SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jaar na de bevalling werd ik weer ongesteld. Nu een aantal keer een cyclus van 28 dagen. De laatste 21 dagen? (nog niet eerder gehad) Voelde een week na menstru de eisprong al.
Deze maand ben ik dus de testen gaan doen en op dag8 had ik een positieve ovulatietesten en verder waren ze licht/ wit.
Is een pos.ovutest op dag 8 niet erg vroeg?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
Nee dat is niet heel erg vroeg maar gewoon helemaal op tijd.
Heb je gedacht aan NFP om zo je cyclus in de gaten te houden?
inclusief temperaturen, slijmcontrole etc dan kan je het echt goed meten
Je kan heel rustig op je rug gaan liggen toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Geen lichamelijke inspanning heeft de tandarts gezegd.
Wel verdorie.
Klinkt als een huwelijksreisbabyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 05:24 schreef Trebo het volgende:
Bij ons was het na 1x schieten raak![]()
nu 7 weekjes
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:02 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Je kan heel rustig op je rug gaan liggen toch?
Is juist goed, kunnen de zaadjes rustig naar boven zwemmen, zonder dat de zwaartekracht ze tegenwerktquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:25 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Thnx! Maarre... je moet mag me nog onderaan het rijtje zetten.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Is juist goed, kunnen de zaadjes rustig naar boven zwemmen, zonder dat de zwaartekracht ze tegenwerkt![]()
.
De buikpijn herken ik niet zo zeer van voor de eisprong, maar dat je richting de eisprong meer slijmverlies hebt klopt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Sinds m'n laatste menstruatie heb ik bijna elke dag wel even pijn in m'n buik, alsof je ongesteld moet worden. Nu sinds een paar dagen ook last van slijmverlies, net best wel veel.
Is dat een teken van een aankomende eisprong of is het gewoon 'gewoon'?
Dat is niet per definitie waar. Dat verschilt per persoon en de concentratie hormoon in je urine. Er KAN altijd een streepje zijn, maar bij mij waren de ovulatietesten bijvoorbeeld hagelwit behalve de paar dagen rond mijn ovulatie. Toen was er een heel vage schim van een streep te zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, maar lees hier altijd dat er in principe altijd een streepje is. Als de teststreep heel donker of even donker als de controlestreep is heb je je eisprong, daarna wordt het weer lichter.
Ok! Maar dan geldt dus sowieso dat je met streepjes-ovulatietesten over een langere periode moet testen, omdat het om het verschil gaat en niet om streep=streep zoals bij een zw-test?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie waar. Dat verschilt per persoon en de concentratie hormoon in je urine. Er KAN altijd een streepje zijn, maar bij mij waren de ovulatietesten bijvoorbeeld hagelwit behalve de paar dagen rond mijn ovulatie. Toen was er een heel vage schim van een streep te zien
Dat welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ok! Maar dan geldt dus sowieso dat je met streepjes-ovulatietesten over een langere periode moet testen, omdat het om het verschil gaat en niet om streep=streep zoals bij een zw-test?
Nee, dat bedacht ik me ook. En bij die test is het ook nog zo dat je bij een positieve uitslag wel wijzer bent, maar bij een negatieve nog niet. Want dan weet je nog niks. Is negatief 'duurt nog een week', of is negatief 'het stijgt wel, maar nog net niet genoeg'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:13 schreef Sleehakschoen het volgende:
Ik vraag me dan ook echt af hoe dat met die van Clearblue werkt, omdat je het dus eigenlijk niet kan zeggen als je niet kan vergelijken
quote:
Ik zie ze hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef Kwisted het volgende:
Wie heeft er hier haviksogen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bedankt allemaal voor het meejuichen!
Alle lieve meiden die nog wachten op een tweede streepje, heel veel succes! Hopelijk zie ik jullie allemaal snel in Z&G, want het is jullie allemaal gegund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:09 schreef Kwisted het volgende:
AAAH het is dus écht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Alle lieve meiden die nog wachten op een tweede streepje, heel veel succes! Hopelijk zie ik jullie allemaal snel in Z&G, want het is jullie allemaal gegund.Orgasmetheorie ftw! Ben er ook van overtuigd dat dat hier een significante bijdrage heeft geleverd aan het succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nogmaals feli!Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Check, en ik krijg een jongetjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:49 schreef Fee-nix het volgende:
Ben benieuwd of jullie dan jongetjes krijgen. Een andere theorie zegt namelijk dat een orgasme het milieu in je vagina basisch maakt en daar houden mannelijke zaadcelletjes van. Als je voor een meisje wil proberen, moet je volgens die theorie dus juist niet klaarkomen.
Ah, vandaar dat ik twee jongetjes heb!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:49 schreef Fee-nix het volgende:
Ben benieuwd of jullie dan jongetjes krijgen. Een andere theorie zegt namelijk dat een orgasme het milieu in je vagina basisch maakt en daar houden mannelijke zaadcelletjes van. Als je voor een meisje wil proberen, moet je volgens die theorie dus juist niet klaarkomen.
Zijn er ook nog mensen die dit kunnen ontkrachten, of zal ik maar vast blauw spul inslaan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik twee jongetjes heb!
Ja, ik! Hier ook liefhebber van de theorie, en gisteren opnieuw bevestiging gekregen dat ze echt een meisje is! Dus kijk maar uit met dat blauwquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die dit kunnen ontkrachten, of zal ik maar vast blauw spul inslaan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:09 schreef Kwisted het volgende:
AAAH het is dus écht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Alle lieve meiden die nog wachten op een tweede streepje, heel veel succes! Hopelijk zie ik jullie allemaal snel in Z&G, want het is jullie allemaal gegund.Duidelijk! Kwis, je bent zwanger! Nog zo'n mooie buik en nog zo'n mooie kindje op komst Nbgxzazzzzzzzz < E.lin wilde ook wat kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier voldoende orgasmes, maar jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:44 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Orgasmetheorie ftw! Ben er ook van overtuigd dat dat hier een significante bijdrage heeft geleverd aan het succes![]()
Nogmaals feli!
O dat is toch fijn om te horen... sex zonder orgasme vind ik niksquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:36 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, ik! Hier ook liefhebber van de theorie, en gisteren opnieuw bevestiging gekregen dat ze echt een meisje is! Dus kijk maar uit met dat blauw
Kwisted, van harte
Alsnog een felicitatie voor je jubileum!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:10 schreef Fee-nix het volgende:
En vandaag zou ik testen... op m'n 5 jarig huwelijksjubileum ()... maar helaas al de 3e dag van m'n ongesteldheid
.
Ik had gelezen dat orgasmes tijdens de conceptie en de innesteling ervoor zorgen dat je geen bbz krijgt (heeft hier gewerkt btwquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:44 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Orgasmetheorie ftw! Ben er ook van overtuigd dat dat hier een significante bijdrage heeft geleverd aan het succes![]()
Nogmaals feli!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |