Hoezo?quote:
Wees blij dat je nog leeft...quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik hoorde dat supergirl een spraytanwijfje (vies nepbruin dus) was met lange roze nepnagels, wie kan dit bevestigen? gr gr
Gisteravond dacht ik "Damn eigenlijk ben ik best licht.quote:
Ik hoorde dat supergirl een spraytanwijfje (vies nepbruin dus) was met lange roze nepnagels, wie kan dit bevestigen? gr gr
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Gisteravond dacht ik "Damn eigenlijk ben ik best licht."
Je bent geen neger, je hebt te lang in de zon gelegen Gquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Jij en licht, grapjas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
In elk geval geen helder licht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kwam gister op Utrecht centraal een blanke neger tegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je bent geen neger, je hebt te lang in de zon gelegen G
Je hebt toch weleens een foto van sg gezien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk voor iemand met een spraytan bedoel je?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk voor iemand met een spraytan bedoel je?
post eens?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens een foto van sg gezien?
Verderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb op dit gebied geen vergelijkingsmateriaal, ken verder geen meisjes met spraytan (denk ik).

Nee, daarom vraag ik het he.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens een foto van sg gezien?
Je kan het.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
pffff dan zou ik door haar pohi moeten gaan zoeken
langer dan 2min ga ik dat niet doen
En niet eens hoi zeggen. Autist.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:37 schreef Piye het volgende:
Ik zag ZarB nog zitten trouwens. Best een lekker wijf voor iemand met haar handicap.
Serieus?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:37 schreef Piye het volgende:
Ik zag ZarB nog zitten trouwens. Best een lekker wijf voor iemand met haar handicap.
Je zag dat meisje niet dat 3 tafels verderop onder de tafel zat?quote:
Waar was jij dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef CristinaYang het volgende:
Als ik dit zo lees voel ik me bijna verplicht om bij de volgende meet weer te helpen organiseren, om te zorgen dat het dan geen teringbende wordt
Ander feestje. Het gaat zelfs mij te ver om RL vrienden af te zeggen voor FOK!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waar was jij dan?
Haan's dronkenschap valt niet te organiseren.
Het klopt allemaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ander feestje. Het gaat zelfs mij te ver om RL vrienden af te zeggen voor FOK!
Maar vertel eens, hoeveel klopt er van het geblaat van die ZarB enzo? Hebben die daadwerkelijk zitten spieden?Ik wil wel graag gedetailleerdere beschrijvingen, desnoods in DM
Ja laat is ff zien danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
Er werd het nog door mij klasgenootjes gevraagd waar en hoe ik mij liet bruinen en dat het ze mooi is en dat ze het ook willen. Dus zal wel meevallen met lelijk
Dat zijn van die nerdjes die denken bij 1 van die 2 jochies in het broekje te komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wat is dit dan?
Iemand van de meet heeft gewoon info doorgegeven. Kan me niet voorstellen dat iemand zo triest is om daar te gaan zitten observeren
Niks van aantrekkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
Er werd het nog door mij klasgenootjes gevraagd waar en hoe ik mij liet bruinen en dat het ze mooi is en dat ze het ook willen. Dus zal wel meevallen met lelijk
Onzekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
Je zit op het mbo toch? Dan neem ik dat al niet serieus gr.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
Steek een joint in je oor bitchquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zit op het mbo toch? Dan neem ik dat al niet serieus gr.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie het nut daar niet van in, dus nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Steek een joint in je oor bitch
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zit op het mbo toch? Dan neem ik dat al niet serieus gr.
Steek een koekje in je oor bitch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Zomaar die haat.Ken genoeg mooie mbo-meisjes.
True, maar dat zijn wel meestal van die tan/bondkraagje typjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Zomaar die haat.Ken genoeg mooie mbo-meisjes.
Wacht even, eerst die joint eruit halen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Steek een koekje in je oor bitch.
Ja, maar als ze er leuk uitzien, zien ze er leuk uit. Spraytan en bontkraagje of niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True, maar dat zijn wel meestal van die tan/bondkraagje typjesdus dat 'mooi vinden' is relatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |