abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130700131
:* kwisted
Tralalalaaa
  zondag 1 september 2013 @ 13:19:40 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130700631
Ikina hopelijk een plakkertje :)

Kwisted heel erg balen wel :( :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_130704288
Kwisted :*

Hier nog steeds rustig. Getsie, dacht bijna zeker te weten dat het niet was gelukt, maar krijg nu toch weer een beetje hoop. Alles na de 26 dagen blijft toch spannend voor mij.
pi_130706032
Kan ik me voorstellen IMA, hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Zit ik vanmiddag op een familieverjaardag, waaronder die van mezelf. Ben ik super misselijk, begin ik te trillen en ga ik bijna van mn stokje. Note to self: koekjes meenemen, hoef ik die niet met te bietsen waardoor je allemaal vragen krijgt die je moet ontwijken.
pi_130708227
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Ikina het volgende:
Kan ik me voorstellen IMA, hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Zit ik vanmiddag op een familieverjaardag, waaronder die van mezelf. Ben ik super misselijk, begin ik te trillen en ga ik bijna van mn stokje. Note to self: koekjes meenemen, hoef ik die niet met te bietsen waardoor je allemaal vragen krijgt die je moet ontwijken.
Herkenbaar! Ik hou van de Lu crackertjes/toastjes met kruiden en heb vaak een bakje druiven mee. Snackt lekker weg en geeft snel energie.
pi_130733089
Ik werd vanochtend wakker en toen dacht ik al ongesteld te zijn geworden.
Toch niet, dus er een testje tegenaan gegooid: hagelwit helaas.

Dag 29, dus misschien nog te vroeg, maar aan mijn buik/rug te merken ga ik ieder moment ongesteld worden.
  maandag 2 september 2013 @ 08:10:56 #207
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130733362
Kwisted, was je op t werk de dag goed door gekomen?

IMA is het al spannend geworden daar?

Dyre... afwachten dus maar. Rottig altijd he, dat 'zit ik nou vlak voor een ongesteldheid of is het toch raak'.

Ikina oei, volgende keer idd maar iets te snacken mee. Niet tof.
pi_130733663
Lastig Dyre! Eigenlijk weet je dan nog niks..

Fee, nog niks hier, dus wel beetje spannend ja! Zou mijn lichaam spontaan besloten hebben om over te gaan op cycli van 31 dagen?
  maandag 2 september 2013 @ 10:07:06 #209
250838 Fee-nix
pi_130734947
Sja zou kunnen... Je mocht vandaag toch testen van jezelf? Of ga je nog even afwachten?
pi_130735045
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:43 schreef Skittles het volgende:

[..]

Op de echo waren een aantal groeiende follikels te zien en aangezien ik vorige week vrijdag vanzelf ongesteld ben geworden, wil de gyn deze follikels een laatste kans geven door nog even te wachten. Als ze nog steeds zo koppig zijn, gaan we het maar stimuleren. Mocht er wel een eisprong optreden en ik word eerder ongesteld dan de genoemde vijf weken mag ik gelijk op de derde dag van de ongesteldheid beginnen.

Hoe gaat het met jou en de Clomid? Het laatste wat ik me kan herinneren was dat 50 mg niet goed aansloeg. Wanneer mag je met de volgende hogere dosis beginnen?

Oke, dat verklaard de wachttijd! Bij mij was er helemaal niets te zien vandaar dat er meteen meds kwamen. Ik heb nu idd net de 50 mg ronde gehad maar weinig resultaat, wel iets groei maar niet voldoende. Woensdag moet ik even de gyn bellen voor een nieuw recept. Op het moment voel ik van alles in m'n buik, het liefst heb ik dat de ongesteldheid vanzelf komt, dan kan ik eerder aan de nieuwe ronde beginnen ;) Dat wordt dan met 100 mg.

Kwisted :* Wat jammer dat het niet zo heeft mogen zijn.

Ikina, wat fijn! ik hoop op een plakker O+

IMA spannend!
pi_130735136
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:07 schreef Fee-nix het volgende:
Sja zou kunnen... Je mocht vandaag toch testen van jezelf? Of ga je nog even afwachten?
Ik wil eigenlijk nog wel afwachten. Als het lukt en nodig is tot vrijdag. Drukke dagen voor de boeg, en als het een positieve test is ben ik er met m'n gedachten helemaal niet meer bij denk ik :+
  maandag 2 september 2013 @ 10:22:57 #212
250838 Fee-nix
pi_130735220
Haha, nou succes met afwachten! Ik hoop dat je eind deze week mooie strepen hebt!
pi_130736385
Kwisted, vervelend dat het toch nog niet zo mocht zijn.
Ikina, gefeliciteerd met je voorzichtige 2e streepje!

Morgen mijn NOD, vanmorgen stond ik in de winkel en zag plots alles dubbel en leek wat licht te worden in mijn hoofd. Mijn ogen voelden alsof ik ineens heel scheel keek ofzo. Heel apart, week geleden ofzo ook eens gehad en daarvoor nooit iets wat hier op leek. Geen idee of het wat te betekenen heeft. Verder ook totaal geen kwaaltjes waarvan ik ga denken dat het misschien wel gelukt zou zijn deze ronde. Andere maanden vaak wel zere borsten oid.
  maandag 2 september 2013 @ 11:40:04 #214
250838 Fee-nix
pi_130737088
ik86 dat klinkt wel spannend, hoor! Het eerste wat ik bij de zwangerschap van mijn eerste merkte was dat ik heel licht in mijn hoofd werd en allemaal zwarte stippen voor m'n ogen zag toen ik een keer m'n fiets in de schuur aan t zetten was. Kwam door een lagere bloeddruk tijdens de zwangerschap. Toen had ik geen idee, maar achteraf was dat dus het eerste signaal.
Maargoed om je niet al te veel hoop te geven: het kan natuurlijk van alles betekenen. Misschien had je gewoon te weinig gegeten ofzo ;).
pi_130737115
Meiden met een nod in het vooruitzicht of die al overtijd zijn, ik hoop het zo voor jullie!

As zondag is het 28 dagen geleden dat ik ongesteld ben geweest. Maar... aangezien mijn menstruatie iets schommelt( cyclus tussen 28 en 34 dagen) durf ik niet te zeggen wanneer mijn nod is... Heel vervelend =/
pi_130737136
Ook al spannend ik86! Ook hoofdpijn gehad? Zou iets migraine-gerelateerds kunnen zijn? (En dus hormoongerelateerd).
pi_130738566
Ik heb wel het idee dat ik moe ben. Veel of weinig slaap, na een paar uur begin ik weer te gapen.

/ikhoudmein :O
pi_130749793
Ik zag op de website van de Action zwangerschapstesten staan; 2 stuks voor 1,49.
Geen idee of het goede testen zijn, maar ach zo duur is het niet ;)
pi_130750887
Dat is wel heel goedkoop ja! Geen idee od het wat is, maar ja, hoe kom je daad ook achter he? ;)

Brr, is het al herfst of zo? Heb het toch koud! Geloof dat het vanaf morgen weer mooier weer wordt, kan nog wel een beetje extra zon gebruiken voor het echt afgelopen is met de zomer..
pi_130755691
DagenNacht, ja een teckel inderdaad.
Fee-nix, _O-
Kwisted, :*

En verder weet ik het niet meer. Familieweekenden zijn vermoeiend. Het was wel leuk, maar mijn familie in zo'n vakantiehuisje werkt niet. Zus had een taart laten maken en m'n vader wist dat niet en pakte de tas waar die taart in zat aan. Maar blijkbaar op z'n kop. Zus werd boos en smeet doos met taart op de grond. :') Pap had geen idee waarom en liep weg. Ik en oudste van zus erachter aan. Uitgepraat. Taart was overigens nog heel. Waarop nichtjelief opmerkte dat als onze broer die taart had gesmeten dat ie in drie stukken had gelegen, want die gooit veel harder. :')

O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130755868
Die testen van de action zijn volgens mij hetzelfde als van thuistesten.nl
pi_130756417
:P @DMspoiler
pi_130757353
:+
pi_130769764
Begin het nu toch wel weer heel spannend te vinden...temperatuur is nog stabiel hoog, maar zegt natuurlijk niet zoveel. Twee rondes 'zonder' actie zakte m'n temperatuur langzaam, in een paar dagen, naar beneden en uiteindelijk bloed. Vorige ronde was het eerst bloed en daarna pas een daling (niet zo'n leuke verrassing).

Vroeg testen heeft geen zin lijkt me, want m'n eisprong was vermoedelijk op dag 14/15 en ik heb maar een cyclus van 24/26 dagen. Zou dus eerder pas een paar dagen na NOD moeten testen. Kwaaltjes hou ik me niet actief mee bezig...voor m'n eigen gemoedsrust.
pi_130770154
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef Skittles het volgende:
Ik zag op de website van de Action zwangerschapstesten staan; 2 stuks voor 1,49.
Geen idee of het goede testen zijn, maar ach zo duur is het niet ;)
Ik vind het stiekem best duur als je bedenkt dat je op ebay er 30 voornog geen 3 euro kan halen die heel goed werken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')