quote:Op woensdag 6 november 2013 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
das war einmal, ze werden echt helemaal lijp daar
quote:Flip: hi
Greg: Welcome to Live Help! How can I assist you today?
Greg: Hai
Flip: The Netherlands
Greg: No
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
We don't ship to the Netherlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat was tof.
Komt hier dat 'aluhoedjes' vandaan?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:01 schreef Melleyn het volgende:
TRU / Geen pottenkijkers. was ook wel een leuke reeks als je zin hebt om te lezen
Geen idee, ik was uien aan het snijdenquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik was uien aan het snijdenDe courgettes zijn nu in de bouillon aan het sudderen
Normaal kan ik er wel redelijk tegen, maar dit waren echt tranentrekkers deze uienquote:
Wat eet je laat, trouwens!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
Het ruikt nu lekker hier in huis![]()
Ik heb kip in de oven zitten en dus een bouillon met courgette erin opstaanStraks dat pureren, creme fraiche er door heen en dan nog paprika en spekjes
Scheelt wel eensquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat eet je laat, trouwens!
Of eet je altijd zo laat?
Oh dat kan. Persoonlijk eet ik het liefst voor 7 uur.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt wel eensMaar meestal niet zo laat nee
Ik had eerder geen zin om te koken/eten..
Haha, dat laatste is onzin en stel dat het geen onzin is, het is niet dat ik ga slapen ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 21:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh dat kan. Persoonlijk eet ik het liefst voor 7 uur.
omdat je na 7 uur niet meer moet eten ofzo![]()
ach ja natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, dat laatste is onzin en stel dat het geen onzin is, het is niet dat ik ga slapen ofzo
mijn avond, wat doe jequote:Op woensdag 6 november 2013 21:01 schreef Melleyn het volgende:
TRU / Geen pottenkijkers. was ook wel een leuke reeks als je zin hebt om te lezen
Daarom alle delen lotr, of harry potter en dan achter elkaar aan met een half oog op de tv en een half oog op iboodquote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat er 's nachts geen 6pack of andere nachtprogrammering meer op tv is.
Ja maar dat kan je niet gezellig met z'n allen kijkenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daarom alle delen lotr, of harry potter en dan achter elkaar aan met een half oog op de tv en een half oog op ibood
Oh zo. Nee je hebt inderdaad gelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 22:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je niet gezellig met z'n allen kijken
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 22:11 schreef Paul het volgende:
oh wacht hunts waren kut al een paar jaar he
Ikweenieeeeeeeeeeee. Sowieso heb ik altijd dingen gekocht bij hunts waar ik later spijt van hadquote:Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaMaar wel gezellig evengoed
er zitten een aantal dingen in die leuk zijn
Frustratie-tv.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Ikweenieeeeeeeeeeee. Sowieso heb ik altijd dingen gekocht bij hunts waar ik later spijt van had![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Frustratie-tv.
Ik zie... Dat je een menslievend persoon bent, je staat altijd voor anderen klaar. Probeer wat meer aan jezelf te denken. Ook voel ik dat je je emoties wegdrukt; het is goed, het is okee om die emoties soms te laten gaan.
Ik krijg ook het idee dat je op je werk struggles hebt met je baas; dat klopt he? Probeer je dit niet persoonlijk aan te trekken, ik voel namelijk ook dat je erg gevoelig bent maar dat je wel stevig in je schoenen staat. Probeer dat om te zetten naar innerlijke kracht.
THANKSquote:Op woensdag 6 november 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
MTV dan maar
00:15 Jackass
00:40 Viva la Bam
01:05 Geordie Shore
01:55 The valleys
Go aheadquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
Je hebt weinig behoefte aan nieuwe spullen, maar houdt wel heel veel aanbiedingen in de gaten. Klopt dat?
Heb je die pauper Acer Liquid nog?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:17 schreef essnhills het volgende:
Op 1dk zijn ze net klaar met het voorbereiden van de server lees ik op de chat :p
Neequote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef tralalala het volgende:
Geen foute uur marathon op Q-music dit keer?
Ik voorzie wel een mogelijkheid voor een goede deal. Maar het is nog niet helemaal helder wat het is en het zal een uitdaging zijn om de deal te sluiten. Probeer jezelf te focussen zodat je de uitdaging goed kan aannemenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]![]()
Je bent niet materialistisch... Maar ik voel wel een zekere drang om impulsen te volgen, ook bij aankopen. Probeer niet altijd toe te geven aan impulsen, zeker tijdens een hunt kan dit nare gevolgen hebben.
Het is goed om soms advies van anderen aan te nemen; pas echter op dat je je niet door naiviteit laat leiden.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik voorzie wel een mogelijkheid voor een goede deal. Maar het is nog niet helemaal helder wat het is en het zal een uitdaging zijn om de deal te sluiten. Probeer jezelf te focussen zodat je de uitdaging goed kan aannemen
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het is goed om soms advies van anderen aan te nemen; pas echter op dat je je niet door naiviteit laat leiden.
Ik voorzie dat je veel contacten op zal doen binnen korte tijd; ook zullen oude verwaterde contacten een grotere rol in je leven gaan spelen.
Tevens denk ik met een onzeker persoon te praten, klopt dat? Ik merk dat de onzekerheid al vroeg in je leven een plaats heeft gevonden. Ga bij jezelf na of de redenen van toen nog steeds een rol in je leven spelen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Waak er echter voor niet te veel eigenwaarde aan deze contacten te verbinden. Ik voorzie een grote kans dat deze contacten binnen zeer korte tijd opnieuw zullen verwateren voor langere periode. Het is meer een korte opleving, u doet er verstandig aan deze contacten ook als zodanig te behandelen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tevens denk ik met een onzeker persoon te praten, klopt dat? Ik merk dat de onzekerheid al vroeg in je leven een plaats heeft gevonden. Ga bij jezelf na of de redenen van toen nog steeds een rol in je leven spelen.
En je sterrenbeeld is een stier, dat klopt toch? Stieren staan erom bekend om veel onzekerheid met zich mee te dragen, maar dit is een cirkel die je kunt doorbreken. Stieren staan er ook om bekend om juist te zeker van hun zaak te zijn; probeer met beide benen op de grond te blijven staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer deze onzekerheid die je voelt ook te channelen zodat je meer energie overhoudt om de komende dagen zo goed mogelijk door te komen en zodat je je beter kunt focussen op de taak die in het verschiet ligt. Namelijk de deal sluiten waar we het al eerder over gehad. Volg je het nog? Het is veel informatie om te verwerken maar het hoort er allemaal bij."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Werkt niet meer toch door die extra controle...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef Loll het volgende:
Beste mensen wie heeft er nog een leuk scriptje voor chrome?
Wat wou je daarmee doen? Op de box zit een extra controle waardoor scripts geen zin meer hebbenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef Loll het volgende:
Beste mensen wie heeft er nog een leuk scriptje voor chrome?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |