Dit keer heeft ze geen jongetjes ontmaagd.quote:
Nee er is al een user die met het plan kwam. Je ziet het volgende week welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:44 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ik ken eindhoven best goed als je hulp nodig hebt zeg het maar!
Ik ben sowieso aanwezig bij de meet
Donderdag dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:45 schreef Geelman het volgende:
Wel een graag op een normale dag a.u.b.
Gay...quote:
Ja, studenten-OVquote:
Donderdag is daar geen fuck te doen..quote:
donderdag studentenavondquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Donderdag is daar geen fuck te doen..
En mensen moeten ook werken/school
Je kunt het beter op een vrijdag doen dan.
Ik kan gewoon gratis nachtbussen pakkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Probleem van (club) meets is dat je OF de hele nacht moet doorhalen OF vroeg weg moet als je de laatste trein nog wil pakken.
Gewoon met de auto gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Probleem van (club) meets is dat je OF de hele nacht moet doorhalen OF vroeg weg moet als je de laatste trein nog wil pakken.
Ik had vorige keer genoeg te doen daar op donderdagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Donderdag is daar geen fuck te doen..
En mensen moeten ook werken/school
Je kunt het beter op een vrijdag doen dan.
Je had beter voor dat eerste kunnen kiezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Mannen hosselen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had vorige keer genoeg te doen daar op donderdag
Ik heb niks gemist zo te horen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je had beter voor dat eerste kunnen kiezen
Ja dat heb ik sowieso als ik ergens anders uitga en geen slaapplek heb, omdat provinciaaltje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ewa stacks on deck tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef tetouaribo het volgende:
Volgende keer gewoon nijmegen. Dat is het beste voor iedereen.
Haan was wel eens bij mij thuis, begon die ongevraagd de wijn van m'n moeder op te zuipen hihaho.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
Maar haantje. Jij hebt wel echt een serieus alcoholprobleem. Kan dat kloppen?
Nee, dat is niet waarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Haan was wel eens bij mij thuis, begon die ongevraagd de wijn van m'n moeder op te zuipen hihaho.
Zegt genoeg lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |