
Ja, dat wel. Zou ook meer uitsluiten zijn. Ik heb niet heel veel verstand van ovu-testen. Gebruik je testen met streepjes? Die kunnen langere tijd een streep geven en dan gaat het meer om het verschil tussen dunne en dikke lijntjes. Dus een streep op zaterdag is niet per se een positieve test. Maar dat weet je zelf misschien nog wel beter dan ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik gebruik de ovu testen van sensitest.
Is een zw.schaps test niet erg vroeg op dag13?
[..]
Vast niet
Het gebeurt soms dat er ondanks een LH-piek toch geen eisprong optreedt. Het kan dan best zijn dat je lichaam het dan na een paar dagen nog eens probeert. Of je bent zwangerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Zoë23 het volgende:
Vraagje:
Ik las wel iets over meerdere eitjes die kunnen rijpen maar niet allemaal springen? En soms dus wel springen? (kun je zo ook een 2eiige tweeling krijgen?)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het gebeurt soms dat er ondanks een LH-piek toch geen eisprong optreedt. Het kan dan best zijn dat je lichaam het dan na een paar dagen nog eens probeert. Of je bent zwanger.
2014 is het jaar van de tweelingen zie ik in Z&Gquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soms komt het wel eens voor dat je in 1 cyclus 2x een eisprong hebt... Sporadisch maar het komt voor, ik zou gewoon extra klussen
Ik geloof iedere maand 1 idd in Z&Gquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
2014 is het jaar van de tweelingen zie ik in Z&G![]()
Haha zouniet erg vinden, (nog) meer actie in bed.
Die actie komt niet meer echt voor las ik in het volgende topicquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
2014 is het jaar van de tweelingen zie ik in Z&G![]()
Haha zouniet erg vinden, (nog) meer actie in bed.
Welk topic?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Die actie komt niet meer echt voor las ik in het volgende topic
Ik denk dat ze het over Z&G heeft daar gaat het over het (gebrek aan) libido tijdens de zwangerschapquote:
Ja dat is wel herkenbaar. En na de bevallingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over Z&G heeft daar gaat het over het (gebrek aan) libido tijdens de zwangerschap
Volgens mij maakt het weinig uit. Toen ik in 2011 graag zwanger wilde worden ben ik ook eventjes in bed blijven liggen, billen omhoog etc. Maar die keer dat ik dat niet deed werd ik zwanger.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, even een vraagje... Wat doen jullie als jullie net geklust hebben? Gewoon eventjes rustig liggen? Of liggen met een kussen onder billen, of .... ?
Ben ik wel benieuwd naar
Ah, ja t zou ook wel vreemd zijn als je op dag 13 positief testquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:52 schreef Zoë23 het volgende:
Fee
Zw.schaps test was negatief vanavond maar dat had ik ook wel verwacht.
Volgend cyclus ga ik ook tempen. Misschien dan wat meer duidelijkheid over m'n eisprong enzo. Over 1-2 weken NOD.
Ben benieuwd fee, heb je ook een site of app die je gebruikt om de temp te noteren?
hihi wat een grap, heb net jou een kop op gegeven, lees ik net op facebook dat mijn nichtje weer zwanger is. ben in gevecht met een groen monsterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef Fazzoletti het volgende:
Hier een paar slechte dagen gehad; Ik had eigenlijk het idee dat ik weinig last had van de hormonen maar de laatste dagen ben ik niet te genieten , heb zelfs afspraken ontweken waar zwangere/net bevallen vriendinnen zouden zijn Ook wordt ik overvallen door gedachtes dat wij nu net het stel gaat zijn dat geen kinderen zal krijgen, aangezien zo'n beetje iedereen om ons heen ze al heeft en statistisch gezien zou er altijd iemand moeten zijn bij wie het niet lukt *zucht* ik hoop maar dat het over een paar dagen weer voorbij is en ik weer mijn rationele zelf ben
wij blijven even liggen, willen nog niet beginnen met benen omhoog en temperaturen enzo. eerst kijken of het gewoon wil lukken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, even een vraagje... Wat doen jullie als jullie net geklust hebben? Gewoon eventjes rustig liggen? Of liggen met een kussen onder billen, of .... ?
Ben ik wel benieuwd naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fazzoletti, ik kan me je gevoel wel voorstellen. Maar probeer er positief in te staan. Voor jullie komt er heus ook een kindje!![]()
Dagennachtdromer, stom dat er nog niks gebeurt, ik duim voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik merk wel dat ik er deze cyclus minder mee bezig ben als vorige cyclus. Eerste keer en spannend en geen idee wat ik kon verwachten van m'n cyclus. Nu heb ik daar iets meer zekerheid over voor mń gevoel. Ik hoop wel dat 't zo'n korte cyclus blijft en regelmatig. Of snel zwanger. Dat kan natuurlijk ook. Als het klopt hebben we 2 dagen voor eisprong nog geklust. Toen werd m'n kies getrokken dus was de zin ver te zoeken.![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:03 schreef Fee-nix het volgende:
Skittles succes! 5 weken wachten....pfff. Maar dan toch echt beginnen!
DM en toch vind ik t niet eerlijk dat jij de enige bent die met hem babietjes mag maken... Dat soort genen moeten gedeeld worden
. (Die krullen ook!) Nouja, dan moet jij die taak maar op je nemen en heeeeeeeel veel baby's maken!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
nou als 1 van jullie nou een meisje maakt en de ander een jongen, dan huwelijk je die bij de geboorte gewoon uit! dat kan best anno 2013
Mijn NOD is nog bijna een week wachten hoor!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hoe is het met Dyre, Ikina en Kursor? Er komen weer wat nod's dichterbij..
Uhmm ik snap hem niet zo goed...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
nou als 1 van jullie nou een meisje maakt en de ander een jongen, dan huwelijk je die bij de geboorte gewoon uit! dat kan best anno 2013
Ben je me weer aan t bespionerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:06 schreef klavertje-4 het volgende:
/lurker: ik zat ook altijd op jouw waardes kursor! Warmbloedig typje jij fee
ik bedoelde dat bijv: jij een meisje maakt en DM een manneke en die 2 dan aan elkaar uithuwelijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:52 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Uhmm ik snap hem niet zo goed.... Bedoel je: dat ik dan een meisje moet maken en jij een jongen en dat we ze dan uithuwelijken
? Of dat jij een jongen EN een meisje krijgt en dat 1 van de andere meiden hier een meisje maakt en nog iemand anders een jongen en dat we dan die allemaal aan elkaar uithuwelijken?
![]()
Volgens mij ben ik te ingewikkeld aan het denken
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:10 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ben je me weer aan t bespionerenhehehe.
Ohwwww wacht.... ik haal DM en jou altijd door elkaar! (DM en GM snappie). Stommmmquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik bedoelde dat bijv: jij een meisje maakt en DM een manneke en die 2 dan aan elkaar uithuwelijken
mijn man en ik hebben allebei krullen dus ik heb heel goede hoop
Kom ook gezellig meepostenquote:
Ik heb deze maand even een ik-probeer-er-niet-mee-bezig-te-zijn-maand. Vorige maand was (weerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hoe is het met Dyre, Ikina en Kursor? Er komen weer wat nod's dichterbij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Op de echo waren een aantal groeiende follikels te zien en aangezien ik vorige week vrijdag vanzelf ongesteld ben geworden, wil de gyn deze follikels een laatste kans geven door nog even te wachten. Als ze nog steeds zo koppig zijn, gaan we het maar stimuleren. Mocht er wel een eisprong optreden en ik word eerder ongesteld dan de genoemde vijf weken mag ik gelijk op de derde dag van de ongesteldheid beginnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh en wat een leuke foto's allemaal![]()
Skittles, 5 weken is wel lang zeg. Is dat met een reden? Ik kreeg meteen meds om het af te breken (na bloedtest).
Leuk om te lezen dat sommige merken aam je lichaam dat er wat gebeurt (in temp/gewicht/voelen van eisprong) lijkt me wel fijn om te weten dat het werkt!
En toen en toen en toen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Ikina het volgende:
Ik kon niet wachten met testen tot dinsdag...
Alvast een heel voorzichtigequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:18 schreef Ikina het volgende:
Een nog heel licht tweede streepje! Niet foto waardig nog.. Maar voor ons wel te zien binnen de tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus hopelijk ga ik toch weer snel door naar Z&G, en dan tegelijk met jullie![]()
Nee hoor, geen moeilijk beeld. Dat zou fijn zijn inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 09:34 schreef Kursor het volgende:
Wat ontzettend jammer Kwisted. Hopelijk snel weer een positieve test en bij je volgende verjaardag twee kleintjes bij je op bed.(hoop niet dat ik nu een te moeilijk beeld schets...het was iets waarop ik zelf bij m'n eerste miskraam op hoopte, NOD was toen op m'n verjaardag).
Herkenbaar! Ik hou van de Lu crackertjes/toastjes met kruiden en heb vaak een bakje druiven mee. Snackt lekker weg en geeft snel energie.quote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Ikina het volgende:
Kan ik me voorstellen IMA, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Zit ik vanmiddag op een familieverjaardag, waaronder die van mezelf. Ben ik super misselijk, begin ik te trillen en ga ik bijna van mn stokje. Note to self: koekjes meenemen, hoef ik die niet met te bietsen waardoor je allemaal vragen krijgt die je moet ontwijken.
Oke, dat verklaard de wachttijd! Bij mij was er helemaal niets te zien vandaar dat er meteen meds kwamen. Ik heb nu idd net de 50 mg ronde gehad maar weinig resultaat, wel iets groei maar niet voldoende. Woensdag moet ik even de gyn bellen voor een nieuw recept. Op het moment voel ik van alles in m'n buik, het liefst heb ik dat de ongesteldheid vanzelf komt, dan kan ik eerder aan de nieuwe ronde beginnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Op de echo waren een aantal groeiende follikels te zien en aangezien ik vorige week vrijdag vanzelf ongesteld ben geworden, wil de gyn deze follikels een laatste kans geven door nog even te wachten. Als ze nog steeds zo koppig zijn, gaan we het maar stimuleren. Mocht er wel een eisprong optreden en ik word eerder ongesteld dan de genoemde vijf weken mag ik gelijk op de derde dag van de ongesteldheid beginnen.
Hoe gaat het met jou en de Clomid? Het laatste wat ik me kan herinneren was dat 50 mg niet goed aansloeg. Wanneer mag je met de volgende hogere dosis beginnen?
Ik wil eigenlijk nog wel afwachten. Als het lukt en nodig is tot vrijdag. Drukke dagen voor de boeg, en als het een positieve test is ben ik er met m'n gedachten helemaal niet meer bij denk ikquote:Op maandag 2 september 2013 10:07 schreef Fee-nix het volgende:
Sja zou kunnen... Je mocht vandaag toch testen van jezelf? Of ga je nog even afwachten?
Ik vind het stiekem best duur als je bedenkt dat je op ebay er 30 voornog geen 3 euro kan halen die heel goed werken.quote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef Skittles het volgende:
Ik zag op de website van de Action zwangerschapstesten staan; 2 stuks voor 1,49.
Geen idee of het goede testen zijn, maar ach zo duur is het niet
Ja dat is waar, voor de volgende ronde ga ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:10 schreef Burdie het volgende:
Als je zeker wilt weten dat je ovulatie is geweest en wanneer, kan je beter temperaturen dan ovulatietesten gebruiken.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best duur als je bedenkt dat je op ebay er 30 voornog geen 3 euro kan halen die heel goed werken.voor mensen die er geen dertig nodig hebben of geen anderhalve week levertijd willen wachten tot ze kunnen testen vind ik het anders een prima goedkoop alternatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met verzendkosten kom je trouwens al snel op 7-8 euro bij deze
![]()
Nee hoor de testen kunnen prima op alle momenten en niet iedereens ochtendurine is de meest geconcentreerde. Avondurine werkt net zo primaquote:Op woensdag 4 september 2013 10:09 schreef Dyre het volgende:
Spannend -ik86-! Je moet ook niet in de avond testen joh, gewoon 's ochtends een testje doen
Man was in the mood :-)quote:Op woensdag 4 september 2013 09:13 schreef -ik86- het volgende:
En Rana, was manlief in de mood?
Hier 1 dag overtijd, gisteravond getest, maar geen 2e streep te ontdekken.
In mijn onderbuik ook wel een beetje zeurderig gevoel, af en toe wat krampjes. Ik wacht dus maar weer af.
True that!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Hier is man altijd in de mood.![]()
Gelukkig hadden we maandag nog een extra dagje vrij. Die genen moeten benut worden he.
Doe 's streepjes plassen dan jijquote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
*bijt op nagels*nog steeds niks..
Ik twijfel heel erg of ik moet testen vanavond. Als het niet zo is merk ik dat liever doordat ik ongesteld wordt dan met een test geloof ik. Maar het is toch ook wel heel spannend.. Straks eens mijn vriend vragen wat die er van denkt..quote:Op woensdag 4 september 2013 17:11 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Doe 's streepjes plassen dan jij
Eerste ronde voor mijquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hohoho, gaan jullie hier nu allemaal voor de tweede ronde komen?Mag ik dan eerst weg hier?
het moment dat je je realiseert dat mensen hier voor de tweede ronde gaan en jij hier nog steeds zit... ik word een oudgediende hier bah
Dit is helaas misgegaan inmiddels..quote:Op woensdag 4 september 2013 20:02 schreef Dottey het volgende:
Terug van vakantie (inhaal slag):
[..]en ik zie de streepjes in dit topic!!! GEFELICITEERD
OHW NO!!!!!! ik was zo enthousiast mee aan het lezen..... dat ik voor ik het nieuwe deeltje lezen gestart was wilde postenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dit is helaas misgegaan inmiddels..
Ach meis! Dikke knufquote:Op woensdag 4 september 2013 20:06 schreef Kwisted het volgende:
Geeft niet Dottey!![]()
Ik ga voor de volgende ronde!
Dat klinkt heel erg spannend!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef -ik86- het volgende:
Ik heb geen test meer gehaald, want ik had vanmiddag ietsjes oud bloed, dus dacht ongesteld te gaan worden. Maar het is nog steeds niet meer als met afvegen een heel klein beetje oud bloed (alsof je ongesteldheid zo goed als over is, het allerlaatste beetje). Terwijl ik normaal echt meteen goed ongesteld ben.
Huhquote:Op woensdag 4 september 2013 20:43 schreef Dottey het volgende:
voorzichtig juigje geloof ik om iemand anders haar streepjes
Als de kans groot is dat er iets is gebeurd in mijn vuchtbare periode, wat wij du dachen... voelt het niet zo tof om drankjes te nemen. Dus dan kan ik het maar beter laten dan achteraf spijt hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef Burdie het volgende:
Je hoeft tot je NOD niets te laten staan hoor, qua eten en drinkenal zou je zwanger zijn, dan is er de eerste paar weken nog een bloedband met het kindje.
Dat had ik de vorige cyclus ook en áls ik ongesteld word, word ik dat meestal wel in een keer goed ben. Stiekem jubelend dat het misschien innestelingsbloed zou zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef -ik86- het volgende:
Gemeen Dottey, jij ook al zo voor de gek gehouden. Ik hoop dat je wel van je vakantie hebt kunnen genieten ondanks je klachtjes!
Ima, balen van je negatieve test, maar je bent nog niet ongesteld dus er is nog hoop!
Ik heb geen test meer gehaald, want ik had vanmiddag ietsjes oud bloed, dus dacht ongesteld te gaan worden. Maar het is nog steeds niet meer als met afvegen een heel klein beetje oud bloed (alsof je ongesteldheid zo goed als over is, het allerlaatste beetje). Terwijl ik normaal echt meteen goed ongesteld ben.
Dat vind ik wel een erg fijne gedachte eigenlijk dat het misschien wel was gelukt, maar niet afgerond ... Op zijn minst de gedachte dat het kan lukken.. nu nog doorzetten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef Dyre het volgende:
Dottey, wat balen zeg..... En wat een rotstreek eigenlijk van je eigen lichaam![]()
Misschien heb je wel echt een bevruchting gehad, wat jouw 'klachten' heeft veroorzaakt, maar heeft het niet doorgezet waardoor de test alweer negatief was toen jullie terugkwamen van vakantie?
In ieder geval dikke knuffel en volgende ronde beter!
-ik86-, wat houd je het weer spannendHaal toch maar een test als dit niet doorzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Uit onverwachte hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fazzoletti, wat doe je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super!!!
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Uit onverwachte hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooooooooooooooh meid, wat ben ik blij voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uh... een beetjequote:Op woensdag 4 september 2013 22:49 schreef Burdie het volgende:
En, flink aan het stuiteren Fazzoletti?
Nee joh, die tissues heb ik nodig voor al m'n vreugde tranenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je usericon kan de komende 8 maanden wel weer de kast in
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |