quote:Op zondag 8 september 2013 07:31 schreef Kursor het volgende:
Mijn dochter van drie, een ongelofelijke poppenmoeder, speelt geregeld dat ze een baby in haar buik heeft. Van de week ging het spel ineens anders... Niet alleen zij had een baby in haar buik, maar ik ook. Toen moest er natuurlijk een kus op m'n buik voor de baby.
OMG Kursor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms plast er iemand streepjes en dan schrik ik er gewoon van, dat het nu pas zover is. In mijn beleving hebben we het al samen meegemaakt ofzo. Kursus gefeliciteerd, wat gaaf, dat is echt zo'n duidelijk streepje!
(waarom sta je nog niet in het update topic, wil je niet?)
DIT!quote:Op zondag 8 september 2013 12:08 schreef Mevr_Mus het volgende:
Kursor, wat leuk en spannend! Het is je zooo gegund
spannend! Ga je testen of wacht je?quote:Op zondag 8 september 2013 09:53 schreef Zoë23 het volgende:
Volgens mijn app is m'n NOD morgen![]()
Een gemiddelde van 3maanden is 24dagen omdat ik 1x een cyclus van 21 dagen had. Ik ga er vanuit dat mijn NOD de 13e is (dag 28 dus). Voel nog helemaal geen naderende menstruatie.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zondagmiddagdutje![]()
DM, erg he? Ik las laatst ergens dat iemand schreef 'als je zere grote teen + zwanger googelt je nog steeds verhalen vindt van mensen die een zete teen hadden en zwanger bleken'
Haha, was ook een grapje om te zeggen dat je zooooveel symptomen kunt vinden die bij een zwangerschap passen (en bij 600 andere aandoeningen)quote:Op zondag 8 september 2013 16:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me wel heeel vergezocht.
Kijk eens aan ongeduldig, je moet toch wat geduldiger wordenquote:Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Ongeduldig het volgende:
Oh Kursor wat goed!!
Ik klaagde gisteren toch dat deze eerste cyclus na het stoppen met de pil zo lang duurde? Voor mijn gevoel dan, want ik weet best dat het lang kan duren voordat de boel weer op gang komt. Maar ik ben net ongesteld geworden! Ik zag het helemaal niet aankomen, had vooraf helemaal geen kwaaltjes, maar zodra ik bloed zag begon de buikpijn natuurlijk meteen![]()
Deze cyclus heeft dus 74 dagen geduurd. Laten we hopen dat de volgende wat korter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |