SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb totaal geen symptomen, enige dat ik snel emo of geprikkeld ben maarja, dat ben ik ook als ik ongesteld moet worden. Maar verder niets, dus heb niet kunnen hypochonderen en eigenlijk was ik ervan overtuigd dat deze ronde niks zou worden.
Maar we zijn weer een paar (zwaaaaaar vermoeiende maar erg leuke) dagen verder en zie.HOERA!!!!!!! Laat het zo besmettelijk zijn.. datzwangerschapsvirus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat fijn dat het dan toch zo als een cadeautje komt als je zo vermoeid niets meer verwacht
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik heb je er in gezet! (mijn eerste update, helemaal zelf uitgevonden hoe dat nou weer moetquote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef Kursor het volgende:
(Ik heb geen principiële bezwaren tegen het update-topic![]()
)
Nee hoor, is oud nieuws en ik vond geen update wel prima, lekker een beetje rustig en anoniem wennen. Maar jij staat er in! Het is officieel!quote:Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef Ikina het volgende:
Dankje marel! Ik kan geen update via mobiel plaatsen, anders had ik het voor je gedaan..
Ja bizar he! Ik test komende vrijdag met de clearblue test en als die ook positief aangeeft, dan schuif ik een topic op... Maar tot die tijd blijf ik hier nog lekker plakken, want het is nog wel errrrrg vroeg!quote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Kursor!!! Wat een heerlijk nieuws![]()
![]()
. Bijzonder dat je dochter het aanvoelde!
TAP, jij testte positief zowat een week voor je NOD?! Dat moet wel een superei geweest zijn![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 07:31 schreef Kursor het volgende:
Mijn dochter van drie, een ongelofelijke poppenmoeder, speelt geregeld dat ze een baby in haar buik heeft. Van de week ging het spel ineens anders... Niet alleen zij had een baby in haar buik, maar ik ook. Toen moest er natuurlijk een kus op m'n buik voor de baby.
Ja!!! Van harte gefeliciteerd meis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<duimerdeduim>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |