Jezus kon water in wijn veranderen, daar doe je haan meer een plezier mee denk ik dan een Bijbel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat een baas, hij heeft gewoon gelijk!Die man had ik wel even willen spreken. Misschien neem ik de bijbel mee naar de volgende meet voor een goede Schriftlezing.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jezus kon water in wijn veranderen, daar doe je haan meer een plezier mee denk ik dan een Bijbel.
das nog een redelijke opkomst toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
SG
Ik
Piye
Madjack
Chai
Wickedman
iemand die ik niet ken
Mahl
Madeliefff
Micson
Hugh
waarom kwam jij niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
das nog een redelijke opkomst toch?
Als je er zogenaamd was, zag je ze dan op t station of in de bar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen was echt een topmeet!! Haan, dat baardje zou ik weglaten, die vlechtjes van die donkere jongen waren ok, maar het rode petje is een beetje té (zeker voor in een tapastent), sg: ondanks dat ik je blond had voorgesteld zag je er erg leuk uit. Madjack, gelijk die wodka onder sg dr neus duwen toen ze aankwam op Utrecht cs was een beetje overdreven! Mahl: volgende keer mag je wel gewoon hoi zeggen. Voor de jongen met het grijze vestje en het blonde haar: voor jou geldt het zelfde!
Nou toedeloe jongens, was leuk jullie gezien te hebben!
Edit: ik hoor net dat Micson de blonde was, nou Micson: volgende keer hoef e niet zo stiekem te doen.![]()
ze zat thuis te fappen op onze wilde verhalenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Als je er zogenaamd was, zag je ze dan op t station of in de bar?
Haan was er toen niet bij toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo'n heel moeilijk te beantwoorden vraag.
Je moet je leven niet laten leiden door je begeerten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jezus kon water in wijn veranderen, daar doe je haan meer een plezier mee denk ik dan een Bijbel.
Jij was ook sigaren aan het roken bij een coffeeshop?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet je leven niet laten leiden door je begeerten.
Dat is genieten! Dat kan wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij was ook sigaren aan het roken bij een coffeeshop?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:37 schreef GhpH het volgende:
Is er ook een kaa el bee miet in de buurt van Limburg?
Spannend verhaal, vertel me meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef madeliefff het volgende:
toen iedereen buiten stond kwam de uitsmijter naar t groepje toe om te vragen of ze aan t blowen waren. hij liep iedereen voorbij tot hij bij piye was ( want neger!)
En terecht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef madeliefff het volgende:
toen iedereen buiten stond kwam de uitsmijter naar t groepje toe om te vragen of ze aan t blowen waren. hij liep iedereen voorbij tot hij bij piye was ( want neger!)
Ik zag wel twee zuur kijkende dames bij binnenkomst links. Ik hou op zich wel van zure wijven (met bijbehorende zure vagina's), maar ik besloot toch volledig voor Chai te gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen was echt een topmeet!! Haan, dat baardje zou ik weglaten, die vlechtjes van die donkere jongen waren ok, maar het rode petje is een beetje té (zeker voor in een tapastent), sg: ondanks dat ik je blond had voorgesteld zag je er erg leuk uit. Madjack, gelijk die wodka onder sg dr neus duwen toen ze aankwam op Utrecht cs was een beetje overdreven! Mahl: volgende keer mag je wel gewoon hoi zeggen. Voor de jongen met het grijze vestje en het blonde haar: voor jou geldt het zelfde!
Nou toedeloe jongens, was leuk jullie gezien te hebben!
Edit: ik hoor net dat Micson de blonde was, nou Micson: volgende keer hoef e niet zo stiekem te doen.![]()
Die vlechtjes van piyequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef madeliefff het volgende:
Sorry voor Kullies pokerfacequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:58 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zag wel twee zuur kijkende dames bij binnenkomst links. Ik hou op zich wel van zure wijven (met bijbehorende zure vagina's), maar ik besloot toch volledig voor Chai te gaan.
Wel sterke observatie.
Ohh ja ja, je probeert me uit de tent te lokken he. Nou daar trap ik niet in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Als je er zogenaamd was, zag je ze dan op t station of in de bar?
Nou suppie, je had een aardig clubje bij elkaar weten te scharrelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:06 schreef -supergirl- het volgende:
Wel een beetje zwak dat iedereen weer zo vroeg weg ging. Maar jullie hebben niet veel gemist. We hebben half Utrecht afgelopen op zoek naar iets waar we naar binnen mochten. En toen kwamen we eindelijk 2 helden tegen die ons meenamen
mijn voeten zijn wel weer een beetje kapot![]()
@titta ik beloof het, volgende keer platte schoenen
Achteraf is het toch best goedgekomen ondanks dat ik het niet zó geweldig had geregeld toch?
Ik heb een vraag voor je en ik zou graag willen dat je er heel eerlijk antwoord op geeft, is dat goed?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:06 schreef -supergirl- het volgende:
Wel een beetje zwak dat iedereen weer zo vroeg weg ging. Maar jullie hebben niet veel gemist. We hebben half Utrecht afgelopen op zoek naar iets waar we naar binnen mochten. En toen kwamen we eindelijk 2 helden tegen die ons meenamen
Achteraf is het toch best goedgekomen ondanks dat ik het niet zó geweldig had geregeld toch?
Jij bent echt lomp dat je zomaar weggaat zonder wat te zeggen. Ik dacht wel dat je ergens in een gracht zou liggen eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb een vraag voor je en ik zou graag willen dat je er heel eerlijk antwoord op geeft, is dat goed?
Heeft die vuige knul uit Tivoli nog gebeld?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:06 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zei tegen hugh en piye, ik ga even pinnen, helaas is het toen misgegaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent echt lomp dat je zomaar weggaat zonder wat te zeggen. Ik dacht wel dat je ergens in een gracht zou liggen eigenlijk.
Volgende keer zal ik jouw tijdig een PM sturenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Heeft die vuige knul uit Tivoli nog gebeld?
Iemand heeft je info doorgegeven of je hebt echt zitten gluren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou suppie, je had een aardig clubje bij elkaar weten te scharrelen
Wie zou ZarB in godsnaam info doorgeven? Volgens mij was ZarB dat kleine chineesje met die bril die steeds langsliepquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Iemand heeft je info doorgegeven of je hebt echt zitten gluren.
Ik gok op 1 want dat laatste zou wel echt te sneu zijn om daar je avond aan te besteden en dan niet eens even hoi durft te zeggen
Ik voelde me te oudquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Iemand heeft je info doorgegeven of je hebt echt zitten gluren.
Ik gok op 1 want dat laatste zou wel echt te sneu zijn om daar je avond aan te besteden en dan niet eens even hoi durft te zeggen
Onderschat mijn netwerk niet Haantje! (En mijn eigen capaciteiten)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wie zou ZarB in godsnaam info doorgeven? Volgens mij was ZarB dat kleine chineesje met die bril die steeds langsliep
Er waren er 2 van 28. Jij bent volgens mij niet ouder. Kutsmoes dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik voelde me te oud![]()
Ik dacht: jullie willen vast niet met twee oude dames praten. Sorry, volgende keer komen we erbij
Wie nog meer? Zag er maar eentje die iets ouder was. Maar oke oke, wij zijn contactgestoord dus we observeren liever van een afstandjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er waren er 2 van 28. Jij bent volgens mij niet ouder. Kutsmoes dus
Nee joh, is juist leuk. Volgende keer mag je ook mee oke?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
Meeten ok, ieder zijn ding...
En dan als fokker een meet 'bespieden'dan ben je wel echt kankertriest.
Ik voel me ook te oud voor een meet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik voelde me te oud![]()
Ik dacht: jullie willen vast niet met twee oude dames praten. Sorry, volgende keer komen we erbij
Volgende keer mag je erbij oke? Dan hebben wij een klb meet voor bejaarden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik voel me ook te oud voor een meet.
KLB bejaardenmeetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgende keer mag je erbij oke? Dan hebben wij een klb meet voor bejaarden.
Goed plan, beter op een Donderdagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:22 schreef -supergirl- het volgende:
Meet 3 zal begin oktober plaatsvinden.
In EINDJE
(Nooit meer Utrecht)
Oke nice, zet mij en kullie alvast op aanwezig!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:22 schreef -supergirl- het volgende:
Meet 3 zal begin oktober plaatsvinden.
In EINDJE
(Nooit meer Utrecht)
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee joh, is juist leuk. Volgende keer mag je ook mee oke?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oke nice, zet mij en kullie alvast op aanwezig!!
dan kom ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |