Nee koos look.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij houdt meer van de jeugdige look he?
Goedso, blijf jij maar thuisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:49 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee koos look.
btw mensen meeting nog een keer !?
- NEE
Ik voelde mij onprettig bejegend door jouw opmerkingen jegens mij, derhalve ben je altijd welkomquote:
Huh hoezo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:51 schreef hardcoregek het volgende:
Wat een huilies allemaal tegen Haan sjongejonge
Heb het ff verbeterdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik voelde mij onprettig bejegend door jouw opmerkingen jegens mij, derhalve ben je altijd welkom
Was ook ronduit kut geregeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:52 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Heb het ff verbeterddat op deze manier ik geen meeting wil
tegen wie praat je?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:53 schreef hardcoregek het volgende:
Nou ja gezeur over dat hij niet liet weten dat hij wegging etc
Ja en ik had veel meer dingen open verwacht enz. Dat is best balenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
Was ook ronduit kut geregeld
Vorige keer ging het veel beter
Volgende keer moeten we in een café afspreken en kunnen we daarvoor een hapje etenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:53 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja en ik had veel meer dingen open verwacht enz. Dat is best balen
Ik had "vermist" al gebeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:53 schreef hardcoregek het volgende:
Nou ja gezeur over dat hij niet liet weten dat hij wegging etc
Dankje, wilde ik even weten.quote:
ik hoorde al ibahesj over vliegen mar ik dacht is voor piye die heeft weer rwina of ovtje gezet xdquote:
ik woon daar ook man gouda, waddinxveen jeweetoch wingerd north-sidequote:
Ik zei dat ik weet waar hun huis woont en ze nog wel op kom zoeken in Hilversum.quote:
Ai Ai Gouda is half uurtje rijden vanaf mijn huisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik woon daar ook man gouda, waddinxveen jeweetoch wingerd north-side
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |