Heeft ze vast wel, incluis onmenselijk grote hoepelringen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar als ze er leuk uitzien, zien ze er leuk uit. Spraytan en bontkraagje of niet.
Ik dacht trouwens nog "Volgens mij zou een bontkraagjas SG wel goed staan."
It's funny cause it's true.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft ze vast wel, incluis onmenselijk grote hoepelringen.
Ja, ik zie het netquote:
Psssstquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar als ze er leuk uitzien, zien ze er leuk uit. Spraytan en bontkraagje of niet.
Ik dacht trouwens nog "Volgens mij zou een bontkraagjas SG wel goed staan."
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
Ik heb thuis een winterjas met bontkraag
nickelson zeker?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
waar blijft die foto vn je tan danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
goedkope hondenbont neem ik aan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee bah geen vuilniszakkenjas. Lelijk man. Gewoon leer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
SG heeft weerloze zeehondjes dood laten knuppelen voor haar jasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt of nep bont is. Ik hoop echt dat het nep is
Oh op die foto's van je. Van die grote oorbellen ookquote:
Pussyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik zou komen.
Dat is anders dan spraytan F_Dquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben ook lekker zomers bruin. Niets mis mee.
linkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh op die foto's van je. Van die grote oorbellen ook
Nee maar als een van de KLB-bazen ben je het eigenlijk aan je stand verplicht om je gezicht te komen laten zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik zou komen.
Daar wordt je oranje door geloof ik he in plaats van bruin.quote:
Als je het vaak doet wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar wordt je oranje door geloof ik he in plaats van bruin.
Op die link van 2Nutz vind ik het ook alles meevallen, volgens mij best wel aardig, wel erg jong maar goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je het vaak doet wel.
Maar volgens mij ziet sg er leuk uit van wat ik gezien heb
Je had je dus flink uitgesloofd voor de meetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef -supergirl- het volgende:
Ik schrok vanochtend toen ik wakker werd want die achterlijk lange nagels zaten er nog op.en ik heb praktijk toch. Diertjes aaien. Dat gaat niet met die dingen.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had je dus flink uitgesloofd voor de meet
en out of the fok leaguequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op die link van 2Nutz vind ik het ook alles meevallen, volgens mij best wel aardig, wel erg jong maar goed.
Nee tegenwoordig is dat niet meer zo Frankie. Gewoon bruinquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar wordt je oranje door geloof ik he in plaats van bruin.
Valt idd wel mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op die link van 2Nutz vind ik het ook alles meevallen, volgens mij best wel aardig, wel erg jong maar goed.
Ja had inderdaad heel wat anders verwacht, zeker na het lezen van dit topic. Zat toen eerder te denken aan die Barbie van Oh Chersoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is altijd wel grappig. Daarom lurk ik ook weleens in US, users met de grootste mond hebben vaak een hoog 'knijp-in-het-wangetje-gehalte'.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja had inderdaad heel wat anders verwacht, zeker na het lezen van dit topic. Zat toen eerder te denken aan die Barbie van Oh Cherso
Ja maar Piye is een neger.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ach, als.piye haar zou doen zit het wel goed
op die foto's ben je nog heel licht, hoe krijg je dat zo snel zo bruin dan? Gaat dat sprayen sneller dan zonnebank ?quote:
't is gewoon een laagje over je normale huid heen he, ja dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
op die foto's ben je nog heel licht, hoe krijg je dat zo snel zo bruin dan? Gaat dat sprayen sneller dan zonnebank ?
Ben jij die persoon die haan niet kende?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef tetouaribo het volgende:
Opmerkelijk hoe nieuwsgierig mensen zijn en tegelijke tijd ook mensen bekritiseren die wel naar de meet waren. En dan denken dat je boven anderen staat terwijl je bent een bitch.
Same here.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben ook lekker zomers bruin. Niets mis mee.
Heej nu ken ik deze usernaam dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef tetouaribo het volgende:
Opmerkelijk hoe nieuwsgierig mensen zijn en tegelijke tijd ook mensen bekritiseren die wel naar de meet waren. En dan denken dat je boven anderen staat terwijl je bent een bitch.
Nu ik je naam lees leg ik de link pas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef tetouaribo het volgende:
Haan was vroeg kwijt weet je nog?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:03 schreef madeliefff het volgende:
T verbaasd me wel dat niemand pics gemaakt heeft dit keer op de meet
Geen ideequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben jij die persoon die haan niet kende?
was hij dan degene die pics maakt?:pquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Nu ik je naam lees leg ik de link pas.
[..]
Haan was vroeg kwijt weet je nog?
Er is een foto of 2 gemaakt, maar iedereen is vergeten wie deze gemaakt heeftquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:03 schreef madeliefff het volgende:
T verbaasd me wel dat niemand pics gemaakt heeft dit keer op de meet
Wutquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen was echt een topmeet!! Haan, dat baardje zou ik weglaten, die vlechtjes van die donkere jongen waren ok, maar het rode petje is een beetje té (zeker voor in een tapastent), sg: ondanks dat ik je blond had voorgesteld zag je er erg leuk uit. Madjack, gelijk die wodka onder sg dr neus duwen toen ze aankwam op Utrecht cs was een beetje overdreven! Mahl: volgende keer mag je wel gewoon hoi zeggen. Voor de jongen met het grijze vestje en het blonde haar: voor jou geldt het zelfde!
Nou toedeloe jongens, was leuk jullie gezien te hebben!
Edit: ik hoor net dat Micson de blonde was, nou Micson: volgende keer hoef e niet zo stiekem te doen.![]()
Zo iets doe ik nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
was hij dan degene die pics maakt?:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |