Misschien aanwezigquote:-superGirl-
Wickedmen
Haan33
Matip
Chai
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Hugh_Myron
ikbennieuwopfok
madeliefff
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het verspreiden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ja nog steeds. Is dat een probleem dan?quote:
Ben je 28+ dan? Zo nee dan was je niet de oudste hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik voelde me te oud![]()
Ik dacht: jullie willen vast niet met twee oude dames praten. Sorry, volgende keer komen we erbij
Puur, ja puur, heel puurquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja nog steeds. Is dat een probleem dan?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:22 schreef -supergirl- het volgende:
Meet 3 zal begin oktober plaatsvinden.
In EINDJE
(Nooit meer Utrecht)
Vertel me meer!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik al om half 6 thuis was![]()
Het was ZO koud trouwens op de fiets. Hoe haal ik het in mijn hoofd geen jas aan te doen
Dat ik bij iemand geslapen hadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen je ouders vertelt?
Geen woord van gelogen toch?quote:
Was bij mijn moederquote:
ja toch ik zei ja ik kreeg kaolo ippa's xdquote:
Dat klopt nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
Maar haantje. Jij hebt wel echt een serieus alcoholprobleem. Kan dat kloppen?
-supergirl- en haan33:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom? Hij heeft toch genoeg?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb genoeg bier liggen, niks alcoholprobleemquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou nog ontkennen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg bier liggen, niks alcoholprobleem
Heb je nog gehosseldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik al om half 6 thuis was![]()
Het was ZO koud trouwens op de fiets. Hoe haal ik het in mijn hoofd geen jas aan te doen
Dafuqquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen was echt een topmeet!! Haan, dat baardje zou ik weglaten, die vlechtjes van die donkere jongen waren ok, maar het rode petje is een beetje té (zeker voor in een tapastent), sg: ondanks dat ik je blond had voorgesteld zag je er erg leuk uit. Madjack, gelijk die wodka onder sg dr neus duwen toen ze aankwam op Utrecht cs was een beetje overdreven! Mahl: volgende keer mag je wel gewoon hoi zeggen. Voor de jongen met het grijze vestje en het blonde haar: voor jou geldt het zelfde!
Nou toedeloe jongens, was leuk jullie gezien te hebben!
Edit: ik hoor net dat Micson de blonde was, nou Micson: volgende keer hoef e niet zo stiekem te doen.![]()
Volgende week wordt er een nieuw meettopic geopend (niet door mij ik ben een slechte met dingen regelen) voor een meet in Eindhovenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:42 schreef Mikezor het volgende:
Doe volgende keer in Nijmegen of Eindhoven! en graag op een vrijdag.
Dan ben ik er zeker weten bij!
Ik regel die shit wel, vorige keer is alles goed gegaan door mijn whatsapp-groepjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgende week wordt er een nieuw meettopic geopend (niet door mij ik ben een slechte met dingen regelen) voor een meet in Eindhoven
Ik ken eindhoven best goed als je hulp nodig hebt zeg het maar!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgende week wordt er een nieuw meettopic geopend (niet door mij ik ben een slechte met dingen regelen) voor een meet in Eindhoven
Dit keer heeft ze geen jongetjes ontmaagd.quote:
Nee er is al een user die met het plan kwam. Je ziet het volgende week welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:44 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ik ken eindhoven best goed als je hulp nodig hebt zeg het maar!
Ik ben sowieso aanwezig bij de meet
Donderdag dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:45 schreef Geelman het volgende:
Wel een graag op een normale dag a.u.b.
Gay...quote:
Ja, studenten-OVquote:
Donderdag is daar geen fuck te doen..quote:
donderdag studentenavondquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Donderdag is daar geen fuck te doen..
En mensen moeten ook werken/school
Je kunt het beter op een vrijdag doen dan.
Ik kan gewoon gratis nachtbussen pakkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Probleem van (club) meets is dat je OF de hele nacht moet doorhalen OF vroeg weg moet als je de laatste trein nog wil pakken.
Gewoon met de auto gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Probleem van (club) meets is dat je OF de hele nacht moet doorhalen OF vroeg weg moet als je de laatste trein nog wil pakken.
Ik had vorige keer genoeg te doen daar op donderdagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Je had beter voor dat eerste kunnen kiezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Mannen hosselen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had vorige keer genoeg te doen daar op donderdag
Ik heb niks gemist zo te horen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je had beter voor dat eerste kunnen kiezen
Ja dat heb ik sowieso als ik ergens anders uitga en geen slaapplek heb, omdat provinciaaltje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ewa stacks on deck tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef tetouaribo het volgende:
Volgende keer gewoon nijmegen. Dat is het beste voor iedereen.
Haan was wel eens bij mij thuis, begon die ongevraagd de wijn van m'n moeder op te zuipen hihaho.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
Nee, dat is niet waarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Haan was wel eens bij mij thuis, begon die ongevraagd de wijn van m'n moeder op te zuipen hihaho.
Zegt genoeg lijkt mij.
Kijk, jij begrijpt hoe het leven werkt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Mikezor het volgende:
[..]
M'n zus was ziedend man. Ze zei na afloop dat ze de politie had willen bellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:50 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar
Jij zei: 'pak maar'
Goed idee, ik woon er zelf! en ken alle kroegenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef tetouaribo het volgende:
Volgende keer gewoon nijmegen. Dat is het beste voor iedereen.
Ik kom er ook vandaan. Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Goed idee, ik woon er zelf! en ken alle kroegen
18 bijna 19, jij?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik kom er ook vandaan. Hoe oud ben je?
pittige zusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
M'n zus was ziedend man. Ze zei na afloop dat ze de politie had willen bellen.
huh?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
M'n zus was ziedend man. Ze zei na afloop dat ze de politie had willen bellen.
Netjes.quote:
Liever Eindhoven. Maar Nijmegen zou ik misschien ook wel gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:54 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Netjes.
Zijn er meerdere mensen uit Nijmegen of omgeving wie misschien wel een meet willen in nijmegen?
Niet dat ik het weet. Maar zullen er vast wel zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:54 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Netjes.
Zijn er meerdere mensen uit Nijmegen of omgeving wie misschien wel een meet willen in nijmegen?
Eindje is beter,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Liever Eindhoven. Maar Nijmegen zou ik misschien ook wel gaan
Kom dan naar Nijmegen! daar is ook veel te doen en lekker gezellig en overzichtelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Liever Eindhoven. Maar Nijmegen zou ik misschien ook wel gaan
Iemand had al gezegd, gratis coke en pillen als we in eindje meetenquote:
We gaan naar eindhoven dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:58 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Iemand had al gezegd, gratis coke en pillen als we in eindje meeten
Fuck coke en pillen, ik heb leuke contacten in nijmegen (sletjes)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:58 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Iemand had al gezegd, gratis coke en pillen als we in eindje meeten
deze man weetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Fuck coke en pillen, ik heb leuke contacten in nijmegen (sletjes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
Eindhoven is beter en ook gezellig!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:56 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Kom dan naar Nijmegen! daar is ook veel te doen en lekker gezellig en overzichtelijk.
Seks prefereren boven drugsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef Mikezor het volgende:
[..]
fixedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Seks prefereren boven gratis drugs
ik zit op FOK!, iedereen is hier maagdquote:
Fokkers zouden wel goede moslims kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik zit op FOK!, iedereen is hier maagd
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik zit op FOK!, iedereen is hier maagd
Ok, politie was overdreven, maar ze was wel boos.quote:
moslims mogen niet rukkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Fokkers zouden wel goede moslims kunnen zijn
Daar heb je gelijk in, dankje nog voor de patatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Fokkers zouden wel goede moslims kunnen zijn
Waarom was jij er niet gisteren?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:06 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben een groot voorstander van Haan zijn drinkgewoonten.
Ga jij anders naar Nijmegen, gaat de rest gewoon eindje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Regel dit keer wat sos danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:10 schreef Micson het volgende:
Ga jij anders naar Nijmegen, gaat de rest gewoon eindje.
Micson zou het regelen zei die gisterquote:
Oké, je had er gister bij moeten zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie mogen best nog even napraten over de meet maar dus napraten over de meet. Dingen over drugs regelen en dat soort onderwerpen zien we liever niet.
Frank duldt geen concurrentie. fok is zijn dealgebiedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie mogen best nog even napraten over de meet maar dus napraten over de meet. Dingen over drugs regelen en dat soort onderwerpen zien we liever niet.
Frank is the one who knocks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Frank duldt geen concurrentie. fok is zijn dealgebied
Ook voor mij is het recessie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Frank duldt geen concurrentie. fok is zijn dealgebied
Als ik die verhalen zo hoor ben jij er het grootste gedeelte van de meet ook alleen maar lichamelijk bij geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Oké, je had er gister bij moeten zijn
Ik moest: Jullie mogen best nog even napraten over de meet maar dus napraten over de meet'' wel 3x nalezen
Ik was aardig bezopen ja, Madjack kon er ook wat vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik die verhalen zo hoor ben jij er het grootste gedeelte van de meet ook alleen maar lichamelijk bij geweest.
Het grootste gedeelte was hij er eigenlijk niet bij..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook voor mij is het recessie.
[..]
Als ik die verhalen zo hoor ben jij er het grootste gedeelte van de meet ook alleen maar lichamelijk bij geweest.
Ik was om half 5 al aan het meeten met madjackquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte was hij er eigenlijk niet bij..
De meet begon officieel pas 20.00. Dat jij om half 5 al in je eentje rondjes gaat lopen in Utrecht heeft verder weinig met de meet te maken. En ik moest naar een bepaald stationquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik was om half 5 al aan het meeten met madjack
Dat jij nou opeens iedereen gaat appen: 'IK ZIE GEEN TREINEN'
die dingen rijden elke 3 minuten man
Ik zeg toch dat ik met madjack was?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De meet begon officieel pas 20.00. Dat jij om half 5 al in je eentje rondjes gaat lopen in Utrecht heeft verder weinig met de meet te maken. En ik moest naar een bepaald station
Dat kan je best zeggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik met madjack was?
quote:
quote:
Maar ga je die vlechtjes langer laten groeien?quote:
Denken dat haan nog leeftquote:
WAT PRAAT JIJ OVER ME MOEDER WACHT MAAR IK KOM JE HALEN!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Denken dat haan nog leeftZijn moeder post gewoon met zijn account.
Ah vet irritant die standaard piquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
WAT PRAAT JIJ OVER ME MOEDER WACHT MAAR IK KOM JE HALEN!
Oeh! Minimeet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
WAT PRAAT JIJ OVER ME MOEDER WACHT MAAR IK KOM JE HALEN!
Eerst je moeder neuken, moment.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:34 schreef Hallojo het volgende:
Ik zet het bier vast koud. Hoe laat kom je?
Jep, niet in de gracht gevallen gelukkig.quote:
Kwart over 7, viel best mee, hoefde zowel op Rotterdam CS en bij Lombardijen niet langer dan 5 minuten te wachten. Moet jij niet naar school of zo?quote:
Doe haar gelijk even de groeten van me.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Doe haar gelijk even de groeten van me.
Ja moet zo weg. Dat wordt weer niks met mij op school vandaagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Jep, niet in de gracht gevallen gelukkig.
[..]
Kwart over 7, viel best mee, hoefde zowel op Rotterdam CS en bij Lombardijen niet langer dan 5 minuten te wachten. Moet jij niet naar school of zo?
Ga dan gewoon niet. Naar school gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja moet zo weg. Dat wordt weer niks met mij op school vandaag
Uitkeringshipster gespotquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ga dan gewoon niet. Naar school gaan
1e week man. Vandaag voor het eerst praktijkles en dat is juist het leukstequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ga dan gewoon niet. Naar school gaan
Ga kijken hoe lang het is als ze eruit gaan en als het lang genoeg is zet ik dreads.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Maar ga je die vlechtjes langer laten groeien?
Komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja moet zo weg. Dat wordt weer niks met mij op school vandaag
Waarom ga gewoon kaal. Of hou je vlechtjes. Waarom dreads!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ga kijken hoe lang het is als ze eruit gaan en als het lang genoeg is zet ik dreads.
[..]
Komt vast wel goed.
Geen uitkering trekkenquote:
Kaal hou ik niet zo van. Al kan ik dan eindelijk op de bar gaan staan dansen bij "Ik wil seks met die kale." Wat is er mis met dreads?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom ga gewoon kaal. Of hou je vlechtjes. Waarom dreads!
Ik ben -supergirl- en wil graag...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Kaal hou ik niet zo van. Al kan ik dan eindelijk op de bar gaan staan dansen bij "Ik wil seks met die kale." Wat is er mis met dreads?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Kaal hou ik niet zo van. Al kan ik dan eindelijk op de bar gaan staan dansen bij "Ik wil seks met die kale." Wat is er mis met dreads?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denk je dat je dan geen 15 meer lijkt ofzo?
Nee koos look.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij houdt meer van de jeugdige look he?
Goedso, blijf jij maar thuisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:49 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee koos look.
btw mensen meeting nog een keer !?
- NEE
Ik voelde mij onprettig bejegend door jouw opmerkingen jegens mij, derhalve ben je altijd welkomquote:
Huh hoezo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:51 schreef hardcoregek het volgende:
Wat een huilies allemaal tegen Haan sjongejonge
Heb het ff verbeterdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik voelde mij onprettig bejegend door jouw opmerkingen jegens mij, derhalve ben je altijd welkom
Was ook ronduit kut geregeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:52 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Heb het ff verbeterddat op deze manier ik geen meeting wil
tegen wie praat je?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:53 schreef hardcoregek het volgende:
Nou ja gezeur over dat hij niet liet weten dat hij wegging etc
Ja en ik had veel meer dingen open verwacht enz. Dat is best balenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
Was ook ronduit kut geregeld
Vorige keer ging het veel beter
Volgende keer moeten we in een café afspreken en kunnen we daarvoor een hapje etenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:53 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja en ik had veel meer dingen open verwacht enz. Dat is best balen
Ik had "vermist" al gebeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:53 schreef hardcoregek het volgende:
Nou ja gezeur over dat hij niet liet weten dat hij wegging etc
Dankje, wilde ik even weten.quote:
ik hoorde al ibahesj over vliegen mar ik dacht is voor piye die heeft weer rwina of ovtje gezet xdquote:
ik woon daar ook man gouda, waddinxveen jeweetoch wingerd north-sidequote:
Ik zei dat ik weet waar hun huis woont en ze nog wel op kom zoeken in Hilversum.quote:
Ai Ai Gouda is half uurtje rijden vanaf mijn huisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik woon daar ook man gouda, waddinxveen jeweetoch wingerd north-side
Hoezo?quote:
Wees blij dat je nog leeft...quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik hoorde dat supergirl een spraytanwijfje (vies nepbruin dus) was met lange roze nepnagels, wie kan dit bevestigen? gr gr
Gisteravond dacht ik "Damn eigenlijk ben ik best licht.quote:
Ik hoorde dat supergirl een spraytanwijfje (vies nepbruin dus) was met lange roze nepnagels, wie kan dit bevestigen? gr gr
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Gisteravond dacht ik "Damn eigenlijk ben ik best licht."
Je bent geen neger, je hebt te lang in de zon gelegen Gquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Jij en licht, grapjas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
In elk geval geen helder licht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kwam gister op Utrecht centraal een blanke neger tegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je bent geen neger, je hebt te lang in de zon gelegen G
Je hebt toch weleens een foto van sg gezien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk voor iemand met een spraytan bedoel je?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk voor iemand met een spraytan bedoel je?
post eens?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens een foto van sg gezien?
Verderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb op dit gebied geen vergelijkingsmateriaal, ken verder geen meisjes met spraytan (denk ik).
Nee, daarom vraag ik het he.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens een foto van sg gezien?
Je kan het.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
pffff dan zou ik door haar pohi moeten gaan zoeken
langer dan 2min ga ik dat niet doen
En niet eens hoi zeggen. Autist.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:37 schreef Piye het volgende:
Ik zag ZarB nog zitten trouwens. Best een lekker wijf voor iemand met haar handicap.
Serieus?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:37 schreef Piye het volgende:
Ik zag ZarB nog zitten trouwens. Best een lekker wijf voor iemand met haar handicap.
Je zag dat meisje niet dat 3 tafels verderop onder de tafel zat?quote:
Waar was jij dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef CristinaYang het volgende:
Als ik dit zo lees voel ik me bijna verplicht om bij de volgende meet weer te helpen organiseren, om te zorgen dat het dan geen teringbende wordt
Ander feestje. Het gaat zelfs mij te ver om RL vrienden af te zeggen voor FOK!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waar was jij dan?
Haan's dronkenschap valt niet te organiseren.
Het klopt allemaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ander feestje. Het gaat zelfs mij te ver om RL vrienden af te zeggen voor FOK!
Maar vertel eens, hoeveel klopt er van het geblaat van die ZarB enzo? Hebben die daadwerkelijk zitten spieden?Ik wil wel graag gedetailleerdere beschrijvingen, desnoods in DM
Ja laat is ff zien danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
Er werd het nog door mij klasgenootjes gevraagd waar en hoe ik mij liet bruinen en dat het ze mooi is en dat ze het ook willen. Dus zal wel meevallen met lelijk
Dat zijn van die nerdjes die denken bij 1 van die 2 jochies in het broekje te komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wat is dit dan?
Iemand van de meet heeft gewoon info doorgegeven. Kan me niet voorstellen dat iemand zo triest is om daar te gaan zitten observeren
Niks van aantrekkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
Er werd het nog door mij klasgenootjes gevraagd waar en hoe ik mij liet bruinen en dat het ze mooi is en dat ze het ook willen. Dus zal wel meevallen met lelijk
Onzekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
Je zit op het mbo toch? Dan neem ik dat al niet serieus gr.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
Steek een joint in je oor bitchquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zit op het mbo toch? Dan neem ik dat al niet serieus gr.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie het nut daar niet van in, dus nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Steek een joint in je oor bitch
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zit op het mbo toch? Dan neem ik dat al niet serieus gr.
Steek een koekje in je oor bitch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Zomaar die haat.Ken genoeg mooie mbo-meisjes.
True, maar dat zijn wel meestal van die tan/bondkraagje typjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Zomaar die haat.Ken genoeg mooie mbo-meisjes.
Wacht even, eerst die joint eruit halen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Steek een koekje in je oor bitch.
Ja, maar als ze er leuk uitzien, zien ze er leuk uit. Spraytan en bontkraagje of niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True, maar dat zijn wel meestal van die tan/bondkraagje typjesdus dat 'mooi vinden' is relatief.
Heeft ze vast wel, incluis onmenselijk grote hoepelringen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar als ze er leuk uitzien, zien ze er leuk uit. Spraytan en bontkraagje of niet.
Ik dacht trouwens nog "Volgens mij zou een bontkraagjas SG wel goed staan."
It's funny cause it's true.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft ze vast wel, incluis onmenselijk grote hoepelringen.
Ja, ik zie het netquote:
Psssstquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar als ze er leuk uitzien, zien ze er leuk uit. Spraytan en bontkraagje of niet.
Ik dacht trouwens nog "Volgens mij zou een bontkraagjas SG wel goed staan."
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
Ik heb thuis een winterjas met bontkraag
nickelson zeker?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
waar blijft die foto vn je tan danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
goedkope hondenbont neem ik aan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee bah geen vuilniszakkenjas. Lelijk man. Gewoon leer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
SG heeft weerloze zeehondjes dood laten knuppelen voor haar jasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt of nep bont is. Ik hoop echt dat het nep is
Oh op die foto's van je. Van die grote oorbellen ookquote:
Pussyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik zou komen.
Dat is anders dan spraytan F_Dquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben ook lekker zomers bruin. Niets mis mee.
linkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh op die foto's van je. Van die grote oorbellen ook
Nee maar als een van de KLB-bazen ben je het eigenlijk aan je stand verplicht om je gezicht te komen laten zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik zou komen.
Daar wordt je oranje door geloof ik he in plaats van bruin.quote:
Als je het vaak doet wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar wordt je oranje door geloof ik he in plaats van bruin.
Op die link van 2Nutz vind ik het ook alles meevallen, volgens mij best wel aardig, wel erg jong maar goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je het vaak doet wel.
Maar volgens mij ziet sg er leuk uit van wat ik gezien heb
Je had je dus flink uitgesloofd voor de meetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef -supergirl- het volgende:
Ik schrok vanochtend toen ik wakker werd want die achterlijk lange nagels zaten er nog op.en ik heb praktijk toch. Diertjes aaien. Dat gaat niet met die dingen.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had je dus flink uitgesloofd voor de meet
en out of the fok leaguequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op die link van 2Nutz vind ik het ook alles meevallen, volgens mij best wel aardig, wel erg jong maar goed.
Nee tegenwoordig is dat niet meer zo Frankie. Gewoon bruinquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar wordt je oranje door geloof ik he in plaats van bruin.
Valt idd wel mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op die link van 2Nutz vind ik het ook alles meevallen, volgens mij best wel aardig, wel erg jong maar goed.
Ja had inderdaad heel wat anders verwacht, zeker na het lezen van dit topic. Zat toen eerder te denken aan die Barbie van Oh Chersoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is altijd wel grappig. Daarom lurk ik ook weleens in US, users met de grootste mond hebben vaak een hoog 'knijp-in-het-wangetje-gehalte'.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja had inderdaad heel wat anders verwacht, zeker na het lezen van dit topic. Zat toen eerder te denken aan die Barbie van Oh Cherso
Ja maar Piye is een neger.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ach, als.piye haar zou doen zit het wel goed
op die foto's ben je nog heel licht, hoe krijg je dat zo snel zo bruin dan? Gaat dat sprayen sneller dan zonnebank ?quote:
't is gewoon een laagje over je normale huid heen he, ja dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
op die foto's ben je nog heel licht, hoe krijg je dat zo snel zo bruin dan? Gaat dat sprayen sneller dan zonnebank ?
Ben jij die persoon die haan niet kende?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef tetouaribo het volgende:
Opmerkelijk hoe nieuwsgierig mensen zijn en tegelijke tijd ook mensen bekritiseren die wel naar de meet waren. En dan denken dat je boven anderen staat terwijl je bent een bitch.
Same here.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben ook lekker zomers bruin. Niets mis mee.
Heej nu ken ik deze usernaam dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef tetouaribo het volgende:
Opmerkelijk hoe nieuwsgierig mensen zijn en tegelijke tijd ook mensen bekritiseren die wel naar de meet waren. En dan denken dat je boven anderen staat terwijl je bent een bitch.
Nu ik je naam lees leg ik de link pas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef tetouaribo het volgende:
Haan was vroeg kwijt weet je nog?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:03 schreef madeliefff het volgende:
T verbaasd me wel dat niemand pics gemaakt heeft dit keer op de meet
Geen ideequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben jij die persoon die haan niet kende?
was hij dan degene die pics maakt?:pquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Nu ik je naam lees leg ik de link pas.
[..]
Haan was vroeg kwijt weet je nog?
Er is een foto of 2 gemaakt, maar iedereen is vergeten wie deze gemaakt heeftquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:03 schreef madeliefff het volgende:
T verbaasd me wel dat niemand pics gemaakt heeft dit keer op de meet
Wutquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen was echt een topmeet!! Haan, dat baardje zou ik weglaten, die vlechtjes van die donkere jongen waren ok, maar het rode petje is een beetje té (zeker voor in een tapastent), sg: ondanks dat ik je blond had voorgesteld zag je er erg leuk uit. Madjack, gelijk die wodka onder sg dr neus duwen toen ze aankwam op Utrecht cs was een beetje overdreven! Mahl: volgende keer mag je wel gewoon hoi zeggen. Voor de jongen met het grijze vestje en het blonde haar: voor jou geldt het zelfde!
Nou toedeloe jongens, was leuk jullie gezien te hebben!
Edit: ik hoor net dat Micson de blonde was, nou Micson: volgende keer hoef e niet zo stiekem te doen.![]()
Zo iets doe ik nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
was hij dan degene die pics maakt?:p
die ZarB is letterlijk geschiftquote:
Ja, ze is letterlijk een emulsie die weer in 2 stoffen uiteen is gevallen?quote:
Ik snap het allemaal niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Piye het volgende:
Ja, ze is letterlijk een emulsie die weer in 2 stoffen uiteen is gevallen?
Tijdens de seks opeens een lekkere huilbuiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ambipur zegt dat die geschifte borderliners het beste neuken.
Doe niet zo blank.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Zij kan het wetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ambipur zegt dat die geschifte borderliners het beste neuken.
Mooi om te zien dat reeds opgedane kennis van de introcolleges meteen wordt toegepast.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarvan trekt alles wel lekker strak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef haan33 het volgende:
Tijdens de seks opeens een lekkere huilbui
Nu nog een pot witte verf erover heen en hij is weer mens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat reeds opgedane kennis van de introcolleges meteen wordt toegepast.
Lijkt me wel geil hoor als je net klaar gekomen bent en dat het meisje in kwestie opeens lichtelijk begint te tranen en jijzelf daardoor getriggerd wordt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal niet meer
[..]
Tijdens de seks opeens een lekkere huilbui
Haan is juist degene die chemie doet. Piye doet mijn studiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat reeds opgedane kennis van de introcolleges meteen wordt toegepast.
Ik heb bij m'n intro een meisje uit m'n klas gevonden met net zulke geschifte politieke ideeen als ik. Ik denk dat ik verliefd ben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kut gevoel is dat hè... Ik kwam onderweg naar de meet nog een meisje tegen.... maar daarover later meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n intro een meisje uit m'n klas gevonden met net zulke geschifte politieke ideeen als ik. Ik denk dat ik verliefd ben.
ewaa doessshiee ewa mattie lekker jonko roke jeweet toch ewa G kom popo poppen toch wat denke ze wel yo G ja man Gquote:
Ik ben benieuwd naar het verhaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kut gevoel is dat hè... Ik kwam onderweg naar de meet nog een meisje tegen.... maar daarover later meer.
Politiek is het best wanneer ze zichzelf overbodig kan maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n intro een meisje uit m'n klas gevonden met net zulke geschifte politieke ideeen als ik. Ik denk dat ik verliefd ben.
Dit is de tweede keer hoor, ik had veel van deze bitchbattieboys al gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:16 schreef kristalhelder het volgende:
Jullie hebben echt gemeet.
Ik dacht dat jullie maar een beetje dom op Fok probeerden te laten lijken dat er een meet was
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haan is juist degene die chemie doet. Piye doet mijn studie
Misschien wordt jij een beetje zoals Barack Obama in de VS, Nederland's eerste zwarte minister-president.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Misschien wordt jij een beetje zoals Barack Obama in de VS, Nederland's eerste zwarte minister-president.
he ik was eerst weg ksstjquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Jv1994 het volgende:
hey super girl wanneer gaan we meteen 1 op 1 dan?!
Maar er waren ook superveel users die deden alsof ze op de meet warenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer hoor, ik had veel van deze bitchbattieboys al gezien
volgens mij waren aber en ZarB er gewoon, die waren al hurkend en loerend aan het fappen op het bazengezelschapquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:20 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Maar er waren ook superveel users die deden alsof ze op de meet waren
Laten we hopen dat dat nooit gebeurt. Dan volg ik nu net een opleiding tot werkloze.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:17 schreef Loppe het volgende:
[..]
Politiek is het best wanneer ze zichzelf overbodig kan maken.
...en Jort Kelder die m'n geboortecertificaat in wil zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Misschien wordt jij een beetje zoals Barack Obama in de VS, Nederland's eerste zwarte minister-president.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef haan33 het volgende:
[..]
volgens mij waren aber en ZarB er gewoon, die waren al hurkend en loerend aan het fappen op het bazengezelschap
omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat nooit gebeurt. Dan volg ik nu net een opleiding tot werkloze.
Volgens mij hebben jullie allemaal wel een kans hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:33 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
jij hebt je kans gister al gehad man
Poging: Spraytan moet je meermaals spuiten en dan kleurt je huid na een tijdje steeds donkerder. Zit ik goed?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
Hè volgens mij weten jullie niet helemaal wat een spray tan inhoudt als ik het zo lees
Je moet gek zijn om die chemische zooi op je lichaam te spuiten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
Hè volgens mij weten jullie niet helemaal wat een spray tan inhoudt als ik het zo lees
je negeert me wta nuquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb foto's gezien van jou een maandje terug, toen zag je huid er veel natuurlijker uit, maarja, ieder zijn keusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
Welke opleiding doe je dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Piye het volgende:
Laten we hopen dat dat nooit gebeurt. Dan volg ik nu net een opleiding tot werkloze.
naturel is wel mooierquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van jou een maandje terug, toen zag je huid er veel natuurlijker uit, maarja, ieder zijn keus
Zekersquote:
Volgens mij is die spray niet het enige wat de laatste tijd over jou heen is geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef -supergirl- het volgende:
1. Op die foto ben ik zo licht omdat ik daar niet gesprayed ben
2. Spraytan is niet vergelijkbaar met een zonnebank. Je gaat naakt of in lingerie in een cabine staan en een mevrouwtje sprayt jou met een vloeistof in. Van tevoren overleg je hoe donker je hem wilt.
3. Je hebt gelijk een kleurtje omdat de vloeistof meestal gekleurd is, maar 's nachts begint het pas te werken en de volgende ochtend is het ingetrokken en ben je dus bruin.
4. Het houdt maar 5 tot 7 dagen aan. Het is dus maar voor korte duur en wordt vooral gebruikt bij bruiloften of feestjes ed.
5. Ik was er met mijn eigen spray nog overheen gegaan en leek daarom gister op een halve negerin.
Politicologie.quote:
Vooral van achteren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef -supergirl- het volgende:
5. Ik was er met mijn eigen spray nog overheen gegaan en leek daarom gister op een halve negerin.
Godverdomme Piyequote:
Haan. Neequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Volgens mij is die spray niet het enige wat de laatste tijd over jou heen is geweest
Dit is je laatste waarschuwing.quote:
Ik ben niets verplicht, ik heb er niet voor gekozen om een baas te zijn, zo ben ik geboren, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee maar als een van de KLB-bazen ben je het eigenlijk aan je stand verplicht om je gezicht te komen laten zien.
Moet je ons iets vertellen haantje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Volgens mij is die spray niet het enige wat de laatste tijd over jou heen is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |