Maar ga je die vlechtjes langer laten groeien?quote:
Denken dat haan nog leeftquote:
WAT PRAAT JIJ OVER ME MOEDER WACHT MAAR IK KOM JE HALEN!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Denken dat haan nog leeftZijn moeder post gewoon met zijn account.
Ah vet irritant die standaard piquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
WAT PRAAT JIJ OVER ME MOEDER WACHT MAAR IK KOM JE HALEN!
Oeh! Minimeet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
WAT PRAAT JIJ OVER ME MOEDER WACHT MAAR IK KOM JE HALEN!
Eerst je moeder neuken, moment.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:34 schreef Hallojo het volgende:
Ik zet het bier vast koud. Hoe laat kom je?
Jep, niet in de gracht gevallen gelukkig.quote:
Kwart over 7, viel best mee, hoefde zowel op Rotterdam CS en bij Lombardijen niet langer dan 5 minuten te wachten. Moet jij niet naar school of zo?quote:
Doe haar gelijk even de groeten van me.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Doe haar gelijk even de groeten van me.
Ja moet zo weg. Dat wordt weer niks met mij op school vandaagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Jep, niet in de gracht gevallen gelukkig.
[..]
Kwart over 7, viel best mee, hoefde zowel op Rotterdam CS en bij Lombardijen niet langer dan 5 minuten te wachten. Moet jij niet naar school of zo?
Ga dan gewoon niet. Naar school gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja moet zo weg. Dat wordt weer niks met mij op school vandaag
Uitkeringshipster gespotquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ga dan gewoon niet. Naar school gaan
1e week man. Vandaag voor het eerst praktijkles en dat is juist het leukstequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ga dan gewoon niet. Naar school gaan
Ga kijken hoe lang het is als ze eruit gaan en als het lang genoeg is zet ik dreads.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Maar ga je die vlechtjes langer laten groeien?
Komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja moet zo weg. Dat wordt weer niks met mij op school vandaag
Waarom ga gewoon kaal. Of hou je vlechtjes. Waarom dreads!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ga kijken hoe lang het is als ze eruit gaan en als het lang genoeg is zet ik dreads.
[..]
Komt vast wel goed.
Geen uitkering trekkenquote:
Kaal hou ik niet zo van. Al kan ik dan eindelijk op de bar gaan staan dansen bij "Ik wil seks met die kale." Wat is er mis met dreads?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom ga gewoon kaal. Of hou je vlechtjes. Waarom dreads!
Ik ben -supergirl- en wil graag...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Kaal hou ik niet zo van. Al kan ik dan eindelijk op de bar gaan staan dansen bij "Ik wil seks met die kale." Wat is er mis met dreads?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Kaal hou ik niet zo van. Al kan ik dan eindelijk op de bar gaan staan dansen bij "Ik wil seks met die kale." Wat is er mis met dreads?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denk je dat je dan geen 15 meer lijkt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |