abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130584888
Aww O+ wat hormonen al niet doen

Voor we het geslacht van S wisten, hadden we al een meisjesnaam en had ik al meisjes spulletjes gekocht.
In die week dat ik zwanger werd was ik ziek, hoge koorts en niets binnenhouden enzo. Toen had ik gedroomd over mijn oma & iets met een meisje (roze). Toen had ik niet verwacht zwanger te zijn omdat ik zo ziek was, maar dus toch een positieve test. En een meisje O+
pi_130586073
Even een vraagje.

Hebben jullie vlak voor menstruatie ook wel eens last van een gevoelige baarmoeder tijdens de seks?

Wat een vraag ook weer zo vroeg op de ochtend! Sorry ;)
pi_130586265
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even een vraagje.

Hebben jullie vlak voor menstruatie ook wel eens last van een gevoelige baarmoeder tijdens de seks?

Wat een vraag ook weer zo vroeg op de ochtend! Sorry ;)
Jup!

Ik krijg vandaag mn 1e vit b12 injectie, hopen dat de moeheid dan verdwijnt en dat mn libido weer een plekje krijgt, want nu vaak veel te moe om lieve dingen te doen... :@
No baby deze maand :P
S. 2014
J. 2016
pi_130586549
Het is natuurlijk gek om te gaan duimen voor je libido meid ;), maar ik hoop wel heel erg dat je je gauw wat beter gaat voelen!
pi_130588976
Hopelijk helpt het GM! Ben benieuwd hoe snel men verwacht dat je iets merkt.

DNdromer, geen idee, weet zelf nooit wanneer m'n menstruatie gaat komen :P

Zoe, welkom!

*Egopost*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:35:52 #106
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130589283
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef Fazzoletti het volgende:

Zoe, welkom!

*Egopost*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wat herkenbaar, je spoiler! Ik ken je verhaal niet maar ik gok PCOS (omdat je zegt dat je nooit weet wanneer je ongesteld wordt)? Dat heb ik ook (en endometriose)! Inmiddels heb ik een kindje maar ik wist ook echt zéker dat wij net degenen zouden zijn die nooit kinderen zouden krijgen ;(. Ik was zelfs al draagmoederschap aan het onderzoeken :@ :o(achteraf was ik toen al zwanger :') ). Gelukkig had ik het mis, en heb jij het vast ook mis :*
pi_130589296
quote:

Zoe, welkom!

*Egopost*

SPOILER
:* stomvervelend zijn zulke gedachtes!

Komt wel goed
S. 2014
J. 2016
pi_130589305
Kop op fazz! Volgens mij hebben alle wachtende meiden wel zulke gedachten, en de wereld zou heel leeg zijn als het echt zo was. Maar als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik z'n kop eraf willen bijten, mag best hoor.
Sla een volledig assortiment chocolade in en bouw je zelf helemaal in op de bank!
En dan mag je best wel op zwangere vrouwen mopperen vind ik.
pi_130589678
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:35 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Oh, wat herkenbaar, je spoiler! Ik ken je verhaal niet maar ik gok PCOS (omdat je zegt dat je nooit weet wanneer je ongesteld wordt)? Dat heb ik ook (en endometriose)! Inmiddels heb ik een kindje maar ik wist ook echt zéker dat wij net degenen zouden zijn die nooit kinderen zouden krijgen ;(. Ik was zelfs al draagmoederschap aan het onderzoeken :@ :o(achteraf was ik toen al zwanger :') ). Gelukkig had ik het mis, en heb jij het vast ook mis :*
Nee geen PCOS maar wat het wel is weet ik ook niet. M'n hormoonwaardes weken af wat het uitblijven van cyclus kon zijn. Nu net 1 ronde Clomid achter de rug, maar de dosis sloeg niet helemaal aan. We gaan volgende ronde weer proberen met een hogere dosis :)

Goed om te horen dat het dus heel herkenbaar is!! Ik hou me ook wel voor dat het goed komt (bij m'n moeder speelde het ook en ik heb toch echt broers ;) Maar soms nemen m'n gedachtes een loopje met me.

en als ik dan toch in de klaagmodus zit :P
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Fazz op 29-08-2013 14:29:12 ]
pi_130589850
Huh?! Das echt logica van een dood varken. Ben heel gelukkig getrouwd maar dat maakt echt geen verschil of het nou wel of niet zou lukken!

En is het niet zo dat de seks ophoud als je getrouwd bent? (Is niet zo hoor)
pi_130589945
:D Volgens mij bedoelen ze vooral dat als je samen bezig bent met de voorbereidingen dat je dan nader tot elkaar komt. Of zoiets 8)7
pi_130590039
Ik zou stiekem weg gaan en met z'n tweeën samen trouwen! Dan kom je pas nader tot elkaar! En dan later tegen die personen zeggen... het zou toch helpen?!
pi_130591512
Fazz
:*
Volgens mij geeft trouwen ook wel weer stress/spanning dus dat klinkt niet echt logisch. Opmerkingen van anderen waar je niet op zit te wachten zijn gewoon irritant. Denk maar lekker even aan jezelf & doe wat jij leuk vind.
Hoop dat je snel 2 streepjes plast :*
pi_130592270
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:00 schreef Fazzoletti het volgende:
:D Volgens mij bedoelen ze vooral dat als je samen bezig bent met de voorbereidingen dat je dan nader tot elkaar komt. Of zoiets 8)7
Hahahaha think again... Dr zijn in de maanden voor ons trouwen wel n paar momenten geweest dat ik zn kop van zn romp wilde trekken hoor :P :@

Een anders kan nooit weten hoe het met de romantiek is, dus daar zouden ze zich buiten moeten houden!

Overigens hou ik ontzettend veel van mn man hoor ;)
S. 2014
J. 2016
pi_130596889
De maanden voor ons trouwen waren nou niet de bepaald de meest romantische maanden. :') En de huwelijksnacht was vooral slapen. _O-

Hier wordt het deze ronde niks, denk ik. Wachten op menstruatie en dan op naar ronde drie.
pi_130597747
Vraagje:
Zaterdag op dag 8 een positieve ovu test. Zondag kramp en slijm die bij de vruchtbare dagen hoort.
Zondag en maandag negatieve ovu testen dus daarna niet meer getest. De kramp en slijm bleef aanhouden vandaar dat ik vandaag nog een test deed. Met middagurine is de ovulatietest net zo donker als die van zaterdag :? Hoe kan dit?
pi_130597812
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Zoë23 het volgende:
Vraagje:
Zaterdag op dag 8 een positieve ovu test. Zondag kramp en slijm die bij de vruchtbare dagen hoort.
Zondag en maandag negatieve ovu testen dus daarna niet meer getest. De kramp en slijm bleef aanhouden vandaar dat ik vandaag nog een test deed. Met middagurine is de ovulatietest net zo donker als die van zaterdag :? Hoe kan dit?
Al zwanger? O-)
pi_130597818
Na flinke kramp twee dagen geleden voel ik nu niks meer eigenlijk. Gaap alleen wat veel, maar misschien moet ik gewoon beter slapen. Heb er vandaag niet veel vertrouwen in dat er iets gaande is. Verwacht dan eigenlijk wel, ondanks de lange cyclus vorige maand, dat ik dit weekend ongesteld wordt ipv van volgende week.
pi_130598007
quote:
Vraagje:
Oh, dat is lastig.. Wat Lot zegt, je zou voor de zekerheid een zw-test kunnen doen, omdat de ovu-test daar op kan reageren. Anders weet ik het ook niet zo goed. Je zegt 'net zo donker', je gebruikt streepjestesten?
pi_130598177
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Oh, dat is lastig.. Wat Lot zegt, je zou voor de zekerheid een zw-test kunnen doen, omdat de ovu-test daar op kan reageren. Anders weet ik het ook niet zo goed. Je zegt 'net zo donker', je gebruikt streepjestesten?
Ik gebruik de ovu testen van sensitest.
Is een zw.schaps test niet erg vroeg op dag13?

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:42 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Al zwanger? O-)
Vast niet :+
pi_130598469
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:50 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ik gebruik de ovu testen van sensitest.
Is een zw.schaps test niet erg vroeg op dag13?

[..]

Vast niet :+
Ja, dat wel. Zou ook meer uitsluiten zijn. Ik heb niet heel veel verstand van ovu-testen. Gebruik je testen met streepjes? Die kunnen langere tijd een streep geven en dan gaat het meer om het verschil tussen dunne en dikke lijntjes. Dus een streep op zaterdag is niet per se een positieve test. Maar dat weet je zelf misschien nog wel beter dan ik :+
pi_130598497
Ja het zou wel erg vroeg zijn idd, maar je weet maar nooit. Was je menstruatie zoals gewoonlijk of misschien minder zwaar? Nouja, ik zou voor de zekerheid wel een zwangerschapstest doen denk ik :).
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:02:12 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130598654
quote:
Vraagje:
Het gebeurt soms dat er ondanks een LH-piek toch geen eisprong optreedt. Het kan dan best zijn dat je lichaam het dan na een paar dagen nog eens probeert. Of je bent zwanger ;).
KuikenGuppy
pi_130598686
IMA
Ja met streepjes idd. Zaterdag positief, zondag wit, maandag wit en vandaag ook echt positief.
Heb de ovu testen van een paar dagen geleden weggegooid omdat het me niet meer nuttig leek dus kan er ook geen foto van maken -O-

L0t
Vorige maand voelde ik na 7/8dagen dat de eisprong eraan zat te komen en werd ipv op dag 28 op dag 21 ongesteld.. Het bloeden heeft 4 dagen aangehouden. Was de eerste keer dat m'n cyclus 21dgn was.
Zw.schaps test was toen negatief..
pi_130598770
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het gebeurt soms dat er ondanks een LH-piek toch geen eisprong optreedt. Het kan dan best zijn dat je lichaam het dan na een paar dagen nog eens probeert. Of je bent zwanger ;).
Ik las wel iets over meerdere eitjes die kunnen rijpen maar niet allemaal springen? En soms dus wel springen? (kun je zo ook een 2eiige tweeling krijgen?)
In m'n familie komen erg veel meerlingen voor. Tweeling en drieling.
pi_130599373
Soms komt het wel eens voor dat je in 1 cyclus 2x een eisprong hebt... Sporadisch maar het komt voor, ik zou gewoon extra klussen :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_130599541
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soms komt het wel eens voor dat je in 1 cyclus 2x een eisprong hebt... Sporadisch maar het komt voor, ik zou gewoon extra klussen :Y)
2014 is het jaar van de tweelingen zie ik in Z&G :9

Haha zou (8> niet erg vinden, (nog) meer actie in bed.
pi_130599648
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ik geloof iedere maand 1 idd in Z&G
S. 2014
J. 2016
pi_130600545
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Die actie komt niet meer echt voor las ik in het volgende topic ;)
pi_130600762
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Die actie komt niet meer echt voor las ik in het volgende topic ;)
Welk topic?
pi_130601290
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Welk topic?
Ik denk dat ze het over Z&G heeft daar gaat het over het (gebrek aan) libido tijdens de zwangerschap
S. 2014
J. 2016
pi_130601706
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het over Z&G heeft daar gaat het over het (gebrek aan) libido tijdens de zwangerschap
Ja dat is wel herkenbaar. En na de bevalling :+
Dus geniet maar van het geklus :9
pi_130604223
Zoë23 in zwangerschap en geboorte hadden ze het net over laag libido tijdens zwangerschap.
pi_130608108
Ik las laatst over iemand die meerdere eieren verspreid over de cyclus had, zou zoiets ook zichtbaar zijn met ovutesten?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:15:58 #135
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130608310
DND volgens mij heb ik dat ook wel, dat m'n baarmoeder gevoeliger is aan het einde van een cyclus. Nooit echt bewust op gelet, maar nu je het zegt gaat er wel een belletje rinkelen.

GM hoop dat je libido terug keert als je wat minder moe bent!

Fazzoletti :* daar mag je best wel even over mopperen, hoor. Wel hoopgevend dat het bij je moeder ook goed is gekomen uiteindelijk :). En wat een rare opmerking van die vrienden!

Zoë wat apart! Wie weet twee eisprongen :o . Ga je er ook nog een zwangerschapstest tegen aan gooien?

Ik ben aan het temperaturen geslagen! Ben toch erg benieuwd op welke dag m'n ei precies komt :). Nu twee ochtenden gedaan en beide keren precies 37.0. We zullen zien hoe het verder gaat deze maand.
pi_130609942
Fee
Zw.schaps test was negatief vanavond maar dat had ik ook wel verwacht.
Volgend cyclus ga ik ook tempen. Misschien dan wat meer duidelijkheid over m'n eisprong enzo. Over 1-2 weken NOD.

Ben benieuwd fee, heb je ook een site of app die je gebruikt om de temp te noteren?
pi_130610062
Dames, even een vraagje... Wat doen jullie als jullie net geklust hebben? Gewoon eventjes rustig liggen? Of liggen met een kussen onder billen, of .... ?

Ben ik wel benieuwd naar :)
pi_130611312
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, even een vraagje... Wat doen jullie als jullie net geklust hebben? Gewoon eventjes rustig liggen? Of liggen met een kussen onder billen, of .... ?

Ben ik wel benieuwd naar :)
Volgens mij maakt het weinig uit. Toen ik in 2011 graag zwanger wilde worden ben ik ook eventjes in bed blijven liggen, billen omhoog etc. Maar die keer dat ik dat niet deed werd ik zwanger.
Deden ze vroeger ook niet denk ik :9 en toen waren de gezinnen ook groot haha
pi_130611621
Niks bijzonders.
Hier heb ik geen eisprong gevoeld, of hij is nog niet geweest en ik heb nog een onregelmatige cyclus. De vorige keer dat ik dácht dat het ik 'm voelde was het waarschijnlijk wat anders aangezien ik vier dagen te vroeg ongesteld werd daarvoor. :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:18:18 #140
250838 Fee-nix
pi_130614642
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:52 schreef Zoë23 het volgende:
Fee
Zw.schaps test was negatief vanavond maar dat had ik ook wel verwacht.
Volgend cyclus ga ik ook tempen. Misschien dan wat meer duidelijkheid over m'n eisprong enzo. Over 1-2 weken NOD.

Ben benieuwd fee, heb je ook een site of app die je gebruikt om de temp te noteren?
Ah, ja t zou ook wel vreemd zijn als je op dag 13 positief test :). Maar toch goed om het even uit te sluiten, voor je eigen gemoedsrust denk ik ;).

Ik gebruik de site www.fertilityfriend.com. Ben pas net bezig, maar tot nu toe vind ik het overzichtelijk.

Over wat ik doe als we net geklust hebben: ik blijf wel ietsjes langer dan normaal liggen. Maar niet veel. Volgens mij maakt het ook niks uit.
pi_130624789
Hoe is het met Dyre, Ikina en Kursor? Er komen weer wat nod's dichterbij..
pi_130626447
quote:
Hier een paar slechte dagen gehad; Ik had eigenlijk het idee dat ik weinig last had van de hormonen maar de laatste dagen ben ik niet te genieten , heb zelfs afspraken ontweken waar zwangere/net bevallen vriendinnen zouden zijn Ook wordt ik overvallen door gedachtes dat wij nu net het stel gaat zijn dat geen kinderen zal krijgen, aangezien zo'n beetje iedereen om ons heen ze al heeft en statistisch gezien zou er altijd iemand moeten zijn bij wie het niet lukt *zucht* ik hoop maar dat het over een paar dagen weer voorbij is en ik weer mijn rationele zelf ben
hihi wat een grap, heb net jou een kop op gegeven, lees ik net op facebook dat mijn nichtje weer zwanger is. ben in gevecht met een groen monster -O-
zondag is het 28 dagen geleden dat mijn spiraal eruit ging... er zal nou toch wel eens wat moeten gaan gebeuren? toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ben ik wel benieuwd naar
wij blijven even liggen, willen nog niet beginnen met benen omhoog en temperaturen enzo. eerst kijken of het gewoon wil lukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door DagenNachtdromer op 30-08-2013 10:34:43 ]
pi_130629634
DM
Is een maandje/tijdje tempen of ovutesten ook iets voor je? Kun je je cyclus wat in kaart brengen

Fee
Heb meer getest omdat ik door l0t haar reactie het toch ff wilde uitsluiten. Cyclus was vorige maand anders dan normaal. Soms zijn vrouwen gewoon ongesteld terwijl ze zwanger zijn (mijn moeder bijv was al 3mnd zwanger voor ze erachter kwam)
Sluit liever iets uit. Een zw.test is zo gedaan.

DN
Hoop dat je cyclus snel op gang komt
pi_130631226
Wil ik nu nog niet mee beginnen. Als het over nog niet gelukt is ga ik daarmee aan de slag.

MIjn papa en mama zijn dit weekend 40 jaar getrouwd, dus wij gaan zo een weekend naar duitsland met mijn ouders, broer+vriendin en mijn zus+man+kinderen.

MIjn beste vriendinnetje komt hier in huis op de beesten passen. O+

Onze grote lompe hond vindt sinds kort hele kleine kindjes erg leuk. HIj huppelt er dan op af, blijft op een afstandje zitten en als 't kindje dan zijn handje uitsteekt loopt hij er langzaam op af en ruikt even aan het handje. Als het kindje dan wil aaien blijft hij daar even rustig voor staan. Ouders geven vaak ook aan dat ze dat zo mooi vinden, hoe hij dat doet. In plaats van ze ondersteboven te lopen afgaan op de lichaamstaal van zo'n kleintje. Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe hij dat gaat doen met een kindje van onszelf. O+

SPOILER
Fazzoletti, ik kan me je gevoel wel voorstellen. Maar probeer er positief in te staan. Voor jullie komt er heus ook een kindje! :*

Dagennachtdromer, stom dat er nog niks gebeurt, ik duim voor je.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:58:18 #145
250838 Fee-nix
pi_130632015
DND hoop dat het snel op gang komt. En stom groen monster :P.

Zoë ja begrijpelijk hoor! Ik had het ook gedaan als ik jou was. Inderdaad ook omdat je cyclus al anders was.

DM veel plezier van t weekend! Honden... ik was er nooit bang voor, tot ik laatst ben gebeten door een heel grote. Heb nu een litteken en ben veel meer op mijn hoede voor honden. Maar ik kan me voorstellen dat dat met je eigen hond heel anders is en dat het ook heel leuk samen kan gaan met een kindje! Lieve foto.
pi_130633085
Ik ben niet bang voor honden, nooit geweest ook maar wel altijd op mijn hoede. Eigen hondjes ken ik goed en ik weet wat ik van ze kan verwachten. Bij een andere hond weet ik dat niet. De kinderen van schoonzusje zijn bang voor de honden, vooral voor de grote maar ook voor de kleine. De jongste is echt panisch. Gillen, krijsen en schoppen. Grote hond wordt daar erg onzeker van dus die twee komen voorlopig niet met elkaar in contact. Kleine hond is nauwelijk onder de indruk van zulk gedrag en dat gaat inmiddels goed met de oudste en redelijk met de jongste.

Mijn schoonvader is ook bang voor honden maar die van ons zijn wel welkom daar, schoonmoeder is dol op ze. Man was er ook bang voor, tot 7 jaar geleden.

Nu is 't zo.
SPOILER
Ik merk wel dat ik er deze cyclus minder mee bezig ben als vorige cyclus. Eerste keer en spannend en geen idee wat ik kon verwachten van m'n cyclus. Nu heb ik daar iets meer zekerheid over voor mń gevoel. Ik hoop wel dat 't zo'n korte cyclus blijft en regelmatig. Of snel zwanger. Dat kan natuurlijk ook. Als het klopt hebben we 2 dagen voor eisprong nog geklust. Toen werd m'n kies getrokken dus was de zin ver te zoeken. :')
pi_130634029
oh die kleine!!! wat is die schattig! is dat een teckel?

ik ben helemaal weg van teckels maar wij gaan (misschien voorlopig) geen hond doen. we hebben nu twee katten. misschien als die er niet meer zijn dat we dan weer even gaan kijken.mijn man vind het ook verstandiger om pas als we al een kind hebben (afkloppen ;)) een hond te nemen vanwege mogelijke jaloezie. dat gaat met de katten hier waarschijnlijk al strijd worden.
pi_130642323
DM wat een lieve foto's O+ .
De hond van mijn ouders vindt kinderen wel oké tot een bepaald punt. Ze moeten niet aan zijn botten komen of eten, maar voor de rest kan je alles doen.

Hier thuis een kitten van vermoedelijk april dit jaar. Gevonden in een doos en sindsdien mijn "kindje". Elke avond komt hij even om te knuffelen, de rest van de dag zwerft hij wat rond in huis. Ik hoop niet dat hij, mochten we een kindje krijgen, jaloers wordt..

Clomid is binnen! 5 weken wachten om te kijken of één van de groeiende eitjes die op de echo te zien was nog gaat rijpen en springen. Zo niet, dan met provera menstruatie opwekken en beginnen. :)
pi_130643705
Heel veel succes skittles!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:03:57 #150
250838 Fee-nix
pi_130644536
Skittles succes! 5 weken wachten....pfff. Maar dan toch echt beginnen!

DM en toch vind ik t niet eerlijk dat jij de enige bent die met hem babietjes mag maken }:| ... Dat soort genen moeten gedeeld worden :P . (Die krullen ook!) Nouja, dan moet jij die taak maar op je nemen en heeeeeeeel veel baby's maken! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')