quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:17 schreef Aberkullie het volgende:
Ojoo wij nu pas thuis gwoon mensn hahakajahaj egt helemaal gek was gezellihb!!!!!
Haha jammaar mocct niet zeggern.. ssttquote:
Oohj hahhgahahah ik was haar al kwijt maar bedahct me dat ik haar vanf 01.00 al niewt meer had egzien!! Nlu slaap lekker he tot vomdenden keer!'nmquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha jammaar mocct niet zeggern.. sstt
Hahha zullen er veel zijn denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had er iemand geld tegoed van haan toevallig?
Hij ging zeker pinnen om het terug te betalen. Dan snap ik hem wel, dat hij eruit naaitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:48 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hahha zullen er veel zijn denk ik
Daar hebben jullie je antwoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:48 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hahha zullen er veel zijn denk ik
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen was echt een topmeet!! Haan, dat baardje zou ik weglaten, die vlechtjes van die donkere jongen waren ok, maar het rode petje is een beetje té (zeker voor in een tapastent), sg: ondanks dat ik je blond had voorgesteld zag je er erg leuk uit. Madjack, gelijk die wodka onder sg dr neus duwen toen ze aankwam op Utrecht cs was een beetje overdreven! Mahl: volgende keer mag je wel gewoon hoi zeggen. Voor de jongen met het grijze vestje en het blonde haar: voor jou geldt het zelfde!
Nou toedeloe jongens, was leuk jullie gezien te hebben!
Guusje is jelly omdat hij niet in het observatieteam mocht! Sorry geen wilde verhalen want we hebben uiteraard niet onze héle avond besteed aan lurken.quote:
Rodawa en vMS worden niet genoemd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen was echt een topmeet!! Haan, dat baardje zou ik weglaten, die vlechtjes van die donkere jongen waren ok, maar het rode petje is een beetje té (zeker voor in een tapastent), sg: ondanks dat ik je blond had voorgesteld zag je er erg leuk uit. Madjack, gelijk die wodka onder sg dr neus duwen toen ze aankwam op Utrecht cs was een beetje overdreven! Mahl: volgende keer mag je wel gewoon hoi zeggen. Voor de jongen met het grijze vestje en het blonde haar: voor jou geldt het zelfde!
Nou toedeloe jongens, was leuk jullie gezien te hebben!
Edit: ik hoor net dat Micson de blonde was, nou Micson: volgende keer hoef e niet zo stiekem te doen.![]()
Wel goed uitzicht op de bar vanaf peron 7?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Guusje is jelly omdat hij niet in het observatieteam mocht! Sorry geen wilde verhalen want we hebben uiteraard niet onze héle avond besteed aan lurken.
Die hebben niet genoeg indruk gemaakt!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rodawa en vMS worden niet genoemd.
Verzonnen reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |