quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:03 schreef Fee-nix het volgende:
Skittles succes! 5 weken wachten....pfff. Maar dan toch echt beginnen!
DM en toch vind ik t niet eerlijk dat jij de enige bent die met hem babietjes mag maken... Dat soort genen moeten gedeeld worden
. (Die krullen ook!) Nouja, dan moet jij die taak maar op je nemen en heeeeeeeel veel baby's maken!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
nou als 1 van jullie nou een meisje maakt en de ander een jongen, dan huwelijk je die bij de geboorte gewoon uit! dat kan best anno 2013
Mijn NOD is nog bijna een week wachten hoor!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hoe is het met Dyre, Ikina en Kursor? Er komen weer wat nod's dichterbij..
Uhmm ik snap hem niet zo goed...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
nou als 1 van jullie nou een meisje maakt en de ander een jongen, dan huwelijk je die bij de geboorte gewoon uit! dat kan best anno 2013
Ben je me weer aan t bespionerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:06 schreef klavertje-4 het volgende:
/lurker: ik zat ook altijd op jouw waardes kursor! Warmbloedig typje jij fee
ik bedoelde dat bijv: jij een meisje maakt en DM een manneke en die 2 dan aan elkaar uithuwelijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:52 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Uhmm ik snap hem niet zo goed.... Bedoel je: dat ik dan een meisje moet maken en jij een jongen en dat we ze dan uithuwelijken
? Of dat jij een jongen EN een meisje krijgt en dat 1 van de andere meiden hier een meisje maakt en nog iemand anders een jongen en dat we dan die allemaal aan elkaar uithuwelijken?
![]()
Volgens mij ben ik te ingewikkeld aan het denken
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:10 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ben je me weer aan t bespionerenhehehe.
Ohwwww wacht.... ik haal DM en jou altijd door elkaar! (DM en GM snappie). Stommmmquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik bedoelde dat bijv: jij een meisje maakt en DM een manneke en die 2 dan aan elkaar uithuwelijken
mijn man en ik hebben allebei krullen dus ik heb heel goede hoop
Kom ook gezellig meepostenquote:
Ik heb deze maand even een ik-probeer-er-niet-mee-bezig-te-zijn-maand. Vorige maand was (weerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hoe is het met Dyre, Ikina en Kursor? Er komen weer wat nod's dichterbij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Op de echo waren een aantal groeiende follikels te zien en aangezien ik vorige week vrijdag vanzelf ongesteld ben geworden, wil de gyn deze follikels een laatste kans geven door nog even te wachten. Als ze nog steeds zo koppig zijn, gaan we het maar stimuleren. Mocht er wel een eisprong optreden en ik word eerder ongesteld dan de genoemde vijf weken mag ik gelijk op de derde dag van de ongesteldheid beginnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh en wat een leuke foto's allemaal![]()
Skittles, 5 weken is wel lang zeg. Is dat met een reden? Ik kreeg meteen meds om het af te breken (na bloedtest).
Leuk om te lezen dat sommige merken aam je lichaam dat er wat gebeurt (in temp/gewicht/voelen van eisprong) lijkt me wel fijn om te weten dat het werkt!
En toen en toen en toen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Ikina het volgende:
Ik kon niet wachten met testen tot dinsdag...
Alvast een heel voorzichtigequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:18 schreef Ikina het volgende:
Een nog heel licht tweede streepje! Niet foto waardig nog.. Maar voor ons wel te zien binnen de tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus hopelijk ga ik toch weer snel door naar Z&G, en dan tegelijk met jullie![]()
Nee hoor, geen moeilijk beeld. Dat zou fijn zijn inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 09:34 schreef Kursor het volgende:
Wat ontzettend jammer Kwisted. Hopelijk snel weer een positieve test en bij je volgende verjaardag twee kleintjes bij je op bed.(hoop niet dat ik nu een te moeilijk beeld schets...het was iets waarop ik zelf bij m'n eerste miskraam op hoopte, NOD was toen op m'n verjaardag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |