Herkenbaar! Ik hou van de Lu crackertjes/toastjes met kruiden en heb vaak een bakje druiven mee. Snackt lekker weg en geeft snel energie.quote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Ikina het volgende:
Kan ik me voorstellen IMA, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Zit ik vanmiddag op een familieverjaardag, waaronder die van mezelf. Ben ik super misselijk, begin ik te trillen en ga ik bijna van mn stokje. Note to self: koekjes meenemen, hoef ik die niet met te bietsen waardoor je allemaal vragen krijgt die je moet ontwijken.
Oke, dat verklaard de wachttijd! Bij mij was er helemaal niets te zien vandaar dat er meteen meds kwamen. Ik heb nu idd net de 50 mg ronde gehad maar weinig resultaat, wel iets groei maar niet voldoende. Woensdag moet ik even de gyn bellen voor een nieuw recept. Op het moment voel ik van alles in m'n buik, het liefst heb ik dat de ongesteldheid vanzelf komt, dan kan ik eerder aan de nieuwe ronde beginnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Op de echo waren een aantal groeiende follikels te zien en aangezien ik vorige week vrijdag vanzelf ongesteld ben geworden, wil de gyn deze follikels een laatste kans geven door nog even te wachten. Als ze nog steeds zo koppig zijn, gaan we het maar stimuleren. Mocht er wel een eisprong optreden en ik word eerder ongesteld dan de genoemde vijf weken mag ik gelijk op de derde dag van de ongesteldheid beginnen.
Hoe gaat het met jou en de Clomid? Het laatste wat ik me kan herinneren was dat 50 mg niet goed aansloeg. Wanneer mag je met de volgende hogere dosis beginnen?
Ik wil eigenlijk nog wel afwachten. Als het lukt en nodig is tot vrijdag. Drukke dagen voor de boeg, en als het een positieve test is ben ik er met m'n gedachten helemaal niet meer bij denk ikquote:Op maandag 2 september 2013 10:07 schreef Fee-nix het volgende:
Sja zou kunnen... Je mocht vandaag toch testen van jezelf? Of ga je nog even afwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het stiekem best duur als je bedenkt dat je op ebay er 30 voornog geen 3 euro kan halen die heel goed werken.quote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef Skittles het volgende:
Ik zag op de website van de Action zwangerschapstesten staan; 2 stuks voor 1,49.
Geen idee of het goede testen zijn, maar ach zo duur is het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is waar, voor de volgende ronde ga ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:10 schreef Burdie het volgende:
Als je zeker wilt weten dat je ovulatie is geweest en wanneer, kan je beter temperaturen dan ovulatietesten gebruiken.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best duur als je bedenkt dat je op ebay er 30 voornog geen 3 euro kan halen die heel goed werken.voor mensen die er geen dertig nodig hebben of geen anderhalve week levertijd willen wachten tot ze kunnen testen vind ik het anders een prima goedkoop alternatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met verzendkosten kom je trouwens al snel op 7-8 euro bij deze
![]()
Nee hoor de testen kunnen prima op alle momenten en niet iedereens ochtendurine is de meest geconcentreerde. Avondurine werkt net zo primaquote:Op woensdag 4 september 2013 10:09 schreef Dyre het volgende:
Spannend -ik86-! Je moet ook niet in de avond testen joh, gewoon 's ochtends een testje doen
Man was in the mood :-)quote:Op woensdag 4 september 2013 09:13 schreef -ik86- het volgende:
En Rana, was manlief in de mood?
Hier 1 dag overtijd, gisteravond getest, maar geen 2e streep te ontdekken.
In mijn onderbuik ook wel een beetje zeurderig gevoel, af en toe wat krampjes. Ik wacht dus maar weer af.
True that!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Hier is man altijd in de mood.![]()
Gelukkig hadden we maandag nog een extra dagje vrij. Die genen moeten benut worden he.
Doe 's streepjes plassen dan jijquote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
*bijt op nagels*nog steeds niks..
Ik twijfel heel erg of ik moet testen vanavond. Als het niet zo is merk ik dat liever doordat ik ongesteld wordt dan met een test geloof ik. Maar het is toch ook wel heel spannend.. Straks eens mijn vriend vragen wat die er van denkt..quote:Op woensdag 4 september 2013 17:11 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Doe 's streepjes plassen dan jij
Eerste ronde voor mijquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hohoho, gaan jullie hier nu allemaal voor de tweede ronde komen?Mag ik dan eerst weg hier?
het moment dat je je realiseert dat mensen hier voor de tweede ronde gaan en jij hier nog steeds zit... ik word een oudgediende hier bah
Dit is helaas misgegaan inmiddels..quote:Op woensdag 4 september 2013 20:02 schreef Dottey het volgende:
Terug van vakantie (inhaal slag):
[..]en ik zie de streepjes in dit topic!!! GEFELICITEERD
OHW NO!!!!!! ik was zo enthousiast mee aan het lezen..... dat ik voor ik het nieuwe deeltje lezen gestart was wilde postenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dit is helaas misgegaan inmiddels..
Ach meis! Dikke knufquote:Op woensdag 4 september 2013 20:06 schreef Kwisted het volgende:
Geeft niet Dottey!![]()
Ik ga voor de volgende ronde!
Dat klinkt heel erg spannend!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef -ik86- het volgende:
Ik heb geen test meer gehaald, want ik had vanmiddag ietsjes oud bloed, dus dacht ongesteld te gaan worden. Maar het is nog steeds niet meer als met afvegen een heel klein beetje oud bloed (alsof je ongesteldheid zo goed als over is, het allerlaatste beetje). Terwijl ik normaal echt meteen goed ongesteld ben.
Huhquote:Op woensdag 4 september 2013 20:43 schreef Dottey het volgende:
voorzichtig juigje geloof ik om iemand anders haar streepjes
Als de kans groot is dat er iets is gebeurd in mijn vuchtbare periode, wat wij du dachen... voelt het niet zo tof om drankjes te nemen. Dus dan kan ik het maar beter laten dan achteraf spijt hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef Burdie het volgende:
Je hoeft tot je NOD niets te laten staan hoor, qua eten en drinkenal zou je zwanger zijn, dan is er de eerste paar weken nog een bloedband met het kindje.
Dat had ik de vorige cyclus ook en áls ik ongesteld word, word ik dat meestal wel in een keer goed ben. Stiekem jubelend dat het misschien innestelingsbloed zou zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef -ik86- het volgende:
Gemeen Dottey, jij ook al zo voor de gek gehouden. Ik hoop dat je wel van je vakantie hebt kunnen genieten ondanks je klachtjes!
Ima, balen van je negatieve test, maar je bent nog niet ongesteld dus er is nog hoop!
Ik heb geen test meer gehaald, want ik had vanmiddag ietsjes oud bloed, dus dacht ongesteld te gaan worden. Maar het is nog steeds niet meer als met afvegen een heel klein beetje oud bloed (alsof je ongesteldheid zo goed als over is, het allerlaatste beetje). Terwijl ik normaal echt meteen goed ongesteld ben.
Dat vind ik wel een erg fijne gedachte eigenlijk dat het misschien wel was gelukt, maar niet afgerond ... Op zijn minst de gedachte dat het kan lukken.. nu nog doorzetten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef Dyre het volgende:
Dottey, wat balen zeg..... En wat een rotstreek eigenlijk van je eigen lichaam![]()
Misschien heb je wel echt een bevruchting gehad, wat jouw 'klachten' heeft veroorzaakt, maar heeft het niet doorgezet waardoor de test alweer negatief was toen jullie terugkwamen van vakantie?
In ieder geval dikke knuffel en volgende ronde beter!
-ik86-, wat houd je het weer spannendHaal toch maar een test als dit niet doorzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Uit onverwachte hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fazzoletti, wat doe je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super!!!
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Uit onverwachte hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooooooooooooooh meid, wat ben ik blij voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uh... een beetjequote:Op woensdag 4 september 2013 22:49 schreef Burdie het volgende:
En, flink aan het stuiteren Fazzoletti?
Nee joh, die tissues heb ik nodig voor al m'n vreugde tranenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je usericon kan de komende 8 maanden wel weer de kast in
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |