Ja dat is waar, voor de volgende ronde ga ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:10 schreef Burdie het volgende:
Als je zeker wilt weten dat je ovulatie is geweest en wanneer, kan je beter temperaturen dan ovulatietesten gebruiken.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best duur als je bedenkt dat je op ebay er 30 voornog geen 3 euro kan halen die heel goed werken.voor mensen die er geen dertig nodig hebben of geen anderhalve week levertijd willen wachten tot ze kunnen testen vind ik het anders een prima goedkoop alternatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met verzendkosten kom je trouwens al snel op 7-8 euro bij deze
![]()
Nee hoor de testen kunnen prima op alle momenten en niet iedereens ochtendurine is de meest geconcentreerde. Avondurine werkt net zo primaquote:Op woensdag 4 september 2013 10:09 schreef Dyre het volgende:
Spannend -ik86-! Je moet ook niet in de avond testen joh, gewoon 's ochtends een testje doen
Man was in the mood :-)quote:Op woensdag 4 september 2013 09:13 schreef -ik86- het volgende:
En Rana, was manlief in de mood?
Hier 1 dag overtijd, gisteravond getest, maar geen 2e streep te ontdekken.
In mijn onderbuik ook wel een beetje zeurderig gevoel, af en toe wat krampjes. Ik wacht dus maar weer af.
True that!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Hier is man altijd in de mood.![]()
Gelukkig hadden we maandag nog een extra dagje vrij. Die genen moeten benut worden he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |