Black & Decker here we comequote:Op woensdag 6 november 2013 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, een nespresso ofzo zou ik ook nog overwegen of gereedschap dingetjes
Uhuh.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn broer had ook van die sterren maar als je daar niet echt licht op zet dan geven ze gelijk geen licht meer
Ik heb trouwens glow-in-the-dark nagellak
Kan ik midden in de nacht met mijn kat spelen
Ik heb wel nog ergens een potje verf staan glow in the darkquote:Op woensdag 6 november 2013 20:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn broer had ook van die sterren maar als je daar niet echt licht op zet dan geven ze gelijk geen licht meer
Ik heb trouwens glow-in-the-dark nagellak
Kan ik midden in de nacht met mijn kat spelen
nee, dat nooitquote:
Ja dat wil ik dus kopen ooit, en dan sterren op de muurquote:Op woensdag 6 november 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel nog ergens een potje verf staan glow in the dark
Dirty minds everywherequote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb bewust niet 'mijn poes' getypt ook al is het een vrouwtje
Taalstruggles
Zoiets hadden ze toch ook, sterrenhemel lamp?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus kopen ooit, en dan sterren op de muur
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik wil - en ik blijf het herhalen - Sponge Bob Tosti-ijzer
Toen de hunt nog leuk was jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]Dat is echt zo ongeveer in de prehistorie van de hunt dat die voor het laatst zijn geweest toch?
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
als ik er 1 zie langskomen koop ik het meteenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
* essnhills sued Lyzaquote:
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen en toen kwam er snot uit m'n neus. Thanks
We zitten ons altijd te verheugen en achter is het altijd: het was weer niksquote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trouwens: wij kunnen echt nooit normaal doen bij die hunt, hij is nog niet eens begonnen en er is al een deel vol
Oh? Ik weet alleen van die maan?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets hadden ze toch ook, sterrenhemel lamp?
Toen Maraca er nog bij was.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen de hunt nog leuk was ja1 dag duurde en er 100 mp3 spelers voorbijkwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |