SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Slechtste user ooit in de SC-
Ejfaar
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 30-08-2013 00:09:27 ]Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
Zie je wel weer in GRTD.quote:
Tot de volgendequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Ceviche het volgende:
Gek, twas weer een kuthunt maar toch jammer dat het weer voorbij is
Lobi voor de sc
Ja, dat is goed. Snap niet waarom er nu nog een nieuwe is eigenlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zie je wel weer in GRTD.
[..]
Tot de volgende![]()
Omdat in de box meestal spullen zitten die 3/4x zo veel waard zijn dan je aanschafwaarde? Anders kan die altijd nog retour.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:34 schreef Zapata het volgende:
Ik snap niet waarom je een box zou kopen. Ibood is soms zelfs duurder dan andere online winkels.
dus veel meer korting dan normale ibood artikelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat in de box meestal spullen zitten die 3/4x zo veel waard zijn dan je aanschafwaarde? Anders kan die altijd nog retour.
http://www.1dagskoopjes.nl/blog/ibood-box-unboxing-hunt-mei-2013quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:48 schreef Zapata het volgende:
[..]
dus veel meer korting dan normale ibood artikelen
Okay dat is duidelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:48 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.1dagskoopjes.nl/blog/ibood-box-unboxing-hunt-mei-2013
quote:Alle Hulp-klazen, Pieten, Rendieren en Santa's opgelet: Aanstaande donderdag én vrijdag is het zover, dan is er weer een Hunt! Bomvol megadeals, nóg scherper geprijsd dan je van ons gewend bent.
Kortom: mis het niet, zorg dat je er bij bent a.s. donderdag en vrijdag op iBOOD of volg ons op Facebook en Twitter om niets te missen van de Hunt.
Met vriendelijke groet,
Het iBOOD Hunt Team.
goeie kickquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef essnhills het volgende:
Komende donderdag en vrijdag is er weer een hunt!
[..]
Ja vond ik welquote:
Ik ben benieuwd wat dat betekent voor eventuele boxen..quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Good god de vorige hunt was nog maar twee maanden geleden
niks mis meequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebbenquote:
Cevquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]![]()
Nee ik weet
Maar ik ben je nog niet vergeten hoor
Tja, ik zal het waarschijnlijk helemaal niet kunnen volgen.. Ben nu echt druk bezig met stage. Dat scheelt, meer kans op een box voor de rest.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
Poeh, ik ben blij dat het niet 10 minuten terug al begonnen is, ik ben moeVannacht had ik het niet volgehouden
Jammer Marcoquote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, ik zal het waarschijnlijk helemaal niet kunnen volgen.. Ben nu echt druk bezig met stage. Dat scheelt, meer kans op een box voor de rest.
Vannacht mooi gebruiken toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog steeds tig blikjes energydrink liggen van dat pauperpakket van ClicktoBuy destijds.
zelfde voor mijquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:30 schreef Lyza666 het volgende:
Ben toevallig vrij deze week maar om daar nou 2 dagen van te verkloten en toch weer niks te kopen.. Hm, ik kom af en toe wel even gluren denk'k.
die waren toen al over datum toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog steeds tig blikjes energydrink liggen van dat pauperpakket van ClicktoBuy destijds.
11-2014quote:Op woensdag 6 november 2013 19:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
die waren toen al over datum toch?
Wie? Jimbo?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Oh een van de vaste hunters, de recordhouder, is WEER gebanned en kan dus weer niet mee huntenSukkel.
Hoe krijgt ie het voor elkaarquote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja... gisteren gebannedecht ELKE keer.
Zou goed moeten komen danquote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef June. het volgende:
Ga sowieso binnen een half jaartje verhuizen, dus ik aas op alles wat daarmee te maken heeft
Everytime with this guyquote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Oh een van de vaste hunters, de recordhouder, is WEER gebanned en kan dus weer niet mee huntenSukkel.
Zo dacht ik een paar jaar geleden ook maar toen kwamen er alleen maar geurtjes, mp3-spelers en ander meuk voorbij.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef June. het volgende:
Ga sowieso binnen een half jaartje verhuizen, dus ik aas op alles wat daarmee te maken heeft
Haha, zeker. Ik ga van mijn studentenkamertje van 20 m2 naar een appartement van ongeveer 90m2quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo dacht ik een paar jaar geleden ook maar toen kwamen er alleen maar geurtjes, mp3-spelers en ander meuk voorbij.
We gaan gewoon spelen 'spot de speedo'.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Everytime with this guy
Vraag me trouwens nog steeds af wie de kloon van speedo is
Zaklampenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo dacht ik een paar jaar geleden ook maar toen kwamen er alleen maar geurtjes, mp3-spelers en ander meuk voorbij.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
We gaan gewoon spelen 'spot de speedo'.
Die LivingColors heb ik wel gekocht voor in de woonkamer toen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zaklampen
Gereedschapskisten
Philips living color shit
Dure zonnebrillen
Cinderella shit in alle maten
Altijd![]()
![]()
We gaan het gewoon afdwingenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef June. het volgende:
[..]
Haha, zeker. Ik ga van mijn studentenkamertje van 20 m2 naar een appartement van ongeveer 90m2
[..]![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
We gaan gewoon spelen 'spot de speedo'.
Misschien moeten wie hem even quoten of DM'en ofzo..quote:
Bambinoooooquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:13 schreef bambino het volgende:
Hopelijk kan ik volgende keer weer mee doen
Ik de cinderellazooiquote:Op woensdag 6 november 2013 19:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die LivingColors heb ik wel gekocht voor in de woonkamer toen.
Ja, ik heb dat Cinderella bulkkussen maar laten we daar niet weer over gaan beginnen...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik de cinderellazooi
Echt ideaal moment, had het net nodig.
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef gianni61 het volgende:
zal ik morgen dan eindelijk maar cinderella kopkussens gaan kopen?
Je moet ook wel de goeie kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat Cinderella bulkkussen maar laten we daar niet weer over gaan beginnen...
Zou ik wel doen. Moet ze wel bijna iedere avond even opschudden maar dat lijkt me nou niet echt zoveel gevraagdquote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef gianni61 het volgende:
zal ik morgen dan eindelijk maar cinderella kopkussens gaan kopen?
Ze liggen heerlijk hèquote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Moet ze wel bijna iedere avond even opschudden maar dat lijkt me nou niet echt zoveel gevraagd
Bulkkussen? Bedoel je een xl-versie of bedoel je dat die kussens zelf te vullen zijn?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat Cinderella bulkkussen maar laten we daar niet weer over gaan beginnen...
ik wil wel het bed(degoed) met jou delenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Dan lig je op dezelfde kussens als mij
oke.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Moet ze wel bijna iedere avond even opschudden maar dat lijkt me nou niet echt zoveel gevraagd
Nee, ik bedoelde eigenlijk OEM-kussens, dus zonder label.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bulkkussen? Bedoel je een xl-versie of bedoel je dat die kussens zelf te vullen zijn?
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil wel het bed(degoed) met jou delen
[..]
oke.
want de nog geen jaar oude kussens die ik nu heb zijn gewoon kut
Meh, mijn huidige dekbed is nog prima, ik heb toen die kussens gekocht omdat ik nieuwe kussens nodig hadquote:Op woensdag 6 november 2013 19:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]ja
Dekbed is nog beter
Maar wat echt geniaal is: mijn elektrische deken
Nee, alleen livingcolors en batterijenquote:
IK WIL ZAKLAMP... HOI WIE BEN JIJ?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, alleen livingcolors en batterijen
ik krijg er al 1 in mn kerstpakketquote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
OKE MAN IK HEB NOG EEN ZAKLAMP NODIG.
Edman ook alquote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Melleyn het volgende:
Kan toch een klein beetje meekijken.. ziek thuis
Melleynquote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Melleyn het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Melleyn het volgende:
Hoi ik ben ess, je favo fokster van GRTDquote:
o ja hoiquote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi ik ben ess, je favo fokster van GRTD
hoezo eigendunk?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi ik ben ess, je favo fokster van GRTD
Haaiquote:
Ja nou, hij kwam vannacht speciaal voor mij nog even langsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nja kotsen doe ik toch al dus dat maakt ook niet meer uit danquote:Op woensdag 6 november 2013 19:57 schreef essnhills het volgende:
Melleyn, je moet gewoon lekker drinkenwerkt lekker ehh, reinigend
flauwquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai
[..]
Ja nou, hij kwam vannacht speciaal voor mij nog even langsoh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Brand gewoon lekker al die bacteriën dood toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nja kotsen doe ik toch al dus dat maakt ook niet meer uit dan![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jaDie zijn ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
nee hoor, de kindercreche houd het wel overeind (of werkt het in de grond)quote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef Xeor het volgende:
GRTD valt de komende 2 dagen helemaal stil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja, dat overleven ze welquote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef Xeor het volgende:
Ik bedenk me net dat ik helemaal geen dekbed van cinderella hebquote:Op woensdag 6 november 2013 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Meh, mijn huidige dekbed is nog prima, ik heb toen die kussens gekocht omdat ik nieuwe kussens nodig hadik ga ook geen dingen vervangen die nog niet aan vervanging toe zijn
Ik denk het laatstequote:Op woensdag 6 november 2013 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, de kindercreche houd het wel overeind (of werkt het in de grond)
Neequote:
Alleen als je mee komt hunten, we mogen hier niet teveel rotzooi postenquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:59 schreef Xeor het volgende:
Gianni plz slijmbaljust stating the obviousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik helemaal geen dekbed van cinderella heb
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik helemaal geen dekbed van cinderella heb
Zwaaien is meer als primaquote:Op woensdag 6 november 2013 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja, dat overleven ze welMisschien dat we even komen zwaaien af entoe ofzo
Van wie niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen als je mee komt hunten, we mogen hier niet teveel rotzooi posten
Ik wil altijd pannensets, ik heb ze nu alleen niet echtnodig en ik heb er ook geen ruimte voorquote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wil een pannenset.
en ik meen 't ook nog
Ik weet nog dat we daar na een hunt heengestuurd werden en dat we dat helemaal vol gingen spammenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef Xeor het volgende:
als die witte bialetti's langskomen: fijn langs laten gaanquote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wil een pannenset.
en ik meen 't ook nog
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Pannenset voor Lyza, check.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wil een pannenset.
en ik meen 't ook nog
In maartquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we daar na een hunt heengestuurd werden en dat we dat helemaal vol gingen spammen
Tijd geleden al, dat wel.
Ik heb meer het idee dat die van ibood nogal crap kwaliteit zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil altijd pannensets, ik heb ze nu alleen niet echtnodig en ik heb er ook geen ruimte voor
Een mooie koffer oidquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Pannenset voor Lyza, check.
Nog meer mensen met verzoekjes?
Zaklampquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die witte pannen beginnen slecht te worden hier, al na 2 jaar.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wil een pannenset.
en ik meen 't ook nog
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Xeor het volgende:
Ik weet nog de vorige reeks kwam stuart hier om 5 voor 12.. was de hunt af dus ging iedereen weg
Ohhhhhhh okequote:Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaMaa rnu weet hij wel dat hij nu is, vorige keer zat ie in het vliegtuig geloof ik
Ohja Bialetti hoor ik vaker dat dat witte niet zo geweldig is. Thnks, als ze wit zijn, laat ik ze liggen dan dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die witte pannen beginnen slecht te worden hier, al na 2 jaar.![]()
Beter neem je die niet. (Bialetti ofzo? )
Maartquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
In maarten toen ben ik blijven plakken
cinderella kussens dusquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tot zoquote:
Nja wit is keramisch en dat zijn over het algemeen prima pannen, maar net zoals met teflon pannen heb je gewoon slechte merken. Die bialeti oid is een van die slechte merkenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohja Bialetti hoor ik vaker dat dat witte niet zo geweldig is. Thnks, als ze wit zijn, laat ik ze liggen dan dus.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die witte bialetti's langskomen: fijn langs laten gaan
high fivequote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die witte pannen beginnen slecht te worden hier, al na 2 jaar.![]()
Beter neem je die niet. (Bialetti ofzo? )
Nee afgelopen maartquote:Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maart
No shit
Of bedoel je vorig jaar maart?
Die maan die er vorig jaar was, maar die koop ik toch nietquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
nja, ik gebruik ze nog wel vaak voor aardappels enzo, maar ik vind het vlees er gewoon niet mooi in wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja wit is keramisch en dat zijn over het algemeen prima pannen, maar net zoals met teflon pannen heb je gewoon slechte merken. Die bialeti oid is een van die slechte merken![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die maan die er vorig jaar was, maar die koop ik toch niet
jij laat je ook niet meer in grtd zienquote:
M'n vriend heeft er een paar, kon ik prima mee bakken hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik gebruik ze nog wel vaak voor aardappels enzo, maar ik vind het vlees er gewoon niet mooi in worden
deBuyer staat alweer op mn kerst verlanglijstjequote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n vriend heeft er een paar, kon ik prima mee bakken hoorik heb ze alleen zelf niet
En zijn pannen staan opgeslagen bij z'n moeder op zolder :p
Elektrisch kokenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Ik kook elektrisch dus dat is sowieso al kut en dan ook nog eens die Bialetti pannen.
Dat je dat nog weetquote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]Ohja, die maan en die regenboog en het universum enzo
![]()
ik zou serieus overwegen een huis niet te kopen als ik niet op gas zou kunnen kokenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Ik kook elektrisch dus dat is sowieso al kut en dan ook nog eens die Bialetti pannen.
tot nu toe nog nooit gelukt om een box te bemachtigen. op het werk zal dat ook wel lastg wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Melleyn het volgende:
Pannenset Lyza666
Koffer essnhills
Zaklamp Xeor
Cinderella Kussens gianni61
Moon in your room Ceviche
BOX BOX BOX Melleyn
Ik weetquote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij laat je ook niet meer in grtd zien
Ik had vroeger van die glow in the dark sterren en planeten enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 20:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
En glow-in-the-dark verf en dan sterren schilderen en dan 's nachts heb je de maan en sterren
Ik welquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Lyza666 het volgende:
Koken op gas![]()
Alsof ik een keukenprinses ben ook.
Ik heb een half jaar in een kamer gezeten met elektrisch koken, wat een ramp was datquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou serieus overwegen een huis niet te kopen als ik niet op gas zou kunnen koken
Philps drank Melleynquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Melleyn het volgende:
Pannenset Lyza666
Koffer essnhills
Zaklamp Xeor
BOX BOX BOX Melleyn
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Melleyn het volgende:
Pannenset Lyza666
Koffer essnhills
Zaklamp Xeor
BOX BOX BOX Melleyn
Ik heb medelijden met jequote:
oh ja, een nespresso ofzo zou ik ook nog overwegen of gereedschap dingetjesquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vroeger van die glow in the dark sterren en planeten enzo
Ik heb vroeger een tijdje dat m'n vader aan het verbouwen was samen met m'n broers op 1 kamer geslapen. En toen hadden we een keer een oppas, hadden we letterlijk de hele kamer volgehangen met die dingen (ik had er best wel belachelijk veel) en lekker de lampen er een tijdje opgezet.
Toen het tijd was om te gaan slapen met z'n allen naar boven, in bed gaan alvast, deur dicht, gordijnen dicht etc. En dan aftellen en tegelijkertijd alle lichten uit. En dat was eigenlijk best wel vet![]()
ik had vorige keer geen box, de meeste boxen kwamen langs dat ik een vet tof bedrijfsfeest had (dat was serieus echt een tof feest)quote:Op woensdag 6 november 2013 20:11 schreef Lyza666 het volgende:
De vorige hunt waren de boxen duur en niet heel geweldig toch? Als ik er eentje langs zie komen ga ik t vast proberen maar geloof niet dat 't heel erg is als't niet lukt.
Black & Decker here we comequote:Op woensdag 6 november 2013 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, een nespresso ofzo zou ik ook nog overwegen of gereedschap dingetjes
Uhuh.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn broer had ook van die sterren maar als je daar niet echt licht op zet dan geven ze gelijk geen licht meer
Ik heb trouwens glow-in-the-dark nagellak
Kan ik midden in de nacht met mijn kat spelen
Ik heb wel nog ergens een potje verf staan glow in the darkquote:Op woensdag 6 november 2013 20:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn broer had ook van die sterren maar als je daar niet echt licht op zet dan geven ze gelijk geen licht meer
Ik heb trouwens glow-in-the-dark nagellak
Kan ik midden in de nacht met mijn kat spelen
nee, dat nooitquote:
Ja dat wil ik dus kopen ooit, en dan sterren op de muurquote:Op woensdag 6 november 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel nog ergens een potje verf staan glow in the dark
Dirty minds everywherequote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb bewust niet 'mijn poes' getypt ook al is het een vrouwtje
Taalstruggles
Zoiets hadden ze toch ook, sterrenhemel lamp?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus kopen ooit, en dan sterren op de muur
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik wil - en ik blijf het herhalen - Sponge Bob Tosti-ijzer
Toen de hunt nog leuk was jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]Dat is echt zo ongeveer in de prehistorie van de hunt dat die voor het laatst zijn geweest toch?
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
als ik er 1 zie langskomen koop ik het meteenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
* essnhills sued Lyzaquote:
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen en toen kwam er snot uit m'n neus. Thanks
We zitten ons altijd te verheugen en achter is het altijd: het was weer niksquote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trouwens: wij kunnen echt nooit normaal doen bij die hunt, hij is nog niet eens begonnen en er is al een deel vol
Oh? Ik weet alleen van die maan?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets hadden ze toch ook, sterrenhemel lamp?
Toen Maraca er nog bij was.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen de hunt nog leuk was ja1 dag duurde en er 100 mp3 spelers voorbijkwamen.
En speedo er ook nog wasquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ook sterren?
[..]
Ja en Jimbo geen ban had
Fijne wedstrijd. Dat ze maar 'ns winnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
We zitten ons altijd te verheugen en achter is het altijd: het was weer niksMaar ik ga zometeen Ajax kijken dus dan ben ik hier weg
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
We zitten ons altijd te verheugen en achter is het altijd: het was weer niksMaar ik ga zometeen Ajax kijken dus dan ben ik hier weg
Ik was vorige keer bekaf en teut van alle wijnquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Maar goed dat weten we ook altijd van tevoren, kom meestal alleen maar socializen
Vorige keer was ik zo stoned dat ik vergat om op ibood te kijken
Echtquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ook sterren?
[..]
Ja en Jimbo geen ban had
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Of een van zijn andere 'personages'
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Over 'pics or it didn't happen' gesproken
Had je 'starmaster' gegoogeld?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:18 schreef Melleyn het volgende:
Ik hou van google afbeeldingen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef tralalala het volgende:
Wat zou Koos daarvan vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's never lupusquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:27 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier ook weer harder om lachen dan nodig
Wie is dat ook al weer?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu dit pas in de OP: slechtste user ooit Ejfaar
Ik weet wel dat hij er was, waar waarom slecht, dat weet ik eigenlijk ook niet meerquote:Op woensdag 6 november 2013 20:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wie is dat ook al weer?
ik ben zo slecht met namen hè
Lapohunten doen we niet meerquote:Op woensdag 6 november 2013 20:36 schreef Ceviche het volgende:
Hehehehehe ik heb die spoiler een keer in de OP gezet omdat sommige kutusers gingen lapohunten en andere users gingen huilen in fb
Soms wel, maar ik vond het ook nooit zo nodig. Maar dat gezeik erover was echtquote:Op woensdag 6 november 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Lapohunten doen we niet meerLijkt me alleen dat als het HEEEEL snel gaat dat het handig is als de volgende snel open is. Maar dat is nooit meer, dat hele snelle
Ik vind het wel lollig dat mensen daar compleet gefrustreerd over kunnen doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Soms wel, maar ik vond het ook nooit zo nodig. Maar dat gezeik erover was echt
Inb4 Koelkast
Het maakt mij ook echt niks uit, maar sommigen vinden het vervelend. En als het 1 keertje gebeurt, boeiend, het topic is na 10 minuten of zo toch al vol.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Inb4 Koelkast
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70245551/quote:Op woensdag 6 november 2013 20:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Inb4 Koelkast
Nou ja dat eigenlijk weer wel jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig dat mensen daar compleet gefrustreerd over kunnen doen.
Ja precies. Is ook wel vervelend maar die discussies in fbquote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig dat mensen daar compleet gefrustreerd over kunnen doen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef Melleyn het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70245551/Oh hehehehehe duurde even voor ik het snapte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens stond mijn chat met die ikearobot nog openquote:Je zei:Groentesoep.
Anna zei:Het spijt me, dat heb ik niet begrepen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh hehehehehe duurde even voor ik het snapte.
Overigens stond mijn chat met die ikearobot nog open
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
We don't ship to the Netherlands.das war einmal, ze werden echt helemaal lijp daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
We don't ship to the Netherlands.KlassiekertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We don't ship to the Netherlands.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die heb ik ook doorgelezen.
Die werd genoemd in het 'troll een ikea-medewerker'topic.
Bazentopics![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
das war einmal, ze werden echt helemaal lijp daar
quote:Flip: hi
Greg: Welcome to Live Help! How can I assist you today?
Greg: Hai
Flip: The Netherlands
Greg: No
We don't ship to the Netherlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat was tof.
Komt hier dat 'aluhoedjes' vandaan?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:01 schreef Melleyn het volgende:
TRU / Geen pottenkijkers. was ook wel een leuke reeks als je zin hebt om te lezen
Geen idee, ik was uien aan het snijdenquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik was uien aan het snijdenDe courgettes zijn nu in de bouillon aan het sudderen
Normaal kan ik er wel redelijk tegen, maar dit waren echt tranentrekkers deze uienquote:
Wat eet je laat, trouwens!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
Het ruikt nu lekker hier in huis![]()
Ik heb kip in de oven zitten en dus een bouillon met courgette erin opstaanStraks dat pureren, creme fraiche er door heen en dan nog paprika en spekjes
Scheelt wel eensquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat eet je laat, trouwens!
Of eet je altijd zo laat?
Oh dat kan. Persoonlijk eet ik het liefst voor 7 uur.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt wel eensMaar meestal niet zo laat nee
Ik had eerder geen zin om te koken/eten..
Haha, dat laatste is onzin en stel dat het geen onzin is, het is niet dat ik ga slapen ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 21:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh dat kan. Persoonlijk eet ik het liefst voor 7 uur.
omdat je na 7 uur niet meer moet eten ofzo![]()
ach ja natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, dat laatste is onzin en stel dat het geen onzin is, het is niet dat ik ga slapen ofzo
mijn avond, wat doe jequote:Op woensdag 6 november 2013 21:01 schreef Melleyn het volgende:
TRU / Geen pottenkijkers. was ook wel een leuke reeks als je zin hebt om te lezen
Daarom alle delen lotr, of harry potter en dan achter elkaar aan met een half oog op de tv en een half oog op iboodquote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat er 's nachts geen 6pack of andere nachtprogrammering meer op tv is.
Ja maar dat kan je niet gezellig met z'n allen kijkenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daarom alle delen lotr, of harry potter en dan achter elkaar aan met een half oog op de tv en een half oog op ibood
Oh zo. Nee je hebt inderdaad gelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 22:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je niet gezellig met z'n allen kijken
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 22:11 schreef Paul het volgende:
oh wacht hunts waren kut al een paar jaar he
Ikweenieeeeeeeeeeee. Sowieso heb ik altijd dingen gekocht bij hunts waar ik later spijt van hadquote:Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaMaar wel gezellig evengoed
er zitten een aantal dingen in die leuk zijn
Frustratie-tv.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Ikweenieeeeeeeeeeee. Sowieso heb ik altijd dingen gekocht bij hunts waar ik later spijt van had![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Frustratie-tv.
Ik zie... Dat je een menslievend persoon bent, je staat altijd voor anderen klaar. Probeer wat meer aan jezelf te denken. Ook voel ik dat je je emoties wegdrukt; het is goed, het is okee om die emoties soms te laten gaan.
Ik krijg ook het idee dat je op je werk struggles hebt met je baas; dat klopt he? Probeer je dit niet persoonlijk aan te trekken, ik voel namelijk ook dat je erg gevoelig bent maar dat je wel stevig in je schoenen staat. Probeer dat om te zetten naar innerlijke kracht.
THANKSquote:Op woensdag 6 november 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
MTV dan maar
00:15 Jackass
00:40 Viva la Bam
01:05 Geordie Shore
01:55 The valleys
Go aheadquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
Je hebt weinig behoefte aan nieuwe spullen, maar houdt wel heel veel aanbiedingen in de gaten. Klopt dat?
Heb je die pauper Acer Liquid nog?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:17 schreef essnhills het volgende:
Op 1dk zijn ze net klaar met het voorbereiden van de server lees ik op de chat :p
Neequote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef tralalala het volgende:
Geen foute uur marathon op Q-music dit keer?
Ik voorzie wel een mogelijkheid voor een goede deal. Maar het is nog niet helemaal helder wat het is en het zal een uitdaging zijn om de deal te sluiten. Probeer jezelf te focussen zodat je de uitdaging goed kan aannemenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]![]()
Je bent niet materialistisch... Maar ik voel wel een zekere drang om impulsen te volgen, ook bij aankopen. Probeer niet altijd toe te geven aan impulsen, zeker tijdens een hunt kan dit nare gevolgen hebben.
Het is goed om soms advies van anderen aan te nemen; pas echter op dat je je niet door naiviteit laat leiden.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik voorzie wel een mogelijkheid voor een goede deal. Maar het is nog niet helemaal helder wat het is en het zal een uitdaging zijn om de deal te sluiten. Probeer jezelf te focussen zodat je de uitdaging goed kan aannemen
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het is goed om soms advies van anderen aan te nemen; pas echter op dat je je niet door naiviteit laat leiden.
Ik voorzie dat je veel contacten op zal doen binnen korte tijd; ook zullen oude verwaterde contacten een grotere rol in je leven gaan spelen.
Tevens denk ik met een onzeker persoon te praten, klopt dat? Ik merk dat de onzekerheid al vroeg in je leven een plaats heeft gevonden. Ga bij jezelf na of de redenen van toen nog steeds een rol in je leven spelen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Waak er echter voor niet te veel eigenwaarde aan deze contacten te verbinden. Ik voorzie een grote kans dat deze contacten binnen zeer korte tijd opnieuw zullen verwateren voor langere periode. Het is meer een korte opleving, u doet er verstandig aan deze contacten ook als zodanig te behandelen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tevens denk ik met een onzeker persoon te praten, klopt dat? Ik merk dat de onzekerheid al vroeg in je leven een plaats heeft gevonden. Ga bij jezelf na of de redenen van toen nog steeds een rol in je leven spelen.
En je sterrenbeeld is een stier, dat klopt toch? Stieren staan erom bekend om veel onzekerheid met zich mee te dragen, maar dit is een cirkel die je kunt doorbreken. Stieren staan er ook om bekend om juist te zeker van hun zaak te zijn; probeer met beide benen op de grond te blijven staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer deze onzekerheid die je voelt ook te channelen zodat je meer energie overhoudt om de komende dagen zo goed mogelijk door te komen en zodat je je beter kunt focussen op de taak die in het verschiet ligt. Namelijk de deal sluiten waar we het al eerder over gehad. Volg je het nog? Het is veel informatie om te verwerken maar het hoort er allemaal bij."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Werkt niet meer toch door die extra controle...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef Loll het volgende:
Beste mensen wie heeft er nog een leuk scriptje voor chrome?
Wat wou je daarmee doen? Op de box zit een extra controle waardoor scripts geen zin meer hebbenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef Loll het volgende:
Beste mensen wie heeft er nog een leuk scriptje voor chrome?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |