die ZarB is letterlijk geschiftquote:

Ja, ze is letterlijk een emulsie die weer in 2 stoffen uiteen is gevallen?quote:

Ik snap het allemaal niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Piye het volgende:
Ja, ze is letterlijk een emulsie die weer in 2 stoffen uiteen is gevallen?
Tijdens de seks opeens een lekkere huilbuiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ambipur zegt dat die geschifte borderliners het beste neuken.

Doe niet zo blank.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Piye het volgende:
[..]

Zij kan het wetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ambipur zegt dat die geschifte borderliners het beste neuken.

Mooi om te zien dat reeds opgedane kennis van de introcolleges meteen wordt toegepast.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Piye het volgende:
[..]

Daarvan trekt alles wel lekker strak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef haan33 het volgende:
Tijdens de seks opeens een lekkere huilbui

Nu nog een pot witte verf erover heen en hij is weer mens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat reeds opgedane kennis van de introcolleges meteen wordt toegepast.

Lijkt me wel geil hoor als je net klaar gekomen bent en dat het meisje in kwestie opeens lichtelijk begint te tranen en jijzelf daardoor getriggerd wordt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal niet meer
[..]
Tijdens de seks opeens een lekkere huilbui

Haan is juist degene die chemie doet. Piye doet mijn studiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat reeds opgedane kennis van de introcolleges meteen wordt toegepast.

Ik heb bij m'n intro een meisje uit m'n klas gevonden met net zulke geschifte politieke ideeen als ik. Ik denk dat ik verliefd ben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]

Kut gevoel is dat hè... Ik kwam onderweg naar de meet nog een meisje tegen.... maar daarover later meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n intro een meisje uit m'n klas gevonden met net zulke geschifte politieke ideeen als ik. Ik denk dat ik verliefd ben.

ewaa doessshiee ewa mattie lekker jonko roke jeweet toch ewa G kom popo poppen toch wat denke ze wel yo G ja man Gquote:

Ik ben benieuwd naar het verhaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kut gevoel is dat hè... Ik kwam onderweg naar de meet nog een meisje tegen.... maar daarover later meer.

Politiek is het best wanneer ze zichzelf overbodig kan maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n intro een meisje uit m'n klas gevonden met net zulke geschifte politieke ideeen als ik. Ik denk dat ik verliefd ben.

Dit is de tweede keer hoor, ik had veel van deze bitchbattieboys al gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:16 schreef kristalhelder het volgende:
Jullie hebben echt gemeet.
Ik dacht dat jullie maar een beetje dom op Fok probeerden te laten lijken dat er een meet was

quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haan is juist degene die chemie doet. Piye doet mijn studie
Misschien wordt jij een beetje zoals Barack Obama in de VS, Nederland's eerste zwarte minister-president.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]

Ik stem voor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Misschien wordt jij een beetje zoals Barack Obama in de VS, Nederland's eerste zwarte minister-president.

he ik was eerst weg ksstjquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Jv1994 het volgende:
hey super girl wanneer gaan we meteen 1 op 1 dan?!

Maar er waren ook superveel users die deden alsof ze op de meet warenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer hoor, ik had veel van deze bitchbattieboys al gezien

volgens mij waren aber en ZarB er gewoon, die waren al hurkend en loerend aan het fappen op het bazengezelschapquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:20 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Maar er waren ook superveel users die deden alsof ze op de meet waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |