Dat is niet per definitie waar. Dat verschilt per persoon en de concentratie hormoon in je urine. Er KAN altijd een streepje zijn, maar bij mij waren de ovulatietesten bijvoorbeeld hagelwit behalve de paar dagen rond mijn ovulatie. Toen was er een heel vage schim van een streep te zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, maar lees hier altijd dat er in principe altijd een streepje is. Als de teststreep heel donker of even donker als de controlestreep is heb je je eisprong, daarna wordt het weer lichter.
Ok! Maar dan geldt dus sowieso dat je met streepjes-ovulatietesten over een langere periode moet testen, omdat het om het verschil gaat en niet om streep=streep zoals bij een zw-test?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie waar. Dat verschilt per persoon en de concentratie hormoon in je urine. Er KAN altijd een streepje zijn, maar bij mij waren de ovulatietesten bijvoorbeeld hagelwit behalve de paar dagen rond mijn ovulatie. Toen was er een heel vage schim van een streep te zien
Dat welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ok! Maar dan geldt dus sowieso dat je met streepjes-ovulatietesten over een langere periode moet testen, omdat het om het verschil gaat en niet om streep=streep zoals bij een zw-test?
Nee, dat bedacht ik me ook. En bij die test is het ook nog zo dat je bij een positieve uitslag wel wijzer bent, maar bij een negatieve nog niet. Want dan weet je nog niks. Is negatief 'duurt nog een week', of is negatief 'het stijgt wel, maar nog net niet genoeg'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:13 schreef Sleehakschoen het volgende:
Ik vraag me dan ook echt af hoe dat met die van Clearblue werkt, omdat je het dus eigenlijk niet kan zeggen als je niet kan vergelijken
quote:
Ik zie ze hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef Kwisted het volgende:
Wie heeft er hier haviksogen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |