als die witte bialetti's langskomen: fijn langs laten gaanquote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wil een pannenset.
en ik meen 't ook nog
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Pannenset voor Lyza, check.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wil een pannenset.
en ik meen 't ook nog
In maartquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we daar na een hunt heengestuurd werden en dat we dat helemaal vol gingen spammen
Tijd geleden al, dat wel.
Ik heb meer het idee dat die van ibood nogal crap kwaliteit zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil altijd pannensets, ik heb ze nu alleen niet echtnodig en ik heb er ook geen ruimte voor
Een mooie koffer oidquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Pannenset voor Lyza, check.
Nog meer mensen met verzoekjes?
Zaklampquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die witte pannen beginnen slecht te worden hier, al na 2 jaar.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wil een pannenset.
en ik meen 't ook nog
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Xeor het volgende:
Ik weet nog de vorige reeks kwam stuart hier om 5 voor 12.. was de hunt af dus ging iedereen weg
Ohhhhhhh okequote:Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaMaa rnu weet hij wel dat hij nu is, vorige keer zat ie in het vliegtuig geloof ik
Ohja Bialetti hoor ik vaker dat dat witte niet zo geweldig is. Thnks, als ze wit zijn, laat ik ze liggen dan dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die witte pannen beginnen slecht te worden hier, al na 2 jaar.![]()
Beter neem je die niet. (Bialetti ofzo? )
Maartquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
In maarten toen ben ik blijven plakken
cinderella kussens dusquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tot zoquote:
Nja wit is keramisch en dat zijn over het algemeen prima pannen, maar net zoals met teflon pannen heb je gewoon slechte merken. Die bialeti oid is een van die slechte merkenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohja Bialetti hoor ik vaker dat dat witte niet zo geweldig is. Thnks, als ze wit zijn, laat ik ze liggen dan dus.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die witte bialetti's langskomen: fijn langs laten gaan
high fivequote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die witte pannen beginnen slecht te worden hier, al na 2 jaar.![]()
Beter neem je die niet. (Bialetti ofzo? )
Nee afgelopen maartquote:Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maart
No shit
Of bedoel je vorig jaar maart?
Die maan die er vorig jaar was, maar die koop ik toch nietquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
nja, ik gebruik ze nog wel vaak voor aardappels enzo, maar ik vind het vlees er gewoon niet mooi in wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja wit is keramisch en dat zijn over het algemeen prima pannen, maar net zoals met teflon pannen heb je gewoon slechte merken. Die bialeti oid is een van die slechte merken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |