Alsnog een felicitatie voor je jubileum!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:10 schreef Fee-nix het volgende:
En vandaag zou ik testen... op m'n 5 jarig huwelijksjubileum ()... maar helaas al de 3e dag van m'n ongesteldheid
.
Ik had gelezen dat orgasmes tijdens de conceptie en de innesteling ervoor zorgen dat je geen bbz krijgt (heeft hier gewerkt btwquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:44 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Orgasmetheorie ftw! Ben er ook van overtuigd dat dat hier een significante bijdrage heeft geleverd aan het succes![]()
Nogmaals feli!
oh jeetje, zo ben ik soms al! dan zou je me bij elkaar moeten kunnen vegen als ik zoveel hormonen in mijn lichaam krijg!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef Burdie het volgende:
Tijdens het eten... ik zit tegenover mijn man, kijk hem aan en begin zachtjes te huilen. Dus hij vraagt geschrokken: wat is er? En ik kan alleen maar uitbrengen: ik besef me net weer hoeveel ik van je hou-ou-ou .
ik heb drie zonen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die dit kunnen ontkrachten, of zal ik maar vast blauw spul inslaan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die dit kunnen ontkrachten, of zal ik maar vast blauw spul inslaan?
Ook dat wil helemaal niets zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Kimpossible het volgende:
De meter slaat aardig uit naar blauw dus! (Terwijl ik gevoelsmatig meer toetrek naar alles wat met meiskes te maken heeft. Zo heeft/had de meisjesnaam ook ineens veel meer prioriteit, terwijl de jongensalternatieven nog veel aandacht verdienen). Ik ben benieuwd!!
Dat is ongetwijfeld waar! Ik had wel gehoopt dat ik het al van te voren zou weten of zo, net als die vrouwen die ineens een bepaalde overtuiging hebben. Ik mis dat instinct denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ook dat wil helemaal niets zeggen
Wij dachten echt dat we het goed hadden, de oudste wist het ook helemaal zeker mijn ouders etc.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld waar! Ik had wel gehoopt dat ik het al van te voren zou weten of zo, net als die vrouwen die ineens een bepaalde overtuiging hebben. Ik mis dat instinct denk ik
Hier precies hetzelfde! Meisjesnaam, kaart en kamertje waren al helemaal uitgedacht. Terwijl ik niet écht het gevoel had, ik was er zelf niet van overtuigd dat het een meisje was. Werd er wel tot aangetrokken zeg maar. Maar toch echt en piemel hier! én orgasmequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Kimpossible het volgende:
De meter slaat aardig uit naar blauw dus! (Terwijl ik gevoelsmatig meer toetrek naar alles wat met meiskes te maken heeft. Zo heeft/had de meisjesnaam ook ineens veel meer prioriteit, terwijl de jongensalternatieven nog veel aandacht verdienen). Ik ben benieuwd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |