Kijk, jij begrijpt hoe het leven werkt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Donderdag is daar geen fuck te doen..
En mensen moeten ook werken/school
Je kunt het beter op een vrijdag doen dan.
M'n zus was ziedend man. Ze zei na afloop dat ze de politie had willen bellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:50 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar
Jij zei: 'pak maar'
Goed idee, ik woon er zelf! en ken alle kroegenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef tetouaribo het volgende:
Volgende keer gewoon nijmegen. Dat is het beste voor iedereen.
Ik kom er ook vandaan. Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Goed idee, ik woon er zelf! en ken alle kroegen
18 bijna 19, jij?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik kom er ook vandaan. Hoe oud ben je?
pittige zusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
M'n zus was ziedend man. Ze zei na afloop dat ze de politie had willen bellen.
huh?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
M'n zus was ziedend man. Ze zei na afloop dat ze de politie had willen bellen.
Netjes.quote:
Liever Eindhoven. Maar Nijmegen zou ik misschien ook wel gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:54 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Netjes.
Zijn er meerdere mensen uit Nijmegen of omgeving wie misschien wel een meet willen in nijmegen?
Niet dat ik het weet. Maar zullen er vast wel zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:54 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Netjes.
Zijn er meerdere mensen uit Nijmegen of omgeving wie misschien wel een meet willen in nijmegen?
Eindje is beter,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Liever Eindhoven. Maar Nijmegen zou ik misschien ook wel gaan
Kom dan naar Nijmegen! daar is ook veel te doen en lekker gezellig en overzichtelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Liever Eindhoven. Maar Nijmegen zou ik misschien ook wel gaan
Iemand had al gezegd, gratis coke en pillen als we in eindje meetenquote:
We gaan naar eindhoven dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:58 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Iemand had al gezegd, gratis coke en pillen als we in eindje meeten
Fuck coke en pillen, ik heb leuke contacten in nijmegen (sletjes)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:58 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Iemand had al gezegd, gratis coke en pillen als we in eindje meeten
deze man weetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Fuck coke en pillen, ik heb leuke contacten in nijmegen (sletjes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
Eindhoven is beter en ook gezellig!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:56 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Kom dan naar Nijmegen! daar is ook veel te doen en lekker gezellig en overzichtelijk.
Seks prefereren boven drugsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Fuck coke en pillen, ik heb leuke contacten in nijmegen (sletjes)
fixedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Seks prefereren boven gratis drugs
ik zit op FOK!, iedereen is hier maagdquote:
Fokkers zouden wel goede moslims kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik zit op FOK!, iedereen is hier maagd
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik zit op FOK!, iedereen is hier maagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |