SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jaar na de bevalling werd ik weer ongesteld. Nu een aantal keer een cyclus van 28 dagen. De laatste 21 dagen? (nog niet eerder gehad) Voelde een week na menstru de eisprong al.
Deze maand ben ik dus de testen gaan doen en op dag8 had ik een positieve ovulatietesten en verder waren ze licht/ wit.
Is een pos.ovutest op dag 8 niet erg vroeg?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
Nee dat is niet heel erg vroeg maar gewoon helemaal op tijd.
Heb je gedacht aan NFP om zo je cyclus in de gaten te houden?
inclusief temperaturen, slijmcontrole etc dan kan je het echt goed meten
Je kan heel rustig op je rug gaan liggen toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Geen lichamelijke inspanning heeft de tandarts gezegd.
Wel verdorie.
Klinkt als een huwelijksreisbabyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 05:24 schreef Trebo het volgende:
Bij ons was het na 1x schieten raak![]()
nu 7 weekjes
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:02 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Je kan heel rustig op je rug gaan liggen toch?
Is juist goed, kunnen de zaadjes rustig naar boven zwemmen, zonder dat de zwaartekracht ze tegenwerktquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:25 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Thnx! Maarre... je moet mag me nog onderaan het rijtje zetten.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Is juist goed, kunnen de zaadjes rustig naar boven zwemmen, zonder dat de zwaartekracht ze tegenwerkt![]()
.
De buikpijn herken ik niet zo zeer van voor de eisprong, maar dat je richting de eisprong meer slijmverlies hebt klopt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Sinds m'n laatste menstruatie heb ik bijna elke dag wel even pijn in m'n buik, alsof je ongesteld moet worden. Nu sinds een paar dagen ook last van slijmverlies, net best wel veel.
Is dat een teken van een aankomende eisprong of is het gewoon 'gewoon'?
Dat is niet per definitie waar. Dat verschilt per persoon en de concentratie hormoon in je urine. Er KAN altijd een streepje zijn, maar bij mij waren de ovulatietesten bijvoorbeeld hagelwit behalve de paar dagen rond mijn ovulatie. Toen was er een heel vage schim van een streep te zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, maar lees hier altijd dat er in principe altijd een streepje is. Als de teststreep heel donker of even donker als de controlestreep is heb je je eisprong, daarna wordt het weer lichter.
Ok! Maar dan geldt dus sowieso dat je met streepjes-ovulatietesten over een langere periode moet testen, omdat het om het verschil gaat en niet om streep=streep zoals bij een zw-test?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie waar. Dat verschilt per persoon en de concentratie hormoon in je urine. Er KAN altijd een streepje zijn, maar bij mij waren de ovulatietesten bijvoorbeeld hagelwit behalve de paar dagen rond mijn ovulatie. Toen was er een heel vage schim van een streep te zien
Dat welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ok! Maar dan geldt dus sowieso dat je met streepjes-ovulatietesten over een langere periode moet testen, omdat het om het verschil gaat en niet om streep=streep zoals bij een zw-test?
Nee, dat bedacht ik me ook. En bij die test is het ook nog zo dat je bij een positieve uitslag wel wijzer bent, maar bij een negatieve nog niet. Want dan weet je nog niks. Is negatief 'duurt nog een week', of is negatief 'het stijgt wel, maar nog net niet genoeg'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:13 schreef Sleehakschoen het volgende:
Ik vraag me dan ook echt af hoe dat met die van Clearblue werkt, omdat je het dus eigenlijk niet kan zeggen als je niet kan vergelijken
quote:
Ik zie ze hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef Kwisted het volgende:
Wie heeft er hier haviksogen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |