Kwamen jullie echt nergens in?quote:
Ik was toen alweer bij mijn slaapplek, dus weet niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Kwamen jullie echt nergens in?
Als micson godverdomme wat coke had geregeld
Ik ben student in Utrecht, met mij erbij waren jullie overal ingekomenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was toen alweer bij mijn slaapplek, dus weet niet.
Ja man, KO gaan tegen muren betekend gastenlijst overal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben student in Utrecht, met mij erbij waren jullie overal ingekomen
"die kerel gaat ongetwijfeld weer hard op zijn muil, laat binnen, je lacht je kapot"quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:34 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Ja man, KO gaan tegen muren betekend gastenlijst overal.
Was je echt in de gracht geflikkerd?quote:
zelf organiserenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:37 schreef GhpH het volgende:
Is er ook een kaa el bee miet in de buurt van Limburg?
Nee man, ik zei dat om jullie gerust te stellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:39 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Was je echt in de gracht geflikkerd?
Ik ben helemaal gerustquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee man, ik zei dat om jullie gerust te stellen.
Ik ben KO gegaan en bij iemand thuis gebracht
bij wie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Student in oost-uutjequote:
Wat moest je voor de taxirit betalen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben student in Utrecht, met mij erbij waren jullie overal ingekomen
Jij kan echt niets hebben, of je bent echt een fucking zwakzinnige klapjosti.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Zwakzinnige klapjosti die niets kan hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij kan echt niets hebben, of je bent echt een fucking zwakzinnige klapjosti.![]()
Welke is het?
Flikker op met dit getroll manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef ZarB het volgende:
Nu ik haan gezien heb geloof ik alles wat hij zegt
Denken dat haan zijn topics verzintquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef ZarB het volgende:
Nu ik haan gezien heb geloof ik alles wat hij zegt
Dat petje van piye stond je niet echt haantje!!quote:
picsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat petje van piye stond je niet echt haantje!!
Ik respecteer de privacy van onze fokkers. Haan heeft er vast zelf wel eentje.quote:
Privacy respecterenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik respecteer de privacy van onze fokkers. Haan heeft er vast zelf wel eentje.
Juist nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
Misschien moet ik in het vervolg minder drinken voordat iedereen er is samen met Haan
Anti-klacht: wel 2 meisjes ontmoet in du trein, Annelieke en Fleur, en ze zaten ook nog eens op Hockey ook
Ja of die malibu troep weglaten, daarna ging het helemaal kutquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Juist niet
Ja als jij 6 glazen bier in een kwartier opdrinkt, tja..
21 ;pquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja of die malibu troep weglaten, daarna ging het helemaal kutHoeveel procent is dat eigenlijk, toch maar 5 ofzo?
Wanneer komen je kwaliteitstopics weer? Je bent nu terug van weggeweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:09 schreef haan33 het volgende:
Ik had nooit hugh zijn 45% drankje moeten klappen
Lol Micson is het wel gewoon gelukt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:43 schreef haan33 het volgende:
Chai bleek een vriend te hebben, ze is dus ontsnapt uit de klauwen van mijn pure hosselskills
Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo'n heel moeilijk te beantwoorden vraag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:13 schreef ntm het volgende:
Hoe komt het dat jullie niet binnen kwamen in clubs? Haha![]()
Je bent gepaald door Micson?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol Micson is het wel gewoon gelukt.
Jij had toch een vriend?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol Micson is het wel gewoon gelukt.
Gelukkig wordt een echte Fokker nooit aangesproken!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Alleen soms als ze aangesproken wordt door vervelende mannen
Toch relaxed, beetje discussieren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:23 schreef haan33 het volgende:
En zo'n vent ging mij en piye aanspreken en ons over god vertellenOM FUCKING HALF 10
zei die: 'met die fles probeer je de leegte op te vullen'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:24 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Toch relaxed, beetje discussieren.
Met god doe je precies hetzelfdequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
zei die: 'met die fles probeer je de leegte op te vullen'
Als je niet wilde dat hij dat zei had je er niet op moeten gaan zitten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
maar als je met een lege fles die leegte opvult, is er dan nog steeds een leegte?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je niet wilde dat hij dat zei had je er niet op moeten gaan zitten.
Diep. Erg diep.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als je met een lege fles die leegte opvult, is er dan nog steeds een leegte?
denk daar maar eens over na
SGquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:33 schreef hugecooll het volgende:
maarre, SG, wie waren er nog op je meet?
Wat een baas, hij heeft gewoon gelijk!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een mongool. Beetje dronken jongeren om half 10 aansprekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat een baas, hij heeft gewoon gelijk!Die man had ik wel even willen spreken. Misschien neem ik de bijbel mee naar de volgende meet voor een goede Schriftlezing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |