quote:Op woensdag 6 november 2013 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
das war einmal, ze werden echt helemaal lijp daar
quote:Flip: hi
Greg: Welcome to Live Help! How can I assist you today?
Greg: Hai
Flip: The Netherlands
Greg: No
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
We don't ship to the Netherlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat was tof.
Komt hier dat 'aluhoedjes' vandaan?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:01 schreef Melleyn het volgende:
TRU / Geen pottenkijkers. was ook wel een leuke reeks als je zin hebt om te lezen
Geen idee, ik was uien aan het snijdenquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik was uien aan het snijdenDe courgettes zijn nu in de bouillon aan het sudderen
Normaal kan ik er wel redelijk tegen, maar dit waren echt tranentrekkers deze uienquote:
Wat eet je laat, trouwens!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
Het ruikt nu lekker hier in huis![]()
Ik heb kip in de oven zitten en dus een bouillon met courgette erin opstaanStraks dat pureren, creme fraiche er door heen en dan nog paprika en spekjes
Scheelt wel eensquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat eet je laat, trouwens!
Of eet je altijd zo laat?
Oh dat kan. Persoonlijk eet ik het liefst voor 7 uur.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt wel eensMaar meestal niet zo laat nee
Ik had eerder geen zin om te koken/eten..
Haha, dat laatste is onzin en stel dat het geen onzin is, het is niet dat ik ga slapen ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 21:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh dat kan. Persoonlijk eet ik het liefst voor 7 uur.
omdat je na 7 uur niet meer moet eten ofzo![]()
ach ja natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, dat laatste is onzin en stel dat het geen onzin is, het is niet dat ik ga slapen ofzo
mijn avond, wat doe jequote:Op woensdag 6 november 2013 21:01 schreef Melleyn het volgende:
TRU / Geen pottenkijkers. was ook wel een leuke reeks als je zin hebt om te lezen
Daarom alle delen lotr, of harry potter en dan achter elkaar aan met een half oog op de tv en een half oog op iboodquote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat er 's nachts geen 6pack of andere nachtprogrammering meer op tv is.
Ja maar dat kan je niet gezellig met z'n allen kijkenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daarom alle delen lotr, of harry potter en dan achter elkaar aan met een half oog op de tv en een half oog op ibood
Oh zo. Nee je hebt inderdaad gelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 22:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je niet gezellig met z'n allen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |