abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130674605
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh en wat een leuke foto's allemaal O+

Skittles, 5 weken is wel lang zeg. Is dat met een reden? Ik kreeg meteen meds om het af te breken (na bloedtest).

Leuk om te lezen dat sommige merken aam je lichaam dat er wat gebeurt (in temp/gewicht/voelen van eisprong) lijkt me wel fijn om te weten dat het werkt!
Op de echo waren een aantal groeiende follikels te zien en aangezien ik vorige week vrijdag vanzelf ongesteld ben geworden, wil de gyn deze follikels een laatste kans geven door nog even te wachten. Als ze nog steeds zo koppig zijn, gaan we het maar stimuleren. Mocht er wel een eisprong optreden en ik word eerder ongesteld dan de genoemde vijf weken mag ik gelijk op de derde dag van de ongesteldheid beginnen.

Hoe gaat het met jou en de Clomid? Het laatste wat ik me kan herinneren was dat 50 mg niet goed aansloeg. Wanneer mag je met de volgende hogere dosis beginnen?
En jouw verhaal van het uit de weg gaan van zwangeren of net bevallen mensen is zo herkenbaar. :@ Schoonzus moet bevallen begin September. Ik ben oprecht blij voor haar, ondanks een paar stiekeme gemene steekjes onder water die ze geeft. Maar ergens knaagt het toch dat zij volgens eigen zeggen "super vruchtbaar" is en ik niet. Tot zover mijn geklaag, sorry :P

IMA, ga je er nog een test tegenaan gooien als het dit weekend uitblijft of gewoon wachten tot het bloed wel of niet begint te stromen op je NOD?

Fee fijn dat je je een stuk fitter voelt!

Ikina, die steek was een attentie van het lichaam: "Als je nu begint te klussen, zorg ik voor het eitje morgen."
pi_130674771
Ik vind het een beetje lastig om mijn nod nu te bepalen door de vorige lange cyclus. In het lijstje staat hij dus laat en ik wil proberen om dan pas te testen (als het dan nog nodig is). Maar als er dit weekend niks gebeurt wordt ik wel veel nieuwsgieriger denk ik :+
pi_130678406
Wat spannend hier allemaal. Ik lurk mee hoor!
pi_130683392
Ik kon niet wachten met testen tot dinsdag...
pi_130683542
En?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:16:30 #181
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130683552
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Ikina het volgende:
Ik kon niet wachten met testen tot dinsdag...
En toen en toen en toen?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130683649
Een nog heel licht tweede streepje! Niet foto waardig nog.. Maar voor ons wel te zien binnen de tijd :)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:19:47 #183
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130683699
*O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130683717
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:18 schreef Ikina het volgende:
Een nog heel licht tweede streepje! Niet foto waardig nog.. Maar voor ons wel te zien binnen de tijd :)
Alvast een heel voorzichtige *O* dan maar? Ik duim voor een mooie plakker Ikina :*
pi_130683817
Zeker een voorzichtige.. Zal blij zijn als ik de 6 weken en 3 dagen haal zonder een druppel bloed verlies.. Maar we gaan weer positief proberen te blijven. Dank jullie wel
pi_130683901
Een heel klein jompeltje dan alvast Ikina *O*
pi_130684005
Hopen op een plakker Ikina :*
pi_130684208
Wat een mooi beginnetje, hopelijk blijft ie nog 8 mnd plakken!
pi_130687668
Wat spannend Ikina!! Hopelijk gaat alles goed :)
pi_130694766
Spannend! Duim voor een plakker!
pi_130695062
Ik blijf hier nog wel even hangen. Ik ga echt nog niet een topic doorschuiven. Dat vind ik nog veel te eng. Ik hoop dat mijn streepjes snel donkerder worden.
Maar dank jullie wel allemaal :)

Ik duim voor de meiden die deze week streepjes gaan plassen!
pi_130695100
Ik kom weer meeposten hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus hopelijk ga ik toch weer snel door naar Z&G, en dan tegelijk met jullie :)
pi_130695271
Wat kan je gevoel toch kloppen, hè? In de week voor mijn mk wist ik het ergens eigenlijk ook al wel.. Nu heb ik expres vroeg getest, mocht het toch al snel misgaan dan weet ik iig dat mijn gevoel over het zwanger zijn idd klopte.

Alles komt goed! (is een beetje ons motto)
pi_130695523
Jee, wat een leuk en stom nieuws zo vlak na elkaar.

Voor ikina een voorzichtige felicitatie dus! Duimen voor een plakkertje!!

Wat rottig, Kwisted :{ En je hebt geen enkele twijfel? 'Welkom terug' dan maar, hopelijk gaan we dan volgende maand synchroon streepjes plassen!
pi_130695591
Wat ontzettend jammer Kwisted. Hopelijk snel weer een positieve test en bij je volgende verjaardag twee kleintjes bij je op bed. O+ (hoop niet dat ik nu een te moeilijk beeld schets...het was iets waarop ik zelf bij m'n eerste miskraam op hoopte, NOD was toen op m'n verjaardag).
pi_130695654
Och, wat jammer Kwisted! Had al wel gelezen dat je er niet gerust op was. Hopelijk verhuis je alsnog snel naar Z&G :)
  zondag 1 september 2013 @ 09:55:35 #197
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130695825
Ikina wat spannend! Duim voor een plakker! En een *O* voor jou!

Kwisted ahhh wat jammer! Wel fijn dat je er zelf niet heel verdrietig over bent... Hoop dat je snel weer door mag verhuizen naar t volgende topic. :*
pi_130696743
Kwisted :*
Dikke knuff voor jou.
pi_130699244
Kwisted wat jammer! Ik hoop dat je snel weer terug mag naar Z&G met een plakker :*

Ikina, ik juich voorzichtig met je mee, wat fijn voor je en wat spannend ook :)
pi_130699825
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 09:34 schreef Kursor het volgende:
Wat ontzettend jammer Kwisted. Hopelijk snel weer een positieve test en bij je volgende verjaardag twee kleintjes bij je op bed. O+ (hoop niet dat ik nu een te moeilijk beeld schets...het was iets waarop ik zelf bij m'n eerste miskraam op hoopte, NOD was toen op m'n verjaardag).
Nee hoor, geen moeilijk beeld. Dat zou fijn zijn inderdaad.

Vandaag wel best wel last van krampen. Voelt als een flinke ongesteldheid. Wel kut, want ik moet straks gewoon werken. En ik heb toch maar besloten om daar niks te zeggen erover. Dus dan maar een beetje mooi weer spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')