Jup!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even een vraagje.
Hebben jullie vlak voor menstruatie ook wel eens last van een gevoelige baarmoeder tijdens de seks?
Wat een vraag ook weer zo vroeg op de ochtend! Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef Fazzoletti het volgende:
Hopelijk helpt het GM! Ben benieuwd hoe snel men verwacht dat je iets merkt.
DNdromer, geen idee, weet zelf nooit wanneer m'n menstruatie gaat komen![]()
Zoe, welkom!
*Egopost*Oh, wat herkenbaar, je spoiler! Ik ken je verhaal niet maar ik gok PCOS (omdat je zegt dat je nooit weet wanneer je ongesteld wordt)? Dat heb ik ook (en endometriose)! Inmiddels heb ik een kindje maar ik wist ook echt zéker dat wij net degenen zouden zijn die nooit kinderen zouden krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik was zelfs al draagmoederschap aan het onderzoeken
![]()
(achteraf was ik toen al zwanger
). Gelukkig had ik het mis, en heb jij het vast ook mis
![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef Fazzoletti het volgende:
Hopelijk helpt het GM! Ben benieuwd hoe snel men verwacht dat je iets merkt.
DNdromer, geen idee, weet zelf nooit wanneer m'n menstruatie gaat komen![]()
Zoe, welkom!
*Egopost*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stomvervelend zijn zulke gedachtes!
Komt wel goedS. 2014
J. 2016
Nee geen PCOS maar wat het wel is weet ik ook niet. M'n hormoonwaardes weken af wat het uitblijven van cyclus kon zijn. Nu net 1 ronde Clomid achter de rug, maar de dosis sloeg niet helemaal aan. We gaan volgende ronde weer proberen met een hogere dosisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, wat herkenbaar, je spoiler! Ik ken je verhaal niet maar ik gok PCOS (omdat je zegt dat je nooit weet wanneer je ongesteld wordt)? Dat heb ik ook (en endometriose)! Inmiddels heb ik een kindje maar ik wist ook echt zéker dat wij net degenen zouden zijn die nooit kinderen zouden krijgen. Ik was zelfs al draagmoederschap aan het onderzoeken
![]()
(achteraf was ik toen al zwanger
). Gelukkig had ik het mis, en heb jij het vast ook mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fazz op 29-08-2013 14:29:12 ]
Hahahaha think again... Dr zijn in de maanden voor ons trouwen wel n paar momenten geweest dat ik zn kop van zn romp wilde trekken hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:00 schreef Fazzoletti het volgende:
Volgens mij bedoelen ze vooral dat als je samen bezig bent met de voorbereidingen dat je dan nader tot elkaar komt. Of zoiets
Al zwanger?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Zoë23 het volgende:
Vraagje:
Zaterdag op dag 8 een positieve ovu test. Zondag kramp en slijm die bij de vruchtbare dagen hoort.
Zondag en maandag negatieve ovu testen dus daarna niet meer getest. De kramp en slijm bleef aanhouden vandaar dat ik vandaag nog een test deed. Met middagurine is de ovulatietest net zo donker als die van zaterdagHoe kan dit?
Oh, dat is lastig.. Wat Lot zegt, je zou voor de zekerheid een zw-test kunnen doen, omdat de ovu-test daar op kan reageren. Anders weet ik het ook niet zo goed. Je zegt 'net zo donker', je gebruikt streepjestesten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Zoë23 het volgende:
Vraagje:
Zaterdag op dag 8 een positieve ovu test. Zondag kramp en slijm die bij de vruchtbare dagen hoort.
Zondag en maandag negatieve ovu testen dus daarna niet meer getest. De kramp en slijm bleef aanhouden vandaar dat ik vandaag nog een test deed. Met middagurine is de ovulatietest net zo donker als die van zaterdagHoe kan dit?
Ik gebruik de ovu testen van sensitest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh, dat is lastig.. Wat Lot zegt, je zou voor de zekerheid een zw-test kunnen doen, omdat de ovu-test daar op kan reageren. Anders weet ik het ook niet zo goed. Je zegt 'net zo donker', je gebruikt streepjestesten?
Vast nietquote:
Ja, dat wel. Zou ook meer uitsluiten zijn. Ik heb niet heel veel verstand van ovu-testen. Gebruik je testen met streepjes? Die kunnen langere tijd een streep geven en dan gaat het meer om het verschil tussen dunne en dikke lijntjes. Dus een streep op zaterdag is niet per se een positieve test. Maar dat weet je zelf misschien nog wel beter dan ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik gebruik de ovu testen van sensitest.
Is een zw.schaps test niet erg vroeg op dag13?
[..]
Vast niet
Het gebeurt soms dat er ondanks een LH-piek toch geen eisprong optreedt. Het kan dan best zijn dat je lichaam het dan na een paar dagen nog eens probeert. Of je bent zwangerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Zoë23 het volgende:
Vraagje:
Ik las wel iets over meerdere eitjes die kunnen rijpen maar niet allemaal springen? En soms dus wel springen? (kun je zo ook een 2eiige tweeling krijgen?)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het gebeurt soms dat er ondanks een LH-piek toch geen eisprong optreedt. Het kan dan best zijn dat je lichaam het dan na een paar dagen nog eens probeert. Of je bent zwanger.
2014 is het jaar van de tweelingen zie ik in Z&Gquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soms komt het wel eens voor dat je in 1 cyclus 2x een eisprong hebt... Sporadisch maar het komt voor, ik zou gewoon extra klussen
Ik geloof iedere maand 1 idd in Z&Gquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
2014 is het jaar van de tweelingen zie ik in Z&G![]()
Haha zouniet erg vinden, (nog) meer actie in bed.
Die actie komt niet meer echt voor las ik in het volgende topicquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
2014 is het jaar van de tweelingen zie ik in Z&G![]()
Haha zouniet erg vinden, (nog) meer actie in bed.
Welk topic?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Die actie komt niet meer echt voor las ik in het volgende topic
Ik denk dat ze het over Z&G heeft daar gaat het over het (gebrek aan) libido tijdens de zwangerschapquote:
Ja dat is wel herkenbaar. En na de bevallingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over Z&G heeft daar gaat het over het (gebrek aan) libido tijdens de zwangerschap
Volgens mij maakt het weinig uit. Toen ik in 2011 graag zwanger wilde worden ben ik ook eventjes in bed blijven liggen, billen omhoog etc. Maar die keer dat ik dat niet deed werd ik zwanger.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, even een vraagje... Wat doen jullie als jullie net geklust hebben? Gewoon eventjes rustig liggen? Of liggen met een kussen onder billen, of .... ?
Ben ik wel benieuwd naar
Ah, ja t zou ook wel vreemd zijn als je op dag 13 positief testquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:52 schreef Zoë23 het volgende:
Fee
Zw.schaps test was negatief vanavond maar dat had ik ook wel verwacht.
Volgend cyclus ga ik ook tempen. Misschien dan wat meer duidelijkheid over m'n eisprong enzo. Over 1-2 weken NOD.
Ben benieuwd fee, heb je ook een site of app die je gebruikt om de temp te noteren?
hihi wat een grap, heb net jou een kop op gegeven, lees ik net op facebook dat mijn nichtje weer zwanger is. ben in gevecht met een groen monsterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef Fazzoletti het volgende:
Hier een paar slechte dagen gehad; Ik had eigenlijk het idee dat ik weinig last had van de hormonen maar de laatste dagen ben ik niet te genieten , heb zelfs afspraken ontweken waar zwangere/net bevallen vriendinnen zouden zijn Ook wordt ik overvallen door gedachtes dat wij nu net het stel gaat zijn dat geen kinderen zal krijgen, aangezien zo'n beetje iedereen om ons heen ze al heeft en statistisch gezien zou er altijd iemand moeten zijn bij wie het niet lukt *zucht* ik hoop maar dat het over een paar dagen weer voorbij is en ik weer mijn rationele zelf ben
wij blijven even liggen, willen nog niet beginnen met benen omhoog en temperaturen enzo. eerst kijken of het gewoon wil lukken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, even een vraagje... Wat doen jullie als jullie net geklust hebben? Gewoon eventjes rustig liggen? Of liggen met een kussen onder billen, of .... ?
Ben ik wel benieuwd naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fazzoletti, ik kan me je gevoel wel voorstellen. Maar probeer er positief in te staan. Voor jullie komt er heus ook een kindje!![]()
Dagennachtdromer, stom dat er nog niks gebeurt, ik duim voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik merk wel dat ik er deze cyclus minder mee bezig ben als vorige cyclus. Eerste keer en spannend en geen idee wat ik kon verwachten van m'n cyclus. Nu heb ik daar iets meer zekerheid over voor mń gevoel. Ik hoop wel dat 't zo'n korte cyclus blijft en regelmatig. Of snel zwanger. Dat kan natuurlijk ook. Als het klopt hebben we 2 dagen voor eisprong nog geklust. Toen werd m'n kies getrokken dus was de zin ver te zoeken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |