abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130646180
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:03 schreef Fee-nix het volgende:
Skittles succes! 5 weken wachten....pfff. Maar dan toch echt beginnen!

DM en toch vind ik t niet eerlijk dat jij de enige bent die met hem babietjes mag maken }:| ... Dat soort genen moeten gedeeld worden :P . (Die krullen ook!) Nouja, dan moet jij die taak maar op je nemen en heeeeeeeel veel baby's maken! ;)
_O-

nou als 1 van jullie nou een meisje maakt en de ander een jongen, dan huwelijk je die bij de geboorte gewoon uit! dat kan best anno 2013 :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_130647051
Bedankt Fee en DNM! En ach 5 weken heb ik er dan ook wel voor over. Mocht ik eerder ongesteld worden, dan mag ik gewoon eerder beginnen. Ik heb altijd geroepen graag een juli of augustus kindje te willen, dus daar klussen we dan maar op O-)

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

_O-

nou als 1 van jullie nou een meisje maakt en de ander een jongen, dan huwelijk je die bij de geboorte gewoon uit! dat kan best anno 2013 :Y)
_O- (en dan wel heul veel foto's maken O+ )
pi_130650371
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hoe is het met Dyre, Ikina en Kursor? Er komen weer wat nod's dichterbij..
Mijn NOD is nog bijna een week wachten hoor! ;) en ondanks dat het niet zo lekker ging (understatement), kunnen we wel hopen op streepjes. In m'n hoofd is het weer een beetje rustig en ben bezig met een plan, met hulp, om het daar omtrent zwanger worden/zijn rustig te houden.

Begin van de week nog een nieuwe vulling gekregen; de oude was er ineens uitgebroken. Minder is dat de tandarts een wortelkanaalbehandeling op 'korte termijn' wel belangrijk vindt, maar dat niet wil doen als ik zwanger ben. (Hij is op de hoogte van de zwangerschappen/miskramen en kwam er zelf mee.) Dus deze ronde afwachten en gelijk bellen voor een afspraak als het niet gelukt blijkt te zijn....anders hopelijk een klein jaar wachten nog.

Door te temperaturen weet ik wanneer mijn eisprong is, maar op basis van een paar cycli kan ik ook op basis van m'n gewicht zeggen wanneer die was. Tegelijk met de tempstijging loop ik echt leeg zeg...in een paar dagen ruim 1,5kg kwijt.
Fee-nix, wat ben jij warmbloedig :D! Of ik ben een ijskonijn ;)

Fazzoletti, lastig voor je dat je lijf niet meedoet. En moeilijk dat anderen zich ermee gaan bemoeien. Skittles, er gaat echt een begin komen, hoop dat je lichaam het oppakt. Mochten jullie behoefte hebben om over het spuiten en dergelijke te praten, er is nog een topic over de MMM (niet dat ik jullie hier weg wil hebben, maar misschien meer herkenning).
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:52:13 #154
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130652344
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

_O-

Uhmm ik snap hem niet zo goed... :@ . Bedoel je: dat ik dan een meisje moet maken en jij een jongen en dat we ze dan uithuwelijken :D? Of dat jij een jongen EN een meisje krijgt en dat 1 van de andere meiden hier een meisje maakt en nog iemand anders een jongen en dat we dan die allemaal aan elkaar uithuwelijken? :? _O- Volgens mij ben ik te ingewikkeld aan het denken :P. Maar sowieso, uithuwelijken aan jullie kindje: deal ;).

Kursor wat goed dat je hulp krijgt bij het rustig worden in je hoofd :* . En fijn dat het nu al wat helpt!
Ieuw wortelkanaalbehandeling, dat klinkt niet fijn. Hoop dat je weinig last van je mond hebt/krijgt, wat de timing van de behandeling ook gaat zijn.
Warmbloedig? Hihi, is dat zo? Vanochtend was de derde ochtend op een rij dat ik precies 37,0 graden was trouwens :D. Wat apart dat jij na je eisprong ineens gewicht verliest. Ben benieuwd of zoiets bij mij ook te zien is!
pi_130653017
Fee-nix, geen idee wat 'normaal' is hoor. Maar ter vergelijk mijn statistiekjes: eerste deel cyclus ~36.2/36.3 en dan in het tweede deel (na eisprong) 36.7-36.9 ongeveer. Jij zit nog aan het begin van je cyclus en zit nu al hoger dan ik na eisprong :D

Tja, en of dat gewicht toeval is, geen idee. Ik heb wel begrepen dat er een verband is, maar dat zou toch vochtverlies op een ander moment in de cyclus zijn had ik het idee.
pi_130653225
/lurker: ik zat ook altijd op jouw waardes kursor! Warmbloedig typje jij fee ;)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:10:45 #157
250838 Fee-nix
pi_130653440
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:06 schreef klavertje-4 het volgende:
/lurker: ik zat ook altijd op jouw waardes kursor! Warmbloedig typje jij fee ;)
Ben je me weer aan t bespioneren ;) hehehe.

O jemig, dan ben ik echt warmbloedig :D. Ben wel benieuwd hoe hoog m'n temp na de eisprong gaat zijn.
Maar t is ook gek (en fijn!), ik voel me de laatste tijd echt veeeel minder moe, heb meer energie, kan later naar bed (kon ik nooit tegen) en ik heb t ook nooit koud (terwijl ik echt een koukleum was). En t lijkt allemaal wel sinds ik van die zwangerschapsvitamines (van Kruidvat heb ik ze) slik. Zou het daardoor komen? Of gewoon doordat ik een betere conditie heb (ben ook aan t hardlopen namelijk, niet heel regelmatig, maar m'n conditie is wel heel erg verbeterd).
pi_130653820
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:52 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Uhmm ik snap hem niet zo goed... :@ . Bedoel je: dat ik dan een meisje moet maken en jij een jongen en dat we ze dan uithuwelijken :D? Of dat jij een jongen EN een meisje krijgt en dat 1 van de andere meiden hier een meisje maakt en nog iemand anders een jongen en dat we dan die allemaal aan elkaar uithuwelijken? :? _O- Volgens mij ben ik te ingewikkeld aan het denken :P
ik bedoelde dat bijv: jij een meisje maakt en DM een manneke en die 2 dan aan elkaar uithuwelijken ;)
mijn man en ik hebben allebei krullen dus ik heb heel goede hoop :D
S. 2014
J. 2016
pi_130653968
Getver fee-nix doe je wel voorzichtig? Straks word je nog kerngezond door die enge viezemientjes ;)

Maar even serieus hoor, wel heel fijn dat je je zo goed voelt!
pi_130654126
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:10 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ben je me weer aan t bespioneren ;) hehehe.

O-)
pi_130654211
Hopelijk helpt het je Kursor!

Hier ook wel krullengenen bij ons, lijkt me wel leuk, zo'n kleine krullebol.

En de zw-vitamines kunnen altijd een positieve uitwerking op je hebben natuurlijk, is grotendeels gewoon een multivit. Maar denk dat sporten ook vooral veel doet! (Daarover gesproken.. :@ :+ )
pi_130654360
ik was 1 en al krullie vroeger O+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:28:35 #163
250838 Fee-nix
pi_130654399
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik bedoelde dat bijv: jij een meisje maakt en DM een manneke en die 2 dan aan elkaar uithuwelijken ;)
mijn man en ik hebben allebei krullen dus ik heb heel goede hoop :D
Ohwwww wacht.... ik haal DM en jou altijd door elkaar! (DM en GM snappie). Stommmm :@ . Nu is ie helemaal duidelijk, hahaha!

DND ja dat zou toch wat zijn ;). Heeeeel fijn, echt! Ik kan me niet herinneren eigenlijk wanneer ik me voor t laatst zo fit heb gevoeld. De bevalling (keizersnee) van de tweede had er echt best wel ingehakt en ik heb nog heeeeeel lang middagslaapjes moeten doen (hij was al 1 jaar toen ik dat nog steeds deed... terwijl het echt m'n neus uit kwam). Dus jay voor fit zijn idd!

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef klavertje-4 het volgende:

[..]

O-)
Kom ook gezellig meeposten ;) O-) .

IMA ga eens gauw sporten jij! Is goed voor je eitjes! (verzin ik hier ter plekke :P ).
pi_130654585
Haha, ik fiets elke werkdag wel, dus het is niet dat ik niks doe. Maar hardlopen en andere sporten, dat komt er op het moment steeds niet van..
pi_130654876
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hoe is het met Dyre, Ikina en Kursor? Er komen weer wat nod's dichterbij..
Ik heb deze maand even een ik-probeer-er-niet-mee-bezig-te-zijn-maand. Vorige maand was (weer :@) een teleurstelling en ik wil die drama niet iedere keer :') Dus ik heb voor deze maand afgesproken even dat gedoe opzij te zetten en mezelf een maand rust in mijn hoofd te gunnen. Dat is zo goed gelukt dat ik ben vergeten op mijn ovutesten te plassen :D Mocht het deze ronde dus toevallig raak zijn, zou dat een geestige (maar nog steeds erg welkome) speling van het lot zijn.

Ik heb dus minder meegepost deze maand, maar ik lees nog steeds iedere dag wel wat mee.
En hoewel het deze maand dus waarschijnlijk niet raak is, brandt er nog steeds een zwangerschapstest in mijn laatje... Ik mag pas maandag testen van mezelf, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.

Lief dat je er naar vraagt :)
pi_130655096
Kan nog steeds wel gelukt zijn natuurlijk! Maar kan me voorstellen dat het fijn is om er wat relaxter mee om te gaan.

Dat doe ik zelf niet zo zeer trouwens, alleen voel ik deze maand dus niets (op m'n borsten na) en vorige maand wel honderd dingen. Terwijl ik er echt niet minder mee bezig was, dus ik weet niet wat er vorige maand tussen mijn oren zat en wat niet.
pi_130655415
Hier kijk ik de klok bijna vooruit naar dinsdag. Ik ben zo benieuwd! Ik dacht het ei op maandagochtend vroeg gevoeld te hebben (voelde wel anders dan normaal, korte steek en verder niks, normaal duurt het een uur of 4) en alleen geklust die avond en de volgende dag. Volgens de docu van tlc duurt het 24 uur voor het visje ver genoeg gezwommen is dus ik acht de kans klein. Maar volgens statistiek zou het ei dinsdag geweest zijn, oftewel goede kans. Overigens dan niet gevoeld. Afgelopen week flink verkouden incl hoofdpijn. Maar ik voel en zie dingen in en met mijn buik gebeuren die ik herken van vorige x. Maar wat met 6 weken over was kan natuurlijk ook eerder gebeuren. Om teleurstelling te voorkomen wil ik eigenlijk niet eerder testen. Ik heb dit keer trouwens 2v5 testen van de Etos, iemand ervaring mee?

Edit: ik duim voor je Dyre! Je weet maar nooit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ikina op 30-08-2013 22:52:52 (ik typ langzaam) ]
pi_130655668
krullies O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_130661086
Dank voor jullie lieve reacties :) vandaag voelde ik me al een stuk beter!

DNdromer, herkenbaar dat gevoel na het lezen van zo'n bericht, hier ook weer even
een reality check, ben een weekend weg met vrienden. 1 van de dames is 6 maanden zwanger en de ander kondigde aan ook zwanger te zijn. Ik moet dan echt wel even m'n gezicht in de plooi trekken om ze hartelijk te feliciteren :@

Maar goed, ik gun het iedereen van harte. Het is ook geen afgunst maar ik zou het gewoon mezelf ook zo gunnen :7

en ieder ander die aan't wachten is :*

[ Bericht 2% gewijzigd door Fazz op 31-08-2013 01:07:27 ]
pi_130661312
Oh en wat een leuke foto's allemaal O+

Skittles, 5 weken is wel lang zeg. Is dat met een reden? Ik kreeg meteen meds om het af te breken (na bloedtest).

Leuk om te lezen dat sommige merken aam je lichaam dat er wat gebeurt (in temp/gewicht/voelen van eisprong) lijkt me wel fijn om te weten dat het werkt!
pi_130665163
M'n borsten lijken ook weer terug te gaan naar normaal, dus dan zal ik zeker dit weekend wel aan de nieuwe ronde beginnen :{
pi_130669289
Leuke foto's!

Fee
Fijn dat je je zo goed voelt
Ik neem nog steeds bv/zw.schaps vitamines ivm 1x bv pd en voel me echt moe enz als ik ze niet inneem.

Op m'n oude temp kaart zie ik dat m'n gemiddelde temp 36,3 was en toen ik zwanger was bleef hij rond de 37graden. (vanaf dag 25)

IMA
Ik weet nog dat ik in eerdere rondes hele lijsten met symptomen had en toen t raak was had ik ze bijna niet. Dus wie weet! :*

Ik duim voor jullie :)
pi_130671597
IMA, ik heb echt geen idee of wel/geen spanning in je borsten iets zegt. Zou het niet net zo zijn als met wel/geen zwangerschapskwaaltjes, dat het over de uitkomst niets zegt? :* (ik heb zelf eigenlijk nagenoeg geen cyclus-gerelateerde kwaaltjes, mja, vroeger wakker na eisprong en wat bekkengezeur rond menstruatie, maar ik heb dan ook in het begin van een zwangerschap (drie keer dan, wie weet dat een volgende anders gaat) alleen last van (extreme) vermoeidheid en helaas ook bekkenpijn. Niks geen borsten, steekjes, hoofdpijn of dat soort fratsen.

Fee, fijn dat je een stuk beter in je vel zit. Sporten doet de meeste mensen wel goed, mij in ieder geval wel. Zie er al flink tegenop dat ik die uitlaatklep bij een zwangerschap weer voor lang moet missen en waarschijnlijk een tijd moet 'revalideren'. Maar zou het in jouw geval niet ook een zijn dat er meer duidelijkheid is omtrent je zoon J en dat hij nu met dagopvang op een goede plek zit? Dat dat je meer rust en ademruimte geeft? (En daarmee wil ik helemaal niet zeggen dat hij een lastig kind is, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.)
pi_130672010
Ja, dat weet ik ook niet eigenlijk. Het is ook bij iedereen anders, dus dat is lastig ;) Vorige maand had ik dus echt veel kwaaltjes, veel kramp, vlagen van misselijkheid, gespannen borsten (tot 1 a 2 dagen voor ik ongesteld werd) en ik was dus (voor mijn doen) best ruim overtijd (31d cyclus, daarvoor bijna altijd 26, hooguit 28). Maar dat was uiteindelijk niks.
Tot nu toe alleen tot een week geleden wat kramp gehad en m'n borsten zijn wat voller/gevoeliger (en lijken nu op hun retour), maar that's it. Vandaag dag 26 overigens.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:19:09 #175
250838 Fee-nix
pi_130674051
Dyre ik duim voor maandag! Fijn dat je zo relaxed was deze maand.

Ikina voor jou duim ik dan voor dinsdag ;).

GM ook al zulke schattige krulletjes.

Fazzoletti t lijkt me ook heel naar om steeds blij nieuws te moeten horen terwijl je zelf ook zo graag wilt!

IMA ik heb ook geen idee of je borsten er iets mee te maken hebben... Maar ik denk niet dat het per se iets is waar je het aan kunt aflezen. Ik heb in ieder geval in het begin nooit wat van mijn borsten gemerkt tijdens mijn zwangerschappen.

Kursor, ik snap je helemaal, hoor. En ik denk ook zeker dat dat wel een rol speelt in mijn lekkerder in mijn vel zitten. Geloof alleen bijna niet dat het echt zo'n ontzettend groot verschil maakt! Dus een deel van het succes schrijf ik ook toe aan sporten en vitamientjes ;).

Mijn temperatuurlijntje is eindelijk niet meer recht :P. Vanmorgen 36,9 gemeten. Dag 6 vandaag, dus verder nog niks spannends te melden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')