Heeft ze vast wel, incluis onmenselijk grote hoepelringen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar als ze er leuk uitzien, zien ze er leuk uit. Spraytan en bontkraagje of niet.
Ik dacht trouwens nog "Volgens mij zou een bontkraagjas SG wel goed staan."
It's funny cause it's true.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft ze vast wel, incluis onmenselijk grote hoepelringen.
Ja, ik zie het netquote:
Psssstquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar als ze er leuk uitzien, zien ze er leuk uit. Spraytan en bontkraagje of niet.
Ik dacht trouwens nog "Volgens mij zou een bontkraagjas SG wel goed staan."
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
Ik heb thuis een winterjas met bontkraag
nickelson zeker?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
waar blijft die foto vn je tan danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
goedkope hondenbont neem ik aan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Psssst
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee bah geen vuilniszakkenjas. Lelijk man. Gewoon leer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
SG heeft weerloze zeehondjes dood laten knuppelen voor haar jasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt of nep bont is. Ik hoop echt dat het nep is
Oh op die foto's van je. Van die grote oorbellen ookquote:
Pussyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik zou komen.
Dat is anders dan spraytan F_Dquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben ook lekker zomers bruin. Niets mis mee.
linkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh op die foto's van je. Van die grote oorbellen ook
Nee maar als een van de KLB-bazen ben je het eigenlijk aan je stand verplicht om je gezicht te komen laten zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik zou komen.
Daar wordt je oranje door geloof ik he in plaats van bruin.quote:
Als je het vaak doet wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar wordt je oranje door geloof ik he in plaats van bruin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |