Wat ben jij voor een homo om dit achteraf op fok te meldenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen was echt een topmeet!! Haan, dat baardje zou ik weglaten, die vlechtjes van die donkere jongen waren ok, maar het rode petje is een beetje té (zeker voor in een tapastent), sg: ondanks dat ik je blond had voorgesteld zag je er erg leuk uit. Madjack, gelijk die wodka onder sg dr neus duwen toen ze aankwam op Utrecht cs was een beetje overdreven! Mahl: volgende keer mag je wel gewoon hoi zeggen. Voor de jongen met het grijze vestje en het blonde haar: voor jou geldt het zelfde!
Nou toedeloe jongens, was leuk jullie gezien te hebben!
Edit: ik hoor net dat Micson de blonde was, nou Micson: volgende keer hoef e niet zo stiekem te doen.![]()
Ik kan dit moeilijk gaan ontkennen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die hebben niet genoeg indruk gemaakt!!
Oja JMF is trouwens echt héél lekker!!!!![]()
![]()
ZO ROLLEN WIJ jv! Hahahajahaha XD XDquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:02 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een homo om dit achteraf op fok te melden
Hoeveel heb je op?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
ZO ROLLEN WIJ jv! Hahahajahaha XD XD
Die anderen waren te lekker. Was jij er ook? Telde 4 meisjes!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:12 schreef Chai het volgende:
Hoe kan het dat jullie zoveel mensen over het hoofd gezieb hebben dan (Dima, titta, tetouaribo, Hugh) ? Wat een faalobservatie.
Ben nog bij jmf. Wij moeten nog slapen xd xdquote:
Tegen zarb en Kullie natuurlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:18 schreef Chai het volgende:
En tegen wie moeten micson en MAHL hoi zeggen?
Ik dacht dat dat hugh_myron was. Daar had ik me trouwens echt zo'n grote gespierde gast bij voorgesteld..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Tegen zarb en Kullie natuurlijkZe liepen langs en keken wel, maar zeiden niks. Over Dima wisten we niet zeker wie het was. Ik dacht die met het witte strakke shirt met lange mouwen, maar Kullie dacht die met het grijze shirtje.
Nee er was er nog 1 met een wit shirt met korte mouwen. Dat had Hugh moeten zijn. Titta hebben we denk ik wel gezien, maar is niet zo'n bekende hier. Ik gok op dat meisje dat bij SG hing met een blond staartje en zwarte jas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hugh_myron was. Daar had ik me trouwens echt zo'n grote gespierde gast bij voorgesteld..
Jullie zijn echt 2 sletjes die niet durven en bang bang bang zijn, daarnaast zijn jullie dom dom domquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee er was er nog 1 met een wit shirt met korte mouwen. Dat had Hugh moeten zijn. Titta hebben we denk ik wel gezien, maar is niet zo'n bekende hier. Ik gok op dat meisje dat bij SG hing met een blond staartje en zwarte jas.
Ow sorry sorry dat we jou niet gespot hebben. Had je maar knapper moeten zijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:38 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Jullie zijn echt 2 sletjes die niet durven en bang bang bang zijn, daarnaast zijn jullie dom dom dom
Wat voor faal account is dit nu weer?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:38 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Jullie zijn echt 2 sletjes die niet durven en bang bang bang zijn, daarnaast zijn jullie dom dom dom
Doe er iets aan Pharkiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat voor faal account is dit nu weer?
Ik ben weg hoor. Heb geld en een briefje op je kussen gelegd. Was leuk xoxoquote:
Gelukkig heb ik je nr nog..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben weg hoor. Heb geld en een briefje op je kussen gelegd. Was leuk xoxo
Omg ja daar ben ik noooit geweest! Open een topic!! Im in!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgende keer in het noorden des lands bitte. Groningen bijv.
Vergeet de foto's niet....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je nr nog..
Tot (n)ooit!
Misschienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omg ja daar ben ik noooit geweest! Open een topic!! Im in!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |