Man was in the mood :-)quote:Op woensdag 4 september 2013 09:13 schreef -ik86- het volgende:
En Rana, was manlief in de mood?
Hier 1 dag overtijd, gisteravond getest, maar geen 2e streep te ontdekken.
In mijn onderbuik ook wel een beetje zeurderig gevoel, af en toe wat krampjes. Ik wacht dus maar weer af.
True that!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Hier is man altijd in de mood.![]()
Gelukkig hadden we maandag nog een extra dagje vrij. Die genen moeten benut worden he.
Doe 's streepjes plassen dan jijquote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
*bijt op nagels*nog steeds niks..
Ik twijfel heel erg of ik moet testen vanavond. Als het niet zo is merk ik dat liever doordat ik ongesteld wordt dan met een test geloof ik. Maar het is toch ook wel heel spannend.. Straks eens mijn vriend vragen wat die er van denkt..quote:Op woensdag 4 september 2013 17:11 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Doe 's streepjes plassen dan jij
Eerste ronde voor mijquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hohoho, gaan jullie hier nu allemaal voor de tweede ronde komen?Mag ik dan eerst weg hier?
het moment dat je je realiseert dat mensen hier voor de tweede ronde gaan en jij hier nog steeds zit... ik word een oudgediende hier bah
Dit is helaas misgegaan inmiddels..quote:Op woensdag 4 september 2013 20:02 schreef Dottey het volgende:
Terug van vakantie (inhaal slag):
[..]en ik zie de streepjes in dit topic!!! GEFELICITEERD
OHW NO!!!!!! ik was zo enthousiast mee aan het lezen..... dat ik voor ik het nieuwe deeltje lezen gestart was wilde postenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dit is helaas misgegaan inmiddels..
Ach meis! Dikke knufquote:Op woensdag 4 september 2013 20:06 schreef Kwisted het volgende:
Geeft niet Dottey!![]()
Ik ga voor de volgende ronde!
Dat klinkt heel erg spannend!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef -ik86- het volgende:
Ik heb geen test meer gehaald, want ik had vanmiddag ietsjes oud bloed, dus dacht ongesteld te gaan worden. Maar het is nog steeds niet meer als met afvegen een heel klein beetje oud bloed (alsof je ongesteldheid zo goed als over is, het allerlaatste beetje). Terwijl ik normaal echt meteen goed ongesteld ben.
Huhquote:Op woensdag 4 september 2013 20:43 schreef Dottey het volgende:
voorzichtig juigje geloof ik om iemand anders haar streepjes
Als de kans groot is dat er iets is gebeurd in mijn vuchtbare periode, wat wij du dachen... voelt het niet zo tof om drankjes te nemen. Dus dan kan ik het maar beter laten dan achteraf spijt hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef Burdie het volgende:
Je hoeft tot je NOD niets te laten staan hoor, qua eten en drinkenal zou je zwanger zijn, dan is er de eerste paar weken nog een bloedband met het kindje.
Dat had ik de vorige cyclus ook en áls ik ongesteld word, word ik dat meestal wel in een keer goed ben. Stiekem jubelend dat het misschien innestelingsbloed zou zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef -ik86- het volgende:
Gemeen Dottey, jij ook al zo voor de gek gehouden. Ik hoop dat je wel van je vakantie hebt kunnen genieten ondanks je klachtjes!
Ima, balen van je negatieve test, maar je bent nog niet ongesteld dus er is nog hoop!
Ik heb geen test meer gehaald, want ik had vanmiddag ietsjes oud bloed, dus dacht ongesteld te gaan worden. Maar het is nog steeds niet meer als met afvegen een heel klein beetje oud bloed (alsof je ongesteldheid zo goed als over is, het allerlaatste beetje). Terwijl ik normaal echt meteen goed ongesteld ben.
Dat vind ik wel een erg fijne gedachte eigenlijk dat het misschien wel was gelukt, maar niet afgerond ... Op zijn minst de gedachte dat het kan lukken.. nu nog doorzetten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef Dyre het volgende:
Dottey, wat balen zeg..... En wat een rotstreek eigenlijk van je eigen lichaam![]()
Misschien heb je wel echt een bevruchting gehad, wat jouw 'klachten' heeft veroorzaakt, maar heeft het niet doorgezet waardoor de test alweer negatief was toen jullie terugkwamen van vakantie?
In ieder geval dikke knuffel en volgende ronde beter!
-ik86-, wat houd je het weer spannendHaal toch maar een test als dit niet doorzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Uit onverwachte hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fazzoletti, wat doe je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super!!!
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Uit onverwachte hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooooooooooooooh meid, wat ben ik blij voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uh... een beetjequote:Op woensdag 4 september 2013 22:49 schreef Burdie het volgende:
En, flink aan het stuiteren Fazzoletti?
Nee joh, die tissues heb ik nodig voor al m'n vreugde tranenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je usericon kan de komende 8 maanden wel weer de kast in
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |