moslims mogen niet rukkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Fokkers zouden wel goede moslims kunnen zijn
Daar heb je gelijk in, dankje nog voor de patatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Fokkers zouden wel goede moslims kunnen zijn
Waarom was jij er niet gisteren?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:06 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben een groot voorstander van Haan zijn drinkgewoonten.
Ga jij anders naar Nijmegen, gaat de rest gewoon eindje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Fuck coke en pillen, ik heb leuke contacten in nijmegen (sletjes)
Regel dit keer wat sos danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:10 schreef Micson het volgende:
Ga jij anders naar Nijmegen, gaat de rest gewoon eindje.
Micson zou het regelen zei die gisterquote:
Oké, je had er gister bij moeten zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie mogen best nog even napraten over de meet maar dus napraten over de meet. Dingen over drugs regelen en dat soort onderwerpen zien we liever niet.
Frank duldt geen concurrentie. fok is zijn dealgebiedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie mogen best nog even napraten over de meet maar dus napraten over de meet. Dingen over drugs regelen en dat soort onderwerpen zien we liever niet.
Frank is the one who knocks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Frank duldt geen concurrentie. fok is zijn dealgebied
Ook voor mij is het recessie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Frank duldt geen concurrentie. fok is zijn dealgebied
Als ik die verhalen zo hoor ben jij er het grootste gedeelte van de meet ook alleen maar lichamelijk bij geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Oké, je had er gister bij moeten zijn
Ik moest: Jullie mogen best nog even napraten over de meet maar dus napraten over de meet'' wel 3x nalezen
Ik was aardig bezopen ja, Madjack kon er ook wat vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik die verhalen zo hoor ben jij er het grootste gedeelte van de meet ook alleen maar lichamelijk bij geweest.
Het grootste gedeelte was hij er eigenlijk niet bij..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook voor mij is het recessie.
[..]
Als ik die verhalen zo hoor ben jij er het grootste gedeelte van de meet ook alleen maar lichamelijk bij geweest.
Ik was om half 5 al aan het meeten met madjackquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte was hij er eigenlijk niet bij..
De meet begon officieel pas 20.00. Dat jij om half 5 al in je eentje rondjes gaat lopen in Utrecht heeft verder weinig met de meet te maken. En ik moest naar een bepaald stationquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik was om half 5 al aan het meeten met madjack
Dat jij nou opeens iedereen gaat appen: 'IK ZIE GEEN TREINEN'
die dingen rijden elke 3 minuten man
Ik zeg toch dat ik met madjack was?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De meet begon officieel pas 20.00. Dat jij om half 5 al in je eentje rondjes gaat lopen in Utrecht heeft verder weinig met de meet te maken. En ik moest naar een bepaald station
Dat kan je best zeggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik met madjack was?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |