quote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die maan die er vorig jaar was, maar die koop ik toch niet
jij laat je ook niet meer in grtd zienquote:
M'n vriend heeft er een paar, kon ik prima mee bakken hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik gebruik ze nog wel vaak voor aardappels enzo, maar ik vind het vlees er gewoon niet mooi in worden
deBuyer staat alweer op mn kerst verlanglijstjequote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n vriend heeft er een paar, kon ik prima mee bakken hoorik heb ze alleen zelf niet
En zijn pannen staan opgeslagen bij z'n moeder op zolder :p
Elektrisch kokenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Ik kook elektrisch dus dat is sowieso al kut en dan ook nog eens die Bialetti pannen.
Dat je dat nog weetquote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]Ohja, die maan en die regenboog en het universum enzo
![]()
ik zou serieus overwegen een huis niet te kopen als ik niet op gas zou kunnen kokenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Ik kook elektrisch dus dat is sowieso al kut en dan ook nog eens die Bialetti pannen.
tot nu toe nog nooit gelukt om een box te bemachtigen. op het werk zal dat ook wel lastg wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Melleyn het volgende:
Pannenset Lyza666
Koffer essnhills
Zaklamp Xeor
Cinderella Kussens gianni61
Moon in your room Ceviche
BOX BOX BOX Melleyn
Ik weetquote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij laat je ook niet meer in grtd zien
Ik had vroeger van die glow in the dark sterren en planeten enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 20:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
En glow-in-the-dark verf en dan sterren schilderen en dan 's nachts heb je de maan en sterren
Ik welquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Lyza666 het volgende:
Koken op gas![]()
Alsof ik een keukenprinses ben ook.
Ik heb een half jaar in een kamer gezeten met elektrisch koken, wat een ramp was datquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou serieus overwegen een huis niet te kopen als ik niet op gas zou kunnen koken
Philps drank Melleynquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Melleyn het volgende:
Pannenset Lyza666
Koffer essnhills
Zaklamp Xeor
BOX BOX BOX Melleyn
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Melleyn het volgende:
Pannenset Lyza666
Koffer essnhills
Zaklamp Xeor
BOX BOX BOX Melleyn
Ik heb medelijden met jequote:
oh ja, een nespresso ofzo zou ik ook nog overwegen of gereedschap dingetjesquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vroeger van die glow in the dark sterren en planeten enzo
Ik heb vroeger een tijdje dat m'n vader aan het verbouwen was samen met m'n broers op 1 kamer geslapen. En toen hadden we een keer een oppas, hadden we letterlijk de hele kamer volgehangen met die dingen (ik had er best wel belachelijk veel) en lekker de lampen er een tijdje opgezet.
Toen het tijd was om te gaan slapen met z'n allen naar boven, in bed gaan alvast, deur dicht, gordijnen dicht etc. En dan aftellen en tegelijkertijd alle lichten uit. En dat was eigenlijk best wel vet![]()
ik had vorige keer geen box, de meeste boxen kwamen langs dat ik een vet tof bedrijfsfeest had (dat was serieus echt een tof feest)quote:Op woensdag 6 november 2013 20:11 schreef Lyza666 het volgende:
De vorige hunt waren de boxen duur en niet heel geweldig toch? Als ik er eentje langs zie komen ga ik t vast proberen maar geloof niet dat 't heel erg is als't niet lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |