Hoezo?quote:
Wees blij dat je nog leeft...quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik hoorde dat supergirl een spraytanwijfje (vies nepbruin dus) was met lange roze nepnagels, wie kan dit bevestigen? gr gr
Gisteravond dacht ik "Damn eigenlijk ben ik best licht.quote:
Ik hoorde dat supergirl een spraytanwijfje (vies nepbruin dus) was met lange roze nepnagels, wie kan dit bevestigen? gr gr
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Gisteravond dacht ik "Damn eigenlijk ben ik best licht."
Je bent geen neger, je hebt te lang in de zon gelegen Gquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Jij en licht, grapjas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
In elk geval geen helder licht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kwam gister op Utrecht centraal een blanke neger tegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je bent geen neger, je hebt te lang in de zon gelegen G
Je hebt toch weleens een foto van sg gezien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk voor iemand met een spraytan bedoel je?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk voor iemand met een spraytan bedoel je?
post eens?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens een foto van sg gezien?
Verderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb op dit gebied geen vergelijkingsmateriaal, ken verder geen meisjes met spraytan (denk ik).

Nee, daarom vraag ik het he.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens een foto van sg gezien?
Je kan het.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
pffff dan zou ik door haar pohi moeten gaan zoeken
langer dan 2min ga ik dat niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |