abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:04:31 #226
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130770568
Sunshine spannend... ik zou gewoon een NOD prikken tussen de 28 en 34 dagen :P.

DM fijn dat het wel leuk was, maar heel herkenbaar dat het vermoeiend kan zijn om met familie op vakantie te zijn ;). En klussen wel gelukt ^O^ .

Kursor ook alweer spannend. Lijkt me wel vervelend ja, eerst bloed en dan temperatuursdaling. Maarja, dat je temperatuur hoog blijft kan iets betekenen, maar het hoeft niet, staat op Fertility Friend... Lekker dan }:| . Het enige wat zekerheid geeft is een zwangerschapstest, dat is me wel duidelijk! Succes met afwachten!

Ik vind temperaturen minder 'gedoe' dan ik had verwacht. En m'n temperatuur is tot nu toe erg stabiel. Ik ben begonnen met tempen op dag 3. Dag 3 t/m 5: 37.0, dag 6&7: 36.9, dag 8: 37.1 en vandaag weer 37.0.
pi_130770672
Nou ik snap er niks van, had op de 29e m'n ovulatie moeten hebben, maar nog helemaal niets. Ik test elke dag en soms lijkt het dan dat het tweede streepje net zo zichtbaar is als de controlestreep, maar dan check ik extra met die testen van CB en dan is de test negatief. Heb ook nog niks gevoeld van m'n eisprong. Nouja ik denk dat m'n NOD ook niet de 13e zal zijn dan. Wat irritant is een onregelmatige cyclus zeg, en dat heb ik voorheen nooit gehad :/
Tralalalaaa
pi_130771569
DM :D super dat t klussen is gelukt

Spannend kursor

TAP
Zijn testen van CB misschien minder gevoelig?

Ik had op dag 8 een positieve ovu test. Daarna witte ovu testen.. Op dag 13 een positieve ovu test en de dag erna was hij iets lichter. Nu op dag 18 een licht positieve test?
Begrijp er niets van :+ Nouja we zullen zien. Als m'n menstru maar op dag 28 komt dat vind ik prettiger dan op dag 21.
Heb nogsteeds bm-kramp, nu al langer dan een week.
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:10:11 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130771758
Als je zeker wilt weten dat je ovulatie is geweest en wanneer, kan je beter temperaturen dan ovulatietesten gebruiken ;).
KuikenGuppy
pi_130771797
Dan ga ik dat de volgende ronde misschien wel doen! :)
Tralalalaaa
pi_130771804
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:10 schreef Burdie het volgende:
Als je zeker wilt weten dat je ovulatie is geweest en wanneer, kan je beter temperaturen dan ovulatietesten gebruiken ;).
Ja dat is waar, voor de volgende ronde ga ik dat ook doen.
Leek me niet handig om tijdens deze nog te beginnen met tempen.
Hoop dat 't me meer duidelijkheid geeft. Van die ovu testen krijg ik ook geen hoogte :9
pi_130772748
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:40 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vind het stiekem best duur als je bedenkt dat je op ebay er 30 voornog geen 3 euro kan halen die heel goed werken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor mensen die er geen dertig nodig hebben of geen anderhalve week levertijd willen wachten tot ze kunnen testen vind ik het anders een prima goedkoop alternatief ;) met verzendkosten kom je trouwens al snel op 7-8 euro bij deze :)
pi_130773036
hangt een beetje van de koers af ik was er 6 euro aan kwijt.
En natuurlijk heeft niet iedereen er 30 nodig maat op die 6 euro zit je al snel..
bij kruidvat heb je er 2 testen voor met ook nog eens best wel onduidelijke strepen vaak :@
pi_130773044
Tussenstand is hier dat er nog niks is veranderd/te bekennen. Gisteravond wel heel moe en liggen slapen op de bank.
Morgen is spannend, d30, vorige maand had ik toen wat eerste tekenen dat ik toch ongesteld ging worden.

Mocht dat alsnog gebeuren weet ik niet of ik al iets ga doen qua ovulatietesten.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:55:12 #235
250838 Fee-nix
pi_130774528
TAP grrr irritant! En van die ovutesten word je dus ook niks wijzer :(.

IMA duim, duim, duim!!
pi_130793476
Spannend hier weer allemaal bij een aantal! Temperatuur nu voor de tweede maand en heb het gevoel dat eisprong vandaag of morgen is. Herkende nu ook het cervixslijm wat ze beschrijven wat daarbij hoort. Wordt er al steeds beter in na enkele rondes. Maar man en ik werken beiden op andere tijden (ik overdag en hij juist in avond en nacht) dus nu hopen dat hij morgenochtend in de mood is ;-) Maar wil er wat minder mee bezig zijn dus mocht het klussen er niet van komen volgende maand nieuwe kansen. Gisteren wel geklust dus wie weet staan die zaadjes ook al op wacht!! Sterkte op het wachtbankje allemaal!
pi_130804004
En Rana, was manlief in de mood?

Hier 1 dag overtijd, gisteravond getest, maar geen 2e streep te ontdekken.
In mijn onderbuik ook wel een beetje zeurderig gevoel, af en toe wat krampjes. Ik wacht dus maar weer af.
pi_130805247
Spannend -ik86-! Je moet ook niet in de avond testen joh, gewoon 's ochtends een testje doen :D

Hier ook nog geen ongesteldheid, ben er een beetje zenuwachtig over :o Volgens kortse cyclus 3 dagen over tijd, volgens langste cyclus 4 dagen voor NOD. Kan nog vanalles gebeuren nog :)
testje maandag was ook negatief
pi_130805720
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:09 schreef Dyre het volgende:
Spannend -ik86-! Je moet ook niet in de avond testen joh, gewoon 's ochtends een testje doen :D
Nee hoor de testen kunnen prima op alle momenten en niet iedereens ochtendurine is de meest geconcentreerde. Avondurine werkt net zo prima :)
pi_130807162
Nouja, ieder moment zou ik toch niet zo snel zeggen denk ik. Als je 's avonds nog lekker een grote pot thee hebt gedronken dan is het eerste plasje toch niet zo geconcentreerd als die van de ochtend daarna waarschijnlijk ;)

Maar ik weet natuurlijk niet hoe -ik86-'s drinkpatroon 's avonds is :D
pi_130807967
Ik had niet overdreven veel, maar ook niet overdreven weinig gedronken gister. Zal vanmiddag nog even een test halen voor morgenochtend, mocht het dan nog nodig zijn.
pi_130812402
Kom er net achter dat mijn nod al over een week is!
Nu helemaal nergens last van, gelukkig. *O*
pi_130812574
Het zal wel niks blijken te zijn uiteindelijk, maar ik ben echt kapot :O
pi_130812655
oooh, spannende tijden voor een hoop! Duimen draaien!
pi_130812685
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:13 schreef -ik86- het volgende:
En Rana, was manlief in de mood?

Hier 1 dag overtijd, gisteravond getest, maar geen 2e streep te ontdekken.
In mijn onderbuik ook wel een beetje zeurderig gevoel, af en toe wat krampjes. Ik wacht dus maar weer af.
Man was in the mood :-)
pi_130812738
Hier is man altijd in de mood. :')
Gelukkig hadden we maandag nog een extra dagje vrij. Die genen moeten benut worden he. })
  woensdag 4 september 2013 @ 14:58:26 #247
250838 Fee-nix
pi_130813212
ik86, Dyre en IMA spannennnnnd!

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Hier is man altijd in de mood. :')
Gelukkig hadden we maandag nog een extra dagje vrij. Die genen moeten benut worden he. })
True that!

Hier komen m'n vruchtbare dagen weer langzaam in zicht. Komende dagen dus aan de klus ;).
pi_130813409
Wat spannend hier. De duimen draaien voor jullie!
  woensdag 4 september 2013 @ 15:44:13 #249
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_130814737
Nog effe een latertje maar het kindje is er ook nog lang niet dusseh... Coco *O* Van harte!!!

Ladyluck voor de ladies hier :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_130817084
*bijt op nagels* :+ nog steeds niks..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')