Die heeft ze sowieso al. Je bent te laat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien
Heb wel slaapplekken
Nee, daarom regel ik het nr na het neuken,.quote:
Verdorie. Wilde ik net ZarB hosselen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die heeft ze sowieso al. Je bent te laat.
Wat sluuuuwwwwwwwquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, daarom regel ik het nr na het neuken,.
Ja dat ga je krijgen nu iedereen me gister gezien heeft. Achteraan sluiten graag. Bvd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Verdorie. Wilde ik net ZarB hosselen.
Loop je wel mijn Friese reepkoek mis. Jouw verliesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja dat ga je krijgen nu iedereen me gister gezien heeft. Achteraan sluiten graag. Bvd.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:09 schreef ZarB het volgende:
Sorry mensen ik mag niet meer met jullie forummen van mijn... Mijn.. Baas.
Groetjes. X
NEE HALLO DOE FF NORMAAL PLS. Ik zei dm!!!quote:
Kies wel de leukste uit jmf!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen die zarb een dm sturen en mij vervolgens een foto sturen waarop ze iets terug dm't krijgen van mij pics van zarb!!
Die moet ik nog krijgen denk ik...quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die moet ik nog krijgen denk ik...
Ga zo door frikandel....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die moet ik nog krijgen denk ik...
Haantjuu, wat is er nou allemaal gebeurd?quote:
Ja ik werd godverdomme wakker bij iemand thuisquote:
Haha, netjes man!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja ik werd godverdomme wakker bij iemand thuis
Ik ben blijkbaar K.O. gegaan toen ik tegen een muur liep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |