quote:
Mijn NOD is nog bijna een week wachten hoor!

en ondanks dat het niet zo lekker ging (understatement), kunnen we wel hopen op streepjes. In m'n hoofd is het weer een beetje rustig en ben bezig met een plan, met hulp, om het daar omtrent zwanger worden/zijn rustig te houden.
Begin van de week nog een nieuwe vulling gekregen; de oude was er ineens uitgebroken. Minder is dat de tandarts een wortelkanaalbehandeling op 'korte termijn' wel belangrijk vindt, maar dat niet wil doen als ik zwanger ben. (Hij is op de hoogte van de zwangerschappen/miskramen en kwam er zelf mee.) Dus deze ronde afwachten en gelijk bellen voor een afspraak als het niet gelukt blijkt te zijn....anders hopelijk een klein jaar wachten nog.
Door te temperaturen weet ik wanneer mijn eisprong is, maar op basis van een paar cycli kan ik ook op basis van m'n gewicht zeggen wanneer die was. Tegelijk met de tempstijging loop ik echt leeg zeg...in een paar dagen ruim 1,5kg kwijt.
Fee-nix, wat ben jij warmbloedig

! Of ik ben een ijskonijn

Fazzoletti, lastig voor je dat je lijf niet meedoet. En moeilijk dat anderen zich ermee gaan bemoeien. Skittles, er gaat echt een begin komen, hoop dat je lichaam het oppakt. Mochten jullie behoefte hebben om over het spuiten en dergelijke te praten, er is nog een topic over de MMM (niet dat ik jullie hier weg wil hebben, maar misschien meer herkenning).