abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130951536
Fijn ongeduldig!
Nu op naar een wat kortere cyclus. ^O^
pi_130951552
Gefeliciteerd Kursor!! Helemaal top!!
  zondag 8 september 2013 @ 16:36:08 #253
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130952121
Kursor *O* wat fijn voor je, meis!!!! en wat een zenuwslopende paar weken ga je tegemoet :*
Ik ga heel hard voor je duimen dat dit een mooi, gezond kindje zal zijn, gun het je zo O+!
KuikenGuppy
pi_130954541
Kursor, gefeliciteerd *O* ik hoop dat deze zwangerschap zonder problemen gaat verlopen!
pi_130954735
Ik heb totaal geen symptomen, enige dat ik snel emo of geprikkeld ben maarja, dat ben ik ook als ik ongesteld moet worden. Maar verder niets, dus heb niet kunnen hypochonderen en eigenlijk was ik ervan overtuigd dat deze ronde niks zou worden.

Maar we zijn weer een paar (zwaaaaaar vermoeiende maar erg leuke) dagen verder en zie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_130954915
Echte streepjes! ^O^
pi_130955428
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb totaal geen symptomen, enige dat ik snel emo of geprikkeld ben maarja, dat ben ik ook als ik ongesteld moet worden. Maar verder niets, dus heb niet kunnen hypochonderen en eigenlijk was ik ervan overtuigd dat deze ronde niks zou worden.

Maar we zijn weer een paar (zwaaaaaar vermoeiende maar erg leuke) dagen verder en zie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOERA!!!!!!! Laat het zo besmettelijk zijn.. datzwangerschapsvirus.. :)

Wat fijn dat het dan toch zo als een cadeautje komt als je zo vermoeid niets meer verwacht O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130955752
Ik blijf nog even hangen hier hoor, tot ik vrijdag de clearblue test heb gedaan (dan is ook m'n NOD) :)
Tralalalaaa
pi_130956053
Whaaaaah wat een strepen!! Hoera!!
pi_130959098
Wat een ontzettend lieve reacties allemaal O+, doet ontzettend goed! Echt.

Symptomen, die heb ik zeer zeker (maar niet de o zo bekende pijnlijke borsten), wist ook eigenlijk wel dat een test positief zou zijn, maar durfde er toch niet op te rekenen. Het is niet zo tot het tegendeel bewezen is.

(Ik heb geen principiële bezwaren tegen het update-topic :D ;))

Reacties op anderen lukken nu even niet, ben kapot en d'r staat nog een berg strijkgoed te wachten.
pi_130962167
Kursor *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130962168
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef Kursor het volgende:

(Ik heb geen principiële bezwaren tegen het update-topic :D ;))

Ik heb je er in gezet! (mijn eerste update, helemaal zelf uitgevonden hoe dat nou weer moet *) )
pi_130962453
Als je dan toch bezig bent met een update... Ik sta er ook nog niet tussen (en ik vind dat het bij mij ook goed zal gaan!)

Dus eigenlijk is een plekje in die lijst een extra bevestiging ofzo..
pi_130962842
Haha, ga ik doen! (zal ik mezelf er ook met terugwerkende kracht in zetten? :P )
pi_130963262
Kursor!!! *O* *O*
Ik kreeg gewoon kippevel toen ik in het updatetopic jouw naam zag staan... het is je zó gegund!!
pi_130963345
*O* gefeli TAP en Kursor! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130963564
Kursor!!! Wat een heerlijk nieuws O+ *O* O+. Bijzonder dat je dochter het aanvoelde!

TAP, jij testte positief zowat een week voor je NOD?! Dat moet wel een superei geweest zijn :o _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130963605
Dankje marel! Ik kan geen update via mobiel plaatsen, anders had ik het voor je gedaan..
pi_130963984
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef Ikina het volgende:
Dankje marel! Ik kan geen update via mobiel plaatsen, anders had ik het voor je gedaan..
Nee hoor, is oud nieuws en ik vond geen update wel prima, lekker een beetje rustig en anoniem wennen. Maar jij staat er in! Het is officieel!
pi_130964779
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Kursor!!! Wat een heerlijk nieuws O+ *O* O+. Bijzonder dat je dochter het aanvoelde!

TAP, jij testte positief zowat een week voor je NOD?! Dat moet wel een superei geweest zijn :o _O_
Ja bizar he! Ik test komende vrijdag met de clearblue test en als die ook positief aangeeft, dan schuif ik een topic op... Maar tot die tijd blijf ik hier nog lekker plakken, want het is nog wel errrrrg vroeg!
Tralalalaaa
  zondag 8 september 2013 @ 23:15:35 #271
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130971904
Kursor, gefeliciteerd *O*

En TAP :o
Ik geloof niet in jinxen. En dus ga ik gewoon alvast voor je juichen *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_130976244
Kursor gefeliciteerd, wat schattig van je dochter die het al aanvoelde. Hopelijk is dat gelijk een teken dat deze zwangerschap goed mag verlopen.

Ikina gefeliciteerd

Tap gefeliciteerd
pi_130976414
Kursor, wat goed! *O* En wat spannend! :*

TAP, gefeliciteerd! *O*
Home is where the O+ is...
pi_130976773
Nou, d35, maar we kunnen door naar de volgende ronde..
Blijkbaar was de kramp die ik op d22 voelde een eisprong en niet een misschien-innesteling. En was de maand dus kansloos, want toen hebben we niks gedaan..
  maandag 9 september 2013 @ 07:49:48 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_130976937
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 07:31 schreef Kursor het volgende:
Mijn dochter van drie, een ongelofelijke poppenmoeder, speelt geregeld dat ze een baby in haar buik heeft. Van de week ging het spel ineens anders... Niet alleen zij had een baby in haar buik, maar ik ook. Toen moest er natuurlijk een kus op m'n buik voor de baby O+.

SPOILER
Ja!!! Van harte gefeliciteerd meis! *O*
<duimerdeduim>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')