Herkenbaar! Ik hou van de Lu crackertjes/toastjes met kruiden en heb vaak een bakje druiven mee. Snackt lekker weg en geeft snel energie.quote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Ikina het volgende:
Kan ik me voorstellen IMA, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Zit ik vanmiddag op een familieverjaardag, waaronder die van mezelf. Ben ik super misselijk, begin ik te trillen en ga ik bijna van mn stokje. Note to self: koekjes meenemen, hoef ik die niet met te bietsen waardoor je allemaal vragen krijgt die je moet ontwijken.
Oke, dat verklaard de wachttijd! Bij mij was er helemaal niets te zien vandaar dat er meteen meds kwamen. Ik heb nu idd net de 50 mg ronde gehad maar weinig resultaat, wel iets groei maar niet voldoende. Woensdag moet ik even de gyn bellen voor een nieuw recept. Op het moment voel ik van alles in m'n buik, het liefst heb ik dat de ongesteldheid vanzelf komt, dan kan ik eerder aan de nieuwe ronde beginnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Op de echo waren een aantal groeiende follikels te zien en aangezien ik vorige week vrijdag vanzelf ongesteld ben geworden, wil de gyn deze follikels een laatste kans geven door nog even te wachten. Als ze nog steeds zo koppig zijn, gaan we het maar stimuleren. Mocht er wel een eisprong optreden en ik word eerder ongesteld dan de genoemde vijf weken mag ik gelijk op de derde dag van de ongesteldheid beginnen.
Hoe gaat het met jou en de Clomid? Het laatste wat ik me kan herinneren was dat 50 mg niet goed aansloeg. Wanneer mag je met de volgende hogere dosis beginnen?
Ik wil eigenlijk nog wel afwachten. Als het lukt en nodig is tot vrijdag. Drukke dagen voor de boeg, en als het een positieve test is ben ik er met m'n gedachten helemaal niet meer bij denk ikquote:Op maandag 2 september 2013 10:07 schreef Fee-nix het volgende:
Sja zou kunnen... Je mocht vandaag toch testen van jezelf? Of ga je nog even afwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het stiekem best duur als je bedenkt dat je op ebay er 30 voornog geen 3 euro kan halen die heel goed werken.quote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef Skittles het volgende:
Ik zag op de website van de Action zwangerschapstesten staan; 2 stuks voor 1,49.
Geen idee of het goede testen zijn, maar ach zo duur is het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |