quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 00:44 schreef Fazzoletti het volgende:Oh en wat een leuke foto's allemaal
Skittles, 5 weken is wel lang zeg. Is dat met een reden? Ik kreeg meteen meds om het af te breken (na bloedtest).
Leuk om te lezen dat sommige merken aam je lichaam dat er wat gebeurt (in temp/gewicht/voelen van eisprong) lijkt me wel fijn om te weten dat het werkt!
Op de echo waren een aantal groeiende follikels te zien en aangezien ik vorige week vrijdag vanzelf ongesteld ben geworden, wil de gyn deze follikels een laatste kans geven door nog even te wachten. Als ze nog steeds zo koppig zijn, gaan we het maar stimuleren. Mocht er wel een eisprong optreden en ik word eerder ongesteld dan de genoemde vijf weken mag ik gelijk op de derde dag van de ongesteldheid beginnen.
Hoe gaat het met jou en de Clomid? Het laatste wat ik me kan herinneren was dat 50 mg niet goed aansloeg. Wanneer mag je met de volgende hogere dosis beginnen?
En jouw verhaal van het uit de weg gaan van zwangeren of net bevallen mensen is zo herkenbaar.

Schoonzus moet bevallen begin September. Ik ben oprecht blij voor haar, ondanks een paar stiekeme gemene steekjes onder water die ze geeft. Maar ergens knaagt het toch dat zij volgens eigen zeggen "super vruchtbaar" is en ik niet. Tot zover mijn geklaag, sorry
IMA, ga je er nog een test tegenaan gooien als het dit weekend uitblijft of gewoon wachten tot het bloed wel of niet begint te stromen op je NOD?
Fee fijn dat je je een stuk fitter voelt!
Ikina, die steek was een attentie van het lichaam: "Als je nu begint te klussen, zorg ik voor het eitje morgen."